Jump to content

"Te tine pana la..."


Recommended Posts

Tot citind pe forum, am dat peste nenumarate posturi in care fiecare cu mic cu mare isi exprima opinia cum ca daca faci aia si aia si aialalta (a se citi: schimbi consumabilelelele la timp) "te tine pana la..." fraza urmata de obicei de un numar intre 400.000 si 700.000, numar reprezentand in fapt kilometrii indicati de bordul masinii.

 

Nelamurirea mea este... ce se intampla fratilor cu masina dupa nr ala de kilometri?!? explodeaza motorul? cade tabla de pe ea? Ce se intampla de fapt cu ea? despre ce se vorbeste de fapt?

 

Va rog daca se gaseste cineva, sa imi explice si mie :blink:

 

PS: Eu am auzit cum ca daca am grija e masina, "ma tine pana la..." vreo 500.000 km

Link to comment
Share on other sites

Tot citind pe forum, am dat peste nenumarate posturi in care fiecare cu mic cu mare isi exprima opinia cum ca daca faci aia si aia si aialalta (a se citi: schimbi consumabilelelele la timp) "te tine pana la..." fraza urmata de obicei de un numar intre 400.000 si 700.000, numar reprezentand in fapt kilometrii indicati de bordul masinii.

 

Nelamurirea mea este... ce se intampla fratilor cu masina dupa nr ala de kilometri?!? explodeaza motorul? cade tabla de pe ea? Ce se intampla de fapt cu ea? despre ce se vorbeste de fapt?

 

Va rog daca se gaseste cineva, sa imi explice si mie :)

 

PS: Eu am auzit cum ca daca am grija e masina, "ma tine pana la..." vreo 500.000 km

109393[/snapback]

 

Dupa un anumit nr de km,motorul se uzeaza.....rau. :blink:

 

In primul rand ca va consuma foarte mult ulei,nu va mai trece probabil testul pentru noxe.Catalizatorul se va strica si el in timp.Deci pentru a "trece" testul de noxe, trebuie sa cheltuiesti foarte multi bani.Motor refacut,catalizator...etc.

Nu merita.Masina ajunge la scrap si iti iei una noua :)

 

Cam asa vad eu situatia. :)

Link to comment
Share on other sites

In general orice masina este proiectata sa tina pana la.... cazul masinilor de fata , adicatelea BMW este unul fericit , adica te tine mult pana iti pica toate alea la motor sau cutie ori grup ... teoretic daca s-a merge f frumos si finut cu masina si nu a-i rupe-o te-ar tine si 1 mil km , eu am vazut Ford Scorpio cu 1 mil de km fara interventii la motor sau cutie iar asta e o masina renumita pentru defectiuni , era mearsa numai in Germania masinutza , nu vad de ce un BMW nu ar tine , in general cand pica ceva... pica cam tot dupa un asemenea numar de km , japonezele acum 15 ani erau proiectate sa tina 100.000 de km , cam putin , asta era limita inferioara si la 100k picau destul de multe chestii de la rulmeti la roti pana la segmenti la motor... de fapt si acum japonezele nu se tin foarte bine cand e vorba de sute de mii de km , asta e si motivul pentru care ursuletii fac legea , mai vezi cate un Merc vechi dar in rest sa-mi zica mie cine a vazut japoneze de pe vremea ursuletului care inca se tine bine si mai face si lumea cerculete cu ele... parerea mea .
Link to comment
Share on other sites

, japonezele acum 15 ani erau proiectate sa tina 100.000 de km , cam putin , asta era limita inferioara si la 100k picau destul de multe chestii de la rulmeti la roti pana la segmenti la motor... de fapt si acum japonezele nu se tin foarte bine cand e vorba de sute de mii de km ,

109405[/snapback]

 

Cum este posibil sa proiectezi o masina sa tina 100.000km? :)

 

Japonezele nu tin bine la motor? :blink: .Ciudat,am vazut mai multe japoneze decat BMW-uri,cu peste 400000km.

Link to comment
Share on other sites

In general orice masina este proiectata sa tina pana la.... cazul masinilor de fata , adicatelea BMW este unul fericit , adica te tine mult pana iti pica toate alea la motor sau cutie ori grup ... teoretic daca s-a merge f frumos si finut cu masina si nu a-i rupe-o te-ar tine si 1 mil km , eu am vazut Ford Scorpio cu 1 mil de km fara interventii la motor sau cutie iar asta e o masina renumita pentru defectiuni , era mearsa numai in Germania masinutza , nu vad de ce un BMW nu ar tine , in general cand pica ceva... pica cam tot dupa un asemenea numar de km , japonezele acum 15 ani erau proiectate sa tina 100.000 de km , cam putin , asta era limita inferioara si la 100k picau destul de multe chestii de la rulmeti la roti pana la segmenti la motor... de fapt si acum japonezele nu se tin foarte bine cand e vorba de sute de mii de km , asta e si motivul pentru care ursuletii fac legea , mai vezi cate un Merc vechi dar in rest sa-mi zica mie cine a vazut japoneze de pe vremea ursuletului care inca se tine bine si mai face si lumea cerculete cu ele... parerea mea .

109405[/snapback]

Tb sa-ti amintesc ca acum japonezele sun cele mai fiabile masini din lume, in fata masinilor germane... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Japonezele sunt fiabile daca sunt conduse de japonezi...adica greutate corporala mica, ochi alungiti, kamikaze etc...probabil de aia se spune ca sunt facute pt nr mic de km...ca sa fie folosite pt kamikaze :blink:..o viata scurta dar cu un sfarsit plin de glorie :)..atat a masinii cat si a soferului :)
Link to comment
Share on other sites

Da , aveti dreptate ca japonezele sunt mai fiabile decat germanele dar vedeti ca una dintre conditiile acestor statistici zice ca pana la 200 k km de ex. , am avut un profesor care a lucrat 5 ani la Toyota in Japonia si el mi-a spus asta , daca el m-a mintit atunci mint si eu :blink: , japii considera ca daca dupa un anumit numar de km s-a stricat doar motorul si restul e bun ori fac motorul mai durabil ca sa tina cat restul ori incearca sa economiseasca material ca sa tina cat motorul....m-am exprimat ca dracu dar intelegi voi ce am vrut sa spun :))))) ei procedeaza asa ca sa creasca rentabilitatea...asa mi s-a spus , eu nu am lucrat in Japonia si germania ca sa pot face o comparatie , cat depsre satisfactia clientilor , toate sondajele si studiile JD Power si asemenea se fac in cazul clientilor care au masini pana intr-un anumit numar de km si o anumita vechime....

De exemplu anumite modele de BMW sunt foarte apreciate in UK tocmai pentru ca sunt foarte durabile si dupa 15 ani si tza km :)

Oricum pentru a fi lamuriti ... priviti in cate masini japoneze sunt in Europa pe sosele , ma refer de 15 ani incoace si cate europene , recunosc ca pot fi si alte cauze precum protectionismul european decat cauza strict a durabilitatii masinii , insa cand nu vezi nici macar o Toyota de 10 ani si vezi sute sau mii de VW si BMW parca totusi dau credit celor ce zic ca europenele sunt peste japoneze in timp indelungat....

Nu mai zic ca lumea vorbeste despre fiabilitatea noii Honda Acord de ex. sa fim seriosi masina e prea noua ca sa vorbim de fiabilitate in timp :)

Link to comment
Share on other sites

E 28-ul meu e "cu un an mai mic ca mine" nu am schimbat la el decat ambreiajul ... acum 1 luna :) . Am mai schimbat un furtun la motor si flansa cardanica ( vreo 800.000). Deci puteti sa imi spuneti ce vreti dar nu cred ca la o japoneza dupa 22 de ani schimbi doar atatea :) Raman la parerea mea ca bmw-ul e mult mai fiabil ca japonezele. Si ca fapt divers...inca prinde 220 la ora (mai mult nu am putut sa ii dau din cauza "drumurilor" - a se citii soferilor de dacii :blink: ).

 

Si inca o chestie...rugina gasesti doar in anumite locuri (pe dedesupt)...masina arata inca FOARTE BINE fara sa ii schimb vopseaua originala. :)

Link to comment
Share on other sites

E 28-ul meu e "cu un an mai mic ca mine" nu am schimbat la el decat ambreiajul ... acum 1 luna  :) . Am mai schimbat un furtun la motor si flansa cardanica ( vreo 800.000). Deci puteti sa imi spuneti ce vreti dar nu cred ca la o japoneza dupa 22 de ani schimbi doar atatea  :bounce: Raman la parerea mea ca bmw-ul e mult mai fiabil ca japonezele. Si ca fapt divers...inca prinde 220 la ora (mai mult nu am putut sa ii dau din cauza "drumurilor" - a se citii soferilor de dacii  :blink: ).

 

Si inca o chestie...rugina gasesti doar in anumite locuri (pe dedesupt)...masina arata inca FOARTE BINE fara sa ii schimb vopseaua originala.  :)

110336[/snapback]

 

nu poti generaliza treaba asta,doar pt ca tu ai nimerit o masina care a fost intretinuta la viata ei.si eu ma bucur de norocul asta...pt moment :)

studiul probabil s-a facut pe mai multe masini,nu au luat cate una :D

 

to:cristirenault:te-ai gandit ce vama se plateste daca vrei sa bagi o masina japoneza care e fabricata in jap in tara...???eu zic ca asta ar fi singura bariera de care s-a lovit.

 

eu personal am vazut un filmutez pe forum mi se pare,in care niste dobitoci au bagat apa in motor/masina a functionat fara ulei in motor pe o honda civic model 93 si masina s-a comportat foarte bine pt ~10min,de batut joc in ultimul hal de ea,turatii pana in zona rosie cu apa in loc de ulei?ia gandeste-te un pic

dupa ce am vazut filmul mi-am zis ca vreau o civic :D

Link to comment
Share on other sites

bmw meu are 245k/bord si vad ca se tine foarte bine,deci nu pot avea decat vorbe bune de el.

eu mizez foarte mult pe uleiul care-l bag si am grija sa nu turez motorul decat dupa ce trece de prima liniutza,conteaza foarte mult!

"cand pornesti motorul si il lasi 10 secunde la relantiu sa mearga iti mai adaugi 100k km la motor"-carbibles

Link to comment
Share on other sites

  Oricum pentru a fi lamuriti ... priviti in cate masini japoneze sunt in Europa

110321[/snapback]

 

 

Nu este relevant.Masinile japoneze sunt scumpe in Europa.Plus ca este pacat,fiind in Europa ,sa nu conduci masina germana :blink:

Masinile japoneze de lux(Lexus,Infiniti,etc) sunt mult mai fiabile decat Mercedes si BMW.Problema este ca nu ofera acelasi prestigiu.Multi oameni care au bani ,nu sunt interesati de masini fiabile,consum mic si alte prostii de genul asta :) ,se uita la preturi,iar in capul listei se afla 760i(de exemplu),deci aia este masina . :)

Link to comment
Share on other sites

eu personal am vazut un filmutez pe forum mi se pare,in care niste dobitoci au bagat apa in motor/masina a functionat fara ulei in motor pe o honda civic model 93 si masina s-a comportat foarte bine pt ~10min,de batut joc in ultimul hal de ea,turatii pana in zona rosie cu apa in loc de ulei?ia gandeste-te un pic

dupa ce am vazut filmul mi-am zis ca vreau o civic :)

110445[/snapback]

 

Eu personal am vazut in realitate un motor de bmw fara ulei mergand tot cam asa vreo 7 minute fara ulei. A incercat un tip care se ocupa de reparat bmw-uri..si a luat un motor mai vechi si l-a lasat sa mearga fara ulei...rezultatul a fost tot pe undeva intr 7-10 minute...nu mai tin minte exact ca se intampla acum vreo 2 ani. E adevarat ca nu a pus si apa in el.

 

O alta faza ar fi ca taica-miu a spart baia de ulei la e28 si a venit cu ea de la Socului pana aproape de cora pantelimon (apx 2-3 km) cu uleiul curgand din ea..gaura a fost destul de mare si cand a ajuns becul era destul de mult timp pe roshu...nu pot sa zic cat ulei a pierdut exact...dar masina nu a patit absolut nimic. Cand a ajuns acasa si mi-a spus am crezut ca o sa cad din picioare, mecanicul cand a venit cu alt capac de la baia de ulei zicea ca s-ar putea sa nu mai mearga sau sa troncane...i-am pus capacul nou, am bagat ulei...si totul a fost :blink:

Link to comment
Share on other sites

to:cristirenault:te-ai gandit ce vama se plateste daca vrei sa bagi o masina japoneza care e fabricata in jap in tara...???eu zic ca asta ar fi singura bariera de care s-a lovit.

110445[/snapback]

m-am referit si eu tot la asta :blink: insa vred ca daca ar fi japoneze fara taxe tot europenele ar face legea , eu personal as vrea fara taxe , nu ca mi-as lua japoneza dar probabil ar fi nevoiti constructorii europeni sa mai lase din pret si sa si creasca calitatea ( ma refer la anumite marci) ... concurenta este benefica pentru cumparator in primul rand :)

Link to comment
Share on other sites

prin faptul ca nu schimbi ceva la timp se poate ca manifaestarile sa fie din cele mai ciudate, nemaintalnite si nemaivazute.

probabil ca cea mai des intalnita situatie este LA NOI problema cu filtru de aer. nu il schimbi...se imbacseste...consuma mai mult...nu mai trage...se poate rupe si ajunge prin debitmetru si admisie (foarte scump de remediat)...emisile sunt mai bogate in tot felul de carcalaci care infunda cat-ul(foarte-foarte scump)...

daaaaa, trebuie data o lege impotriva celor care fac asa ceva.

eu am vazut renault twingo an 99 la 260000km in conditia orig si bus mazda an 86,diesel, la 860000k(de la 90000km si pana la 860000km a fost folosita in RO)...

daca pornesti motorul si astepti putin...daca schimbi toate consumabilele la timp...expira airbag-urile si se topeste buretul din scaune, daca nu ai ghinion si o piesa are un viciu de productie, pana cand faci RK.

oricum, nu luati in seama faptul ca la inspection1 zice doar....schimbati tot timpul si filtru aer si cel de combustibil.

PAREREA MEA.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Expira si la BMW? :blink:

 

Cand?

111948[/snapback]

Cu siguranta la un E60-530d-an 2003 a expirat cel de la sofer...cel putin senzorul. Si aceasta exprimare "expira airbag-ul" am intalnit-o prima data intr-un service BMW....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.