Jump to content

BMW E90 320i 150CP


mircyus

Recommended Posts

http://www.ultimatespecs.com/index.php?bra...29&option=4

 

Cam asta e motorul si masinuta :) sincer ti-as recomanda sa cauti un 320si E90 de 170 cp nu cel de 150 adica acesta:

 

http://www.ultimatespecs.com/index.php?bra...28&option=4

 

Pai sincer vorbind din punct de vedere al specificatiilor (performantelor) diferentele sunt destul de mici ca sa se justifice un pret mai mare in cazul 320si (parere personala).

Mersi mult

Link to comment
Share on other sites

http://www.ultimatespecs.com/index.php?bra...29&option=4

 

Cam asta e motorul si masinuta :) sincer ti-as recomanda sa cauti un 320si E90 de 170 cp nu cel de 150 adica acesta:

 

http://www.ultimatespecs.com/index.php?bra...28&option=4

 

Pai sincer vorbind din punct de vedere al specificatiilor (performantelor) diferentele sunt destul de mici ca sa se justifice un pret mai mare in cazul 320si (parere personala).

Mersi mult

 

Din moment ce 320i E46 (de prin 2000-2001 incoace) are specificatiile unui E90 320si iar modelul 320i E90 e "doar" de 150 cai putere ma gandeam ca preferi un 320 cu 170 CP. Din 2006 incoace toate 320i E90 au 170 cai putere si 4 cilindrii.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
http://www.ultimatespecs.com/index.php?bra...29&option=4

 

Cam asta e motorul si masinuta :twoup: sincer ti-as recomanda sa cauti un 320si E90 de 170 cp nu cel de 150 adica acesta:

 

http://www.ultimatespecs.com/index.php?bra...28&option=4

datele de pe acel site sunt copiate aiurea.cum dracu la specificatile lui 320si sa fie roti de 255 pe fata :))

Link to comment
Share on other sites

Cam asta e motorul si masinuta :twoup: sincer ti-as recomanda sa cauti un 320si E90 de 170 cp nu cel de 150 adica acesta:

 

320si(N45B20S) are 173cp si este o editie limitata insa consuma mai mult decat un 325i de 218cp si este mult mai slab.

 

320i('05-'07) (N46B20) de 150cp nu prea se merita,are un consum cam mare si nu prea face mare lucru.

 

Ideal ar fi sa gaseasca un 320i(N43B20) de 170cp dupa 2007 care are si injectie directa deci automat consum mai mic.

 

Am reeditat!

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

320si(N45B20S) are 173cp si este o editie limitata insa consuma mai mult decat un 325i de 218cp si este mult mai slab.

 

320i('05-'07) de 150cp nu prea se merita,are un consum cam mare si nu prea face mare lucru.

 

Ideal ar fi sa gaseasca un 320i(N46B20) de 170cp dupa 2007 care are si injectie directa deci automat consum mai mic.

Motorul 170 de cai e N43, nu mai e N46. Din cate am rasfoit topicul asta, se pare ca are ceva probleme. Chiar sunt curios daca acel topic se refera si la versiunea de 150 de cai, am sa-l citesc diseara mai in detaliu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Gata,am reeditat,gresisem codul motorului,ms Alex B.

npc

 

Un rezumat al celor 32 de pagini din linkul de mai sus: Acolo se vorbeste despre motorul N43 ED (Efficient Dynamics), iar problema semnalata a fost intre timp rezolvata printr-un recall bmw de inlocuire a injectoarelor si un update de soft.

Asadar nu se refera la motorul N46B20, cel de 150 de cai. Chiar ma gandeam, imi stiam motorul destul de fiabil.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Diferenta reala intre cele doua versiuni este de 10 CP!

Consumul este mai relevant: peste 2 litri la % in oras consum mai mic pentru cel de 170 CP!

Insa pentru aceste 2 aspecte si pentru alte cateva, poate ca nu merita un efort financiar de cateva mii €.

 

La cel de 150 CP cuplul maxim se atinge la turatie mult mai mica.

 

Prin urmare, nu prea putem spune ca e slabut cel de 150 CP fata de cel de 170. Este mai degraba insesizabila diferenta in unele contexte.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am acest motor, masina are 175.000 km, merge perfect. Nu are nimic schimbat in ea, decat kitul de ambreiaj.Consum real 10 in oras, 6-7 afara. Un prieten are modelul cu 170 de cai si ii consuma 13-14 in oras (acelasi oras ca si mine).

 

 

10% in oras cu 320i? Cel de 14% al prietenului tau mi se pare mai realist, desi si ala mi se pare cam mic. 10%, pe bune scoti cu un 320d. Eu cu al meu am undeva la 11% - 11,5% in TM. Ma minunez de ce cosumuri se declara pe aici mai ales cei cu benzinare >2l, chiar 3l. Mi se par niste "auto-consolari" din partea celor ce declara astfel de consumuri. Te minti singur ca sa te simti bine/confortabil....no offense Nu prea se pupa ideea cu BMW-ul si mersul econom, mersul la consum, mai ales daca ai si benzinar. Pai ori ai BMW cu motor de 3l ori nu mai ai si-ti iei un Polo de 1l

Link to comment
Share on other sites

Pai sincer nu prea inteleg sensul comentariului tau! Atunci hai sa ne cumparam toti motorete ca sa scoatem consum redus in orase. Nu stiu...probabil tu nu m-ai inteles pe mine si cu siguranta nici eu pe tine. Mai mult ca sigur ca faci parte din categ celor cu consum de matiz pe motor de bemveu 10l in veu :p

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

depinde de oras rayn mie in resita imi lua intre 9 si 11 iar cand ajungeam in timisoara intre 11 si 14 2000 benzina 143 de cai iar in ceea ce priveste chestia ca ori ai de 3000 benzina ori de loc nu prea sunt de acord pentru ca daca imi iau polo poate ca nu imi place cum stau in el sau nu imi place sa-l conduc asa ca nu totul se rezuma la cox
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10% in oras cu 320i? Cel de 14% al prietenului tau mi se pare mai realist, desi si ala mi se pare cam mic. 10%, pe bune scoti cu un 320d. Eu cu al meu am undeva la 11% - 11,5% in TM. Ma minunez de ce cosumuri se declara pe aici mai ales cei cu benzinare >2l, chiar 3l. Mi se par niste "auto-consolari" din partea celor ce declara astfel de consumuri. Te minti singur ca sa te simti bine/confortabil....no offense Nu prea se pupa ideea cu BMW-ul si mersul econom, mersul la consum, mai ales daca ai si benzinar. Pai ori ai BMW cu motor de 3l ori nu mai ai si-ti iei un Polo de 1l

 

 

nu ma mint deloc :) dar, intr-adevar, nu merg zilnic la servici cu bmw-ul... iar traseul meu este de asa natura incat nu am decat 2 "cedeaza" si nici un semafor si traficul la ora aia e foarte lejer (07:00). BMW-ul este (in ideea mea) pentru concedii, week-enduri, etc. pentru "tras" am un logan diesel.

Edited by maga998
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Salut,

 

Va rog sa imi spuneti si mie, modelul BMW 320 din 2005-2006 (E90 cod motor N46B20), are aceeasi procedura de schimbare a lantului de distributie? Scuzati daca pare prea stupida intrebarea, dar sunt interesat sa imi achizitionez acest model in aprilie si as vrea sa stiu mai multe detalii, iar partea cu schimbarea distributiei ma interesa.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.