Jump to content

E36 316i -relanti 1100 ture


Recommended Posts

Salut.De 2 zile am o problema la masina mea E36 316i M43 :

-La prima cheie dimineata,dupa cateva secunde se opreste-ii dau cheie si nu mai are treaba toata ziua.

-In relanti (motorul cald) sta turatia la 1100 ture si nu vrea deloc sa scada.

-Consumul a crescut putin(~1l/100km)

Masina trage normal ,nu e puturoasa,totul e ok.Ce ar putea fi de vina?

Link to comment
Share on other sites

poate ti-a umblat cineva pe la cablul de acc

Cand e rece motorul sta normal la !800 ture,cand motorul e cald sta la 1100.

Asa am patit si eu cand aveam burduful care intra in admisie fisurat...Acelasi motor.Piesa 4 : http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Comp...ir_flow_sensor/

Verifica toate furtunurile sa nu fie vreunul fisurat.

Link to comment
Share on other sites

poate ti-a umblat cineva pe la cablul de acc

Cand e rece motorul sta normal la !800 ture,cand motorul e cald sta la 1100.

Asa am patit si eu cand aveam burduful care intra in admisie fisurat...Acelasi motor.Piesa 4 : http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Comp...ir_flow_sensor/

Verifica toate furtunurile sa nu fie vreunul fisurat.

Pai nu mai situ.Sa schimb burduful .arata ok are ceva fisuri da nu da in nas, merge ok,stiu cand trage aer fals pe la burduf da in nas.

Link to comment
Share on other sites

poate ti-a umblat cineva pe la cablul de acc

Cand e rece motorul sta normal la !800 ture,cand motorul e cald sta la 1100.

Asa am patit si eu cand aveam burduful care intra in admisie fisurat...Acelasi motor.Piesa 4 : http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Comp...ir_flow_sensor/

Verifica toate furtunurile sa nu fie vreunul fisurat.

Pai nu mai situ.Sa schimb burduful .arata ok are ceva fisuri da nu da in nas, merge ok,stiu cand trage aer fals pe la burduf da in nas.

Asta nu e o regula...La mine facea la fel.Da burduful jos si izoleaza-l bine cu niste banda,asta ca sa vezi daca el face figuri.

Eu zic ca acolo e problema.

Link to comment
Share on other sites

M-am uitat da nu se vad fisuri (poate doar microscopice .. :) sa fie).La fel sta turatia ridicata,dar daca incerc sa dau de 2-3 ori de volan stanga dreapta actionand servo scade turatia normal si ramane la 800 ,la fel daca cand sta la 1100 opresc si imediat dau cheie sta perfect la 800.Nu stiu ce sa caut,am facut si alt plin de benzina....
Link to comment
Share on other sites

la fel am patit si eu dimineata murea motorul odata si dupa aceea nu mai aveam treaba toata ziua cu ea,am pus silicon in crapaturile de la burduf(nu se vedeau numai daca trageai de el) si am curatat cu o carpa cu benzina la clapeta care deschide aerul cand accelerezi si s-a rezolvat. sper sa fi fost de ajutor
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.