Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Inatmplare curioasa cu plasticul de pe joja...


Recommended Posts

Weekendul asta un prieten si-a luat la recomandarea mea si a catorva alti amici un E46 318i. Tatal meu si-a achizitionat si el una acum 3 luni si multumit fiind de masina i-am recomandat mai departe si prietenului in cauza. Vineri am facut cateva ture sa vedem cum se misca. Totul bine si frumos pana cand ajungem sa facem verificarea la lichidele de pe la motor. Nimic in afara parametrilor pana cand ajungem la ulei. Scot joja si observ acea pasta alba in zona superioara(unde nu ajunge uleiul)...stiu ca si la masina tatalui meu am mai vazut asta si mi-a fost explicat pe forum ca e din cauza condensului, asa ca nimic de speriat. Insa o bucatica de plastic din varful jojei lipsea(joja are pe varf 3 bucati de plastic...cea din varf era crapata si o bucata lipsea). Tipul mi-a spus ca atunci cand a scos-o el prima data era intreaga...deci o bucatica s-a desprins si acum sta bine-merci in baia de ulei...asa ca intrebarea nr 1. Afecteaza mult? Eu m-am gandit ca oricum e vorba de o bucatica foarte mica(gen maxim 1 cm lungime si 3-4 mm grosime din cate pot aprecia) si nu prea are ce rau sa faca. Fie se va opri prin filtru, fie o vom vedea plutind prin ulei la primul schimb. Si mai straniu insa ma apuc sa strang in pumn varful jojei...supriza...toate bucatile de plastic crapa de parca ar fi fost din plastilina intarita. Plasticul pe exterior e negru(asa am vazut ca e la benzinare fata de diesel unde plasticul de pe joja e rosu) insa la interior plasticul era rozaliu(prin interior ma refer la sectiune...adica iei o bucata de plastic si o sectionezi si vezi ce avea in interior prin sectiune). Mie aceasta culoare rozalie imi sugereaza ca acel plastic fie a fiert fie a fost atacat de ceva acid. In orice caz a crapat muuuuuuuuuult prea usor...abia a apucat sa-l strang putin ca sa-l curat de ulei. De asemenea in partea superioara a jojei, in apropiere de maner, partea metalica avea un strat de rugina pe el. L-am curatat cu un smirghel fin insa dupa o zi a reaparut. Asa ca survine intrebarea nr.2 De ce a crapat asa de usor plasticul si ce e cu acea rugina(sau depuneri) care persista pe partea metalica superioara a jojei? Uleiul a fost schimbat de tip acum o saptamana cu ulei original BMW.
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca e de speriat si nici in filtru nu o sa ajunga fiindca nu-i permite sita sorbului.Cred ca starea ei reflecta kilometrii reali ai masinii si stilul de condus al fostului proprietar :)

Could be...desi km par a fi reali(154.500km din 2003). Daca ar fi fost diesel mai ziceam, dar pentru un benzinar spun eu ca e in limita credibilului. Ceea ce m-a surprins insa e ca plasticul a crapat prea usor. Fie si din cauza vechimii...nu trebuia din punctul meu de vedere. Eu am avut un E39 525d din 2001 care e acum la un prieten si joja nu da astfel de semne de imbatranire. Ce-i drept, fiind diesel, are de suportat temperaturi ceva mai scazute. Multumesc pentru pareri :) !

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.