Jump to content

e46 318i


the rocket

Recommended Posts

va salut,

 

Am si eu un BMW e46 318i, fara facelift, deci motor 1,9, 118cp. Ma intreb daca exista o varianta pentru acest motor de ai creste puterea si nu bani aruncati.

ceva care sa se simta cat de cat, sa merite oarecum investitia. Nu as vrea pareri de genu treci la 320, 325 etc. Normal ca asta ar fi ideal, insa intreb pentru asta daca se poate face ceva. Din ce stiu eu ar fi chip, filtre sport, alta evacuare etc, dar chipu la motoarele pe benzina aspirate din ce stiu nu dau mare lucru, filtru sport am auzit ca mai rau face (arunca mizerie la motor) si ca nu ar da decat un sunet mai frumos, cu evacuarea nu stiu exact cum sta treaba. Astept alte pareri, orice e bine venit

 

va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Intereseaza-te daca se potrivesc serpisorii ( evacuare rapida ) de la 318is ( E36)... Am vazut cu 2-300 ron pe 4tuning... Eventual daca se potriveste si admisia. La 318is ai 2 clapete de aceleratie...

 

Sincer cred ca se potrivesc serpisorii... La admisie nu stiu...

post-2193-1270506989_thumb.jpg

post-2193-1270507139_thumb.jpg

post-2193-1270507408_thumb.jpg

post-2193-1270507590_thumb.jpg

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Da, m43 e si pe e36 si pe e46, dar nu vad nici o legatura intre m44b19 si m43b19(16/18). Pana modifici prinderea la serpisori de 318is iti comanzi unii custom.

 

 

Da ... Si eu m-am gandit la unii custom dar ideea e ca cine ti-i face nu cred ca stie sa-i calculeze. Macar aia sunt facuti de BMW.... Se taie bara aia ce tine cele 4 evacuari unite si se potrivesc serpii pe evacuarile din motor... Nu e mare filozofie...

Link to comment
Share on other sites

Daca va asteptati la 50 de cai normal ca e o frectie... Dar uite asa cu evacuare rapida 7 cai cu resoftare 7 cu admisie 4 cai cu 4 supape pe cilindru 6 cai ajungi de la 116 cai cat are 318 la 140 cat are 318is...

 

SUNTETI CULMEA... Numai performante de sute de cai vreti ( visati ) si daca se poate sa fie si moca...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

OEM de M sau aftermarket ( e plin de ele), dar nu cred ca il ajuta prea mult pe colegul nostru aceste informatii.

 

 

Subscriu la ce a spus Rifle, astea sunt singurele lucruri de bun simt, si cu efect asupra motorului. Dar sa nu te astepti totusi la minuni, parerea mea este ca daca reusesti sa iei 15 cai in plus (si asta totusi cu niste investitii) cam asta va fi.

 

Tu iti stii socotelile, eu as sta cuminte si nu as face nimic din toate astea. Am incercat si eu diverse lucruri pe la alte masini, si rezultatele au fost minime, cu nervi, bani si munca maxime.

 

Tine-o cat trebuie sa o mai tii sa-si manance malaiul, si la urmatoarea masina iti vei lua alt motor.

 

Netul e plin de povesti, sau de tot felul de gagdeturi, fii circumspect.

 

My 3 cents.

 

 

 

 

P.S: Din experientele mele si ale unor prieteni si cunoscuti, am invatat ca daca se putea mai mult, facea direct fabricantul si iti cerea niste bani in plus.

 

 

De exemplu: Daca nu ma insel, TDI-urile de 1.9 de pe golf 4 au fost in 3 variante, 90 de cai, 120 si 145 (s-ar putea sa gresec oleaca). Motoarele in sine erau aceleasi, drept urmare toti isi tunareau 90-ul in 145 si mergea foarte bine. Asta pentrru ca putea. (sunt nenumarate exemple la modul asta). In cazul unui motor turbo, oricum posibilitatile sunt mai extinse de a ace un tuning de efect.

 

Daca BMW nu a scos acest motor in mai multe variante, inseamna ca nu a facut-o dintr-un motiv bine intemeiat.

Edited by kruger
Link to comment
Share on other sites

Nu ai ce sa i faci la motorul asta fara sa investesti o suma de bani cu care ajungi la concluzia ca mai bine schimbi masina, cu o resoftare daca o sa simti 10 cp si 10 Nm in plus asa ca nu arunca bani degeaba mai strange ceva si dai la schimb plus diferenta pe o masina din care mai poti stoarce niste cai putere.
Link to comment
Share on other sites

va salut,

 

Am si eu un BMW e46 318i, fara facelift, deci motor 1,9, 118cp. Ma intreb daca exista o varianta pentru acest motor de ai creste puterea si nu bani aruncati.

ceva care sa se simta cat de cat, sa merite oarecum investitia. Nu as vrea pareri de genu treci la 320, 325 etc. Normal ca asta ar fi ideal, insa intreb pentru asta daca se poate face ceva. Din ce stiu eu ar fi chip, filtre sport, alta evacuare etc, dar chipu la motoarele pe benzina aspirate din ce stiu nu dau mare lucru, filtru sport am auzit ca mai rau face (arunca mizerie la motor) si ca nu ar da decat un sunet mai frumos, cu evacuarea nu stiu exact cum sta treaba. Astept alte pareri, orice e bine venit

 

va multumesc!

 

Putin cate putin se pot castiga sau pierde (glumesc) niste caluti. Nu este o singura solutie care poc poc sa iti dea 40 cai sa fii linistit (totusi ar fi turbo dar hai sa nu discutam despre asta ca chiar nu are rost). Daca vrei sa ramai la masina din semnatura eu as zice: serpisori/chip/un filtru sport dar in carcasa filtrului original/evacuare completa/bezina de calitate :)

 

Oricum la un motor aspirat la care nu poti controla aerul la fel de bine ca la un turbo nu poti injecta benzina peste masura si nu vei castiga mai mult de 30-35 cai putere chiar daca le faci toate de mai sus.

 

Faci un calcul si vezi ca varianta care nu iti placea (320-323-325-328-330) devine tot mai prietenoasa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.