Jump to content

Curatare injectie/admisie


Alexxx

Recommended Posts

Inainte sa plek la mare in week-endul asta am facut plinul, si am pus in benzina 2+2 de curatat injectia!

Knd am ajuns pe autostrada park indicatorul de benzina scadea vazand cu okii! Mi-a consumat mare dus-intors kam 8.7 %, ceea ce e enorm k am fost si la mare si la munte de mai multe ori si imi lua 7-7.5!!!!

Am ajuns in Buc azi-noapte, si am obs k mashina park merge mai prost, park tremura mai mult k inainte si knd turez motorul la relanti park da niste rateuri!

POT FI ACESTE SIMPTOME DE LA ADITIV??

 

 

 

PS: Inainte sa plek am mai skimbat filtrul de aer, de benzina, cureaua de accesorii, bujiile, ulei cutie viteze etc, dar am mai mers ku ele skimbate prin Buc vreo 2 zile si mashina mergea EXCELENT!. Aditivul l-am pus kiar knd am plekat la mare si de at a inceput se mearga naspa!!

 

Astept pareri!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma sa stii ca si eu bagam un aditiv de genul ala, nu mai tin minte daca 2+2, dar stiu ca scria ceva de genul recomandat BMW, il luam de la OMV si il bagam cand faceam plinul. In mod normal, efectele lui ar trebui sa se vada dupa ce se termina toata benzina in care l-ai adaugat. La mine era cam frectie la picior de lemn, nu am sesizat nici o diferenta, doar asa sa nu se planga masinutza ca nu ma preocupa starea ei.

 

Probabil dupa ce termini toata benzina din rezervor si alimentezi cu benzina neaditivata, isi va reveni.

Link to comment
Share on other sites

cineva mi-a spus ca aditivurile astea nu sunt chiar bune,in sensul ca aduc toata mizeria din rezervor in fata la alimentare,deci nush ce sa zic...poate ai pus prea mult,mai completeaza cu benzina si vezi ce se petrece :blink:
Link to comment
Share on other sites

bagati ma motorina de calitate,de la..OMV,Petrom,MOL...orice dar nu cu aditivi.BMW nu recomanda nici benzina nici motorina cu aditivi ce curata injectoarele.

Daca vrei sa cureti injectoarele,le cureti cu ultrasunele nu cu aditivi de 2 lei.Parerea mea

Link to comment
Share on other sites

bagati ma motorina de calitate,de la..OMV,Petrom,MOL...orice dar nu cu aditivi.BMW nu recomanda nici benzina nici motorina cu aditivi ce curata injectoarele.

Daca vrei sa cureti injectoarele,le cureti cu ultrasunele nu cu aditivi de 2 lei.Parerea mea

109765[/snapback]

Pe acea sticla 2+2 scria k este recomandat pt auto BMW, si prelungeste viata "fuel injectors" etc, nu mia stiu exact!

Vroiam sa stiu dc a mai avut cineva surprize d-astea!

Link to comment
Share on other sites

Benzina se foloseshte cand vrei sa curetzi una alta...

 

Deci e capabila sa curetze injectoarele shi singura... Iar ce nu e capabila sa curetze, nici alt lichid diluat in benzina - intr-o proportzie foarte mica - nu va fi in stare sa curetze...

 

Chiar daca ar fi un asha puternic lichid incat sa dizolve kkturile din injectoare, in mod sigur nu ai vrea sa detoneze in cilindrii tai...

 

Ca shi majoritatea aditivilor de ulei, aceshti aditivi de curatzare injectoare se bazeaza pe efectul placeboo, TU te vei simtzi mai bine shi vei avea impresia ca itzi ingrijeshti mashina... Unii poate chiar baga un acid prin conductele de benzina, dar io nu il vreau pe acolo, sa desfaca depunerile de pe fundul rezervorului, sa arda hartia filtrului de benzina, sa imi arda in cilindrii...

 

Solutzia e curatzarea mecanica, cu ultrasunete, la un service bun, cu stand klumea, capabil sa masoare shi debite, etc. adica sa diagnosticheze shi injectorul respectiv...

Link to comment
Share on other sites

daca va mananca-n c*r ce sa va fac. scrie undeva ca BMW recomanda vre-un aditiv sau solutii minune gen DuraLube ? Nu.

109755[/snapback]

astazi dupa ce am schimbat uleiul.. chiar ma manca sa bag ceva cu teflon in motor. din intamplare chiar atunci am vorbit la telefon cu DTM si mi-a zis sa nu fac greseala asta, asa ca m-am razgandit. sper ca am facut bine :blink:

Link to comment
Share on other sites

Benzina se foloseshte cand vrei sa curetzi una alta...

 

Deci e capabila sa curetze injectoarele shi singura... Iar ce nu e capabila sa curetze, nici alt lichid diluat in benzina - intr-o proportzie foarte mica - nu va fi in stare sa curetze...

 

Chiar daca ar fi un asha puternic lichid incat sa dizolve kkturile din injectoare, in mod sigur nu ai vrea sa detoneze in cilindrii tai...

 

Ca shi majoritatea aditivilor de ulei, aceshti aditivi de curatzare injectoare se bazeaza pe efectul placeboo, TU te vei simtzi mai bine shi vei avea impresia ca itzi ingrijeshti mashina... Unii poate chiar baga un acid prin conductele de benzina, dar io nu il vreau pe acolo, sa desfaca depunerile de pe fundul rezervorului, sa arda hartia filtrului de benzina, sa imi arda in cilindrii...

 

Solutzia e curatzarea mecanica, cu ultrasunete, la un service bun, cu stand klumea, capabil sa masoare shi debite, etc. adica sa diagnosticheze shi injectorul respectiv...

109769[/snapback]

Da, multumesc acuma m-am speriat de tot! Toata mizeria s-a depus in filtru (kre era nou nout), mi se strik si injectoarele, deja mashina e pe moarte...

Link to comment
Share on other sites

Da, multumesc acuma m-am speriat de tot! Toata mizeria s-a depus in filtru (kre era nou nout), mi se strik si injectoarele, deja mashina e pe moarte...

109772[/snapback]

in loc sa postezi aici pe forum mai bine du-te si arde benzina aia "compromisa". vezi dupaia care-i treaba. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Da, multumesc acuma m-am speriat de tot! Toata mizeria s-a depus in filtru (kre era nou nout), mi se strik si injectoarele, deja mashina e pe moarte...

109772[/snapback]

 

hai ma ca nu o fi dracu asa negru, fa iar full la benzina, si vezi poate-si revine nu mai dispera.

subscriu la ce a scris "zodi".

Link to comment
Share on other sites

Pe acea sticla 2+2 scria k este recomandat pt auto BMW, si prelungeste viata "fuel injectors" etc, nu mia stiu exact!

Vroiam sa stiu dc a mai avut cineva surprize d-astea!

109768[/snapback]

da..pe multe chestii scrie ca sunt recomandate.Ca dovada ca nu sunt.Ai patit-o pe pielea ta

Link to comment
Share on other sites

Deci renuntza la folosirea chestiilor asta. Cat despre belele, nu apar ele imediat, stai linishtit :blink:

 

Daca simtzi ca trebuie o curazare a injectoarelor, du-te la un stand de ultrasunete. Costa chiar putzin - daca nu ma inshel - in jur de 200 mii de injector cu tot cu O-ringuri noi.

Link to comment
Share on other sites

Nu mai baga toate prostiile in rezervor ca nu sunt bune de nimic, si chiar daca ar fi bune, nu sunt recomandate. Mai bine evita sa mergi cu rezervorul gol si n-ai sa ai probleme. Aditivele astea nu fac altceva decat sa-ti dea peste cap motorul. Cat despre DuraLube... atat aditivul de motor cat si cel pt. desfundat injectoarele, sunt crima pt. motor. Dupa ce le bagi ti se pare ca totul merge perfect... asta timp de 1 saptamana dupa care motorul o ia razna.
Link to comment
Share on other sites

Pe cele de ulei eu le-ash interzice... Shtiu o gramada de cazuri de cumparatori de second-hand-uri care au luat o mashina care mergea brici, noxe bune, etc... Shi dupa o luna, dezastru... Din ce cauza? Din 4 litri de ulei - sa zicem - erau 2,5 litri de ulei prost, 1 duralube, 1 teflon. :blink:

 

DuraLube a pierdut shi procese prin State, a fost scandal mare pe acolo. Parca shi de la recalma aia cu motorul care lucra fara ulei... Nu mai shtiu...

Link to comment
Share on other sites

ca sa evit deschiderea unui nou topic zic asa :blink:

azi mi-a recomandat un mecanic ca pt curatarea galeriilor de admisie recomanda sa desfac furtunul ala gros de la filtrul de aer si cu mototrul pornit sa-i dau niste spray de curatat admisia in "bot" cu motorul turat pe la 3k ture.cica se curata foarte bine si practic este acelasi lucru cu "curatarea in regim de mers extraurban" la ture mai ridicate.

voi ce ziceti de treaba asta?

Link to comment
Share on other sites

ca sa evit deschiderea unui nou topic zic asa :blink:

azi mi-a recomandat un mecanic ca pt curatarea galeriilor de admisie recomanda sa desfac furtunul ala gros de la filtrul de aer si cu mototrul pornit sa-i dau niste spray de curatat admisia in "bot" cu motorul turat pe la 3k ture.cica se curata foarte bine si practic este acelasi lucru cu "curatarea in regim de mers extraurban" la ture mai ridicate.

voi ce ziceti de treaba asta?

109838[/snapback]

mie imi surade ideea. arata-mi cum se face !! cand ai timp maine sau cand vrei tu

Link to comment
Share on other sites

dupa parerea mea e o prostie teoria cum ca acel aditiv iti aduce mizeria de pe fundul rezervorului sus in injectoare si filtre.. prin ce proces poate el sa faca asta? plus de asta aditivul ala contine substante care ar trebui sa curete calamina depusa pe injectoare si are o cifra octanica destul de mare... ma gandesc ca de asta ti-a consumat mai mult si merge mai ciudat... eu zic sa consumi benzina cu pricina apoi sa faci un plin si sa mergi 100km si sa ne spui si noua daca face tot la fel... Edited by AliNOS
Link to comment
Share on other sites

dupa parerea mea e o prostie teoria cum ca acel aditiv iti aduce mizeria de pe fundul rezervorului sus in injectoare si filtre.. prin ce proces poate el sa faca asta? plus de asta aditivul ala contine substante care ar trebui sa curete calamina depusa pe injectoare si are o cifra octanica destul de mare... ma gandesc ca de asta ti-a consumat mai mult si merge mai ciudat... eu zic sa consumi benzina cu pricina apoi sa faci un plin si sa mergi 100km si sa ne spui si noua daca face tot la fel...

109903[/snapback]

 

:stchratchin:

 

Deci tu zici asha:

 

Substantza aia magica dizolva doar calamina, oxidul de fier nu... Dashteapta, domn'le :). De asemenea, calamina se fixeaza doar in injector, in alta parte nu ii place... Alta substantza deshteapta... Deci cele doua substantze dashtepte se lupta doar in injector, nici nu se ating de altceva pe tot parcursul sistemului... Asha o fi... Zici ca sunt nano U-boat-uri :)

 

Acu' scuze sarcasmul :blink: , dar crede-ma, in afara de cifra octanica mai ridicata, aditivul nu aduce nimic bun. Totul e marketing.

Link to comment
Share on other sites

:stchratchin:

 

Deci tu zici asha:

 

Substantza aia magica dizolva doar calamina, oxidul de fier nu... Dashteapta, domn'le :). De asemenea, calamina se fixeaza doar in injector, in alta parte nu ii place... Alta substantza deshteapta... Deci cele doua substantze dashtepte se lupta doar in injector, nici nu se ating de altceva pe tot parcursul sistemului... Asha o fi... Zici ca sunt nano U-boat-uri :)

 

Acu' scuze sarcasmul  :blink: , dar crede-ma, in afara de cifra octanica mai ridicata, aditivul nu aduce nimic bun. Totul e marketing.

109917[/snapback]

 

 

 

sincer nu stiu ce ai inteles tu din ce am scris eu.. sau poate nu am fost suficient de explicit.. nu am spus ca e bine sa pui asemenea aditivi si nici nu am spus ca actioneaza doar la nivelul injectorului si nici ca dizolva doar calamina.. am spus ce ar trebui sa faca.. banuiesc ca e clar pt toata lumea ca acele substante active din aditiv actioneaza pe tot parcursul sistemului de alimentare.. dar in fine.. fiti voi sarcastici si faceti posturi in loc sa incercati sa ajutati cu ceva.. si da-mi voie sa nu te cred ca in afara de cifra octanica aditivul nu aduce nimic bun... eu spun ca aduce dar depinde ce aditiv e folosit (sunt aditivi de calitate spuerioara si de calitate inferioara, banuiesc ca stii si asta) si depinde la ce masini e pus (la masinile mai noi aditivii astia mai mult strica dar la cele mai vechi cam alta e situatia) si de asemenea depinde pt ce pui aditiv.. pt curatat injectoare aditivul este cat de cat eficient doar daca este folosit destul de frecvent, altfel curatarea pe banc cu ultrasunete si recalibrarea sunt mult mai eficiente dar banuiesc ca stii ca un injector curatat prin orice metoda nu va da randament ca unul nou..

apropo de aditivi: banuiesc ca stii de asemenea ca toti carburantii din comert de la noi din tara nu respecta cifra octanica.. de exemplu benzina de 98 nu a avut niciodata 98 cifra octanica.. s-au facut teste in laboratoare independente si a fost prezentat si la tv acest caz.. deci un aditiv pt cresterea cifrei octanice nu vad ce ar strica.. este doar un exemplu.. depinde pt ce vrei sa folosesti aditivul dar nu poti cataloga ca toti aditivii sunt varza.. sau ma rog.. fiecare avem dreptul la o parere..

Link to comment
Share on other sites

Shtiam ca o sa te superi pe mine... :blink: Nu vreau sa fac posturi multe, ca nu cashtig nimic, poate doar un shut in fund de prea multe vorbe goale; ma mai shi enervez ca lucrez la un laptop shi cu butucii mei de des'te... mai mult sterg decat scriu... :)

 

Aditivii de crestere a cifrei octanice sunt buni. Despre aditivi de curatzire injectoare insa am alta parere. Shi chiar vreau sa il ajut pe Alexxx. Hai sa facem un exercitziu de imaginatzie: Daca el intreba de aditivii ashtia inainte sa ii foloseasca, cel mai probabil l-am fi dat inapoi, shi nu ar fi avut probleme acum... Shi, continuand pe aceeashi tema, el ne zice ca nu ii mai merge mashina klumea dupa ce a folosit kkt-ul ala, iar tu vrei k noi sa ii zicem ca de fapt sunt buni aditivii aia? Ca a facut un lucru bun? De ce nu ii mai merge mashina bine? Zi tu.

 

Hai sa ne vedem la o :) !

Link to comment
Share on other sites

iara nu ai citit cu atentie :blink: fii atent: "...si de asemenea depinde pt ce pui aditiv.. pt curatat injectoare aditivul este cat de cat eficient doar daca este folosit destul de frecvent, altfel curatarea pe banc cu ultrasunete si recalibrarea sunt mult mai eficiente dar banuiesc ca stii ca un injector curatat prin orice metoda nu va da randament ca unul nou.." de aici reiese ca sunt buni aditivii pt curatat injectoare? eu sincer nu mi-as curata injectoarele decat daca ar fii cu adevarat problematice si nu as avea bani sa le schimb.. pe de alta parte alexxx mai are probleme si cu sonda lambda ceea ce este relevant zic eu in aceasta discutie... oricum dupa ce pune benzina iara un plin si fara alti aditivi exista sanse mari sa-si revina cum era inainte masina.. exista o vorba veche: cand te mananca, te scarpini. :)

la un cico sau o apa ceva ies oricand.. mai convenabil pt mine ar fii joi seara.. ramane sa discutam pe topicul dedicat.. bafta

 

PS: stai linistit ca nu m-am suparat pe tine dar ori nu am fost eu f explicit ori tu ai inteles complet altceva decat ceea ce am zis..

Edited by AliNOS
Link to comment
Share on other sites

.. si da-mi voie sa nu te cred ca in afara de cifra octanica aditivul nu aduce nimic bun... eu spun ca aduce dar depinde ce aditiv e folosit (sunt aditivi de calitate spuerioara si de calitate inferioara, banuiesc ca stii si asta) si depinde la ce masini e pus...

109971[/snapback]

mai baietzi, de ce va certati voi aici? ia mai bine hai sa ne uitam la toata chestiunea din alt punct de vedere:

 

in afara faptului ca aproape toti producatorii de aditivi pt ulei au fost dati in judecata si au pierdut, mai ramine de luat in considerare ca firmele serioase/mari care fac uleiuri cheltuiesc sute de milioane (de euroi sau dolari) pe cercetare si dezvoltare ca sa faca uleiurile cit mai bune pentru motoarele masinilor noastre. ffiti convinsi ca un ulei de buna calitate contine deja toti aditivii si substantele necesare. de ce credeti ca o firma (de obicei mica) nou venita, care poate are citieva milioane de cheltuit pe cercetare si inca pe atit (sau mai mult) pe PR si marketing (ca sa se dea cu caramida in piepta ca produsul lor - si numai produsul lor - va prelungi viata motorului nostru) ar putea fi in stare sa produca ceva care sa imbunatateasca cu ceva uleiul ala de buna calitate? nu vedeti nici o problema?!?

 

si situatia e oarecum la fel si cu aditivii pentru combustibil.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.