Jump to content

Curatare injectie/admisie


Alexxx

Recommended Posts

cu aditivii de ulei e alta poveste parerea mea.. cu cei de combustibil situatia sta in felul urmator: combustibilul de pe piata romaneasca nu respecta specificatiile tehnice si nici macar cifra octanica.. nu mai punem la socoteala ca e indoit cu diluanti si ca te fura si la pompa... deci..
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 years later...
ca sa evit deschiderea unui nou topic zic asa :)

azi mi-a recomandat un mecanic ca pt curatarea galeriilor de admisie recomanda sa desfac furtunul ala gros de la filtrul de aer si cu mototrul pornit sa-i dau niste spray de curatat admisia in "bot" cu motorul turat pe la 3k ture.cica se curata foarte bine si practic este acelasi lucru cu "curatarea in regim de mers extraurban" la ture mai ridicate.

voi ce ziceti de treaba asta?

mie imi surade ideea. arata-mi cum se face !! cand ai timp maine sau cand vrei tu

Nu face prostii

Am si un chevrolet Lacetti si la prima revizie de 10.000 de Km tot asa mi-au curatat-o si mie ca era "mizerie" Si mi-a dat peste cap motorul. Consum in oras de 30 de litri. Toata mizeria sa dus pe sonde. Dupa ce mi-au schimbat softul au spus ca nu se poate face nimic. Dupa ce am tipat la ei si i-am ameninta cu pierderea licentei mi-au curata toti senzorii si a mers perfect. Deci fara solutii de "curatat" cu motorul pornit. Se foloseste solutia si se curata foarte bine inainte de pornire.

Link to comment
Share on other sites

ca sa evit deschiderea unui nou topic zic asa :)

azi mi-a recomandat un mecanic ca pt curatarea galeriilor de admisie recomanda sa desfac furtunul ala gros de la filtrul de aer si cu mototrul pornit sa-i dau niste spray de curatat admisia in "bot" cu motorul turat pe la 3k ture.cica se curata foarte bine si practic este acelasi lucru cu "curatarea in regim de mers extraurban" la ture mai ridicate.

voi ce ziceti de treaba asta?

mie imi surade ideea. arata-mi cum se face !! cand ai timp maine sau cand vrei tu

Nu face prostii

Am si un chevrolet Lacetti si la prima revizie de 10.000 de Km tot asa mi-au curatat-o si mie ca era "mizerie" Si mi-a dat peste cap motorul. Consum in oras de 30 de litri. Toata mizeria sa dus pe sonde. Dupa ce mi-au schimbat softul au spus ca nu se poate face nimic. Dupa ce am tipat la ei si i-am ameninta cu pierderea licentei mi-au curata toti senzorii si a mers perfect. Deci fara solutii de "curatat" cu motorul pornit. Se foloseste solutia si se curata foarte bine inainte de pornire.

 

Pe ce sonde s-a dus mizeria?

Link to comment
Share on other sites

ca sa evit deschiderea unui nou topic zic asa :)

azi mi-a recomandat un mecanic ca pt curatarea galeriilor de admisie recomanda sa desfac furtunul ala gros de la filtrul de aer si cu mototrul pornit sa-i dau niste spray de curatat admisia in "bot" cu motorul turat pe la 3k ture.cica se curata foarte bine si practic este acelasi lucru cu "curatarea in regim de mers extraurban" la ture mai ridicate.

voi ce ziceti de treaba asta?

mie imi surade ideea. arata-mi cum se face !! cand ai timp maine sau cand vrei tu

Nu face prostii

Am si un chevrolet Lacetti si la prima revizie de 10.000 de Km tot asa mi-au curatat-o si mie ca era "mizerie" Si mi-a dat peste cap motorul. Consum in oras de 30 de litri. Toata mizeria sa dus pe sonde. Dupa ce mi-au schimbat softul au spus ca nu se poate face nimic. Dupa ce am tipat la ei si i-am ameninta cu pierderea licentei mi-au curata toti senzorii si a mers perfect. Deci fara solutii de "curatat" cu motorul pornit. Se foloseste solutia si se curata foarte bine inainte de pornire.

 

Pe ce sonde s-a dus mizeria?

Nu stiu toate sondele dar una era sigur Lamda

Link to comment
Share on other sites

ca sa evit deschiderea unui nou topic zic asa :)

azi mi-a recomandat un mecanic ca pt curatarea galeriilor de admisie recomanda sa desfac furtunul ala gros de la filtrul de aer si cu mototrul pornit sa-i dau niste spray de curatat admisia in "bot" cu motorul turat pe la 3k ture.cica se curata foarte bine si practic este acelasi lucru cu "curatarea in regim de mers extraurban" la ture mai ridicate.

voi ce ziceti de treaba asta?

nici mama sprayului nu poate curata ce e intr-o admisie ...am desfacut-o eu pe a mea si am curatat-o ...am folosit vreo 4-5 solutii diferite,inclusiv cu decarburol si de abia am reusit sa o scot la capat....nu ii dau nici o sansa acelui spray...cred ca e pierdere de vreme si bani aruncati

 

eu am curatat la o firma la noi injestoarele cu solutie in circuit inshis , aveau ei o masinarie cu pompa si sincer acuma e mult mai bine

cat te-a costat "distractia"?

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

vreau sa curat galeria de admisie(intake manifold) pentru ca am observat ca este mizerabila. in TIS am gasit cum se face si spune ca se schimba niste garnituri daca e cazul. Sunt persoane cu care am discutat care mi-au spus sa stau linistit pentru ca se pot rupe clapetele pe acolo...in TIS nu apare nici o clapeta...care este adevarul...se merita sau nu se merita? una noua nu iau ca e 400E

 

In alta ordine de idei ..ce se intelege prin curatare traseu admisie? ce elemente intra in acest traseu si trebuiesc curatate?

 

 

Multumesc si o zi cat mai buna...a mea cred ca o sa fie murdara... :)

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

vreau sa curat galeria de admisie(intake manifold) pentru ca am observat ca este mizerabila. in TIS am gasit cum se face si spune ca se schimba niste garnituri daca e cazul. Sunt persoane cu care am discutat care mi-au spus sa stau linistit pentru ca se pot rupe clapetele pe acolo...in TIS nu apare nici o clapeta...care este adevarul...se merita sau nu se merita? una noua nu iau ca e 400E

 

In alta ordine de idei ..ce se intelege prin curatare traseu admisie? ce elemente intra in acest traseu si trebuiesc curatate?

 

 

Multumesc si o zi cat mai buna...a mea cred ca o sa fie murdara... :)

 

 

ai de munca daca te-ai hotarat sa faci o actiune de asemenea amploare..numai montatul si demontatul dureaza 2 ore.. :)

astept sa vad rezultatul si pe mine ma bate gandul ... :) ...daca iese bine ,poate ma bag si io ,daca nu mai bine cumpar una noua ,caci nu costa mai mult decat un debitmetru

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

bobo's ce facusi cu celalat topic cu curatarea admisie..?!

zicea calin78 ceva de alcool tehnic...ce e cu el ...zicea ca a curatat o admisie din aluminiu,acu vin si io si intreb nu cumva topeste plasticu de la admisie sau locasu de sustinere al clapetelor ,riscand astfel ca ele sa fie aspirate/!?? :)

 

si unde se gaseste acest aclool tehnic..?!

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

E in topicul cu EGR-ul. Alcool tehnic cumperi de la orice magazin de piese :) . Eu l-am luat de la unul care vindea numai piese Dacia.

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=33902

 

 

eu nu am la magazin... :)

 

cica diluantu ataca plasticul, si alcoolul tehnic nu.... nu mai perpetuati mitul cu aspiratul clapetelor de la sine, acel fenomen se numeste ghinion.. lasati sa moara povestea.... galeria de admisie nu este piesa consumabila.

 

 

de ce esti asa de sigur ca nu este piesa consumbabila?! :)

mie mi se pare ca are exact pretul debitmetrului meu (euro 4)...care este o piesa consumabila...defapt mie mi se pare ca orice masina sau masinarie este un consumabil in final...

 

p.s. daca pun alcool tehnic cum trebuie procedat...?! umplu admisia(bineinteles demontata) cu alcool si o las asa niste minute...!?ore !?

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

E in topicul cu EGR-ul. Alcool tehnic cumperi de la orice magazin de piese :) . Eu l-am luat de la unul care vindea numai piese Dacia.

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=33902

 

 

eu nu am la magazin... :)

 

cica diluantu ataca plasticul, si alcoolul tehnic nu.... nu mai perpetuati mitul cu aspiratul clapetelor de la sine, acel fenomen se numeste ghinion.. lasati sa moara povestea.... galeria de admisie nu este piesa consumabila.

 

 

de ce esti asa de sigur ca nu este piesa consumbabila?! :)

mie mi se pare ca are exact pretul debitmetrului meu (euro 4)...care este o piesa consumabila...defapt mie mi se pare ca orice masina sau masinarie este un consumabil in final...

 

p.s. daca pun alcool tehnic cum trebuie procedat...?! umplu admisia(bineinteles demontata) cu alcool si o las asa niste minute...!?ore !?

O galerie de admisie la e39.. masina veche costa 1800 lei... baia de ulei la cati km se schimba ? sau radiatorul ? sau intercoolerul ? prin galerie in mod normal trece doar aerul, cu anumita presiune, acuma normal ca daca ai probleme in intercooler, "ti se aspira clapete in motor" , la galerii diferite.... si la aceeasi masina

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

eu zic astia din buc sa ne adunam si sa o facem in grup... :) ) macar asa suntem mai multi si nu ne plictisim..si dc pica sa pice la toti..ca dc facem comanda mai multi obtinem reducere... :) )

 

 

ar fi ceva :)

 

prin galerie in mod normal trece doar aerul,

 

 

din pacate nu ciurcula doar aer... :)

mai circula si ulei si niste gaze din evacuare...deci circula mult jeg+ aer

Link to comment
Share on other sites

Poiuyt: facem statistica daca vrei... este un lucru rar sa se aspire clapete ... si si mai rar este sa se aspire de 2 ori la aceeasi masina.... :)... nu zic ca nu se intampla, dar nu este o regula... mie mi s-a fisurat galeria pe la imbinare... ce spui despre asta ? daca e asa praf si s-a fisurat la imbinare nu trebuia sa-mi si aspire macar 4 clapete ?
Link to comment
Share on other sites

mie mi s-a fisurat galeria pe la imbinare... ce spui despre asta ?

 

 

ce sa spun.. :)

ca si galeria este un consumabil...faza ta o dovedeste... :) ...deci cred ca trebuie schimbata la un nr de km..pt ca alfel fie merge masina prost,fie zboara din clapete,fie se fisureaza...oricum de jeg nu scapam...e valabil si benzina nu doar la diesel..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

am schimbat'o eu saptamana asta 1700+300 manopera, cam 2000 ron la AB si ai si garantie 2 ani.

 

in principiu nu avea nimic galeria, dar un mecanic pe care il stiu de la bmw a zis ca dupa 100-120.000 e bine sa schimbi galeria pt a evita probleme: clapeti rupti, poate sa curga ulei, sa se crape etc... doar e un plastic.

 

pe aia veche o am acasa si cred ca o sa incerc sa o curat si daca o sa mai am nevoie de ea(sper sa nu) o sa o folosesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.