Jump to content

Curatare injectie/admisie


Alexxx

Recommended Posts

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cand le schimbati donatimi-le mie, ar fi inmoral sa le folosit SH sau sa le vindeti SH...

 

Miturile se nasc. :)

Iti dai seama ca o vand :) o dau pe 100de coco

 

p.s. acelover ai vazut cum obtii 100 de coco reducere la admisie :)

 

la exterior arata ca noua,ii dai cu alcool tehnic la interior si arata boboc sau impecabil cum zic unii..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

deci sti 2 masini.. una pe forum si una in garaj la mecanic, cate persoane cu bmw-uri sti ? fa raportu...

 

Acuma daca traim cu gandul la orice ghinion.. eu zic sa nu ne mai ridicam din pat... sti cum e.... de ce te temi mai tare de aia nu scapi..

 

pe forum sunt vreo 3, dar nu conteaza asta. am schimbat'o pt ca o consider consumabila si pt ca vreau sa ii fac si resoftare si macar asa stiu ca are galeria noua.

 

daca vrei galerie de e60 ti'o dau eu.

Link to comment
Share on other sites

probabil ca masina numai fuge mai tare de 160

 

Acele clapete nu cred cĂŁ au legĂŁturĂŁ cu performanĂžele maÂşinii.

aleks_high: cati oameni cunosti tu la care li s-au aspirat clapete, ca de bine de rau cunosti oameni cu bmw-uri :)

 

Decât sã riºti, mai bine schimbi galeria.

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu: decat sa risti sa te lase turbina in mijlocul depasirii, eu zic ca e mai bine sa o schimbi...corect?

Sau decat sa mergi tare si sa risti sa nu mai prinda franele, mai bine stai acasa, corect ?

Nu este o regula acest fenomen, este ghinion. Oricand aveti o galerie de e39 525d... de vanzare la 100 de euro o cumpar.

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu: decat sa risti sa te lase turbina in mijlocul depasirii, eu zic ca e mai bine sa o schimbi...corect?

Sau decat sa mergi tare si sa risti sa nu mai prinda franele, mai bine stai acasa, corect ?

Nu este o regula acest fenomen, este ghinion. Oricand aveti o galerie de e39 525d... de vanzare la 100 de euro o cumpar.

 

PĂŁi nici n-am spus cĂŁ este o regulĂŁ.

 

Eu nu aÂş risca, aÂş schimba-o ca sĂŁ nu-mi stea pe creier.

 

 

Eu merg pe mana mecanicilor cu care colaborez, si decat sa spal galeria mea de admisie, platesc 100 de euro pe o galerie de e39 SH curata !!!

 

Mi se pare o greÂşealĂŁ sĂŁ speli admisia la E39 / E46 diesel.

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu: ideea e alta, am incredere 100% in ceea ce spun mecanicii cu care colaborez , deci nu-mi sta nimic pe creer, nu se duce in mod normal, daca eu sunt asa de ghinionist incat sa mi se duca mie, mi se duce turbina care e 1700 euro nu 500 de euro cat e galeria.. pe langa asta turbina mai si are motive sa duca.

Daca cineva vrea sa schimbe, poate schimba debitmetre, injectoare, curele, ambreiaje, pompe de apa, care sunt mult mai probabile sa se strice decat galeria de admisie.

 

 

PS: da detalii de ce ti se pare gresala sa speli admisie de e39/e46 diesel, si te rog nu-mi da exemplul lui myx-ului, da-mi explicatie tehnica.

Un fenomen cu probabilitate infima de a se produce intr-un caz, nu se produce de 2 ori in acelas caz, numai daca este declansat de un al 2-lea fenomen..

 

Stiu cazuri de e60 in schimb la care li s-a fisurat prematur galeria de admisie.. punand in paralel si avizul persoanei care resofteaza, cum ca la 195 cp... sunt sanse sa crape galeria... si tinand cont de exemplu ca un 525d.. e60 este cam acelas motor ca pe 525d e39... doar "resoftat" , sa trag ceva concluzii cum ca... prin resoftare cresc sansele de a crapa galeria, si oare asta sa fie motivul celor de la bmw pentru care au scos performante de peste 190 cp.. din motoarele de 3000 cmc ?

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Nici nu vroiam sĂŁ dau ca exemplu maÂşina lui myxage, acea galerie nu a fost spĂŁlatĂŁ.

 

Ideea este cĂŁ ĂŽn galerie sunt tot felul de depuneri pe care oricum nu le poĂži curĂŁĂža perfect.

Galeria se poate fisura la fel de uÂşor chiar dacĂŁ este curĂŁĂžatĂŁ iar o clepetĂŁ nu este aspiratĂŁ datoritĂŁ mizeriei din galerie.

Link to comment
Share on other sites

salut

 

 

pe realoem la modelul meu vin:fm31092 arata intake manifold....daca ne uitam la E46 mai noi...eu am luat exemplu 320d 03.2004 scrie clar intake manifold with flap control....nu cumva acest flap control arata prezenta acelor clapete?...daca da..sa trag concluzia ca cei care au doar intake manifold nu au clapete..deci acest risc dispare la modelele mai vechi nu?

 

 

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

salut

 

 

pe realoem la modelul meu vin:fm31092 arata intake manifold....daca ne uitam la E46 mai noi...eu am luat exemplu 320d 03.2004 scrie clar intake manifold with flap control....nu cumva acest flap control arata prezenta acelor clapete?...daca da..sa trag concluzia ca cei care au doar intake manifold nu au clapete..deci acest risc dispare la modelele mai vechi nu?

 

 

 

Multumesc

cred ca si alea pana in 2004 au...sau nu..?! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ma sa stii ca si eu bagam un aditiv de genul ala, nu mai tin minte daca 2+2, dar stiu ca scria ceva de genul recomandat BMW, il luam de la OMV si il bagam cand faceam plinul. In mod normal, efectele lui ar trebui sa se vada dupa ce se termina toata benzina in care l-ai adaugat. La mine era cam frectie la picior de lemn, nu am sesizat nici o diferenta, doar asa sa nu se planga masinutza ca nu ma preocupa starea ei.

 

Probabil dupa ce termini toata benzina din rezervor si alimentezi cu benzina neaditivata, isi va reveni.

dupa cate stiu eu ....acel aditiv ti-a curatat rezervorul si toata mizeria s-a dus in filtru de benzina si in injectoare....aceasta problema am avut-o si eu din cauza aditivului....am scos filtrul de benzina si l-am suflat la presiune si totul a revenit la normal...

Link to comment
Share on other sites

ca sa evit deschiderea unui nou topic zic asa :)

azi mi-a recomandat un mecanic ca pt curatarea galeriilor de admisie recomanda sa desfac furtunul ala gros de la filtrul de aer si cu mototrul pornit sa-i dau niste spray de curatat admisia in "bot" cu motorul turat pe la 3k ture.cica se curata foarte bine si practic este acelasi lucru cu "curatarea in regim de mers extraurban" la ture mai ridicate.

voi ce ziceti de treaba asta?

nici mama sprayului nu poate curata ce e intr-o admisie ...am desfacut-o eu pe a mea si am curatat-o ...am folosit vreo 4-5 solutii diferite,inclusiv cu decarburol si de abia am reusit sa o scot la capat....nu ii dau nici o sansa acelui spray...cred ca e pierdere de vreme si bani aruncati

 

eu am curatat la o firma la noi injestoarele cu solutie in circuit inshis , aveau ei o masinarie cu pompa si sincer acuma e mult mai bine

cat te-a costat "distractia"?

 

pai a fost 150 ron

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

vreau si eu sa-mi curat injectoarele... puteti sa-mi ziceti pe cineva concret care face asta, sau unde sa ma duc ? si asta in preturi rezonabile ...

am avut jeg in rezervor, care mi-a infundat serios filtrul, iar acum mizeria am impresia ca a ajuns in injectoare, pentru ca numai trage ca inainte si consuma de rupe (318is 95), imi manca in bucuresti inainte 11-14, iar acum nu o scot sub 20 ...

ajunsese filtrul de benzina sa numai treaca debitul respectiv prin el, iar dupa o accelerare mai serioasa, dadeam in nas, pentru ca nu-i mai ajungea benzina in rampa de injectie la timp

Link to comment
Share on other sites

Hello,

 

Unde se poate face o curatare a admisiei - la un motor BMW Diesel? A facut cineva la un service si il poate recomanda? Se poate face de unul singur (DIY)?

 

Merci mult pentru orice informatie.

 

 

practic daca o demontezi ..o poti curata singur ..ia ceva timp dar macar o faci cu mana ta ...exista riscul sa nu o poti spala fff bine ....si unele mizerii sa plece la prima cheie direct in motor ..Nu e o nenorocire dar nici nu face bine ...Personal nu as curata admisia .e destul spatiu acolo sa circule gazele cum vor ..doar se fac niste depuneri pe pereti ....zona in care se misca acele clapete e curata clapetele se misca usor ..cel putin asta am observat eu cand a fost desfacuta a mea ..nu cred ca mizeria de acolo a grabit decesul galeriei ......pur si simplu clapetele erau f slabite aveau un soi de joc ..deci SE UZEAZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cati de aici baga mana in foc pt kilometrajul masinilor lor ...Daca ce scrie in bord e de fapt dublu triplu sau dzeu stie cat !..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.