Jump to content

problema grup / planetare


pyu

Recommended Posts

Am desfacut "puntea" spate, si nu am apucat sa desfac planetarele, pentru ca s-a intamplat ceva ciudat, a iesit ceva cu totul din grup.

Poze:

http://i43.tinypic.com/111nlzb.jpg

http://i43.tinypic.com/238ghg.jpg

 

 

 

Cred ca e vorba de no 1 de aici. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=33&fg=10

Cumva a sarit inelul 10 ( siguranta )?

 

 

Stie cineva ce e de facut?

Link to comment
Share on other sites

Are o siguranta .. intradevar ... nu e nimic grav.

Da, am reusit pana la urma :)

 

Inainte:

http://i39.tinypic.com/qpmic8.jpg

 

Dupa:

http://i41.tinypic.com/sebqd0.jpg

http://i41.tinypic.com/2im0qqf.jpg

Link to comment
Share on other sites

care e faza cu inainte si dupa? ai schimbat din frana pe tambur in frana pe disc? ce bolid detii? 316i, 318i?

Probabil ca daca detineam un bolid, aveam din prima frani pe discuri :)

Link to comment
Share on other sites

care e faza cu inainte si dupa? ai schimbat din frana pe tambur in frana pe disc? ce bolid detii? 316i, 318i?

Ma eu cred ca tu ai dreptate in afirmatia ta :) Pyule pune tata frana cu piciorul pe asfalt ca in FRED si BARNEI, nu vezi de ce replyuri ai parte. :)

Link to comment
Share on other sites

Ai schimbat toata puntea sau numai bratele ?

 

Ti s-au potrivit restul de piese ,ce probleme ai mai avut?Vreau sa ii fac si eu aceeasi operatie la a mea .

Am avut bratele, cu tot cu planetare, discuri, etrieri placute, furtune.

Mi-au trebuit doar cablurile la frana de mana. Si am schimbat preventiv si 4 bucse (2 la un stg, 2 la dr).

 

Probleme nu am avut, in afara faptului ca am pierdut un surub de la un etrier, cu care se prinde de fuzeta, dar s-a potrivit un surub normal.

Si m-am speriat ca am stricat grupul :twoup:

 

care e faza cu inainte si dupa? ai schimbat din frana pe tambur in frana pe disc? ce bolid detii? 316i, 318i?

Ma eu cred ca tu ai dreptate in afirmatia ta :) Pyule pune tata frana cu piciorul pe asfalt ca in FRED si BARNEI, nu vezi de ce replyuri ai parte. :)

Ce aveti ma cu franele mele? Daca nu am bolid, inseamna ca nu tre sa am frane bune pe spate? Sau poate ar trebui sa le anulez, ca oricum nu-mi sunt de folos?

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

Planetarele de la diferentialul cu carcasa mica au flansa de prindere in diferential mai mica in diametru , fata de cele de la diferential carcasa mare.Grosimea tijei este de asemena diferita.

Cred ca difera de asemenea si suruburile de prindere, ale planetarei in grup.

Si bineinteles intre motorizari, difera raportul diferentialului...

De asemenea, lungimea cardanului pentru diferential carcasa mica este diferita de cel pentru carcasa mare.

Link to comment
Share on other sites

Ai schimbat toata puntea sau numai bratele ?

 

Ti s-au potrivit restul de piese ,ce probleme ai mai avut?Vreau sa ii fac si eu aceeasi operatie la a mea .

Am avut bratele, cu tot cu planetare, discuri, etrieri placute, furtune.

Mi-au trebuit doar cablurile la frana de mana. Si am schimbat preventiv si 4 bucse (2 la un stg, 2 la dr).

 

Probleme nu am avut, in afara faptului ca am pierdut un surub de la un etrier, cu care se prinde de fuzeta, dar s-a potrivit un surub normal.

Si m-am speriat ca am stricat grupul :twoup:

 

care e faza cu inainte si dupa? ai schimbat din frana pe tambur in frana pe disc? ce bolid detii? 316i, 318i?

Ma eu cred ca tu ai dreptate in afirmatia ta :) Pyule pune tata frana cu piciorul pe asfalt ca in FRED si BARNEI, nu vezi de ce replyuri ai parte. :)

Ce aveti ma cu franele mele? Daca nu am bolid, inseamna ca nu tre sa am frane bune pe spate? Sau poate ar trebui sa le anulez, ca oricum nu-mi sunt de folos?

Mie toate pisicutele mi-s dragi, si eu am 318i. Le alint cand le zic bolizi, nu o spun cu alt scop. Care e feedback-ul dupa montarea franei pe disc? Franeaza mai bine? Schimbarea de la tambur la disc ai facut-o singur? Se poate si daca nu esti vre-un geniu de mecanic? Am vazut frana pe disc de la 320i in sus sau la coupe-uri, 318is in sus. Tu de la ce model ai luat, conteaza?

Numai bine. Sa ne traiasca bolizii.

Link to comment
Share on other sites

Feedback pozitiv, franeaza mult mai bine.

Schimbarea am facut-o 60% singur, m-a ajutat si tata uneori, pentru ca trebuie mai mult de 2 maini pentru a le face pe toate :)

Nu conteaza de la ce model iei sunt la fel, de la 318is in sus. Eu am de pe un 320i.

Nu-s geniu mecanic, dar imi face placere sa mai schimb tastatura si biroul cu cheile si garajul din cand in cand.

Link to comment
Share on other sites

Planetarele de la diferentialul cu carcasa mica au flansa de prindere in diferential mai mica in diametru , fata de cele de la diferential carcasa mare.Grosimea tijei este de asemena diferita.

Cred ca difera de asemenea si suruburile de prindere, ale planetarei in grup.

Si bineinteles intre motorizari, difera raportul diferentialului...

De asemenea, lungimea cardanului pentru diferential carcasa mica este diferita de cel pentru carcasa mare.

Ma refeream la diferentialele cu carcasa mica - 316i - 320i.

De exemplu pe masina mea am 3.38, iar pe 320-ul de pe care am luat puntea 3.45.

 

Si nu inteleg de ce. Practic cel de 3.45 va fugi mai tare, dar viteza maxima va fi mai mica decat cel cu 3.38? Sau invers?

Link to comment
Share on other sites

Feedback pozitiv, franeaza mult mai bine.

Schimbarea am facut-o 60% singur, m-a ajutat si tata uneori, pentru ca trebuie mai mult de 2 maini pentru a le face pe toate :)

Nu conteaza de la ce model iei sunt la fel, de la 318is in sus. Eu am de pe un 320i.

Nu-s geniu mecanic, dar imi face placere sa mai schimb tastatura si biroul cu cheile si garajul din cand in cand.

Ar fi excelent daca atunci cand ai timp, sa ne scrii si noua cateva sfaturi si pasi de urmarit in aceasta operatiune de trecere de la tambur la disc, precum si piesele de care este nevoie(inidicii dupa schemele de realoem). Cu siguranta sunt multi care ar fi interesati sa vada cat de accesibil este acest upgrade. Ai facut un calcul sa vezi la cat te scoate toata distractia?

Link to comment
Share on other sites

Cu cat raportul diferentialului este mai mic, cu atat viteza maxima creste, dar scade demarajul.

Un raport al diferentialului mai mare, creste demarajul, dar scade viteza maxima.

Asadar, cu raportul 3.38 ai viteza maxima mai mare decat cu raportul 3.45, dar cu raportul 3.45 ai demaraj mai bun decat cu 3.38.

 

Dupa parerea mea, 3.45 nu este stock pentru 320i, ci pentru 318 IS M42.

Eu pe 318is(M44) meu am avut stock 3.38, pe care l-am inlocuit cu un 3.45.Tragea mai bine in demaraje, se cunostea.

Acum am pus un autoblocant de 2.5, cred ca 3.15 raport, masina are demaraj mai greoi, dar nu mai e asa turata, a crescut topspeed.

Link to comment
Share on other sites

Feedback pozitiv, franeaza mult mai bine.

Schimbarea am facut-o 60% singur, m-a ajutat si tata uneori, pentru ca trebuie mai mult de 2 maini pentru a le face pe toate :)

Nu conteaza de la ce model iei sunt la fel, de la 318is in sus. Eu am de pe un 320i.

Nu-s geniu mecanic, dar imi face placere sa mai schimb tastatura si biroul cu cheile si garajul din cand in cand.

Ar fi excelent daca atunci cand ai timp, sa ne scrii si noua cateva sfaturi si pasi de urmarit in aceasta operatiune de trecere de la tambur la disc, precum si piesele de care este nevoie(inidicii dupa schemele de realoem). Cu siguranta sunt multi care ar fi interesati sa vada cat de accesibil este acest upgrade. Ai facut un calcul sa vezi la cat te scoate toata distractia?

Pana in 600 ron. Am pus si un DIY.

 

Cu cat raportul diferentialului este mai mic, cu atat viteza maxima creste, dar scade demarajul.

Un raport al diferentialului mai mare, creste demarajul, dar scade viteza maxima.

Asadar, cu raportul 3.38 ai viteza maxima mai mare decat cu raportul 3.45, dar cu raportul 3.45 ai demaraj mai bun decat cu 3.38.

 

Dupa parerea mea, 3.45 nu este stock pentru 320i, ci pentru 318 IS M42.

Eu pe 318is(M44) meu am avut stock 3.38, pe care l-am inlocuit cu un 3.45.Tragea mai bine in demaraje, se cunostea.

Acum am pus un autoblocant de 2.5, cred ca 3.15 raport, masina are demaraj mai greoi, dar nu mai e asa turata, a crescut topspeed.

O sa incerc sa repar grupul de 3.45 sa-l pun pe masina :)

Link to comment
Share on other sites

Eu m-am uitat pe realoem.com, dupa VIN.

Unde e aflat part numberul la un grup?

 

LE: De curiozitate, intr-un service, cat e manopera pentru aceasta modificare?

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.