Jump to content

bloc motor fisurat


bhn_02

Recommended Posts

Salut

 

Tocmai am aflat minunta vestea ca blocul motor ar fi fisurat, dupa parerea celor de la reprezentanta bmw. Din cele zise de ei sunt sanse de 80% sa fie acest lucru si 20% sa fie altceva.

 

Problema cea mare e ca sa desfaca motorul si sa se convinga ca e asta ma costa 9 mil dar raman cu motorul desfacut si cu masina pe butuci in cazul in care se adevereste acest lucru...sa repare motorul ar costa la ei peste 6000 de euro.

 

Ce ma sfatuiti sa fac? E un e46 325 xi din 2004...

 

Ar mai fi sa incerc sa cumpar un motor sh dar nu prea am auzit pe la dezmembrari sa aiba asa ceva.

 

Se mai poate face ceva..oricum motoarele astea sunt din aluminiu si daca e fisurat e bun fisurat...de aruncat

Edited by bhn_02
Link to comment
Share on other sites

incearca sa te duci si la alt service

 

un motor sh M54 e in jur la 1500€, manopera la schimb ~200€ (cred)

 

daca intradevar blocul e fisurat (mi-e greu sa cred daca nu s-a umblat in el sau masina nu a suferit vre'un accident) eu cred ca iesi mai ieftin daca-l schimbi decat sa-l repari/sudezi etc

Link to comment
Share on other sites

masina am cumparat-o acuma 4 saptamani si am facut cam 1000 de km cu ea

problema a aparut cu 2 saptamani in urma moment ce a coincis cu schimbarea uleiului de la motor, filtre, etc si ulei de la cutie (fiind automata)

am plecat cu masina din service si la 2 zile am vrut sa plec cu ea....dupa ce am lasat motorul sa se incalzeasca am bagat piciorul blana in ea si dupa vreo 300-400 metri s-a auzit un parait undeva in zona bordului spre motor sub volan (greu de precizat totusi de unde s-a auzit exact) si acul la temperatura s-a dus spre rosu

in acel moment am oprit motorul am lasat-o putin sa se raceasca dupa care m-am intors acasa si am lasat-o acolo

zilele urmatoare am dus masina la acelasi service unde am fost si i-am facut revizia si acolo s-au uitat la pompa de apa care era ok, termostatul la fel ar fi fost, dar mi-au schimbat vascul si capacul de la radiator (pe unde se baga apa, antigel)

am iesit din service dupa 2 km exact aceasi treaba acul de la temperatura motorului ajungand in rosu si astfel m-am hotarat sa ma duc la reprezentanta sa am totusi o parere mai avizata

mentionez ca acul de la temperatura motorului se duce in rosu cand merg cu masina mai forjat si ea schimba in turatii de peste 5000, acel parait se mai aude uneori tot la turatii mari dar mult mai estompat

daca merg cu masina usor cu schimbul raporturilor in cutia de viteza maxim in 4000 masina merge fara probleme

am mai cautat istoricul de service al acestei masini si am gasit ca la 160 de mii i-au schimbat garnitura de _chiulasa_ la Augsburg Militari si voi trece cred maine pe acolo sa iau devizul sa ma uit exact ce au schimbat si de ce

la reprezentanta dupa ce s-au plimbat cu ea (fara o alta diagonza mai amanuntita) au zis ca 80% blocul motor este fisurat, parere formata dupa faptul ca i-au schimbat garnitura de _chiulasa_ si presiunea foarte mare din din circuitul de racire al apei care refuleaza exact prin capacul de la radiator

mi-au mai dat sa zic 20% sa fie altceva dar asta nu o pot constata decat dupa ce desfac tot motorul

masina dupa destule verificari nu cred ca a suferit nici un accident sigura chestie e ca a mers cu masina fara apa si s-a supraincalzit motorul

Edited by bhn_02
Link to comment
Share on other sites

alt motor,parerea mea e ca ar fi garnitura de chiulasa dar daca zici ca a fost schimbata ramane chiulasa sau blocul

oricum cred ca s-a mai dus ceva si prin motor-cuzineti sau pistoane

 

posibil ca am o bataie si in motor

Link to comment
Share on other sites

Mare grija ca la urmatorul ITP o sa ai probleme.

In ultima vreme, jigodiile astea verifica seriile la sange si daca nu corespunde e belea. Acum nu mai cer factura motorului nou montat, ci cer DEVIZ DE MONTAJ IN SERVICE AUTORIZAT MARCII RESPECTIVE!

 

Am patit-o la 3 masini, vorbesc din experienta!

Link to comment
Share on other sites

Mare grija ca la urmatorul ITP o sa ai probleme.

In ultima vreme, jigodiile astea verifica seriile la sange si daca nu corespunde e belea. Acum nu mai cer factura motorului nou montat, ci cer DEVIZ DE MONTAJ IN SERVICE AUTORIZAT MARCII RESPECTIVE!

 

Am patit-o la 3 masini, vorbesc din experienta!

te poti duce la notar sa dai o declaratie ca motorul nu e furat si nu se mai vede seria,etc

si la rar te trece fara serie

e simplu

:)

Link to comment
Share on other sites

Pai asa am si facut... Am dat cu o solutie care a atacat putin stratul in zona in care era seria!

Pentru un Peugeot am obtinut deviz de la Citroen, ca acolo am intrare. N-a fost bun, ca vezi Doamne, nu e chiar de la Peugeot... Imbecili! Ei n-au auzit de PSA.

In fine...

asa ca nu tre sa ne speriem :)

Link to comment
Share on other sites

Pai asa am si facut... Am dat cu o solutie care a atacat putin stratul in zona in care era seria!

Pentru un Peugeot am obtinut deviz de la Citroen, ca acolo am intrare. N-a fost bun, ca vezi Doamne, nu e chiar de la Peugeot... Imbecili! Ei n-au auzit de PSA.

In fine...

asa ca nu tre sa ne speriem :)

 

din fericire am facut itp-ul cand am cumparat masina

dar oricum sunt bune sfaturile voastre si voi avea in vedere

Link to comment
Share on other sites

la reprezentanta dupa ce s-au plimbat cu ea (fara o alta diagonza mai amanuntita) au zis ca 80% blocul motor este fisurat, parere formata dupa faptul ca i-au schimbat garnitura de _chiulasa_ si presiunea foarte mare din din circuitul de racire al apei care refuleaza exact prin capacul de la radiator

mi-au mai dat sa zic 20% sa fie altceva dar asta nu o pot constata decat dupa ce desfac tot motorul

sigura chestie e ca a mers cu masina fara apa si s-a supraincalzit motorul

 

Deci a fost deja schimbata garnitura de chiulasa?

A umblat alticneva cu masina cu temp pe rosu si fara apa?

Din pacate, daca iti baga presiune mare in instalatia de racire, e destul de naspa. Inseamna ca pe undeva intra compresia din motor in instalatia de racire. Are doar 2 cai: pe la garnitura de chiulasa , sau prin chiulasa, adica FISURA.

Eu am avut exact aceeasi problema la o alta masina (non BMW). Imi urca repede apa inspre rosu, daca ii dadeam si in gura, se incalzea f repede, apoi imi facea si mie o presiune imensa in instalatia de racire. Daca scoteam capacul de la radiator, iesea apa dinauntru exact ca dintr-o arteziana. Pana la urma mi-a spart si radiatorul.

La mine problema a fost ca nu erau stranse bine toate prezoanele cu care se monteaza chiulasa pe blocul motor.

Tu, daca esti dispus, ai putea sa mai dai odata jos chiulasa, rectifici planul, schimbi garnitura, pompa de apa, termostat, faci dn nou aerisirea corect, si speri sa fie totul OK.

Daca nici asa nu e bine, atunci 99% e fisurata chiulasa. :)

Oricum, succes

Link to comment
Share on other sites

Ma indoiesc cu riscul de a ma frange ca s-a spart blocul motor sau chiulasa datorita faptului ca e cutie automata... Aia de la BMW sunt niste dobitoci... Si eu m-am dus cu o bataie la motor si o tineau sus si tare ca e distributia. Eu NEFIIND mecanic si documentandu-ma pe net am decis sa nu ma iau dupa ei... Oricum imi cereau 15 MILIOANE pt manopera... Enorm.

M-am dus la alt mecanic si mi-a zis ca e din pistoane... Iar nu l-am crezut nici pe asta pt ca bataia nu era permanenta... doar cand isi amintea...

Alt mecanic mi-a zis ca e din biela...

Pana la urma am schimbat motorul... Acum am motorul vechi acasa desfacut... NICI-O uzura pe bloc sau la chiulasa. IMPECABIl.... Era un cuzinet slabit...

 

Asa ca aia de la BMW sa ma scuteasca cu impresia de mari mecanici in frunte cu "DOMNUL GEORGE "...

 

 

 

 

Daca vrei sa desfaci motorul cred ca solutia e sa gasesti un mecanic bun si cinstit la pret. Nu e mare inginerie sa repari un motor. Si eu eram ingrozit de treaba asta pana am desfacut motorul asta... Cu prima ocazie cand ma incurca 6 milioane imi cumpar segmenti si il repar singurel dupa TIS....

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Cu prima ocazie cand ma incurca 6 milioane imi cumpar segmenti si il repar singurel dupa TIS....

ok, daca tu crezi ca e chiar asa simplu.... bafta!

 

Daca nici dupa TIS nu-s capabil sa-l repar inseamnca ca sunt mult prea prost ... dar e si asta o varianta de luat in calcul...

 

Oricum, daca asa sta treaba , poate e momentul sa fac ceva in aceasta directie...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Mare reprezentanta BMW nu are endoscop sa il bage pe la gaura de bujii sa inspecteze ? Dau jos motorul la ghici si i-au manopera n-spe milioane degeaba ? si daca nu e chiulasa fisurata cine plateste ? Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.