Jump to content

bloc motor fisurat


bhn_02

Recommended Posts

Mare reprezentanta BMW nu are endoscop sa il bage pe la gaura de bujii sa inspecteze ? Dau jos motorul la ghici si i-au manopera n-spe milioane degeaba ? si daca nu e chiulasa fisurata cine plateste ?

Lasand la o parte violarea cu brutalitate a limbii romane, fraza/ideea este... just speechless! :)

Link to comment
Share on other sites

prea multe pretentii de la o reprezentanta , ar putea sa aiba sistemul ala de suflare aer prin cilindri pe la bujii si se vede in vas daca sufla apa , asta te lamureste imediat ce e cu garnitura . Dar te-ar factura prea putin pt asta :) Cum dracu sa prinda client cu belele si sa-l lase sa plece ieftin . Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Poate trebuie schimbata garnitura chiulasa iar . De obicei rezista la cateva prajeli . Tu spui clar ca ai mers cu ea pe rosu , cam asta e . Eu asta suspectez .

 

nu, eu nu am mers cu masina pe rosu ci doar am banuit ca cel dinaintea mea

tipu de la care am cumparat masina era intermediar, dar am reusit sa dau de persoana care a detinut masina

si l-am intrebat clar (cat a fost de sincer na) sa-mi zica de ce a vandut masina si problema ei

sa nu ma mai chinui prin service si etc

raspunsurile zic ca au fost destul de oneste motivul vanzarii fiind pur financiar iar dupa schimbarea garniturii masina a mers fara probleme

oricum eu totusi tot nu imi dau seama de unde acel carait sa ii zicem in momentul cand masina schimba in turatii mari

in principiu am sa caut un service sa desfac motorul si sa vedem ce e acolo si in functie de asta iau decizia urmatoare

motor am gasit la bogdan15ram atat motor complet cat si doar bloc motor

dar as inclina sa schimb tot motorul daca e sa fie sa fac aceasta operatiune

un service de incredere unde pot desface motorul eventual sa il schimb ce recomandati?

Edited by bhn_02
Link to comment
Share on other sites

prea multe pretentii de la o reprezentanta , ar putea sa aiba sistemul ala de suflare aer prin cilindri pe la bujii si se vede in vas daca sufla apa , asta te lamureste imediat ce e cu garnitura . Dar te-ar factura prea putin pt asta :) Cum dracu sa prinda client cu belele si sa-l lase sa plece ieftin .

 

adevarul ca un asa diagnostic dur doar dupa o tura cu masina e intr-adevar de talia unui geniu, dar mi-au dat 15-20% sanse sa nu fie fisura a blocului motor

doar unul din suruburile de la _chiulasa_ sa fi pocnit sau pur si simplu sa nu fie strans bine (dar de acuma am vorbi de prea mult noroc sa fie doar acest lucru)

bataia la motor si acel carait totusi zic ca ar fi mai mult de atat

 

 

ce recomandati?

 

Nu am inteles de unde vin sunetele alea care spui ca le scoate la turatii mari ? In ce zona le localizezi ?

 

pai bataia in motor s-ar auzi undeva sus...din ce imi dau eu seama si completat si de deja doi mecanici (unul din service-ul unde mi-am facut revizia si unul de la reprezentanta) iar caraitul, paraitul nu stiu cum sa ii zic de aude unde sub volan spre motor, oricum imi este destul de greu sa il localizez clar,

cert este ca ambii mecani l-au auzit dar nu am facut nici o mentiune asupra lui......nu au stiut

Edited by bhn_02
Link to comment
Share on other sites

pao bataia in motor s-ar auzi undeva sus...din ce imi dau eu seama si completat si de deja doi mecanici (unul din service-ul unde mi-am facut revizia si unul de la reprezentanta) iar caraitul, paraitul nu stiu cum sa ii zic de aude unde sub volan spre motor, oricum imi este destul de greu sa il localizez clar,

cert este ca ambii mecani l-au auzit dar nu am facut nici o mentiune asupra lui......nu au stiut

 

Zgomotul poate fi undeva din zona cutiei , un tampon cutie sau motor , sau tampon toba . Cu masina pe rampa trebuie sa tragi frana de mana si sa accelerezi sa vezi daca se misca ceva de acolo . Ar mai putea fi radiator infundat , visavis de problema ta cu incalzirea . Furtunele se intaresc excesiv ? Apa in ulei ai ? Nivel ulei crescut , pete albe pe busonul ulei ? Mai verifica .

Link to comment
Share on other sites

pao bataia in motor s-ar auzi undeva sus...din ce imi dau eu seama si completat si de deja doi mecanici (unul din service-ul unde mi-am facut revizia si unul de la reprezentanta) iar caraitul, paraitul nu stiu cum sa ii zic de aude unde sub volan spre motor, oricum imi este destul de greu sa il localizez clar,

cert este ca ambii mecani l-au auzit dar nu am facut nici o mentiune asupra lui......nu au stiut

 

Zgomotul poate fi undeva din zona cutiei , un tampon cutie sau motor , sau tampon toba . Cu masina pe rampa trebuie sa tragi frana de mana si sa accelerezi sa vezi daca se misca ceva de acolo . Ar mai putea fi radiator infundat , visavis de problema ta cu incalzirea . Furtunele se intaresc excesiv ? Apa in ulei ai ? Nivel ulei crescut , pete albe pe busonul ulei ? Mai verifica .

 

apa in ulei nu am, dar am sa verific chiar azi din nou nivelul uleiului, ca la cata apa am bagat in radiator zilele astea

toata problema cu incalzirea a coincis cu momentul in care s-a auzit acel carait

radiatorul din ce au zis mecanicii functioneaza, furtunul din dreapta cum te uiti la motor dupa ce intra presiunea se face tare ca o piatra, cel din stanga e ok

intr-adevar ar fi un mic decalaj intre ele cel din dreapta devine foarte fierbinte iar cel din stanga se incalzeste treptat dar mecanicii au zis ca e ok asa

nici pete albe pe busonul de la ulei nu sunt

Edited by bhn_02
Link to comment
Share on other sites

Mare reprezentanta BMW nu are endoscop sa il bage pe la gaura de bujii sa inspecteze ? Dau jos motorul la ghici si i-au manopera n-spe milioane degeaba ? si daca nu e chiulasa fisurata cine plateste ?

 

Nu cred ca asta era problema mare.Probabil au un boroscop si pot inspecta cilindrii, insa daca acolo nu se observa nimic nu prea mai este nimic de facut, trebuie sa demonteze un pic motorul. :)

Edited by monique
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare la toti

 

Si acuma sa va spun ce am descoperit in urma desfacerii motorului, lucru efectuat la reprezentanta bmw din iasi si anume _chiulasa_ nu era stransa bine - 3 suruburi erau slabite iar altul avea filetul dat peste cap.

 

Acuma a ramas sa schimb iar garnitura si sa refac filetele la toate suruburile ce prind _chiulasa_ si sper ca asta sa fie tot.

 

Intrebarea e sa ii dau in judecata sau ce pot face cu cei de la augusburg militari care au efectuat aceasta operatie vara trecuta si care la urma urmei au "nenorocit" motorul.... Ma gandeam oricum sa trec pe acolo si sa am o discutie cu directorul de service cu devizul in fata de la bmw cu ce reparatiii au facut si cu devizul lor de asta vara si sa vad ce spune...mai departe nu cred totusi sa am sanse de vreo alta reusita.

Link to comment
Share on other sites

Salutare la toti

 

Si acuma sa va spun ce am descoperit in urma desfacerii motorului, lucru efectuat la reprezentanta bmw din iasi si anume _chiulasa_ nu era stransa bine - 3 suruburi erau slabite iar altul avea filetul dat peste cap.

 

Acuma a ramas sa schimb iar garnitura si sa refac filetele la toate suruburile ce prind _chiulasa_ si sper ca asta sa fie tot.

 

Intrebarea e sa ii dau in judecata sau ce pot face cu cei de la augusburg militari care au efectuat aceasta operatie vara trecuta si care la urma urmei au "nenorocit" motorul.... Ma gandeam oricum sa trec pe acolo si sa am o discutie cu directorul de service cu devizul in fata de la bmw cu ce reparatiii au facut si cu devizul lor de asta vara si sa vad ce spune...mai departe nu cred totusi sa am sanse de vreo alta reusita.

 

Du-te inapoi unde au "reparat" motorul.Din punctul meu de vedere iti trebuie un bloc nou, adica alt motor.

Succes.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Si acuma sa va spun ce am descoperit in urma desfacerii motorului, lucru efectuat la reprezentanta bmw din iasi si anume _chiulasa_ nu era stransa bine - 3 suruburi erau slabite iar altul avea filetul dat peste cap.

 

nu prea conteaza ce ulei a folosit in cazul asta :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Si acuma sa va spun ce am descoperit in urma desfacerii motorului, lucru efectuat la reprezentanta bmw din iasi si anume _chiulasa_ nu era stransa bine - 3 suruburi erau slabite iar altul avea filetul dat peste cap.

 

nu prea conteaza ce ulei a folosit in cazul asta :twoup:

 

Bine ca ai rezolvat.

 

bhn_02 e clona ta?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.