Jump to content
Intalnire BMW Club 2025 ×

Vascocuplaj marca OT_SA


em_28

Recommended Posts

Ce parere aveti de aceste vascocuplaje OT_SA ? Am gasit unul la un pret bun,fata de Sachs dar nu stiu de calitate.

n-am auzit de marca asta, dar daca vrei, am eu unul Sachs folosit 500km.

dat jos odata cu motorul cand l-am schimbat. daca te intereseaza, ti-l dau la un pret bun.

e pt e36, e34, etc..

Edited by roby_m
Link to comment
Share on other sites

la ce bani l-ai gasit?

 

un vasc sachs e max 250 ron.

 

bugetul decide,dar vascul se schimba cam rar,f rar.

 

la 250 lei nici nu se merita sa te mai uiti dupa alte variante.... Costa cat un set de proiectoare aftermarket care daca nu se strica im prima luna, sigur la prima ceata "le faci cadou"...

Adica indiferent cat de mare e gaura din buget, ma gandesc ca 250 lei sunt asa multi bani, incat sa merite sa te risti sa cumperi no-name-uri

Link to comment
Share on other sites

Cred ca o sa iau Sachs,nu e pretul mare da am mai multe de luat(discuri frana,capete bara,etc) si se aduna o suma.

Trebuie sa fac un drum de Germania si am zis sa stau bine cu racirea,vascocuplajul nu prea e ok,cred :

-cu motorul cald(cu acul la jumate) la relanti il opresc cu 2 degete ,adica bag mana acolo si il opresc.

Acum sa incerc si in turatie daca blocheaza,sa stiu sigur.Deocamdata nu face nici o figura apa sta la jumate indiferent de trafic,si temp. dar ma gandesc sa nu ma lase la drum.

Acuma am schimbat si termostatul ,si acul sta peste jumate in dreapta un milimetru fix,ma gandesc ca o fi un termostat care deschide mai tarziu?

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca tu vrei sa arunci niste bani... De ce te legi la cap daca nu te doare ?

Si daca opresti elicea cand e cald si la relanti cu 2 degete care e problema ? Oricum in mers n-ai cum sa-l opresti cu 2 degete iar daca raceste corespunzator care e problema ? Dar cu cate degete ai fi vrut sa-l opresti ? Nu vrei sa-ti cumperi ceva util ? :) Sudeaza-l ca poate ramai fara alea doua degete...

 

Oricum racirea e realizata de radiator mai putin de elice. Elicea e buna cand stai pe loc .

 

Acuma am schimbat si termostatul ,si acul sta peste jumate in dreapta un milimetru fix,ma gandesc ca o fi un termostat care deschide mai tarziu?

 

NU. probabil ca indicatorul din bord e stramb pus si indica cu un milimetru anapoda sau stai tu stramb in scaun cand te uiti la ceas...

 

Toate termostatele deschid la aceeasi temperatura. De ce ? Pt ca principiul se bazeaza pe dilatarea materialelor la caldura. Deci sa zicem cuprul nu se dilata la o temperatura daca e marca X iar daca e marca Y se dilata la alta temperatura... Am eu senzatia ca si termostatul l-ai schimbat la plictiseala.... Potoleste-te.. Investeste banii in ceva care chiar iti este de folos.

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de ce nu-ti montezi electroventilator, parca e 200 ron unul in magazin special pt bmw + termocontactul daca nu ma insel. Motorul se incalzeste doar vara prin oras, la drum lung sau iarna chiar n-ai nevoie de el.

 

Vascocuplajul iti ia putin si din puterea motorului + ca o elice costa 100 ron si vasco de la 200 in sus.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca tu vrei sa arunci niste bani... De ce te legi la cap daca nu te doare ?

Si daca opresti elicea cand e cald si la relanti cu 2 degete care e problema ? Oricum in mers n-ai cum sa-l opresti cu 2 degete iar daca raceste corespunzator care e problema ? Dar cu cate degete ai fi vrut sa-l opresti ? Nu vrei sa-ti cumperi ceva util ? :) Sudeaza-l ca poate ramai fara alea doua degete...

 

Oricum racirea e realizata de radiator mai putin de elice. Elicea e buna cand stai pe loc .

 

Acuma am schimbat si termostatul ,si acul sta peste jumate in dreapta un milimetru fix,ma gandesc ca o fi un termostat care deschide mai tarziu?

 

NU. probabil ca indicatorul din bord e stramb pus si indica cu un milimetru anapoda sau stai tu stramb in scaun cand te uiti la ceas...

 

Toate termostatele deschid la aceeasi temperatura. De ce ? Pt ca principiul se bazeaza pe dilatarea materialelor la caldura. Deci sa zicem cuprul nu se dilata la o temperatura daca e marca X iar daca e marca Y se dilata la alta temperatura... Am eu senzatia ca si termostatul l-ai schimbat la plictiseala.... Potoleste-te.. Investeste banii in ceva care chiar iti este de folos.

Am schimbat termostattul ca avea o ureche rupta care tine arcul inauntru si statea tot timpul pe deschis.

Link to comment
Share on other sites

Da cine site exact cum se testeaza vascocuplajul?L-am testat si in turatie cu motorul cald ,la fel il tin usor cu un deget turez motorul pana pe la 3-4000 ture,apa e la jumate si nu se forteaza de loc il opresc la fel de usor ,nu blocheaza.In schimb cum am zis nu am nici o problema cu temperatura dar urmeaza sa plec din tara,si sa nu ma lase vara prin strainatati.
Link to comment
Share on other sites

Da cine site exact cum se testeaza vascocuplajul?L-am testat si in turatie cu motorul cald ,la fel il tin usor cu un deget turez motorul pana pe la 3-4000 ture,apa e la jumate si nu se forteaza de loc il opresc la fel de usor ,nu blocheaza.In schimb cum am zis nu am nici o problema cu temperatura dar urmeaza sa plec din tara,si sa nu ma lase vara prin strainatati.

e destul de uzat se pare...

si la rece poti verifica, cu motorul oprit, trebuie sa se invarteasca f greu.

 

te pot ajuta cu ce ti-am zis mai sus. iti ofer chiar garantie pe satisfactie, daca nu e perfect, asa cum sustin, mi-l poti trimite inapoi.

Link to comment
Share on other sites

Si pentru the riffle :

Nu toate termostatele deschid la fel sunt de 82 grade(ca la Dacie) si la Bmw cred ca sunt si de 95 si 92 grade.Asta datorita aliajului (ca nu sunt la toate aceleasi proportii de metal) si la cele cu pastila de ceara difera compozitia.

Cand aveam celalalt termostat statea fix pe jumate din orice pozitie,acuma sta fix un milimetru spre dreapta oricum m-as uita.

Link to comment
Share on other sites

eu am luat un bimetal din dezmembrari cu 100 de lei, dar mare prostie am facut. pana acum cu caldurile a fost totul ok. zilele astea am prins acul undeva la ora 1 adica iesea din zona de temperatura optima.

 

am ajuns la destinatie si-am lasat-o la racit, sa ajunga la mijloc (ora 12). apoi am lasat-o pornita la ralanti cam 10 minute si avea tendinta sa urce napoi.

acum stau cu ochii pe temp. apei si strang din buci la meteo. :) c

 

at de curand o sa pun unul nou, pentru ca daca vine caldura si uit dracului si fierb motorul, am facut o treaba ca la Romania.

 

bimetalul nu se ia decat nou. nu merita schimbat cu un rahat "putin mai bun". parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.