Jump to content

senzor axa cu came


Recommended Posts

un coleg de al meu are nu 316i ca al meu, dar din 2001. l-a lasat senzorul respectiv. l-am cumparat si incercam sa-l schimbam. am cautat in "programul ala" cu de toate, dar n-am gasit si stiu ca n-am cautat bine. poate sa-l gaseasca cineva pt. noi? sa ne dea un cod sau macar un punct de reper :blink:
Link to comment
Share on other sites

un coleg de al meu are nu 316i ca al meu, dar din 2001. l-a lasat senzorul respectiv. l-am cumparat si incercam sa-l schimbam. am cautat in "programul ala" cu de toate, dar n-am gasit si stiu ca n-am cautat bine. poate sa-l gaseasca cineva pt. noi? sa ne dea un cod sau macar un punct de reper :blink:

8993[/snapback]

 

"crankshaft sensor" sau "crank sensor" sau "crank postion sensor", in caz ca am inteles bine despre ce e vorba. De reset nu este nevoie, sau mai bine zis nu era nevoie ultima data cand am vazut la un E39 din 2000.

 

Cod chiar ai nevoie? Pentru ca daca l-a cumparat (desi probabil era doar murdar) ar trebui sa scrie PN pe el.

Link to comment
Share on other sites

"crankshaft sensor" sau "crank sensor" sau "crank postion sensor", in caz ca am inteles bine despre ce e vorba. De reset nu este nevoie, sau mai bine zis nu era nevoie ultima data cand am vazut la un E39 din 2000.

 

Cod chiar ai nevoie? Pentru ca daca l-a cumparat (desi probabil era doar murdar) ar trebui sa scrie PN pe el.

9013[/snapback]

crankshaft sensor este un senzor care citeste vibrochenul(arborele cotit)si nu axa cu came,iar daca l-ati schimbat si nu merge o fi altceva de vina-calculatorul nu trebuie resetat-adi

Link to comment
Share on other sites

nu e crankshaft, e camshaft, l-a schimbat si nu tot nu merge masina. constatarea s-a facut la repr., piesa cumparata tot de la ei.

9033[/snapback]

 

 

Ar trebui stearsa memoria.Dar motorul trebuia sa merga bine chiar daca nu este stearsa.

 

Constatarea daca s-a facut la reprezentanta acolo trebuia schimbat si senzorul.Era mai bine ptr a se evita o astfel de problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
a schimbat omul senzorul la reprezentanta de unde l-a si cumparat. a mers masina 2 zile si iar a inceput sa faca figuri :blink: aceleasi. s-a dus la aia si i-au zis ca de fapt sunt bujiile, nu senzorul (defectiunea senzorului a fost constata de ei). i-au inlocuit bujiile, a mers masina cat a mers, mai exact pana acasa a mers si iar din nou :) acum (cuvant urat) zic ca-i cilindrul 3, ca s-ar putea sa fie segmentii si ca trebuie desfacut motorul. uite asa se lucreaza pe la bv, pe la voi cum e?
Link to comment
Share on other sites

a schimbat omul senzorul la reprezentanta de unde l-a si cumparat. a mers masina 2 zile si iar a inceput sa faca figuri :blink: aceleasi. s-a dus la aia si i-au zis ca de fapt sunt bujiile, nu senzorul (defectiunea senzorului a fost constata de ei). i-au inlocuit bujiile, a mers masina cat a mers, mai exact pana acasa a mers si iar din nou :) acum (cuvant urat) zic ca-i cilindrul 3, ca s-ar putea sa fie segmentii si ca trebuie desfacut motorul. uite asa se lucreaza pe la bv, pe la voi cum e?

11535[/snapback]

 

 

Hm !Putin probabil.

 

Ce erori are in calc?Ce valoare are cil 3 (smooth running)?Apare in ture ,la relanti?

Se aprinde check engine light?Au luat compresia?

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Hm !Putin probabil.

 

Ce erori are in calc?Ce valoare are cil 3 (smooth running)?Apare in ture ,la relanti?

Se aprinde check engine light?Au luat compresia?

11536[/snapback]

 

habar n-am. atata mi-a zis omul. dar stiu ca se aprinde check engine si apare in ture.

Edited by cyborg
Link to comment
Share on other sites

habar n-am. atata mi-a zis omul. dar stiu ca se aprinde check engine si apare in ture.

11537[/snapback]

 

 

Mda!Deci are erori la cyl 3.(misfire).

 

Ultimul lucru (nu ca nu este posibil) la care m-as gandi ar fi la segmenti :blink:

 

In primul rand se face un leak test si se vede daca exista vreo problema la segmenti(daca nu etanseaza ).Asta in cazul in care compresia este ok.

 

Este foarte posibil sa fie un injector(se inlocuieste cu unul de la alt cilindru) sau poate sa fie un tachet(sunt hidraulici).

 

Putin probabil(dar nu imposibil) poate sa fie volanta.

 

Pana la motor sunt multe :)

Link to comment
Share on other sites

E ceva anormal pentru motorul acela.Cineva si-a batut joc de motorul ala.Nu a pus ulei bun etc

 

Cati km avea?Asta daca stii...

12348[/snapback]

 

masina si-a adus-o el personal din germania cu 70.000 in bord, acum are 170.000. cred ca toate problemele se trag de la pompa de apa care i s-a blocat odata in mers. s-a incins tare de tot motorul atunci si s-a spart vasul de expansiune.

 

P.S. am uitat... a folosit numai ulei bmw power 5w-40.

Edited by cyborg
Link to comment
Share on other sites

masina si-a adus-o el personal din germania cu 70.000 in bord, acum are 170.000. cred ca toate problemele se trag de la pompa de apa care i s-a blocat odata in mers. s-a incins tare de tot motorul atunci si s-a spart vasul de expansiune.

12350[/snapback]

 

 

Pai de ce nu zici asa :blink:

 

Ma mir ca a scapat chiulasa :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.