Jump to content

Patineaza ambreiajul


Recommended Posts

Salut

am pus noul motor, am verificat ambreiajul, discul si placa pareau bune (nu sunt noi, prezentau doar o uzura mica), am schimbat rulmentul de presiune.

aproape la fiecare plecare puternica dupa loc, cu motorul turat, cand schimb a 2-a, motorul ramane turat, deci discul patineaza..

 

 

in plus dupa aprox 300km de la montare, parca incep sa percep un scartait atunci cand dau drumul pedalei de ambreiaj.

la apasare, nu se aude nimic.

 

 

intrebarea e de ce.. sa fie o problema de montaj sau ceva pe la cilindrul de ambreiaj - pe care nu l-au aerisit la schimbarea motorului?

Link to comment
Share on other sites

deci nu e vorba doar de grosime...

 

te referi la lamele dintre cele 2 discuri componente? ele aduc practic uzura la care te-ai referit?

recunosc ca nu prea m-am uitat cu atentie la ele.

 

ca si precizare, am volanta cu masa dubla.

Edited by roby_m
Link to comment
Share on other sites

ferodourile de pe discul de ambreaj sunt uzate, sa zicem ca o fata a discului are 4mm nou, daca el este tocit1.5-2mm iti va patina garantat

nu zici ca este uzat numai cand dispar striatiile de pe el sau cand se polizeaza niturile

Link to comment
Share on other sites

Nu cumva ai montat aiurea rulmentul de presiune?

Stiu pe cineva care asa a patit...

Dupa parerea mea, trebuie verificat cilindrul de pe cutie, si daca nu sunt probleme acolo, eu zic sa dai jos cutia sa vezi despre ce e vorba...

 

P.S.: Pana la urma a mers cu EWS comandat?

Se poate pune rulmentul invers? Uite se pare ca nici aici nu am fost atent la ce a facut minunatul mecanic.

Imi poti da mai multe detalii despre prietenul tau care avea montat rulmentul invers? Cum se comporta pedala si cum se schimbau treptele? (daca poti afla informatiile astea)

 

off:

Nu am comandat EWS de la BMW - am luat un kit dupa ebay doar ca sa-mi dau seama ca nu EWS-ul era problema [...]-, a mers cu al meu pana la urma.

Fusesera conectare firele de masa si plusul bateriei complet anapoda. Din nou, darul prea-slavitului mecanic si-a spus cuvantul.

Link to comment
Share on other sites

Nu cumva ai montat aiurea rulmentul de presiune?

Stiu pe cineva care asa a patit...

Dupa parerea mea, trebuie verificat cilindrul de pe cutie, si daca nu sunt probleme acolo, eu zic sa dai jos cutia sa vezi despre ce e vorba...

 

P.S.: Pana la urma a mers cu EWS comandat?

Se poate pune rulmentul invers? Uite se pare ca nici aici nu am fost atent la ce a facut minunatul mecanic.

Imi poti da mai multe detalii despre prietenul tau care avea montat rulmentul invers? Cum se comporta pedala si cum se schimbau treptele? (daca poti afla informatiile astea)

 

off:

Nu am comandat EWS de la BMW - am luat un kit dupa ebay doar ca sa-mi dau seama ca nu EWS-ul era problema [...]-, a mers cu al meu pana la urma.

Fusesera conectare firele de masa si plusul bateriei complet anapoda. Din nou, darul prea-slavitului mecanic si-a spus cuvantul.

O sa incerc sa dau de el, si iti spun exact cum s-a intamplat...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.