Jump to content

bmw 320d sau 320xd


REmus 44

Recommended Posts

Parerea mea e ca 320d este o masina pt cei care nu au cu ce, dar vor Bemve !! Fara rautate, dar asta cred, probabil ca nu e mereu asa, insa in majoritatea cazurilor cam asta e adevarul! De ce cred asta? Pt ca la aceeasi bani iti poti lua un 320i care se preteaza muult mai bine unui BMW: sound, feeling, fiabilitate, performante...etc! Iar consumul e ok!

 

Eu nu acuz pe nimeni aici, insa nu suport 320d ...ca sa nu mai zic de 318d/316d ...care le consider o bataie de joc la adresa firmei!

 

 

On: @Remus sfatul meu e sa te indrepti spre variantele pe benzina care sunt mai fiabile decat cele diesel sau daca vrei diesel neaparat 330xd sau 335d.

Nu toata lumea isi permite 335d sau alte motorizari mai mari.

Sau poate unii oameni nu vad in masina un mare feeling, ci un mod de a se deplasa de la punctul A la punctul B, restul banilor pe care i-ar cheltui cu o motorizare mai mare cu impozit, asigurare, consum etc. i-ar cheltui pe un concediu.

Eu zic ca 320i nu renteaza. Eu unul nu mi-as lua 320i, putere 150cp, consum mai mare decat la 320d, pe cand un 320d are 163cp, consum mai mic, cuplu mai mare.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pt o deplasare A>B exista si Ford Focus TDCI care e muuult mai ieftin. De ce trebuie neaparat BMW??? Pt ca BMW denota opulenta! Dar de ce ...diesel "ieftin"???!!?

 

Am mers cu 320i si 320d, diferenta de performante nu sunt...insa varianta pe benzina e extrem de silentioasa la turatii mici si totodata denota feeling sportiv peste 4000rpm.

 

PS: Revizia la un diesel este mai scumpa decat la un benzinar...ceea ce anuleaza drastic economiile de combustibil! Asta daca proprietarul intentioneaza si mai are bani sa isi faca reviziile !

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa deturnez discutia, dar la drum lung, real, este cat de cat.

 

 

Depinde cate drumuri lungi ai de facut...

Daca eu ma duc odata pe an la mare n-am sa iau un rahat de motor de 150 de cai pt 200 de ron economisiti pe drumul ala...

Prefer un rahat de motor vechi de 20 de ani aproape dar care sa aiba macar 250 de cai... Adica cat de cat decent...

Ma rog... Asta e mentalitatea mea pe care nu vreau sa o impun nimanui... E doar un mod de a gandi diferit de marea majoritate...

 

Si nu inteleg faza cu optiunile.... De ce dracu toata lumea vrea optiuni... Senzor de ploaie ? Da' sunt dobitoc sa nu-mi dau seama ca ploua ? Senzor de parcare.... Pai n-am oglinzi ? La ce-mi trebuie ? Mai ma f... si ala la cap cand parchez... BEEP beep BEEP beep BEEP beep de imi vin toti dracii... Masaj in scaun ? Pai nu pot sa ma duc la curve ? .... Macar face si sex scaunul ala? Scaune incalzite ? Pai imi iau niste chilotzi de blana daca mi-e frig...Pur si simplu nu sunt in stare sa inteleg la ce dracu sunt bune optiunile...

O masina trebuie sa aiba motor puternic , aer conditionat sau clima scaune de piele si geamuri electrice. Atat!

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa deturnez discutia, dar la drum lung, real, este cat de cat.

 

 

Depinde cate drumuri lungi ai de facut...

Daca eu ma duc odata pe an la mare n-am sa iau un rahat de motor de 150 de cai pt 200 de ron economisiti pe drumul ala...

Prefer un rahat de motor vechi de 20 de ani aproape dar care sa aiba macar 250 de cai... Adica cat de cat decent...

Ma rog... Asta e mentalitatea mea pe care nu vreau sa o impun nimanui... E doar un mod de a gandi diferit de marea majoritate...

 

Si nu inteleg faza cu optiunile.... De ce dracu toata lumea vrea optiuni... Senzor de ploaie ? Da' sunt dobitoc sa nu-mi dau seama ca ploua ? Senzor de parcare.... Pai n-am oglinzi ? La ce-mi trebuie ? Mai ma f... si ala la cap cand parchez... BEEP beep BEEP beep BEEP beep de imi vin toti dracii... Masaj in scaun ? Pai nu pot sa ma duc la curve ? .... Scaune incalzite ? Pai imi iau niste chilotzi de blana daca mi-e frig...Pur si simplu nu sunt in stare sa inteleg la ce dracu sunt bune optiunile...

O masina trebuie sa aiba motor puternic , aer conditionat sau clima scaune de piele si geamuri electrice. Atat!

 

:) ......genial!

Link to comment
Share on other sites

the_rifle

Probabil PDC este optional pentru Romania. Pentru Italia si Spania sunt in dotarea standard :). Nu vrei sa iti povestesc cum se parcheaza aici.

Despre incalzirea in scaune te inseli rau. Aici nu e de glumit !!! Scaunul meu se incalzeste in 20s. Masina dupa 5' !!! Aici te-ai grabit in afirmatii.

Senzorul de ploaie/lumina este foarte util pe autostrada. Merg des pe o autostrada cu 12 tuneluri. Se aprind/sting singure farurile. Cand intru in parcarile subterane NU uita sa imi aprinda farurile. Orice market are garaj subteran. Orice bloc are garaj subteran. Imposibil sa nu trebuiasca sa le aprind/inchid de 10 ori pe zi. Intradevar ca la celelalte masini nu i-am simtit lipsa senzorului. :)

Link to comment
Share on other sites

... mda...ce sa zic... Si cand vrei sa faci sport il platesti pe altul sa alerge pt tine... Eu n-am shunci pe dos sa-mi inghetze fesele pe scaun pt ca fac cel putin un abdomen pe zi cand ma ridic din pat si cand merg cu viteza cateodata mai strang din fese (preventiv) ...

Iar inchisul/deschisul farurilor presupune un consum neuronal de nesuportat...

Corect !

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

P.S. Mi se pare o chestie ABSOLUT normala sa te intereseze consumul unei masini,indiferent daca platesti 5.000 sau 100.000 euro

 

de ce te-ar interesa consumul unui 320d daca dispui de suficienti bani ???

 

...Dar daca faci 50-100k/an, nu-i mai bine sa inoiesti masina la 2-3 ani decat sa investesti in carburant...

 

Pai iti cumperi masina in functie de necesitati prietene :)) Nu iti iei M3 sa faci naveta de la Bacau la Constanta sau Seria 5 sa mergi de acasa la locul de munca.

In Romania deocamdata o masina se alege total gresit. Ori e gasita ieftina pe net, ori dupa un schimb...etc.

 

Atat timp cat exista clasele de masini, inseamna ca fiecare [aproape] producator are de oferit cate o varianta de masina in functie de necesitati. Numai ca naH in Romania nu conteaza :twoup:

Exact asta am zis si eu ca o iei in functie de necesitati, prietene :)

Autonomia...pe drumul dinspre spania, nu ti-ar place sa nu mai fie casele alea de taxat asa"dese", acelasi lucru.

Uite, eu aveam un fix cu OMV, in CT e unu singur, si enervant sa faci drumuri numai pentru asta, merg des in Sebes-Alba iar acolo cel mai apropiat era in Alba Iulia, pe Partea celaalta a orasului, fata de unde veneam, daca ma duceam sa iau motorina pierdeam o ora minim dar din cauza autonomiei nu am ajuns niciodata sa termin motorina inainte sa am treaba acolo sau in Sibiu, de exemplu.

 

Din cauza autonomiei, era odata sa raman pe drum cu sticla in mana cu un hiundai (rezervor43l), am trecut de o benzinarie cand mai aproximam 15 litri in rezervor si apoi pauzade peste 100km, cum mergeam destul de tare(pentru ea) s-a aprins becul, daca n-aveam GPS nu stiu ce faceam atunci - o ora pierduta cautand cu GPS-ul prin Germania (sau Autsria) o benzinarie care sa accepte cash. Cu masina asta, la aceleasi viteze ajungeam sin Elvetia

 

@the rifle, exact asta zic: ca depinde de cum mergi, normal ca la 2 drumuri pe an afara, nu merita, dar eu fac 2/luna de Constanta-Alba (~600km).

Unele optiuni le gasesc si eu inutile dar...dar asta e alta discutie.

Link to comment
Share on other sites

Si parerea mea e ca unii din cei care-si iau acum masini noi cu 25 in coada, o fac doar ca sa fie mai sus ca cei cu 20 in coada.

De ce nu ti-ai luat cu 30 in coada? Dupa mine n-are nici o justificare logica, nu vad absolut nici un avantaj, afara de consum si ala infim. Poate gresesc eu.

Link to comment
Share on other sites

Pt o deplasare A>B exista si Ford Focus TDCI care e muuult mai ieftin.

Stai ca nu prea inteleg....

Adica omul nu are voie sa isi cumpere 320d pentru ca este o masina de fite cu un consum mic?Asta e problema?Daca era un 330i nu mai era nevoie de Ford Focus TDCI prentru deplasarea A>B?

 

Haideti la 325 i sa vedeti ce bine e :)

Hai lasa si 325i ca nu e ultimate driving machine :)

Link to comment
Share on other sites

P.S. Mi se pare o chestie ABSOLUT normala sa te intereseze consumul unei masini,indiferent daca platesti 5.000 sau 100.000 euro

E evident lucrul acesta, consumul, autonomia... ma rog, sunt multi ce trec peste aspectul acesta.

 

 

 

Sunt doar snobi (in sensul explicat de DEX) :) Orice om normal gandeste ca Alexandru.

 

 

 

 

 

Ontopic: NU se discuta despre diesel vs benzina, ci RWD vs X! Lamuriti omul sau lasati topicul in pace!

Edited by BOGDANIEL
Link to comment
Share on other sites

Hai lasa si 325i ca nu e ultimate driving machine :twoup:

 

 

pai nici n-am zis asa ceva , a ta consuma si mai putin si tot 325 e :) . Ultimate dream machine e a lui ala de o prezinta pe forumuri ca non sponsor car. Stii tu ...Tre sa apara si pe aici . :)

 

PS .iDEEA e ca un consum de 15 % e absolut suportabil pt masinile astea . Ca ia 13 moto-15benzina tot pe acolo e. In oras.

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca 320d este o masina pt cei care nu au cu ce, dar vor Bemve !! Fara rautate, dar asta cred, probabil ca nu e mereu asa, insa in majoritatea cazurilor cam asta e adevarul! De ce cred asta? Pt ca la aceeasi bani iti poti lua un 320i care se preteaza muult mai bine unui BMW: sound, feeling, fiabilitate, performante...etc! Iar consumul e ok!

 

Cate masini noi ai cumparat tu pana acum asta cu multi bani? De cate ori ai intrat tu intr-un showroom, ai ales o configuratie si ai plecat cu masina de acolo? Fara rautate...

 

Oricum nu conteaza raspunsul tau. Cine stie ce frustrari ai de faci astfel de afirmatii...

 

E46 320D are doar dezavantajul ca vine setat mai mult pentru consum decat pentru performante. (asta + tehnologie destul de veche pentru un diesel + in urma concurentei). Ca sa anticipez un pic nici la benzina nu stau bine la toate capitolele.

Generatia noua e mai buna din acest punct de vedere dar mai putin fiabila. (e problema generala - nu doar la bmw; tubinele cu geometrie variabila nu mai tin 200-300.000 km.

Link to comment
Share on other sites

Generatia noua e mai buna din acest punct de vedere dar mai putin fiabila. (e problema generala - nu doar la bmw; tubinele cu geometrie variabila nu mai tin 200-300.000 km.

 

 

 

A mea a trecut de 360ooo km si nu are joc in ax, nu da ulei in intercooler etc. Am de gand sa o reconditionez pana sa pice, dar nu reusesc sa imi fac timp.

 

 

Edit: Vorbesc de o turbina clasica, nu de cea cu geometrie variabila.

Edited by BOGDANIEL
Link to comment
Share on other sites

topicul asta e fun rau..:) daca se apuca de curatat un moderator cred ca nu ramane decat postul initial.

Pai daca e iei XD, teoretic e mai sigura masina la drumuri naspa in conditii dificile. Pe de alta parte XD vine cu un consum ceva mai mare, si toate elementele de suspensie gen bucse, brate capete de bara mai scumpe, care tin chiar putin pe drumurile patriei...si vei ajunge sa schimbi cate ceva oricum.

Mai vine si pretul XD in sine. sa nu crezi ca scapi de cumparat cacuciucuri de iarna ca ai X de exemplu. Oricum mie tractiune integrala la un autoturism, repet, o berlina normala. cu care nu faci off-road mai mult sau mai putin dur mi se pare cam fara rost, mai ales la masinile moderne cu nspe sisteme de control ...

Link to comment
Share on other sites

topicul asta e fun rau..:) daca se apuca de curatat un moderator cred ca nu ramane decat postul initial.

 

+1 :)

 

Eu nu am luat X din urmatoarele motive.

Dezavantaje:

1. Pierd din sportivitate. Te ajuta cativa metrii cand pleci de pe loc sau de pe suprafete lunecoase dupa care te dezavantajeaza tot timpul (in linie dreapta). Vezi 0-100 mai mic la X.

2. Iarna eu nu am avut probleme cu tractiunea spate. Sunt penalizat mai degraba de garda mica la sol decat de tractiune.

3. Costuri mai mari (masina mai grea, planetarele fata mult mai putin fiabile comparativ cu tractiunea spate)

Avantaje:

Pentru amatori este mai sigura tractiunea integrala decat tractiunea fata sau spate. Pentru profesionisti este un dezavantaj.

Stiu ca o sa apara nemultumiti dar asta este realitatea.

La aceeasi putere a motorului si greutate X-ul va iesi ultimul pe un drum virajat daca este condus de un profesionist.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

lucian81v

Chiar daca as merge cu masina Spania-Romania-Spania...nu m-ar interesa autonomia :) Gasesc la minim 50km o benzinarie. Daca m-ar interesa consumul...atunci poate m-ar interesa autonomia. As merge cu maxim 1/2 din rezervor, cu maxim 120km/h. Pentru 30-40euro la la cei 5500km...nu merita :)

DAR mai bine calatoresc cu avionul daca ... !!!

 

De ce nu iei de la Petrom combustibil ? Ai doua statii in Sebes.

Link to comment
Share on other sites

Nu e chiar in sebes nici una (sau poate e acum de cand n-am fost eu in tara). Aveam fixul.. acu` ma gandesc sa vad ce e cu mol-ul, vad ca il lauda lumea.

Ti-am zis ca o bagasem pe maneca prin Austria ca nu gaseam pe langa autostrada un peco cu cash (adica sa fie deschis, ca era Duminica). Deja incepuse sa-mi para rau ca rasesem in sinea mea de unu pe care il vazusem in parcare cu bidonul de combustibil in portbagaj...

Avantajul autonomiei eu il vad mai ales atunci cand te grabesti - poti sa rupi masina ca stii ca n-ai unde sa termini full-ul, dintr-un drum, in tara...exagerez un pic :)

Nu mi-as refuza un drum de Spania cu masina, de cand tot zic sa fac o vacanta acolo... dar odata ajuns n-as vrea sa conduc masina altcuiva.

 

Motanul 0-100 e mai prost la motoarele sub 200Cp , la 330 e mai bun :)

Poti sa fi soferul perfect, cand ai sticla sub roti si terenul in cea mai usoara panta, e preferabil X. Mie imi pare rau ca e permanent dar sper ca pana ajung eu sa-mi iau sa iasa si nepermanent (poate sunt deja si nu stiu eu)

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.