Jump to content

bmw 320d sau 320xd


REmus 44

Recommended Posts

eu unu in Romania nu mi-as lua Diezel

am diesel de 5 ani, urmatoare cu siguranta va fi tot un diesel :)

Eu is la al doilea diesel si tocmai mi-am luat si un benzinar pe care insa il folosesc mai rar. Inca nu sant hotarat daca dieselul va fi inlocuit tot de un diesel sau de inca un benzinar...momentan tind mai mult spre benzinar din dorinta de a vedea cum e sa traiesti cu unul, zi de zi.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Multe vizite la benzinarii :)

Asta stiu de la 318i-ul pe care-l folosesc mai rar... :) ! Ma gandeam in schimb la un 320i care nu cred ca se ridica la consum cu mult peste 318i si asta ar fi decent. Eu fac maxim 200km pe saptamana deci ar merge un benzinar. M-am uitat recent pe autovit si am vazut ca benzinarele E46 s-au scumpit in timp ce dieselurile si-au pastrat preturile....sau vad eu aiurea?

Link to comment
Share on other sites

Daca mergi des la munte, mai ales iarna, si in zone rurale unde ai putea avea probleme cu aderenta se justifica xDrive dar daca mergi doar pe drumuri bune si mai ales in oras te descurci doar cu tractiunea spate.

Iarna aceasta nu am simtit nevoia de 4x4 decat o singura data si nu a fost o iarna usoara.

Daca banii nu sunt o problema merita xDrive doar din placerea de a conduce o limuzina sport 4x4 ce trage 60% spatele si 40% fata cu variatii in caz de pierdere a aderentei.

 

 

Despre XDrive:

 

BMW xDrive, cel mai inteligent sistem 4x4, asigura automobilelor BMW cea mai buna tractiune posibila, tot timpul. Astfel imbunatatind agilitatea si oferind o aderenta buna, chiar si in curbele luate rapid.

 

Cum functioneaza acest sistem?

 

Diferit fata de alte sisteme de tractiune integrala, xDrive asigura o aderenta buna pe soselele alunecoase, fara a diminua senzatia de tractiune spate. Sistemul transfera putere catre roti in doar cateva milisecunde. Astfel, in conditii normale, fortele de condus sunt distribuite intre puntea fata si cea spate intr-un raport de 40:60. Dar in momentul in care sistemul simte o pierdere excesiva a tractiunii, inverseaza subit cuplul, pentru a se adapta conditiilor schimbatoare; iar astfel ofera tractiunea maxima disponibila si o manevrabilitate superioara, pe toate suprafetele.

 

BMW xDrive este de asemenea in dialog constant alaturi de Controlul dinamic al stabilitatii (DSC), permitand acestuia sa recunoasca pe loc rotirea necorespunzătoare a roţilor. Acest lucru inseamna ca o cantitate ideala de cuplu este intotdeauna directionata catre rotile care au aderenta cea mai buna, indiferent cat de repede se modifica suprafata de rulare.

Edited by amaBMW
Link to comment
Share on other sites

:) :) :twoup: are perfecta dreptate

P.S. Mi se pare o chestie ABSOLUT normala sa te intereseze consumul unei masini,indiferent daca platesti 5.000 sau 100.000 euro

 

 

Mie NU ! am mai zis si cu alte ocazii... E penibil.

I-ati masina de 1,2 litri pt oras daca te intereseaza consumul si masina de weekend pe modelul vest-european sau nu mai intrebi de consum...

 

Daca toti amaratii merg cu masina dintr-un salariu mediu de 15 milioane , TU , care-ti permiti o masina de 70 de mii crezi ca nu-ti permiti carburantul ?

Penibil.

 

E ca si cand vrei calculator de 4000 de euro dar iti pui problema cat costa abonamentul de internet sau telefon de 7000 de euro dar dai beep-uri sa te sune prietenii....

 

Nu-i penibil ?

Link to comment
Share on other sites

consumul este important pentru cei care traiesc in Romania.

 

In majoritatea tarilor din EU, se castiga de peste 5 ori mai mult decat in Romania. Asa ca pentru a rula 100km cu masina, trebuie sa cheltuiesti ce ai castigat intr-o ora [maxim] de munca. Este absolut neimportant daca masina consuma in medie 6,2 % sau 8,4%.

In primul rand nu isi cumpara BMW-Mercedes-Audi-Volvo cineva care nu are bani de intretinere si service doar la reprezentanta. Pentru cei cu posibilitati mai mici exista Kia-Dacia-Opel-etc.

In RO e altfel...!

Link to comment
Share on other sites

consumul este important pentru cei care traiesc in Romania.

 

In majoritatea tarilor din EU, se castiga de peste 5 ori mai mult decat in Romania. Asa ca pentru a rula 100km cu masina, trebuie sa cheltuiesti ce ai castigat intr-o ora [maxim] de munca. Este absolut neimportant daca masina consuma in medie 6,2 % sau 8,4%.

In primul rand nu isi cumpara BMW-Mercedes-Audi-Volvo cineva care nu are bani de intretinere si service doar la reprezentanta. Pentru cei cu posibilitati mai mici exista Kia-Dacia-Opel-etc.

In RO e altfel...!

 

Acum nu te supara dar cine isi cumpara masina de 50 de mii de euro nu are salariu de 15 mil/luna.Deci daca ai 50 de mii de dat pe o masina e clar ca iti permiti si consumul.

Link to comment
Share on other sites

Asa gandesc si eu dar mi-aduc aminte pe vremea cand n-aveam masina si conduceam dacia tatalui meu, tot asa ziceam ca daca ai 10-15000 de euro de masina, mai ine ti-o iei cu 2000mai ieftina si de resul meeerggi!

Am dat aproape 10.000 pe masina si mi se pare cel putin interesant cum se schimba optica... limita aia de bani parca e orizontul: se departeaza pe masura ce te deplasezi spre ea :)

Totusi acum sunt ferm convins ca la masina de 50000 n-ar conta consumul pentru mine.

Link to comment
Share on other sites

consumul este important pentru cei care traiesc in Romania.

 

In majoritatea tarilor din EU, se castiga de peste 5 ori mai mult decat in Romania. Asa ca pentru a rula 100km cu masina, trebuie sa cheltuiesti ce ai castigat intr-o ora [maxim] de munca. Este absolut neimportant daca masina consuma in medie 6,2 % sau 8,4%.

In primul rand nu isi cumpara BMW-Mercedes-Audi-Volvo cineva care nu are bani de intretinere si service doar la reprezentanta. Pentru cei cu posibilitati mai mici exista Kia-Dacia-Opel-etc.

In RO e altfel...!

 

Acum nu te supara dar cine isi cumpara masina de 50 de mii de euro nu are salariu de 15 mil/luna.Deci daca ai 50 de mii de dat pe o masina e clar ca iti permiti si consumul.

Cand se face plata masina costa 50.000 euro. Din urmatoarea secunda ii scade pretul. In 4-5 ani ajunge la 1/4 din pretul de cumparare. Este scoasa la vanzare si ajunge la cineva cu 2000 euro/luna. Trecand peste teste si formalitati...crezi ca il intereseaza ca plateste 120 euro/luna sau 140euro/luna pentru combustibil ? E diferenta intre un 6% si 7%. Sigur conduce de placere si nu la consum !

Link to comment
Share on other sites

Acum nu te supara dar cine isi cumpara masina de 50 de mii de euro nu are salariu de 15 mil/luna.Deci daca ai 50 de mii de dat pe o masina e clar ca iti permiti si consumul.

 

 

Nu neaparat , sunt multi care s-au trezit cu bani peste noapte in perioada pre criza , depinde ce alegere au facut . Multi nu si-au permis nici serviceul , sau au renuntat la leasinguri .

Link to comment
Share on other sites

gata!Pun punct!M-am decis sa aleg pe nimeni alta decat 330i e90/91/92/93.Umpic mai trebuie ca sa fac pasul cel mare.Pareri contra/pro de la cunoscatori si posesori.GO GO GO!!!

Astept propuneri si dati-mi si mie cateva siteuri cu bmw din ro(sh)...gen autorulate,autovit.

 

 

 

 

 

STIMA

 

si de asemenea ....i sau xi(pro/contra)

Edited by REmus 44
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.