Jump to content

BMW 840 CI


ALEX L

Recommended Posts

  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Superba masina! Motorizarea e numai buna. Ai avut noroc sa gasesti una intr-o stare asa buna. Astea-s masini de rulat pe autostrada, de facut multi Km.

 

@Pole: Da' tu de ce nu ti-ai luat 123d daca e asa bun? :) Pe bune acum. Cayenne cu cat e mai incet pana la 100 decat M6-ele? 840 e mai inceata dupa standardele moderne fiindca e o masina grea (are 1.8 tone). Insa nici nu e facuta pt 0-100. Asta e masina de plimbat pe autostrazi sau pe drumuri gen Transfagarasan. Pune un 123d langa 840 pe autostrada si o sa vezi ca V8-ul nu e chiar asa slab.

 

In cazul absurd in care 286 cai si 6.6sec pana la 100 i se par prea putini, are optiunea de a face cateva modificari, pune un supercharger si tot n-ajunge la pretul unui 123d nou... dar in schimb fuge mai repede si ca M6.

 

 

Sa o stapanesti sanatos! Daca te claxoneaza lumea si nu stii de ce.... probabil ca e admiratie! :)

Edited by filon
Link to comment
Share on other sites

Superbã maºina, s-o stãpâneºti sãnãtos!

Aratã incredibil de bine, parcã ai cumpãrat-o de pe mobile.de, nicidecum din România.

 

DupĂŁ pĂŁrerea mea, km sunt reali.

Se vede cĂŁ a fost foarte bine ĂŽntreĂžinutĂŁ, nu are urme de uzurĂŁ, asta e dovada unui proprietar care nu a abuzat de ea ĂŽn nici un fel.

 

Nu cred cĂŁ performanĂžele motorului sunt slabe, ba dimpotrivĂŁ, sunt chiar foarte actuale.

Suta ĂŽn 6.6 secunde este un timp foarte bun chiar Âşi ĂŽn 2010.

 

DacĂŁ o maÂşinĂŁ n-a costat + 30 000 €, nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ nu este cel puĂžin la fel de miÂşto ca una de + 30 000 €.

 

SĂŁ nu o vinzi niciodatĂŁ, e genialĂŁ!

Link to comment
Share on other sites

Primele concluzii dupa 2 saptamani si 100 km de mers sant urmatoarele

In oras masina este mai dificil de condus pt ca are capota foarte lunga

In afara insa este o placere masina trage excelent chiar si in treapta a 6 a

Consumul este undeva la 20 in oras si la 16 in afara mers pana in 200

Pozitia de condus este excelenta si te simiti intradevar foarte bine in ea

Toata lumea o admira si se da din fata ei cand apare in oglinda retrovizoare

Link to comment
Share on other sites

chestia cu datul la o parte am patit-o si eu la 7'ar e32 :)

 

iti mai spun inca o data: SA O STAPANESTI SANATOS!. Intre toate cele 3 bucati de acolo, asta-i mi place cel mai mult (ca "aer"). :)

Link to comment
Share on other sites

Primele concluzii dupa 2 saptamani si 100 km de mers sant urmatoarele

In oras masina este mai dificil de condus pt ca are capota foarte lunga

In afara insa este o placere masina trage excelent chiar si in treapta a 6 a

Consumul este undeva la 20 in oras si la 16 in afara mers pana in 200

Pozitia de condus este excelenta si te simiti intradevar foarte bine in ea

Toata lumea o admira si se da din fata ei cand apare in oglinda retrovizoare

 

 

asta cu datul la oparte e din civilizati, nu pentru ca ai avea cine stie ce masina, eu ma dau la oparte indiferent de masina din spatele meu daca vad ca se grabeste si am loc sa trec pe alta banda. nu ma intereseaza model marca gabarit

Link to comment
Share on other sites

Normal ca stok arata cel mai bine,ce poate sa schimbe daca vrea decat jantele, in rest sa o lase asa,Billy sa inteleg ca ala e stilul tau de masina,vai de noi si de noi,gusturile alea cred ca le are un copil de gradinita,dupa tine daca ai avea un 8 asa ai face-o,este?bun baiat......si ''genial'',man sa o pastrezi cat mai stok,apropo acum cativa ani am observat un 8-ar ca al tau,adica aceiasi culoare pe aici prin Pitesti,avea numere de Bucuresti,observam masina des in parcarea unui minimarket din zona unde as facea cumparaturile tipa,poate sti masina ca nu sunt multe opturi.
Link to comment
Share on other sites

Eu masina asta nu am vazut-o niciodata pana acum mergand prin bucuresti

Daca a vazut-o cineva sau stie ceva de ea chiar sant curios sa aflu cate ceva

Maina a avut aceleasi numere de la prima inmatriculare si acelasi proprietar

O sa caut niste jante misto de prin anul 2000 dar o sa le tin si pe astea stock

Edited by ALEX LAZEANU
Link to comment
Share on other sites

Billy sa inteleg ca ala e stilul tau de masina,vai de noi si de noi,gusturile alea cred ca le are un copil de gradinita,dupa tine daca ai avea un 8 asa ai face-o,este?bun baiat......si ''genial''

Nu vad care este drama la acea masina insa gusturile nu se discuta si punct ! Nu doresc sa-i stric topicul lui Alex.

Link to comment
Share on other sites

eu nu cred ca s-a fabricat vreodata serie asa ceva... am mai vazut poze insa nimic oficial, numai in showroom la fel ca astea, nimic pe strada cu numere de inmatriculare

 

Racing Dynamics K55 Sport Coupe

BMW tuner Racing Dynamics of Italy in 1991 produced a special version of the 8 Series dubbed the K55 Sport Coupe taken from the standard production line. The K55 5.5 Coupe was based on the 850i, powered by the 5.0-liter M70 that was stroked to 5.5 liters, new valves, camshafts lifters and intakes along with extrude honed heads. The one US version engine producing 475 bhp (354 kW; 482 PS) and the Euro version producing 401 bhp (299 kW). 40 K55s were produced for the Euro market and one in the US. In addition to engine modifications, The K55 offered a variety of body, suspensions, rear end options

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.