Jump to content

martor ulei


phixsius

Recommended Posts

salut, baieti. de 3 zile am o problema. cand motorul e incalzit si o tin scoasa din viteza, relantiul oscileaza si imi palpaie sau sta aprins martorul de ulei. se intampla din cand in cand.. am verificat cantitatea de ulei si este ok. care ar putea fi buba ? multam fain
Link to comment
Share on other sites

cred ca martorul uleiului e primul care se aprinde cand ai nivelul scazut in baie sau senzorul de nivel defect...

 

daca nu e niciuna, +daca iti oscileaza ralantiul si martorii incep sa se aprinda, ma gandesc si la o problema de incarcare, deci alternator... martorul de baterie nu se aprinde ?

Link to comment
Share on other sites

sa inteleg ca tre sa verific pompa de ulei....asta doar inlocuind`o cu alta, nu ?

 

Schimba uleiul si vezi dupa daca mai face.

l`am schimbat acum 2 luni

poate nu are vascozitatea corespunzatoare,eu am pus la mine castrol edge 10W40 si nu a facut nici o figura

Link to comment
Share on other sites

primul lucru tre sa schimbi uleiul cu unul care este potrivit pt motorul tau, si asta cat mai repede !

ce masina ai? ce motorizare? din ce an?

scrie la semnatura. e36 compact din 2000, motor 1.9

10w40 am pus

incearaca sa il schimbi cu un 10w60 edge, din cate stiu eu 10w40 este recomandat pt motoarele diesel si are un coieficient de vascozitate mic la temperaturi ridicate., si mai sunt si uleiuri contrafacute poate ai cumparat ceva pirat fara sa i-ti dai seama. si de aici problema.

Link to comment
Share on other sites

primul lucru tre sa schimbi uleiul cu unul care este potrivit pt motorul tau, si asta cat mai repede !

ce masina ai? ce motorizare? din ce an?

scrie la semnatura. e36 compact din 2000, motor 1.9

10w40 am pus

incearaca sa il schimbi cu un 10w60 edge, din cate stiu eu 10w40 este recomandat pt motoarele diesel si are un coieficient de vascozitate mic la temperaturi ridicate., si mai sunt si uleiuri contrafacute poate ai cumparat ceva pirat fara sa i-ti dai seama. si de aici problema.

la sfaturile mai multor persoane am luat 10w40...nu cred ca am luat facatura pentru ca l`am cumparat de pe autokarma....

Link to comment
Share on other sites

primul lucru tre sa schimbi uleiul cu unul care este potrivit pt motorul tau, si asta cat mai repede !

ce masina ai? ce motorizare? din ce an?

scrie la semnatura. e36 compact din 2000, motor 1.9

10w40 am pus

incearaca sa il schimbi cu un 10w60 edge, din cate stiu eu 10w40 este recomandat pt motoarele diesel si are un coieficient de vascozitate mic la temperaturi ridicate., si mai sunt si uleiuri contrafacute poate ai cumparat ceva pirat fara sa i-ti dai seama. si de aici problema.

la sfaturile mai multor persoane am luat 10w40...nu cred ca am luat facatura pentru ca l`am cumparat de pe autokarma....

mai este o varianta cu filtrul de ulei daca nu este de calitate. ai schimbat si filtrul? ce marca ai pus?

Link to comment
Share on other sites

Schimba intai filtrul, poate ai noroc si e stricat.

Dar dupa cum zici ca face, daca nu cumva e uleiul foarte prost, e foarte posibil sa ai probleme cu uzura la cuzineti/arbore.

Poate fi si de la pompa de ulei, dar e mai putin probabil, nu se strica asa usor.

Link to comment
Share on other sites

deci cauzele pot fi multiple si incep cu ce e mai usor

 

ulei + filtru / sonda de presiune care stinge becul / pompa de ulei / linia motorului (cuzineti & stuff)

 

10W40 este ft bun pt motorul tau, nu te lua dupa cei care iti spun ca 10W60 e bun ca tocmai ala nu face bine motoarelor M43 :)

 

bafta!

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

Eu as verifica

1. Filtrul

2.Dopul de golire a filtrului, care e in interioul filtrului de hartie si inchide cutia filtrului in partea de jos.

3.Schimbat uleiul. Daca motorul merge urat , posibil ca un injector sa bage prea multa benzina si vascozitatea uleiului sa fie redusa.

 

Cuzinetii nu prea cred sa fie, am vazut un ursulet care avea un joc incredibil iar becul nu se aprindea.

Majoritatea mecanicilor cu care am vorbit, zic ca presiunea nu va scadea suficient din cauza uzurii cuzinetilor, pompa fiind supradimensionata.

Link to comment
Share on other sites

deci cauzele pot fi multiple si incep cu ce e mai usor

 

ulei + filtru / sonda de presiune care stinge becul / pompa de ulei / linia motorului (cuzineti & stuff)

 

10W40 este ft bun pt motorul tau, nu te lua dupa cei care iti spun ca 10W60 e bun ca tocmai ala nu face bine motoarelor M43 :)

 

bafta!

Daca ar fia linia motorului dusa cred ca motorul ar oracai putin. 10w40 nu este un ulei gros incat sa nu asigure o ungere eficace si sa forteze pompa sa age presiune, zic eu.

Link to comment
Share on other sites

o problema din nasoala am si eu cu martorul de ulei - se aprinde galben dupa ce motorul a ajuns la temperatura optima, niciodata mai repede.

Si ramine asa aprins pina ce opresc motorul, dupa care mai sta aprins vreo 30 de sec si apoi, in sfirsit, se stinge.

Nivelul uleiului e ok.

 

Masina e un e46 diesel 2001 nfl si am bagat ulei bmw 5w30 la ultimul schimb.

Ar putea fi de la faptul ca uleiul a prea subtire la cald? Inainte foloseam 5w40...

Sau e stricat senzorul care l-am luat de nou (febi)? Cel original mi se stricase si l-am inlocuit...

Link to comment
Share on other sites

o problema din nasoala am si eu cu martorul de ulei - se aprinde galben dupa ce motorul a ajuns la temperatura optima, niciodata mai repede.

Si ramine asa aprins pina ce opresc motorul, dupa care mai sta aprins vreo 30 de sec si apoi, in sfirsit, se stinge.

Nivelul uleiului e ok.

 

Masina e un e46 diesel 2001 nfl si am bagat ulei bmw 5w30 la ultimul schimb.

Ar putea fi de la faptul ca uleiul a prea subtire la cald? Inainte foloseam 5w40...

Sau e stricat senzorul care l-am luat de nou (febi)? Cel original mi se stricase si l-am inlocuit...

cel mai sigur din cauza uleiului ... si vezi ca trebuie sa faci ceva in acest sens ca nu e de bine asa!

Link to comment
Share on other sites

Numai ca nu cred ca se poate elimina complet posibilitatea ca senzorul sa dea mesaje false (e totusi un febi despre care am aflat intre timp ca nu sunt bune). Unul oem e 500 ron :)

Pe de alta parte, masina mea are 180.000 km si poate uleiul asta 5w30 nu e bun pentru ea.

 

NU stiu ce sa fac... :)

Link to comment
Share on other sites

5w30 am si eu dar pe benzina si km mai multi ca ai tai si uleiul este OK.

Becul se aprinde galben deci este o avertizare de nivel scazut si atat. Din moment ce tu ai nivelul uleiul bun eu zic ca senzorul nu isi face treaba.

Daca s-ar fi aprins rosu atunci chiar este o problema de presiune a uleiul, pompa de ulei.

Asa mi se explica mie in cartea masinii, acesti martori pentru ulei sau asa am inteles eu, daca gresesc...spune-ti.

Link to comment
Share on other sites

senzorul respectiv nu e un simplu senzor de nivel ci si un senzor de "calitate" a uleiului.

Numele lui complet e Thermal oil level sensor. Mai ales ca la mine se aprinde in mers dupa ce motorul a ajuns la temperatura optima... ma duce cu gindul ca ar putea fi uleiul.

 

Probabil voi fi nevoit sa inlocuiesc si uleiul si senzorul ca sa fiu sigur :)

Edited by fane77
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.