Jump to content

Problema la e39 525d 2003


radu46

Recommended Posts

Am un 525d cu navi mare , magazie 6cd, multe becuri pe interior (carora l-am si scos becurile crezand ca rezolv problema), alarma originala bmw. Problema e ca ma trezesc din ce in ce mai des ca nu mai am baterie si tre sa o conectez cu cabluri sa o pornesc.

Am verificat urmatoarele:

-releul incarca deci e in regula

-am scos toate becurile din masina si din usi si portbagaj pt ca porneau ori de cate ori deschideam o usa

-nu imi suna alarma de nebuna

-mi se pare aiurea ca imi porneste displeiul si ventilatia la prima treapta chiar inainte sa se stinga becu ca sa ii pot da la automat. E normal?

-si alta ciudatenie cand deschid usile cateodata imi sta displeiul aprins fara imagine si dupa ce le

inchid se stinge si el. E normal?

 

 

CE mai ramane de facut ca nu am dat 10000euro pe masina sa stau cu cablurile in portbagaj?

A mai avut cineva problema asta si a rezolvat-o?

Link to comment
Share on other sites

Am un 525d cu navi mare , magazie 6cd, multe becuri pe interior (carora l-am si scos becurile crezand ca rezolv problema), alarma originala bmw. Problema e ca ma trezesc din ce in ce mai des ca nu mai am baterie si tre sa o conectez cu cabluri sa o pornesc.

Am verificat urmatoarele:

-releul incarca deci e in regula

-am scos toate becurile din masina si din usi si portbagaj pt ca porneau ori de cate ori deschideam o usa

-nu imi suna alarma de nebuna

-mi se pare aiurea ca imi porneste displeiul si ventilatia la prima treapta chiar inainte sa se stinga becu ca sa ii pot da la automat. E normal?

-si alta ciudatenie cand deschid usile cateodata imi sta displeiul aprins fara imagine si dupa ce le

inchid se stinge si el. E normal?

 

 

CE mai ramane de facut ca nu am dat 10000euro pe masina sa stau cu cablurile in portbagaj?

A mai avut cineva problema asta si a rezolvat-o?

toate ce le ai zis mai sus sunt bune si sigur functioneaza corect , problema e piesa cu tepi de la sistemul de ventilatie . cauta aici pe forum si ai sa gasesti mai multe detalii

Edited by Dariusel
Link to comment
Share on other sites

toate ce le ai zis mai sus sunt bune si sigur functioneaza corect , problema e piesa cu tepi de la sistemul de ventilatie . cauta aici pe forum si ai sa gasesti mai multe detalii

ce functie are aceasta piesa cu tepi? ca nu prea am inteles ce face.

oricum acum am mai incercat ceva :

-i-am scos cutia cu cd din magazia de cdiuri

Edited by radu46
Link to comment
Share on other sites

este regulatorul de turatie al motorasului de clima.

In spatele torpedoului, daca il dai jos, ai sa gasesti un soclu cu 6 relee si doua sigurante, scoate-o pe cea din marginea din dreapta.

Daca problema nu se repeta, schimba "piesa cu tepi" care se afla in spatele panoului mochetat dintre mocheta propriuzisa si tunelul schimbatorului de viteze din partea stanga a pasagerului.acolo e o mufa cu 5 pini.

Sau un pic mai simplu desfa capacul bateriei din spate si pe partea din spate a oalei amortizorului ai sa vezi un capac alb care acopera un panel cu 8 sigurante cu piulite. desfa-0 pe a doua de la dreapta la stanga.

Link to comment
Share on other sites

piesa cu tepi e regulator de turatie?

 

la treaba cu siguranta din dreapta daca o dau jos ce nu mai merge si ce nu mai trebuie sa folosesc?

 

piesa asta cu tepi ce rol are?

Edited by radu46
Link to comment
Share on other sites

scz ca am pus de doua ori aceeasi intrebare

:)

daca decuplez siguranta din spate de la baterie si o sa intrerup piesa cu tepi nu o sa mai imi mearga clima sau treptele de viteza?

are vreun efect negativ daca merg fara un anumit timp?

Edited by radu46
Link to comment
Share on other sites

Verifica daca ai consum de curent!

Ia un multimetru, il setezi pe functia ampermetru, apoi decuplezi plusul de la baterie.

Pe o sonda a ampermetrului conectezi borna desfacuta, iar pe cealalta sonda pui cablul pe care l-ai deconectat de la baterie.

Ar trebui sa iti arate aprox zero consum cu masina oprita.

Odata facuta chestia asta, daca iti arata ca masina suge curent, poti incerca sa deconectezi pe rand "suspectii"...

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

L-am inclinat spre dreapta ca sa iasa tot uleiul i-am dat jos capacu de completare, i-am desfacut capacu de la filtru de ulei,

l-am lasat sa se scurga bine vreo 30min, l-am dus la nivel plan si a mai curs ceva iarasi, i-am scos filtru si i-am curatat interioru suportului de filtru cu un servetel uscat, am strans surubu de la baie cu grija sa nu se farfece, am pus filtru imbibat cu ulei nou in cutia filtrului, si apoi i-am turnat 6,5litri de ulei nou si l-am lasat la nivel plan fara sa il pornesc si dupa 5min i-am luat nivelul. Era la maxim. Dupa l-am pornit am mers cu el vreo 20km , l-am oprit la nivel plan si l-am lasat sa astepte vreo 40min dupa care

i-am luat nivelul din nou si a trebuit sa ii completez cu fix 500grame ca sa fie 2mm sub maxim.

deci 7litri in tototal.

imbunatatiri evidente:

-daca inainte nu se auzea acum zici cai benzina :)

si pentru ca a fost cuminte si nu mi-a facut figuri in timpul schimbului i-am echilibrat si jantele ca trecusera vreo 15mi de km peste cauciucurile de vara luate de noi anu trecut.

Edited by radu46
Link to comment
Share on other sites

L-am inclinat spre dreapta ca sa iasa tot uleiul i-am dat jos capacu de completare, i-am desfacut capacu de la filtru de ulei,

l-am lasat sa se scurga bine vreo 30min, l-am dus la nivel plan si a mai curs ceva iarasi, i-am scos filtru si i-am curatat interioru suportului de filtru cu un servetel uscat, am strans surubu de la baie cu grija sa nu se farfece, am pus filtru imbibat cu ulei nou in cutia filtrului, si apoi i-am turnat 6,5litri de ulei nou si l-am lasat la nivel plan fara sa il pornesc si dupa 5min i-am luat nivelul. Era la maxim. Dupa l-am pornit am mers cu el vreo 20km , l-am oprit la nivel plan si l-am lasat sa astepte vreo 40min dupa care

i-am luat nivelul din nou si a trebuit sa ii completez cu fix 500grame ca sa fie 2mm sub maxim.

deci 7litri in tototal.

imbunatatiri evidente:

-daca inainte nu se auzea acum zici cai benzina :)

si pentru ca a fost cuminte si nu mi-a facut figuri in timpul schimbului i-am echilibrat si jantele ca trecusera vreo 15mi de km peste cauciucurile de vara luate de noi anu trecut.

 

Tind sa cred ca daca intra mai mult de 6.5 mananca masina ulei, la mine n-am reusit niciodata sa bag mai mult si cu greu mi-a intrat 6.5 de scurs l-am lasat mai mult de juma de ora la scurs si chiar si dupa 1000km km n-a fost nevoie sa completez deloc iar motorul merge bine dar probabil ca la diesel e altfel iar nici un diesel n-o sa se auda ca benzina nici in cele mai ude vise :)

 

http://img38.imageshack.us/img38/1064/engieneoil.jpg

Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

L-am inclinat spre dreapta ca sa iasa tot uleiul i-am dat jos capacu de completare, i-am desfacut capacu de la filtru de ulei,

l-am lasat sa se scurga bine vreo 30min, l-am dus la nivel plan si a mai curs ceva iarasi, i-am scos filtru si i-am curatat interioru suportului de filtru cu un servetel uscat, am strans surubu de la baie cu grija sa nu se farfece, am pus filtru imbibat cu ulei nou in cutia filtrului, si apoi i-am turnat 6,5litri de ulei nou si l-am lasat la nivel plan fara sa il pornesc si dupa 5min i-am luat nivelul. Era la maxim. Dupa l-am pornit am mers cu el vreo 20km , l-am oprit la nivel plan si l-am lasat sa astepte vreo 40min dupa care

i-am luat nivelul din nou si a trebuit sa ii completez cu fix 500grame ca sa fie 2mm sub maxim.

deci 7litri in tototal.

imbunatatiri evidente:

-daca inainte nu se auzea acum zici cai benzina :)

si pentru ca a fost cuminte si nu mi-a facut figuri in timpul schimbului i-am echilibrat si jantele ca trecusera vreo 15mi de km peste cauciucurile de vara luate de noi anu trecut.

 

Tind sa cred ca daca intra mai mult de 6.5 mananca masina ulei, la mine n-am reusit niciodata sa bag mai mult si cu greu mi-a intrat 6.5 de scurs l-am lasat mai mult de juma de ora la scurs si chiar si dupa 1000km km n-a fost nevoie sa completez deloc iar motorul merge bine dar probabil ca la diesel e altfel iar nici un diesel n-o sa se auda ca benzina nici in cele mai ude vise :twoup:

 

http://img38.imageshack.us/img38/1064/engieneoil.jpg

 

eu i-am pus cat a cerut indicatoru de ulei. eu zic ca 40min au fost suficiente sa se scurga in baie aproape tot uleiul ca sa ii fac o completare corecta. Chiar si cu 7 litri tot a fost 2mm sub maximul jojei. nici la mine nu a papat gram de ulei intre schimburi :) o sa-l mai verific cand ma duc acum la garaj dupa o saptamana de stat si s-ar putea sa fie la nivelul maxim si nu cred ca vreo cateva grame de ulei in plus o sa faca presiune in motor.

e posibil sa zica acolo 6,5 l pt ca ei nu inclina masina intr-o parte cand schimba uleiul ci o tin dreapta si sa mai ramana aprox 0,3l ulei prin diverse locuri in motor.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

salut!

Si eu am o problema asemanatoare. Din cand in cand (mai rar de cand a dat caldura), in momentul in care opream contactul, se auzea motorul aerotermei in turatie fluctuanta. De cateva ori am ramas fara baterie. Apoi, am incercat urmatoarea schema: puneam contactul, lasam 5 minute masina pornita apoi o opream. Repetam operatia de cateva ori, iar in final, motorul aerotermei nu mai pornea cand luam contactul. Sa fie tot piesa aceaa cu tepi?

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

salut!

Si eu am o problema asemanatoare. Din cand in cand (mai rar de cand a dat caldura), in momentul in care opream contactul, se auzea motorul aerotermei in turatie fluctuanta. De cateva ori am ramas fara baterie. Apoi, am incercat urmatoarea schema: puneam contactul, lasam 5 minute masina pornita apoi o opream. Repetam operatia de cateva ori, iar in final, motorul aerotermei nu mai pornea cand luam contactul. Sa fie tot piesa aceaa cu tepi?

Multumesc.

 

Eu nu inteleg de ce voi oameni buni nu mergeti la un service cu masina cand aveti probleme chiar asa de scumpa sa fie o verificare ? a-ti avut bani de bmw si acum nu aveti nici 3 lei sa o verificati ? preferati sa va luati asa dupa ureche de ce zic unii si altii pe forum care poate n-au nici o treaba cu mecanica si sa faceti o treaba de mana a doua pe masina care apoi o vindeti la sectiunea "full opzion" cu 100.000km reali revizii facute numai la reprezentanta si alte prostii ?

Link to comment
Share on other sites

Iti inteleg frustrarea si ti-o impartasesc. Si eu sunt elitist, si sunt de acord ca nu oricine ar trebui sa aiba BMW. Totusi, cititnd mai multe sectiuni din forum, am vazut ca majoritatea mesajelor tale sunt pline de vehementa.

Am pus o simpla intrebare cu o problema veche, ce nu a mai aparut de ceva timp. Nu am avut timp sa merg la un service pentru a investiga problema, mai ales ca ea nu a mai aparut. Imi permit sa imi intretin masina, altfel nu o mai luam.

Nu vand nimic, dar ca sa ma laud, am 4 masini, fara sa o socotesc si pe cea de la serviciu, si, chiar daca as vrea si m-as pricepe, nu as avea timp sa le repar pe toate. Masinile le am pentru ca mi-am permis sa le iau si sa le intretin, dar, din cand in cand, imi place sa imi bag nasul la masina, sa ma asigur ca pot oricand pleca la 2-3000 de km, fara a avea surprize. Masinile pe care le am, le intretin destul de bine, si incerc sa le aduc, atat cat se poate, in parametrii dati de producator. Da, am un 520d, e 39, masina saracului cu fite de bmw, dar nu sunt un impatimit al vitezei, ci mai degraba imi place sa ma rasfat in lux. Am condus prea multi km ca sa mai fiu un impatimit al vitezei, si nici nu ma cred un super sofer cu un super bolid. Am trecut de varsta asta. Incerc sa ma protejez pe mine si investitia mea.

Nu cred ca am sa vand prea curand BMW-ul, pentru ca imi place prea mult si gama de optionale de pe masina asta nu am sa le gasesc prea curand. Te rog, nu judeca oamenii pentru o intrebare pusa corect, on topic.

Link to comment
Share on other sites

Da pai se vede ca le intretii, banuiesc ca nici la doctor nu ai timp sa mergi si postezi pe forumuri nu ? in functie de ce bube iti ies pe piele ce fel de pastile sa iei. Si eu am 20 de masini nu 4 cate ai tu deci sac sunt mai tare ! Ar fi o prostie sa te crezi mare sofer, in ziua de azi oricine isi permite o masina dar nu oricine o si intretine corespunzator, daca tu prin bagat nasu in ea si intrebari pe forumuri crezi ca intretii masina in parametri dati de producator pai inseamna ca nici minte multa nu ai. Ma rog sanatate si sa fii fericit numai pierd vremea ca ma enervez degeaba mai e mult pana sa se trezeasca oamenii din tara asta, o parte din ei nu toti.
Link to comment
Share on other sites

Da, intr-adevar, nici la doctor nu ma duc. Din 6 in 6 luni, vin doctorii la mine pentru analizele obligatorii de la munca. Da, am timp sa postez pe forumuri pentru ca lucrez in IT, si ca si "beneficii" am un laptop si conexiune de net mobila, asa ca oriunde ma duc pot intra on-line.

Ma bucur pentru tine, si nu ma roade invidia ca tu ai 20 de masini iar eu 4. Si asa, ma incurc in ele cu parcarile s.a.m.d, dar nici nu vreau sa renunt la vreuna din ele. Poate ca nu am mult minte, sau nu mai am multa minte de am inceput sa pun o intrebare, cat de cat la obiect despre un simptom. Nu m-am nascut invatat ca altii, asa ca daca nu stiu ceva, intreb acolo unde sunt oameni mai experimentati decat mine si cat de cat de incredere. Nici nu imi place sa ma duc la un serivice si sa mi se spuna ca mi s-a stricat computerul de bord, si in fapt sa fie doar un simplu senzor. Ca multi altii, si eu sunt paranoic in privinta service-urilor, mai precis cu privire la integritatea oamenilor ce lucreaza la service-uri, indiferent ca sunt de la reprezentante sau parteneri cu dealer-ii.

Sunt de acord cu tine in privinta oamenilor din tara, asta, si ma bucur ca nu generalizezi, pentru ca nu chiar toti sunt asa...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut

 

Nasoala cearta asta de copii gen "eu am un caine mai mare decat al tau dar il tin la tara" :twoup: . Faza cu diagnosticul e relativa la problema cu consumatorul "secret" pentru ca, din cate am inteles, tester-ul nu o sa-ti zica "prostule piesa x trebuie sa o schimbi" ci poate doar "high rate of battery discharge" si ai dat banii de pomana ca atata lucru stiai si tu :( . Si ce faci cand nu sti ce sa faci ? Pai intri pe forumul care este si pe care il avem ca de asta il avem si mai pui o intrebare, doua....mai ales in situatia, rar intalnita in Romania, in care uni dintre noi ne mai ducem si la munca si terminam seara tarziu, cand toti mecanicii sunt deja acasa ... ca de, ora 6 deja e cam tarzie pentru excelentele lor... :) Si dupa, vine un user de pe forum si-ti spune..."prietene tu ai BMW si nu ai bani de un tester, urat din partea ta" si tu te conformezi, si-ti cumperi o masina mai ieftina....la care diagnoza costa la fel :) Deci, fara intrebari de ordin tehnic pe forum, sper ca ne-am inteles ca exista "testere"....

 

Hai sa ramanem la subiect totusi :(

Edited by Aki Ross
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.