Jump to content

Probleme rulare 318i 1999 (E46)


Raul_88

Recommended Posts

Am masina de 7-8 luni. A mers impecabil. De aproape 2 luni, a inceput sa se inece putin iar mai rar sa dea rateuri. Cum urmeaza o revizie am zis, o fi vreun gunoi pe undeva, infundata, mai rezista putin. Ieri la ultimul drum lung de 200km, a prezentat cele mai urate simptome: cu pedala calcata la fund nu a urcat mai sus de 3800rot si de 130km/h (masina reusise in trecut 220 cu usurinta) iar de la 130 daca am luat piciorul de pe acceleratie de tot a dat rateuri, mers in suturi, ieri acestea fiind mai violente ca niciodata. E o adevarata urgenta. Saptamana asta merg cu ea undeva. Va intreb, daca are cineva vreo idee, sa stiu la ce ma astept. Probabil multi mi-ar putea spune ca pot fi 1000 de lucruri dar...incerc si eu. Poate cineva a mai auzit/vazut. Va multumesc anticipat!
Link to comment
Share on other sites

Nu a fost inca pe tester. Si acum daca tot s-a ivit cuvantul, pe ce suma s-ar preta un tester (bun) ? Pana la urma am zis bine, poate s-o gasi cineva sa aiba aceleasi simptome...as spera sa fie doar ala (senzorul), chiar ma ingrijoram sa nu fie ceva mai grav... Merci baieti
Link to comment
Share on other sites

daca da rateuri, e o problema de alimentare sau amestec aer/benzina...

 

deci posibile cauze (in ordinea importantei, dpdv meu):

- debitmetrul

- fisele/bujiile

- pompa de benzina (dar asta ti-ar face probleme si la ralanti, nu doar in turatie)

- filtrul de benzina

Link to comment
Share on other sites

- pompa de benzina (dar asta ti-ar face probleme si la ralanti, nu doar in turatie)

 

 

Si cum s-ar manifesta la ralanti? Rar, scade putin cam tare adica pana la 500 dar asta mai mult cand e rece si isi revine de obicei in 3-5 min..

 

Cand o ambalezi, stand pe loc, nu mai urca repede si cursiv pana la 4-5k ... pur si simplu pare mai puturoasa

Edited by Raul_88
Link to comment
Share on other sites

Merci X X L,

 

Deci a urcat lejer pana la 220 , moment cand mai aveai aprox. jumate de pedala ?! :)

 

In trecut (vezi 7-8 luni minus 1-2 luni ) cand urca lejer pana la 220, moment in care aveam 3/4 pedala si vreo cativa mm... :)

 

Pe un deal la vale evident nu ?

Link to comment
Share on other sites

Bun...Dupa ce am mai citit cate ceva pe aici, prin alte parti dar cel mai mult de pe aici, am fost si am scos si eu mufa de la debitmetru sa vedem cu ce se mananca...Masina merge mai prost asa...Turatia la ralanti scade de la 800 la 500 si acolo la 500 are o bataie tot in retragere de parc-ar merge in 3 pistoane...Si ca bonus masina tremura din toate incheieturile...

Acum ma gandesc la ceva, am citit aici si citez "masina merge mult mai prost cu debitmetru defect decat fara debitmetru" ... Sa ma ingrijorez? Btw: Nu a aprins nimic in bord lipsa mufei...

Edited by Raul_88
Link to comment
Share on other sites

EÂşti sigur cĂŁ BMW'ul tĂŁu e 318i :)

 

 

Mie cel mai mult imi place cum ne axam pe cum se comporta masina ca o racheta, in cat timp bate suta si in cat timp o ia pe a doua, lasand deoparte raspunsurile competente, bazate pe tehnica, experienta, ureche spre rezolvarea unei probleme reale.

Masina a fost preparata in germania atingand acum (putin peste) performantele unui lamborghini. Am si doua butelii de NOS, una in portbagaj, una mare care ocupa toata bancheta din spate. Si nu am deloc evacuari. De la motor am niste tevi, vreo opt, 4 pe o parte, 4 pe o parte care ies pe sub aripi. Acum masina nu mai are deloc culoare in certificat deoarece am tot vopsit-o insa din cauza vitezei cu care circulam si a tevilor pe care ies flacari s-a tot cojit. Cei de la RAR au acceptat sa ma lase asa fara culoare ca nu e rezolvare pt mine. Si cum ziceam acum masina decoleaza, 65mi/h in 2.8 secunde la un maxim de 357. Doar problema cu datul in nas a mai ramas...

 

Sincer imi cer scuze ca am irosit cateva sute de kb inutil in baza de date a forumului. Chiar nu inteleg...Voi odata ajunsi cu o asemenea masina la 160km/h va ma ia inca 5 minute pana la 220? Sau avem conceptii diferite asupra cuvantului lejer.

Am vrut sa scot in evidenta faptul ca in trecut nu am mers doar cu 100 iar acum cand m-am trezit sa o calc nu a vrut mai mult. Sau ca pe undeva in trecut spre o viteza superioara gen 220, sa se fi impiedicat pe undeva cum face acum...Lejer asa...

Link to comment
Share on other sites

Off topic: @Raul 88 Ai si tu o parte de vina pentru ca ai relatat ca ai depasit, fie si pe vitezometru, foarte lejer viteza maxima constructiva a masinii tale, care este de 206kmh.

On topic: debitmetrul pare ok, daca zici ca fara el merge mai prost.

Edited by cmres80
Link to comment
Share on other sites

@io's: pai stai linistit ca la asemenea performante trebuia clar modificat radical si interiorul, prin urmare bord nu mai am. Deci nici ac. Am in schimb un d'ala electronic frumos, de la piata, reprogramat sa arate la mustata, digital vorbind. Si in loc de contact unesc firele care culmea nici izolate nu mai sunt.

 

Cand am fost in germania dupa masina, la intoarcere am zis sa vad ce poate. Nu neg ca s-ar putea ca cei 220 pe care i-am vazut cu ochii mei sa fie putin falsi. M-am luat si dupa gps care zicea la acel moment 213. Daca imi aduc aminte bine nici nu era la vale. Si sincer chiar cred ca daca mai calcam acolo ce mai aveam (o cursa foarte mica) nu se mai ducea...

 

@cmres80: Cand am spus ca a urcat pana la 220 lejer m-am referit ca nu a intalnit dificultati de genul (rateuri, dat in nas, limitari)...Probabil, cum voi va pricepeti mai bine, eu circulam cu 206 iar acometrul imi arata 220. Merci de sfat.

 

 

Imi cer scuze inca odata pentru...greseala in exprimare.

Link to comment
Share on other sites

Off topic: @Raul 88 Ai si tu o parte de vina pentru ca ai relatat ca ai depasit, fie si pe vitezometru, foarte lejer viteza maxima constructiva a masinii tale, care este de 206kmh.

On topic: debitmetrul pare ok, daca zici ca fara el merge mai prost.

Daca nu ma insel, mufa de la debitmetru se scoate ca sa verifici daca in mers trece de turatia la care se bloca inainte sau daca are mai multa putere fara! Este logic ca fara debitmetru nu merge rotund la relanti sau dupa ce o accelerezi pe loc, la decelerare coboara sub turatia normala, iar la accelerare in primul moment da in nas pentru ca primeste prea mult aer!

 

Cred ca la problema asta legata de "dat in nas" pot fi o gramada de probleme, de la senzori, bujii, filtre, valve, pana la furtunase crapate!

Link to comment
Share on other sites

Cred ca la problema asta legata de "dat in nas" pot fi o gramada de probleme, de la senzori, bujii, filtre, valve, pana la furtunase crapate!

 

 

Merci.Clar...Asa ziceam si eu. "Probabil multi mi-ar putea spune ca pot fi 1000 de lucruri dar...incerc si eu".

Rog moderatorii, daca se considera necesar, sa lase topicul deschis pana voi posta problema/rezolvarea exacta.

Acum, pe sfarsit de saptamana voi merge cu ea undeva sa vedem si parerea a ceea ce as spera sa fie un expert.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.