Jump to content

Cu e39-ul prin Romania !


DSF

Recommended Posts

Eu ma intreb unde sunt rotile alea de 18" si 19" care nu se indoaie :) (ionatan nu ma refer la tine am inteles ca erai ironic, dar mai multi erau seriosi mai sus) eu ce jante am cumparat din Bucuresti, originale BMW, 15" si 17" a trebuit sa le indrept ca erau patrate, in schimb 16" si 19" din Germania n-aveau nici pe dracu.

 

 

Dupa parerea mea autorul topicului are perfecta dreptate.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ori a avut ghinion cu carul ori nu stiu ce sa zic eu am avut o perioada destul de mare roti pe 19 cu rft-uri fata si talon 35 si pe spate non-rft si talon 30 spate si ma descurcam, dar sa ajung sa se strice in halul asta toate...nu, este adevarat ca trebuia sa fi foarte atent la drum si nu iti puteai permite sa mergi ca pe autobahn :) poate a mers obisnuit cu drumurile de afara si de asta s-a intamplat ce s-a intamplat. Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
ori a avut ghinion cu carul ori nu stiu ce sa zic eu am avut o perioada destul de mare roti pe 19 cu rft-uri fata si talon 35 si pe spate non-rft si talon 30 spate si ma descurcam, dar sa ajung sa se strice in halul asta toate...nu, este adevarat ca trebuia sa fi foarte atent la drum si nu iti puteai permite sa mergi ca pe autobahn poate a mers obisnuit cu drumurile de afara si de asta s-a intamplat ce s-a intamplat.

omu a precizat ca mergea atent si cu viteza mica .. nu cred ca ar fi dat prin gropi cu roti pe 18 ... si eu am roti pe 17 tot pe un e39 si deja simt fiecare pietricica si sunt pe 17 ! Cu roti pe 16 orginale Bmw am mers lejer 1 iarna ...nu simteam asa rau gropile si suspenisa se comporta destul de bine .. cu toate astea cand le-am dat jos erau strabe de ziceai ca am mers numai prin cratere ... Norocul meu este acum ca merg mai mult prin brasov cu rotile pe 17 si drumul este nu bun ci foarte bun !!

In concluzie daca vrei sa mergi fara stres pe drumurile din romania iti iei frate jante pe 15 sau 16 si nu ai nici o treaba !

Link to comment
Share on other sites

ai avut ceva ghinion. cand plec in concediu prin tara ma intorc mai mult obosit si plin de nervi decat la plecare. si cica in concediu tre sa te relaxezi.... cum sa te relaxezi cand faci din bran si pana in bucuresti 4 ore???

am avut si eu performanta sa imi rup un amortizor intr-o groapa din bucuresti. si te in trebi de ce platim accize la combustibili si rovigniete.....

Link to comment
Share on other sites

ai avut ceva ghinion. cand plec in concediu prin tara ma intorc mai mult obosit si plin de nervi decat la plecare. si cica in concediu tre sa te relaxezi.... cum sa te relaxezi cand faci din bran si pana in bucuresti 4 ore???

am avut si eu performanta sa imi rup un amortizor intr-o groapa din bucuresti. si te in trebi de ce platim accize la combustibili si rovigniete.....

 

ca sa manance bine "alesii", sa conduca masini mai bune, sa mearga baiatu' la Ibiza si tot asa....

Link to comment
Share on other sites

DSF - sigur ai avut si ghinion. Dar sa stii ca si ghinioanele sunt repartizate statistic, data viitoare sigur nu vei mai pati nimic.

 

Duminica plec in CO cu un E60 pina pe coasta de Azur, nu am roata de rezerva ca masina mea e pregatita de Europa (compresor si spray cu spuma de lipit cauciucurile), stiu ca risc destul de mult dar in Ro.

 

Drumul prin Ro. cel mai dificil: Buc. - Pitesti - Valea Oltului - Sibiu - Deva - Arad. L-am facut de curind asfaltul era OK acum 1 luna. Totusi nu las garda jos oricind pot apare surprize neplacute. In Europa tot umblu de 6 - 7 ani nu am avut probleme cu anvelopele niciodata.

Link to comment
Share on other sites

DSF - sigur ai avut si ghinion. Dar sa stii ca si ghinioanele sunt repartizate statistic, data viitoare sigur nu vei mai pati nimic.

 

Duminica plec in CO cu un E60 pina pe coasta de Azur, nu am roata de rezerva ca masina mea e pregatita de Europa (compresor si spray cu spuma de lipit cauciucurile), stiu ca risc destul de mult dar in Ro.

 

Drumul prin Ro. cel mai dificil: Buc. - Pitesti - Valea Oltului - Sibiu - Deva - Arad. L-am facut de curind asfaltul era OK acum 1 luna. Totusi nu las garda jos oricind pot apare surprize neplacute. In Europa tot umblu de 6 - 7 ani nu am avut probleme cu anvelopele niciodata.

 

E bun de ceva spray-ul pentru roti?? Ai folosit vreodata? As fi curios pentru ca vreau sa renunt la roata de rezerva, pun un rezervor in plus in locul ei :twoup:

Link to comment
Share on other sites

E bun de ceva spray-ul pentru roti?? Ai folosit vreodata? As fi curios pentru ca vreau sa renunt la roata de rezerva, pun un rezervor in plus in locul ei :twoup:

rezervor de gaz?gata te-ai hotarat ..

Da :)

 

Ma gandesc la iarna cand vin acasa sa pun GPL secvential cu rezervorul in locul rotii de rezerva. As pune rezervor normal dar nu intra din cauza tubului!!

 

Inca nu sunt sigur sigur dar e o varianta. Mai ales daca imi aduc la anu masina in Spania voi reduce costul drumului si voi marii autonomia!

Edited by sax1987
Link to comment
Share on other sites

Ce bine ca nu trebuie sa fac decat vreo 80km pana in granita si e si drumul bun pana acolo.

 

Eu doar vreo 4 km si sunt in Ungaria :twoup: . Daca ar trebui sa srtabat tara dintr-un capat in altul as face cu nervii.

Link to comment
Share on other sites

DSF - sigur ai avut si ghinion. Dar sa stii ca si ghinioanele sunt repartizate statistic, data viitoare sigur nu vei mai pati nimic.

 

Duminica plec in CO cu un E60 pina pe coasta de Azur, nu am roata de rezerva ca masina mea e pregatita de Europa (compresor si spray cu spuma de lipit cauciucurile), stiu ca risc destul de mult dar in Ro.

 

Drumul prin Ro. cel mai dificil: Buc. - Pitesti - Valea Oltului - Sibiu - Deva - Arad. L-am facut de curind asfaltul era OK acum 1 luna. Totusi nu las garda jos oricind pot apare surprize neplacute. In Europa tot umblu de 6 - 7 ani nu am avut probleme cu anvelopele niciodata.

 

E bun de ceva spray-ul pentru roti?? Ai folosit vreodata? As fi curios pentru ca vreau sa renunt la roata de rezerva, pun un rezervor in plus in locul ei :twoup:

 

Sprayul de roti e pentru cuie, pioneze, gauri mici 1-2 mm . Daca dai intr-o groapa si se rupe cauciucul acolo ramai.

Din ce am observat din experienta proprie , gumele cu talon mic se cam fac praf daca mergi 200-300 metri dupa ce faci pana. ( Pana din Ungaria a fost probabil cui, dar a trebuit sa merg cateva sute de metri sa ajung pe banda de urgenta. Era o gaura de 2-3 centimetri, deci spray-ul e inutil).

 

Alta surpriza am avut-o in Austria. Cica nu vulcanizeaza sau repara nici un cauciuc care are viteza maxima mai mare de 160 km/h. Am intrebat in Olanda si mi-au zis la fel. Ce faci daca nu gasesti cauciuc sau vulcanizare deschisa ?

Singura solutie e sa ai RFT-uri si nici asa nu stiu daca mai poti merge dupa ce dai intr-o groapa si rupi cauciucul vreo 4-5 cm.

Eu unul ma gandesc serios sa-mi iau o roata din aia mica pentru E60 chiar daca am RFT-uri.

Daca lovesti ceva si indoi sau spargi janta la ce te mai ajuta spray-ul ?

Link to comment
Share on other sites

DSF - sigur ai avut si ghinion. Dar sa stii ca si ghinioanele sunt repartizate statistic, data viitoare sigur nu vei mai pati nimic.

Ghinion e cand mergi cu 40 km/h si dai intr-o canalizare fara capac sau calci un caine si iti sparge radiatorul, nu cand mergi 300 de km pe un drum cu groapa ascunsa dupa un sant dupa alta groapa incontinuu.. cum e drumul ala horror de care se vorbea...

Link to comment
Share on other sites

DSF - sigur ai avut si ghinion. Dar sa stii ca si ghinioanele sunt repartizate statistic, data viitoare sigur nu vei mai pati nimic.

 

Duminica plec in CO cu un E60 pina pe coasta de Azur, nu am roata de rezerva ca masina mea e pregatita de Europa (compresor si spray cu spuma de lipit cauciucurile), stiu ca risc destul de mult dar in Ro.

 

Drumul prin Ro. cel mai dificil: Buc. - Pitesti - Valea Oltului - Sibiu - Deva - Arad. L-am facut de curind asfaltul era OK acum 1 luna. Totusi nu las garda jos oricind pot apare surprize neplacute. In Europa tot umblu de 6 - 7 ani nu am avut probleme cu anvelopele niciodata.

 

E bun de ceva spray-ul pentru roti?? Ai folosit vreodata? As fi curios pentru ca vreau sa renunt la roata de rezerva, pun un rezervor in plus in locul ei :twoup:

 

N-am folosit inca si doamne fereste.... Merge doar la gauri mai mici gen perforatie de cui, surub, ceva decent... si nu in faza finala, gen pe janta cu, cauciucul desprins. Este eficient sistemul doar cind anvelopa mai este lipita pe janta. Se ridica masina pe cric cu roata cu problema, se pune cu valva in sus, se cupleaza spray-ul la valva (cauciucul trebuie sa aiba presiunea aprox 0 bar sa poti descarca spray-ul in anvelopa) se descarca tot spray-ul cu roata tinuta cu valva sus, se cupleaza repede compresorul si se umfla la presiunea care trebuie. Se roteste roata, libera fiind sa se repartizeze uniform continutul spray-ului in interior, se lasa roata jos si se pleaca cu masina destul de repejor. Forta centrifuga va repartiza lichidul in interiorul anvelopei si va astupa gaura "decenta".

Este pentru pene de cauciuc "elegante" nu gen roata facuta praf intr-o groapa la 100Km/h.

Edited by nene
Link to comment
Share on other sites

Am zis sa vin cu masina si nu cu avionul pentru ca imi place sa conduc si nu mai facusem niciodata drumul Olanda - Romania.

 

 

 

problema e nu ca e naspa drumu ci ca e naspa masina. la asta nu teai gandit? ca poate bmw u tau era puscat si aici sa rupt de tot???

Link to comment
Share on other sites

Am zis sa vin cu masina si nu cu avionul pentru ca imi place sa conduc si nu mai facusem niciodata drumul Olanda - Romania.

 

 

 

problema e nu ca e naspa drumu ci ca e naspa masina. la asta nu teai gandit? ca poate bmw u tau era puscat si aici sa rupt de tot???

 

 

Asa am zis si eu ca e "puscat" tot, de aia am bagat vreo 10.000 euro in 2.5 ani in ea si a dracu tot nu a rezistat 1000 km in Romania. Pana si baietii de la Motor AG Pitesti m-au contrazis. :twoup:

 

Uite constatarea lor atasata. Cica la 340.000 numai bieletele de directie au ceva joc din toata suspensia, si plexiglasul de la tabloul de bord are o ciupitura de 1 cm :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Asta nu este o concluzie prea corectĂŁ.

 

Este foarte posibil sĂŁ fi fost foarte ghinionist.

Având În vedere ce maºinã mai are, nu prea cred cã este genul de om care nu-ºi ÎntreÞine maºinile.

da dar acolo nu prea simti problemele la masina mai ales la trenu de rulare suspensii si asa mai departe...abia cand ajungi aici iti dai seama ca defapt ai probleme cu masina si tu nu stiai....

 

Am zis sa vin cu masina si nu cu avionul pentru ca imi place sa conduc si nu mai facusem niciodata drumul Olanda - Romania.

 

 

 

problema e nu ca e naspa drumu ci ca e naspa masina. la asta nu teai gandit? ca poate bmw u tau era puscat si aici sa rupt de tot???

 

 

Asa am zis si eu ca e "puscat" tot, de aia am bagat vreo 10.000 euro in 2.5 ani in ea si a dracu tot nu a rezistat 1000 km in Romania. Pana si baietii de la Motor AG Pitesti m-au contrazis. :twoup:

 

Uite constatarea lor atasata. Cica la 340.000 numai bieletele de directie au ceva joc din toata suspensia, si plexiglasul de la tabloul de bord are o ciupitura de 1 cm :)

 

 

 

daca bagai atata in ea nu avea cum sa iti pice atatea chestii cate ti-au picat tie...si in fine ai bagat bani masina era brici dar probabil ai avut tu un ghinion super mare, adika de ala imens, sau i-ai dat in gura ca si cum ai fi in olanda si nu ai tinut cont ca defapt esti in romania unde ti se poate intampla orce. eu am mai mers pe la noi prin tara cu masina si nu mi sa intamplat nimic....si pun pariu ca mai vin oameni din strainatate la noi si iarasi nu patzesc nimic. probabil tot ghinionu din ziua aia l-ai luat tu....data viitoare sti sa vi cu avionu

Link to comment
Share on other sites

daca bagai atata in ea nu avea cum sa iti pice atatea chestii cate ti-au picat tie...si in fine ai bagat bani masina era brici dar probabil ai avut tu un ghinion super mare, adika de ala imens, sau i-ai dat in gura ca si cum ai fi in olanda si nu ai tinut cont ca defapt esti in romania unde ti se poate intampla orce. eu am mai mers pe la noi prin tara cu masina si nu mi sa intamplat nimic....si pun pariu ca mai vin oameni din strainatate la noi si iarasi nu patzesc nimic. probabil tot ghinionu din ziua aia l-ai luat tu....data viitoare sti sa vi cu avionu

 

Eu am strambat de 2 ori jantele iarna asta . Viteza aveam maxim 50 km/h cand am dat in groapa.

 

Dupa ce te obisnuiesti un timp sa conduci pe drumuri civilizate e mai diicil sa te adaptezi la craterele de la noi. Eu dupa ce am lovit prima data m-am linistit si am mers si mai incet dar tot am strambat janta si a trebuit sa o si sudez !

Link to comment
Share on other sites

n-avem drumuri, e clar. pai oriunde mergi in ro, tre sa stai cu ochii lipiti de asfalt, de multe ori am mers cu trenul la mare, e mult mai relaxant.

 

 

cu trenu???? doamne fereste...mai bine cu masina si sa se rupa da nu cu trenu....calitatea sistemului feroviar si confortu in tren e varza si e mult sub cel al drumurilor din romania

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.