Jump to content

eroare tester ignition angle[degree KW]


Recommended Posts

Daca stiau, iti dai seama ca sareau aici, ca sa le creasca cota!

Chiar, nu poate pune cineva o baza de date text pe forum, cu erori si posibile cauze?

 

On: cred ca are legatura cu avansul aprinderii. Ori citeste eronat (senzor) ori e decalat. :)

Edited by rmg
Link to comment
Share on other sites

Ignition angle

The angle, measured in degrees crankshaft, by which the ignition is advanced.

 

 

Poate te ajuta cu ceva

 

cred ca trebuie recalibrat senzorul

 

ai umblat la el cumva?

 

merci,merci.

 

@rmg merci

 

daca ma gandesc bine aveti dreptate,se leaga ceva in capul meu,revin cu detalii...

 

cand doi oameni iti spun ca esti beat te duci si te culci.

 

cine da "unghiul,avansul"? :) senzorul de turatii,cel de pe vibrochen,de la fulie.

 

nu!senzorul axei cu came regleaza "avansul".

Link to comment
Share on other sites

Si senzorul de detonatie face asta. Cum nu ai ce regla la avans, el fiind stabilit de ECU pe baza mapei de injectie, ramane ori defectiunea senzorului de pe axa, ori contact imperfect ori murdarie pe el. Dupa ce stergi eroarea, apare din nou imediat sau dupa un timp?
Link to comment
Share on other sites

daca e dus unul din senzorii de la axu cu came sau arborele cotit (si apare o desincronizare intre semnalele de la ei), dme-ul o sa-ti omoare motorul din mers. ai observat ceva de genul asta? (cam greu de ratat...)

in mers e ok,nu am probleme.toarce saracutul.

 

sa-l omoare?adica sa mearga aiurea te referi?sa nu traga?merge bine,ce sa zic...

 

@rmg senzorii de detonatie au iesit ok pe tester.

 

la ignition degree aveam 40 sau 41 valoarea,care nu stiu daca e in tolerante.

 

chestia la care m-am gandit ar fi ca plecand de la faptul ca pe la 2000-2.500 ture are o ezitare poate fi senzorul de pe vibrochen,ala e responsabil cu turele.

 

sau senzorul axei cu came?habar nu am,dar unul din doua.

Link to comment
Share on other sites

Eu ziceam ca senzorul de detonatie regleaza si el avansul.

Cam toate service-urile ar trebui sa aiba o scula de masurat unghiul aprinderii (pe vilbrochen). Daca ai datele din carte, poti verifica daca corespund, macar ala static, la ralanti.

Link to comment
Share on other sites

Eu ziceam ca senzorul de detonatie regleaza si el avansul.

mda :twoup: .

 

am incercat azi sa dau jos senzorul axei cu came si nu am reusit,nu am pozitie.am dat jos capacul filtrului de ulei si tot nu am loc sa bag inbusul.trebuie demontat solenoidul,ma uit in bentley.nici la mufa lui nu am ajuns,am dat jos si clapeta,cred ca tre demontata admisia.

 

toate astea la sfaturile voastre,sa curat senzorii:came si vibrochen... :)

Link to comment
Share on other sites

Pai in INPA daca dai check errors si nu apare nimic legat de treaba asta, nu ai erori.

 

Asta cu graficele alea cu semnul exclamarii nu sunt erori, daca sunt erori, apare cu rosu, 100% va aparea si la check errors. Asa ca stati linistiti, eu am avut aceasi dilema, m-am lamurit.

Link to comment
Share on other sites

unghiul de aprindere este dat de o harta de baza si este citit cu captorul de PMH, si apoi este corectat de anumiti parametrii cum ar fi cel de detonatii care scade retrage din avans daca apar detonatii, temperatura aer admisie, temperatura apa.. samd.

 

captorul de pozitie al axei cu came ajuta mult pornirea, injectia fiind secventiala, practic cu ajutorul lui determina care cilindru este in compresie si acelui cilindru ii da benzina - strategie buna pentru reducerea emisiilor la pornire, (de fapt da la 2 cilindrii benzina, dar numai la pornire, pe unul din cele 2 pistoane va avea si detenta, dupa care incepe numaratoarea si ordinea de injectie pe fiecare cilindru, practic a fost determinat cilindrul de referinta), in mers nu ar trebui sa aiba influenta(depinde de strategie, in unele cazuri poate fi corelat cu captorul PMH, se verifica unul pe altul) cel putin nu la motoarele fara vanos, la vanos se complica un pic lucrurile pentru ca in plus trebuie sa vada cat de decalata este axa cu came in raport cu harta impusa si face corectiile necesare cu solenoidul de presiune de ulei.

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

unghiul de aprindere este dat de o harta de baza si este citit cu captorul de PMH, si apoi este corectat de anumiti parametrii cum ar fi cel de detonatii care scade retrage din avans daca apar detonatii, temperatura aer admisie, temperatura apa.. samd.

 

captorul de pozitie al axei cu came ajuta mult pornirea, injectia fiind secventiala, practic cu ajutorul lui determina care cilindru este in compresie si acelui cilindru ii da benzina - strategie buna pentru reducerea emisiilor la pornire, (de fapt da la 2 cilindrii benzina, dar numai la pornire, pe unul din cele 2 pistoane va avea si detenta, dupa care incepe numaratoarea si ordinea de injectie pe fiecare cilindru, practic a fost determinat cilindrul de referinta), in mers nu ar trebui sa aiba influenta(depinde de strategie, in unele cazuri poate fi corelat cu captorul PMH, se verifica unul pe altul) cel putin nu la motoarele fara vanos, la vanos se complica un pic lucrurile pentru ca in plus trebuie sa vada cat de decalata este axa cu came in raport cu harta impusa si face corectiile necesare cu solenoidul de presiune de ulei.

 

 

Bun, deci ce problema are la motor? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

nu sunt guru :twoup:

 

mi se pare o pana generica cu mai multe locuri de cautat, captor PMH - volanta, la distributie s-a umblat? Mi se pare cam putin sa scoata doar atat GT1.

 

tip de injectie motronic, ms40, vanos, fara vanos? cod de eroare...

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

sa-l omoare?adica sa mearga aiurea te referi?sa nu traga?merge bine,ce sa zic...

 

adica il opreste pur si simplu. nu pare sa fie cazul la tine.

 

am incercat azi sa dau jos senzorul axei cu came si nu am reusit,nu am pozitie.am dat jos capacul filtrului de ulei si tot nu am loc sa bag inbusul.trebuie demontat solenoidul,ma uit in bentley.nici la mufa lui nu am ajuns,am dat jos si clapeta,cred ca tre demontata admisia.

 

Da, trebuie dat jos solenoidul. Nu e mare lucru. Sa ai o carpa sub el ca o sa picure un pic de ulei. Nimic drastic, poate o lingurita de ulei sau asa... Eu am reusit sa scot mufa fara sa dau jos galeria de admisie, dar am maini mai subtiri de felul meu :twoup: Si-ti trebuie un pic de dexteritate sa apesi pe arcul ala de la mufa si sa tragi de mufa in acelasi timp...

Eu zic, totusi, sa lasi senzorul la locul lui pana vezi sigur ce problema ai. Daca totusi ajungi vreodata sa fi nevoit sa schimbi senzorul ala (sau cel de la arborele cotit. sau orice alt senzor, de fapt...) sa iei NEAPARAT original! Eu sunt patit: am luat un senzor (asta de la ax cu came) de la febi si nu a fost bun. L-am pus, sus, am rulat un test cu carsoftul si aveam aceeasi eroare la senzor... Apoi am luat original si a fost OK. Si mai e o chestie care-am invatat-o de pe net si am observat-o si la masina mea: daca ai ambii senzori cu probleme (came/arbore cotit) e posibil sa vezi eroare doar la senzorul de la ax cu came si sa nu apara si la cel de la arborele cotit. Asa am patit si eu: imediat ce am schimbat primul senzor si am rulat carsoftul, a disparut eroarea de la camshaft si a aparut la crankshaft... (profesionisti din domeniu ma asigurasera ca nu e posibil ca o eroare sa fie ascunsa de o alta, si totusi asa se intampla).

Link to comment
Share on other sites

nu am cutie automata,iar eroarea nu ma deranjeaza.

 

ma deranjeaza ca la cald/rece am un tremurat,de asta am bagat-o pe tester.

 

sperand ca descifrez misterul "ignition angle" pot sa caut problema.daca as sti,as schimba ce e defect...

 

ralantiul sta bine,regulatorul e bun,debitmetrul,senzorul o2,senzorii de detonatie au iesit ok pe tester.o sa incerc cu alte bobine,dar ce inseamna eroarea?sau de unde vine tremuratul?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.