Jump to content

Pompa injectie stricata sau bujii..?


Recommended Posts

Salut ! Evident am o problema,dar este inca de cand am cumparat masina acum 2 ani ( 525tds an 1997)dar acum sunt hotarat sa o rezolv.

Porneste greu dar nu cand e motorul rece. Daca apuc si merg suficient cat sa se incalzeasca (acum fiind cald se incalzeste repede) si opresc motorul pentru 30-40 de minute imi porneste ok, dar daca depasesc intervalul asta, nu mai porneste decat dupa vreo 3 incercari si..cu greu. Daca astept mai mult pana se mai raceste, si in bord apare vorgsluhen ( inseamna preincalzire bujii si e normal,apare de fiecare data cand o pornesc si motorul este rece) atunci porneste ok. Care poate fi defectul? Pompa de injectie- capul hidraulic,sau bujiile? Va multumesc anticipat!

Edited by 09nkl
Link to comment
Share on other sites

|Poti testa capul hidraulic al pompei de injectie turnand apa rece pe pompa inainte de a porni motorul cald. Sa vezi daca isi schimba naravul.

Mai poti incerca sa pui o valva unisens pe conducta de alimentare cu motorina, cat mai aproape de pompa de injectie.

Link to comment
Share on other sites

|Poti testa capul hidraulic al pompei de injectie turnand apa rece pe pompa inainte de a porni motorul cald. Sa vezi daca isi schimba naravul.

Mai poti incerca sa pui o valva unisens pe conducta de alimentare cu motorina, cat mai aproape de pompa de injectie.

Am sa incerc treaba cu apa,stiam de ea dar imi era un pic teama sa nu ii fac rau (sub pompa de injectie este un calculator si ma gandeam sa nu se intample ceva). Cat despre valva unisens,pe unde zici ca as gasii? si dupa ce o montez,presupunand ca ar fi capul hidraulic dus, ar trebui sa porneasca mai bine? Iti multumesc pentru raspuns.

Link to comment
Share on other sites

Valva unisens ar trebui sa gasesti la orice magazin de piese mai rasarit. Ea ar putea sa rezolve problemele de pornire ale masinii, daca ele sunt cauzate de pierderea presiunii pe instalatia de alimentare dinspre rezervor spre pompa de injectie. Verifica totusi si varianta cu apa rece pe pompa, vezi daca se schimba ceva. Acel "calculator" e un modul electronic care regleaza avansul pompei, nu-l strici daca torni putina apa pe el. Daca se schimba ceva, mergi la un meserias in pompe de injectie diesel si-ti va spune el mai departe ce trebuie facut: poate merge din reglaje reparata, poate trebuie schimbat capul. El stie cel mai bine ce merge si ce nu. Spor!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
am sa fac poze... si am sa tzi le trimit tzie sa imi zici unde trebuie ... mai am o intrebare... cum se zice la debitmetru in engleza ca ,caut schema aia si nu imi pot da seama.... unde am debitmetrul ... 525 tds 1998.... si eventual ... dami si mie id ul tau ca na ....mass air flow sistem ? Edited by tibiking
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
|Poti testa capul hidraulic al pompei de injectie turnand apa rece pe pompa inainte de a porni motorul cald. Sa vezi daca isi schimba naravul.

Mai poti incerca sa pui o valva unisens pe conducta de alimentare cu motorina, cat mai aproape de pompa de injectie.

Salut! Am incercat faza cu apa,am stat cu furtunul de apa pe capul hidraulic cateva minute dupa care am pornit motorul,a pornit ok asa ca nu am mai incercat cu valva unisens.Am trimis astazi pompa la Sinaia si astept sa vad verdictul.

Link to comment
Share on other sites

|Poti testa capul hidraulic al pompei de injectie turnand apa rece pe pompa inainte de a porni motorul cald. Sa vezi daca isi schimba naravul.

Mai poti incerca sa pui o valva unisens pe conducta de alimentare cu motorina, cat mai aproape de pompa de injectie.

Salut! Am incercat faza cu apa,am stat cu furtunul de apa pe capul hidraulic cateva minute dupa care am pornit motorul,a pornit ok asa ca nu am mai incercat cu valva unisens.Am trimis astazi pompa la Sinaia si astept sa vad verdictul.

la tine pornea la cald la a 3-a incercare?

inseamna ca la mine e binisor daca invarte 3 sec. la cald

Link to comment
Share on other sites

|Poti testa capul hidraulic al pompei de injectie turnand apa rece pe pompa inainte de a porni motorul cald. Sa vezi daca isi schimba naravul.

Mai poti incerca sa pui o valva unisens pe conducta de alimentare cu motorina, cat mai aproape de pompa de injectie.

Salut! Am incercat faza cu apa,am stat cu furtunul de apa pe capul hidraulic cateva minute dupa care am pornit motorul,a pornit ok asa ca nu am mai incercat cu valva unisens.Am trimis astazi pompa la Sinaia si astept sa vad verdictul.

la tine pornea la cald la a 3-a incercare?

inseamna ca la mine e binisor daca invarte 3 sec. la cald

cred ca e mai bine.. la inceput la cald trebuia sa o tin mai mult pe contact si pornea dupa a inceput sa se mareasca timpul si pana la urma am ajuns aici.

Link to comment
Share on other sites

Salut! am si eu o problema asemanatoare dar la mine e invers........ doar dimineatza imi porneste greu.....la rece...doar dupa 4-5 incercari si greu

 

 

In cursul zilei cand e calda imi porneste ok ....imediat..... doar cand sta mai multe ore nepornita

Spune mai multe detalii legate de masina..model,an,etc.

Link to comment
Share on other sites

BMW 525 tds an 1996 caroserie e39............... am bagato pe tester si mi-a zis ca e regulatorul de motorina.....asa arata pe tester ca un prieten are si m-am uitat cu el cand am bagato...... pana mea nu stiu ce o avea pana la urma......am sunat la bavaria sa imi fac acolo o programare dar nu mai primesc masini mai vexhi de anu 2000

 

BMW 525 tds an 1996 caroserie e39............... am bagato pe tester si mi-a zis ca e regulatorul de motorina.....asa arata pe tester ca un prieten are si m-am uitat cu el cand am bagato...... pana mea nu stiu ce o avea pana la urma......am sunat la bavaria sa imi fac acolo o programare dar nu mai primesc masini mai vexhi de anu 2000
Link to comment
Share on other sites

BMW 525 tds an 1996 caroserie e39............... am bagato pe tester si mi-a zis ca e regulatorul de motorina.....asa arata pe tester ca un prieten are si m-am uitat cu el cand am bagato...... pana mea nu stiu ce o avea pana la urma......am sunat la bavaria sa imi fac acolo o programare dar nu mai primesc masini mai vexhi de anu 2000

poftim?? eu am fost cu a mea,aceeasi masina si nu am avut probleme...m-au primit cu bratele deschise si cu buzunarele mari :twoup:

 

si...din ce localitate esti?

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Daca porneste greu la rece parerea mea este ca iti trebuie schimbate bujiile incandescente deoarece la cald ele nu mai lucreaza.un mecanic bunicel ti le poate verifica foarte simplu.Verificale prima data dupa acea dute si da bani pe testere ca daca nu functioneaza o bujie la puterea maxima testerul nu vede asa ceva.Testerul poate sa vada numai daca este complect stricata fiind intrerupta dar daca ea nu se mai incalzeste puternic si numai putin o vede ok.Bafta
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Probleme la pornire pentru BMW 525 TDS, an de fabricatie 1996-2000.Toata lumea se plange de aceasta pornire foarte grea la cald, la acest motor. Avem un motor cu injectie electronica deci ar trebui tinut seama de anumiti factori care ar putea influenta aceasta pornirea a motorului. Senzorul de apa(de temperatura), pompa electrica din rezervor, compresia motorului, bujiile incandescente,releul pentru bujii, injectoarele si in final pompa de injectie sunt factorii care pot datorita anumitor defectiuni sa ingreuneze pornirea motorului. Dupa un control amanuntit la aceste componente enumerate se pot depista problemele la masina.Toata lumea vorbeste de capul hidraulic de la pompa de injectie, dar tinand seama ca costul reparatiei este destul de ridicat ar fi indicat sa ii se faca un control amanuntit la cele mentionate mai sus. Ce se poate modifica la un motor, la asa zisul "cald" simplu.......senzorul de temperatura, compresia motorului care scade, sau capul hidraulic care ii scade presiunea. Uitam sa mentionez ca senzorul de temperatura ar rolul de a modifica avansul din pompa de injectie, in cazul acesta putem aveam probleme si cu electromotorul sau chiar bateria.Multi se intreaba ce poate influenta electromotorul la cald. Simplu la rece pompa de injectie pentru a mentine motorul la regimul minim injecteaza mai multa motorina deci electromotorul are o sarcina mult mai usoara, in schimb la cald daca electromotorul nu se invarte cu forta si asta nu ne putem da seama decat daca il demontam, deci poate fi un factor foarte important. Va salut! Succes!!!!!
Link to comment
Share on other sites

am avut un range rover cu acelasi motor si problema, pornirea la cald.

am rezolvat foarte usor cu device'ul asta:

http://www.ebay.co.uk/itm/Hot-Starting-Fix-Range-Rover-BMW-Diesel-P38-DT-DSE-/130220352393?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e51bce389

 

practic pacaleste ECU printr-un bypass la senzorul de temp al lichidului de racire, doar la pornire. Indiferent de temp., la pornire ii arata -40C si regleaza avansul la maxim.

 

sper sa nu credeti ca fac vreo reclama, nu am nicio legatura cu vanzatorul ala. In link oricum arata modelul pt. range, pt bmw e altul, cautati cu incredere pe ebay uk.

 

LE: asta e pt bmw:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Hot-Start-Starting-Fix-BMW-Vauxhall-Opel-Omega-M51-Diesel-Engine-/390352398314?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5ae2d0e7ea

Edited by marilynm
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.