Jump to content

tripidatie motor si sgomot in fata


p3tric

Recommended Posts

Salut. Acuma o luna am schimbat fulia din fata de la masina un bmw 320d 150 cv. Am schimbat-o acasa si am strans-o zic eu bine. De o saptamana se aude in fata la masina un sgomot de tabla desprinsa exact cum se auzea cand aveam fulia rupta, doar ca atunci nu imi tripida motorul. Daca accelerez putin nu mai tripideaza.

O alta cauza se poate sa fie volanta? Pentru ca am condus destul de sport si brutal in ultimile 2 sapt. Am schimabt in 4000 4500 si destul de brutal cu ambreajul. Va rog un sfat ce ar putea fi ca sa remediez problema. Ms mult.

Link to comment
Share on other sites

Salut. Acuma o luna am schimbat fulia din fata de la masina un bmw 320d 150 cv. Am schimbat-o acasa si am strans-o zic eu bine. De o saptamana se aude in fata la masina un sgomot de tabla desprinsa exact cum se auzea cand aveam fulia rupta, doar ca atunci nu imi tripida motorul. Daca accelerez putin nu mai tripideaza.

O alta cauza se poate sa fie volanta? Pentru ca am condus destul de sport si brutal in ultimile 2 sapt. Am schimabt in 4000 4500 si destul de brutal cu ambreajul. Va rog un sfat ce ar putea fi ca sa remediez problema. Ms mult.

Din moment ce problema a aparut dupa ce ai scgimbat fulia, probabil de acolo se trage. Verifica lurarea de acolo daca totul e OK.

La volanta dusa vibreaza toata masina sub tine ca si cum ai târâ ceva dupa tine.

Link to comment
Share on other sites

Salut. Acuma o luna am schimbat fulia din fata de la masina un bmw 320d 150 cv. Am schimbat-o acasa si am strans-o zic eu bine. De o saptamana se aude in fata la masina un sgomot de tabla desprinsa exact cum se auzea cand aveam fulia rupta, doar ca atunci nu imi tripida motorul. Daca accelerez putin nu mai tripideaza.

O alta cauza se poate sa fie volanta? Pentru ca am condus destul de sport si brutal in ultimile 2 sapt. Am schimabt in 4000 4500 si destul de brutal cu ambreajul. Va rog un sfat ce ar putea fi ca sa remediez problema. Ms mult.

Din moment ce problema a aparut dupa ce ai scgimbat fulia, probabil de acolo se trage. Verifica lurarea de acolo daca totul e OK.

La volanta dusa vibreaza toata masina sub tine ca si cum ai târâ ceva dupa tine.

Ms de incurajare ca nu e volanta :) . Nu tripideaza decat motorul la relanti (si parca s-ar vedea un mers neuniform la fulia damper (are doar 2000 km si adevarul e ca e aftermarket am dat 540 lei pe ea). Si masina nu tripideaza la plecare de loc la relanti merge foarte fin.

Link to comment
Share on other sites

Atunci volanta e scoasa din joc.

Daca e aftermarket, nu stiu zic si eu, poate este descentrata din turnare. Sau nu are aceeasi greutate ca cea de fabrica si a cedat. Un tampon la motor daca zici ca trepideaza la ralanti.

Oare sa se fi uzat un tampon la motor de la mersul sportiv? Problema e ca am zgomotul exact ca cel cand aveam fulia ceva veche stricata .

Link to comment
Share on other sites

Atunci volanta e scoasa din joc.

Daca e aftermarket, nu stiu zic si eu, poate este descentrata din turnare. Sau nu are aceeasi greutate ca cea de fabrica si a cedat. Un tampon la motor daca zici ca trepideaza la ralanti.

Oare sa se fi uzat un tampon la motor de la mersul sportiv? Problema e ca am zgomotul exact ca cel cand aveam fulia ceva veche stricata .

Are un prieten tot 320d, din 2002, a schimbat fulia, si la fel ii face aceeasi problema. O sa-l intreb daca a rezolvat.

Link to comment
Share on other sites

racordul flexibil in ce stare e ?

Era in stare buna acuam o luna cand l-am vazut ultima data. Sunetul e mult mai in fata. Dar sa se duca fulia din fata , sau sa se slabeasca pentru ca am accelerat brusc, am mers cu ea in 4000 de ture cu 200 km pe ora :)(. Regret ca am brutalizat cu plecari prea tari de pe loc si acuma am de suferit si eu si masina si nu stiu nici defectiunea . :)((

Link to comment
Share on other sites

Atunci volanta e scoasa din joc.

Daca e aftermarket, nu stiu zic si eu, poate este descentrata din turnare. Sau nu are aceeasi greutate ca cea de fabrica si a cedat. Un tampon la motor daca zici ca trepideaza la ralanti.

Oare sa se fi uzat un tampon la motor de la mersul sportiv? Problema e ca am zgomotul exact ca cel cand aveam fulia ceva veche stricata .

 

Trage un ochi la intinzatorul transmisie, scoate cureaua si misca de rola intinzatoare sa vezi daca are joc

Link to comment
Share on other sites

Atunci volanta e scoasa din joc.

Daca e aftermarket, nu stiu zic si eu, poate este descentrata din turnare. Sau nu are aceeasi greutate ca cea de fabrica si a cedat. Un tampon la motor daca zici ca trepideaza la ralanti.

Oare sa se fi uzat un tampon la motor de la mersul sportiv? Problema e ca am zgomotul exact ca cel cand aveam fulia ceva veche stricata .

Are un prieten tot 320d, din 2002, a schimbat fulia, si la fel ii face aceeasi problema. O sa-l intreb daca a rezolvat.

Te rog mult. Suna-l te rog , nu vreau sa ajung in service si sa nu stiu ce are , sa ma rupa aia de bani.

 

Atunci volanta e scoasa din joc.

Daca e aftermarket, nu stiu zic si eu, poate este descentrata din turnare. Sau nu are aceeasi greutate ca cea de fabrica si a cedat. Un tampon la motor daca zici ca trepideaza la ralanti.

Oare sa se fi uzat un tampon la motor de la mersul sportiv? Problema e ca am zgomotul exact ca cel cand aveam fulia ceva veche stricata .

 

Trage un ochi la intinzatorul transmisie, scoate cureaua si misca de rola intinzatoare sa vezi daca are joc

Avea un pic de joc dar nesemnificativ cand am pus fulia noua. O sa incerc si varianta asta, poate s-a uzat mai tare.

Link to comment
Share on other sites

Atunci volanta e scoasa din joc.

Daca e aftermarket, nu stiu zic si eu, poate este descentrata din turnare. Sau nu are aceeasi greutate ca cea de fabrica si a cedat. Un tampon la motor daca zici ca trepideaza la ralanti.

Oare sa se fi uzat un tampon la motor de la mersul sportiv? Problema e ca am zgomotul exact ca cel cand aveam fulia ceva veche stricata .

 

Trage un ochi la intinzatorul transmisie, scoate cureaua si misca de rola intinzatoare sa vezi daca are joc

 

stii ca rola intinzatoarea intra-n intinzator si nu trebuie sa se miste deloc, nu ma refeream sa verifici jocul la rola ci la intinzator

Link to comment
Share on other sites

Te rog mult. Suna-l te rog , nu vreau sa ajung in service si sa nu stiu ce are , sa ma rupa aia de bani.

L-am sunat. La el scartaie acum :)

A zis ca nu stie de la ce este, dar crede ca e de la fulia de la alternator.

Link to comment
Share on other sites

Te rog mult. Suna-l te rog , nu vreau sa ajung in service si sa nu stiu ce are , sa ma rupa aia de bani.

L-am sunat. La el scartaie acum :)

A zis ca nu stie de la ce este, dar crede ca e de la fulia de la alternator.

Ms. Belea cu defectiunile astea.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca daca ar fi vreo problema de la vreun intinzator sau alte accesorii ar vedea miscari anormale ale curelei! Daca vibreaza doar la relanti si dupa ce accelereaza un pic isi revine sa nu fie o problema legata de alimentarea cu motorina sau vreo bujie!

E diesel. Adica nu trepideaza daca o tin turata in 1100 de ture, dar daca reduc tripdeaza din nou, ca si cum ceva nu ar fi centrat si la turatii inalte se centreaza. Deex o roata descentrata o simti mai degraba la 60 km pe ora decat la 100 km pe ora.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca daca ar fi vreo problema de la vreun intinzator sau alte accesorii ar vedea miscari anormale ale curelei! Daca vibreaza doar la relanti si dupa ce accelereaza un pic isi revine sa nu fie o problema legata de alimentarea cu motorina sau vreo bujie!

 

Asa este cum zici tu dar eu am spus sa nu existe joc intre rola intinzatoare si intinzator. Am patit eu asa ceva si nu s-a observat nimic anormal la curea. Intinzatorul era ok, rola la fel dar surubul ce le uneste era cazut. Cand opream motorul se auzea un sunet metalic. AMm pus si un filmulet pe aici pe undeva, P3tric vezi daca se aude ca si la tine

Link to comment
Share on other sites

Deh, daca avem dieseluri si ne credem in M-uri, asa ne trebuie!

 

Fulia de vibrochen am schimbat-o si eu in urma cu ceva vreme, tot de producator si a fost foarte buna. Vibratiile alea la relanti provin de la suportii de motor. O sa radeti unii dintre voi, dar aceste vibratii pot veni si de la amortizoare obosite...

 

Bafta la raliuri! Anunta-ne cand belesti segmentii!

Link to comment
Share on other sites

Deh, daca avem dieseluri si ne credem in M-uri, asa ne trebuie!

 

Fulia de vibrochen am schimbat-o si eu in urma cu ceva vreme, tot de producator si a fost foarte buna. Vibratiile alea la relanti provin de la suportii de motor. O sa radeti unii dintre voi, dar aceste vibratii pot veni si de la amortizoare obosite...

 

Bafta la raliuri! Anunta-ne cand belesti segmentii!

Daca rezolv problema acuma nu mai fac raliuri. Tre sa caut si uleiul in motor , ca de la atata jar :). Am telescoapele 60% duse pe fata dar scncer e o aberatie la ce defectiune am eu acuma.

 

Cred ca daca ar fi vreo problema de la vreun intinzator sau alte accesorii ar vedea miscari anormale ale curelei! Daca vibreaza doar la relanti si dupa ce accelereaza un pic isi revine sa nu fie o problema legata de alimentarea cu motorina sau vreo bujie!

 

Asa este cum zici tu dar eu am spus sa nu existe joc intre rola intinzatoare si intinzator. Am patit eu asa ceva si nu s-a observat nimic anormal la curea. Intinzatorul era ok, rola la fel dar surubul ce le uneste era cazut. Cand opream motorul se auzea un sunet metalic. AMm pus si un filmulet pe aici pe undeva, P3tric vezi daca se aude ca si la tine

Si cum statea acolo fara surub???? Nu prea inteleg la ce te referi.

Link to comment
Share on other sites

Deh, daca avem dieseluri si ne credem in M-uri, asa ne trebuie!

 

Fulia de vibrochen am schimbat-o si eu in urma cu ceva vreme, tot de producator si a fost foarte buna. Vibratiile alea la relanti provin de la suportii de motor. O sa radeti unii dintre voi, dar aceste vibratii pot veni si de la amortizoare obosite...

 

Bafta la raliuri! Anunta-ne cand belesti segmentii!

Daca rezolv problema acuma nu mai fac raliuri. Tre sa caut si uleiul in motor , ca de la atata jar :D. Am telescoapele 60% duse pe fata dar scncer e o aberatie la ce defectiune am eu acuma.

 

Uleiul a ramas asa putin incat trebuie sa-l cauti prin motor? :) :twoup: :(

Oh, ma' fuckin' god :) 60% uzura, deci 40% eficienta si inca mai mergi cu masina pe strada, ba chiar si cu 200 km/h? Domnul sa te aiba in paza, si nu numai pe tine!

 

P.S.: de ce nu ti-ai luat M, AMG, RS, MPS, Evo, WRX STI etc. daca tot vroiai forja si rezistenta?

Link to comment
Share on other sites

Deh, daca avem dieseluri si ne credem in M-uri, asa ne trebuie!

 

Fulia de vibrochen am schimbat-o si eu in urma cu ceva vreme, tot de producator si a fost foarte buna. Vibratiile alea la relanti provin de la suportii de motor. O sa radeti unii dintre voi, dar aceste vibratii pot veni si de la amortizoare obosite...

 

Bafta la raliuri! Anunta-ne cand belesti segmentii!

Daca rezolv problema acuma nu mai fac raliuri. Tre sa caut si uleiul in motor , ca de la atata jar :D. Am telescoapele 60% duse pe fata dar scncer e o aberatie la ce defectiune am eu acuma.

 

Uleiul a ramas asa putin incat trebuie sa-l cauti prin motor? :) :twoup: :(

Oh, ma' fuckin' god :) 60% uzura, deci 40% eficienta si inca mai mergi cu masina pe strada, ba chiar si cu 200 km/h? Domnul sa te aiba in paza, si nu numai pe tine!

 

P.S.: de ce nu ti-ai luat M, AMG, RS, MPS, Evo, WRX STI etc. daca tot vroiai forja si rezistenta?

 

Poate omu s-a referit ca 60% eficienta a vrut sa spuna si daca este asa este pe galben nu pe rosu :)

Link to comment
Share on other sites

Pentru ca si-a luat masina pe care o are, i-o fi placut, atatia bani o fi avut omu.

PS in caz ca castigi la loto ia-mi si mie un M3 ca iti iau apararea. :)

:)) Ms. Se da si el interesant ca stie tot de masini tari.

 

Deh, daca avem dieseluri si ne credem in M-uri, asa ne trebuie!

 

Fulia de vibrochen am schimbat-o si eu in urma cu ceva vreme, tot de producator si a fost foarte buna. Vibratiile alea la relanti provin de la suportii de motor. O sa radeti unii dintre voi, dar aceste vibratii pot veni si de la amortizoare obosite...

 

Bafta la raliuri! Anunta-ne cand belesti segmentii!

Daca rezolv problema acuma nu mai fac raliuri. Tre sa caut si uleiul in motor , ca de la atata jar :D. Am telescoapele 60% duse pe fata dar scncer e o aberatie la ce defectiune am eu acuma.

 

Uleiul a ramas asa putin incat trebuie sa-l cauti prin motor? :twoup: :( :D

Oh, ma' fuckin' god :) 60% uzura, deci 40% eficienta si inca mai mergi cu masina pe strada, ba chiar si cu 200 km/h? Domnul sa te aiba in paza, si nu numai pe tine!

 

P.S.: de ce nu ti-ai luat M, AMG, RS, MPS, Evo, WRX STI etc. daca tot vroiai forja si rezistenta?

nu vreau asa ceva, am exagerat si eu acolo de 3 -4 ori. Promit sa ma cumintesc. Si nu te mai da interesant te rog.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.