Jump to content

E nevoie de forta asa mare pt schimbatul vitezelor?


rrayden

Recommended Posts

salutare. si eu am o problema.. uneori intra mai greu in treapta 1... e vba despre un e90 318d 72000 km. Asa a facut de cand o am (44 000 km avea cand am luat`o) si mai am un amic cu un 120d care are aceeasi problema. O data pe luna mi se intampla sa nu reusesc sa nimeresc treapta 1 la semafor (si merg cu masina 2 - 3 ore zilnic)... am inteles ca e ceva "normal" si nu mi-am facut griji...
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

cind mi-am cumparat masina acum trei ani si eu mi-am pus problema ca intra in viteze mai greu,si cind am schimbat ambreiajul am gasit si raspunsul.

passatul are un fel de reductor si automat intra din orice pozitie si daca sufli catre schimbator,pe cind la bmw schimbarea se face direct in cutie cu un sistem extrem de simplu pot spune ca este ca la dacie atit ca nu are patina pt marsarier :))

 

Or fi avand vreun motiv real, in afara de costul redus?

Link to comment
Share on other sites

salutare. si eu am o problema.. uneori intra mai greu in treapta 1... e vba despre un e90 318d 72000 km. Asa a facut de cand o am (44 000 km avea cand am luat`o) si mai am un amic cu un 120d care are aceeasi problema. O data pe luna mi se intampla sa nu reusesc sa nimeresc treapta 1 la semafor (si merg cu masina 2 - 3 ore zilnic)... am inteles ca e ceva "normal" si nu mi-am facut griji...

ai o masina relativ noua, trebuie sa intre mereu in viteza atat timp cat o utilizezi corespunzator.

nu e pacat de masina sa te iei dupa niste pareri de pe forum cand te poti duce la o constatare intr-un service?

Link to comment
Share on other sites

ai o masina relativ noua, trebuie sa intre mereu in viteza atat timp cat o utilizezi corespunzator.

nu e pacat de masina sa te iei dupa niste pareri de pe forum cand te poti duce la o constatare intr-un service?

 

 

 

asa e..insa aici dezbatem ceea ce de fapt am patit fiecare cand am fost intr-un service. si crede-ma ca de multe ori parerea unui pasionat(care a trecut prin aceleasi momente cu masina ca si cel cu problema) poate avea mai multa dreptate decat un tanar mecanic,platit cu 10 milioane la o preprezentanta.la noi inca nu sunt toate lucrurile asa cum ar fi normal.ai dreptate,insa in tara noastra nu e faorte normala situatia sa zic asa...

Edited by SM07PRM
Link to comment
Share on other sites

nu are deloc probleme.si eu am trecut la fel ca tine de la renault,fiat,dacie la acelasi 320d e90 si pot spune acelasi lucru.am avut si eu acelasi sentiment.asa face si a mea.inchide topicul si da-i cox :)

iarna intr-adevar intra mai greu datorita temperaturilor scazute,dar nu e asta o problema.3 min in plus la relanti<cred ca asa se scrie> si calci de 3-4 ori repetat ambreajul si se rezolva problema.

 

de acord cu Alex_wly. iarna intra ceva mai greu in 1a si in mansalier. e ceva normal la bmw. nu ma grabiti sa da-ti banii pe un kit de ambreaj nou pt ca ii dati degeaba. o sa vedeti ca dupa schimbare ramane aceeasi problema. iarna lasati masina sa se incalzeasca pe loc 3-4 minute si apoi porniti la drum. daca nu intra din prima in 1a, mai calcati odata ambreajul si incercati din nou. in mod clar ar trebui sa intre sau mai exista posibilitatea sa o accelerati putin in timp ce incercati sa schimbati in 1a. nu vad zic astea din auzite la coltul strazi. mi le-a zis un mecanic foarte bun ( repara masini de peste 15 ani, de la dacii la bmw ) si asta este un comportament care se intalneste cam la toate bmw-uri. poate doar cele f uzate nu mai au acea "piedica".

 

pt cei care doresc sa schimbe uleiul la cutie : nu aruncati banii aiurea, la bmw, uleiul din cutie este garantat pe viata, asa ca nu incercati voi sa puneti alt ulei mai prost decat au pus nemtii ( stiu ei mai bine decat orice mecanic din service-urile din romania de ce nu tre schimbat niciodata)

 

de obicei se topesc sincroanele de nu mai intra bine in viteza, so nu va aruncati sa schimbati kitul de ambreaj. exista cate un sincron pt fiecare treapta de viteza. unul este in jur de 5 mil. ( mult mai putin decat kit-ul de ambreaj ~ 40 mil cu manopera cu tot )

 

 

un sfat pt cei pasionati sa tina mana pe schimbatorul de viteza : nu este recomandat sa faceti asta decat atunci cand schimbati viteze, astfel, in timp o sa se duc sincroanele de la greutatea palmei, so lasati in voia lui schimbatorul de viteza, ca stie el ce face :)

 

o seara buna,

m.

Link to comment
Share on other sites

nu are deloc probleme.si eu am trecut la fel ca tine de la renault,fiat,dacie la acelasi 320d e90 si pot spune acelasi lucru.am avut si eu acelasi sentiment.asa face si a mea.inchide topicul si da-i cox :)

iarna intr-adevar intra mai greu datorita temperaturilor scazute,dar nu e asta o problema.3 min in plus la relanti<cred ca asa se scrie> si calci de 3-4 ori repetat ambreajul si se rezolva problema.

 

de acord cu Alex_wly. iarna intra ceva mai greu in 1a si in mansalier. e ceva normal la bmw. nu ma grabiti sa da-ti banii pe un kit de ambreaj nou pt ca ii dati degeaba. o sa vedeti ca dupa schimbare ramane aceeasi problema. iarna lasati masina sa se incalzeasca pe loc 3-4 minute si apoi porniti la drum. daca nu intra din prima in 1a, mai calcati odata ambreajul si incercati din nou. in mod clar ar trebui sa intre sau mai exista posibilitatea sa o accelerati putin in timp ce incercati sa schimbati in 1a. nu vad zic astea din auzite la coltul strazi. mi le-a zis un mecanic foarte bun ( repara masini de peste 15 ani, de la dacii la bmw ) si asta este un comportament care se intalneste cam la toate bmw-uri. poate doar cele f uzate nu mai au acea "piedica".

 

pt cei care doresc sa schimbe uleiul la cutie : nu aruncati banii aiurea, la bmw, uleiul din cutie este garantat pe viata, asa ca nu incercati voi sa puneti alt ulei mai prost decat au pus nemtii ( stiu ei mai bine decat orice mecanic din service-urile din romania de ce nu tre schimbat niciodata)

 

de obicei se topesc sincroanele de nu mai intra bine in viteza, so nu va aruncati sa schimbati kitul de ambreaj. exista cate un sincron pt fiecare treapta de viteza. unul este in jur de 5 mil. ( mult mai putin decat kit-ul de ambreaj ~ 40 mil cu manopera cu tot )

 

 

un sfat pt cei pasionati sa tina mana pe schimbatorul de viteza : nu este recomandat sa faceti asta decat atunci cand schimbati viteze, astfel, in timp o sa se duc sincroanele de la greutatea palmei, so lasati in voia lui schimbatorul de viteza, ca stie el ce face :)

 

o seara buna,

m.

 

in romana se spune MARSARIER

 

MARȘARIĂR, marșariere, s.n. Mers ĂŽnapoi al unui automobil; (concr.) dispozitiv al mecanismului de transmisie, care permite mersul ĂŽnapoi al unui autovehicul. [Pr.: -ri-er] – Din fr. marche arrière.

 

nici mansalier, nici marsalier ... nici alte variante pe care le tot aud pe aici

Link to comment
Share on other sites

salutare. si eu am o problema.. uneori intra mai greu in treapta 1... e vba despre un e90 318d 72000 km. Asa a facut de cand o am (44 000 km avea cand am luat`o) si mai am un amic cu un 120d care are aceeasi problema. O data pe luna mi se intampla sa nu reusesc sa nimeresc treapta 1 la semafor (si merg cu masina 2 - 3 ore zilnic)... am inteles ca e ceva "normal" si nu mi-am facut griji...

ai o masina relativ noua, trebuie sa intre mereu in viteza atat timp cat o utilizezi corespunzator.

nu e pacat de masina sa te iei dupa niste pareri de pe forum cand te poti duce la o constatare intr-un service?

 

Asa, de curios , cate BMW ai condus la viata ta?

Link to comment
Share on other sites

salutare. si eu am o problema.. uneori intra mai greu in treapta 1... e vba despre un e90 318d 72000 km. Asa a facut de cand o am (44 000 km avea cand am luat`o) si mai am un amic cu un 120d care are aceeasi problema. O data pe luna mi se intampla sa nu reusesc sa nimeresc treapta 1 la semafor (si merg cu masina 2 - 3 ore zilnic)... am inteles ca e ceva "normal" si nu mi-am facut griji...

ai o masina relativ noua, trebuie sa intre mereu in viteza atat timp cat o utilizezi corespunzator.

nu e pacat de masina sa te iei dupa niste pareri de pe forum cand te poti duce la o constatare intr-un service?

 

Asa, de curios , cate BMW ai condus la viata ta?

 

pe mine ma intrebi? vreo 7 modele, dar majoritatea automate :)

Link to comment
Share on other sites

in romana se spune MARSARIER

MARȘARIĂR, marșariere, s.n. Mers ĂŽnapoi al unui automobil; (concr.) dispozitiv al mecanismului de transmisie, care permite mersul ĂŽnapoi al unui autovehicul. [Pr.: -ri-er] – Din fr. marche arrière.

 

nici mansalier, nici marsalier ... nici alte variante pe care le tot aud pe aici

ce baiat destept esti tu ma!!!!!

ce pana mea ma nu ai inteles ideea?sau vrei sa pari mai destept.aici se vorbeste despre mestecatul in viteze nu despre limba romana!

 

@vidog daca ai condus 7 modele si alea automate de ce iti dai cu parerea aici ?

Link to comment
Share on other sites

in romana se spune MARSARIER

MARȘARIĂR, marșariere, s.n. Mers ĂŽnapoi al unui automobil; (concr.) dispozitiv al mecanismului de transmisie, care permite mersul ĂŽnapoi al unui autovehicul. [Pr.: -ri-er] – Din fr. marche arrière.

 

nici mansalier, nici marsalier ... nici alte variante pe care le tot aud pe aici

ce baiat destept esti tu ma!!!!!

ce pana mea ma nu ai inteles ideea?sau vrei sa pari mai destept.aici se vorbeste despre mestecatul in viteze nu despre limba romana!

 

@vidog daca ai condus 7 modele si alea automate de ce iti dai cu parerea aici ?

 

imi dau cu parerea pt ca acum am e90 cu cutie manuala :) [majoritatea nu inseamna toate ]

Edited by vidoq
Link to comment
Share on other sites

salutare. si eu am o problema.. uneori intra mai greu in treapta 1... e vba despre un e90 318d 72000 km. Asa a facut de cand o am (44 000 km avea cand am luat`o) si mai am un amic cu un 120d care are aceeasi problema. O data pe luna mi se intampla sa nu reusesc sa nimeresc treapta 1 la semafor (si merg cu masina 2 - 3 ore zilnic)... am inteles ca e ceva "normal" si nu mi-am facut griji...

 

 

 

la 118 facelift care-l am nu are probleme cu cutia.intr-adevar nu intra ca si la un audi a4 insa nici atat de greu ca la e90.e normala daca pot zice asa insa parerea mea e ca exista o diferenta intre cele doua si anume ca e90 e o masina mai sport, spre deosebire de e87 care e "mai de oras",de aia la e87 merge si volanul mai usor.

Edited by SM07PRM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.