Jump to content

apa in e34


lucian

Recommended Posts

salutare,

 

am un e 34 de si i-am gasit mocheta uda-numai pe partea soferului.

umezeala e profunda. am ridicat mocheta cat sa bag mana sub ea si e ud buretele pana la tabla.

de unde poate sa vina apa? banuiesc scurgerile de sub parbriz. nu prea stiu cum sunt si unde sa ma uit.

daca a mai patit cineva, astept niste sugestii.

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salut! Apa care curge pe parbriz in cantitate mare ajunge si in compartimentul motor,sub cele 2 cutii negre patrate,de plastic ,aflate intre parbriz si oalele telescoapelor.De sub aceste 2 cutii,apa se scurge direct pe peretele vertical de tabla prin care trec instalatia electrica si cea de clima,perete care in timp rugines

te si se perforeaza lasand apa sa se infiltreze in cabina.Dupa ce intra in cabina, apa sta si mananca podul pedalier pana cand nu vei mai putea ridica masina pe cric.Problema o vei intalni atat in partea stanga la sofer cat si in partea dreapte la pasager(vorbesc din experienta pentru ca am avut 2 E34 la dezmembrat)

Solutia este sa dai afara scaunele de pe fata pentru a putea ridica suficient mocheta si a o lasa sa se usuce),sa demontezi chederele de pe fata,plasticurile late-

rale cu difuzoarele,plasticul de sub bord (deasupra pedalelor),sa demontezi , sa scoti complet torpedoul si sa te apuci de SUDURA!!!

La exterior va trebui sa pui partea din fata a masinii pe butuci,sa dai jos rotile si sa demontezi aparatorile de plastic pentru a avea acces cand sudezi iar la compartimentul motor,va trebui sa desfaci cutiile negre de care vorbeam anterior si sa scoti tot ce inseamna calculatoare de ABS,ASC.de motor,diverse relee,module,etc pentru a vedea ce si cum sudezi.

Scurgerea apei este ,din pacate, prost gandita din fabricatie(n-a fost facuta pe viata) ,asa ca va fi nevoie de munca,timp si ceva bani,dar...merita! :)

Daca te mai pot ajuta cu vreo informatie legat de ce trebuie sa faci,sunt pe forum sau PM! Bafta si spor la treaba!

Link to comment
Share on other sites

eu ma trezesc cu apa pe partea pasagerului fata dupa o ploaie zdravana se formeaza o balta trebuie sa vad cum o rezolv sa nu cumva sa rugineasca acolo sub burete .

 

 

apa cred ca se infiltreaza pe la trapa . si se prelinge pana pe bord apo picura pe covor

 

cred ca am un furtum de scurgere de la trapa infundat .

Link to comment
Share on other sites

eu ma trezesc cu apa pe partea pasagerului fata dupa o ploaie zdravana se formeaza o balta trebuie sa vad cum o rezolv sa nu cumva sa rugineasca acolo sub burete .

 

 

apa cred ca se infiltreaza pe la trapa . si se prelinge pana pe bord apo picura pe covor

 

cred ca am un furtum de scurgere de la trapa infundat .

Tot ce e posibi insa,din cate retin si sper sa nu gresesc ,trapa are 4 furtune de scurgere a apei si nu cred sa se fi infundat toate,iar daca s-au infundat,ma gandesc ca trebuia sa apara pe plafon ceva pete din cauza apeil!Daca vrei, poti exclude/verifica rapid daca apa vine din fata,de sub bord, dand jos torpedoul si uitandu-te in sus,in spatele lui.Nu e asa greu:desfaci cele 2 prinderi elastice din fata,vizibile cand deschizi torpedoul (grija la ele ca sunt foarte firave)si apoi cele 2 cleme din spatele torpedoului,vizibile cand iti bagi capul sub torpedou.

Link to comment
Share on other sites

Salut! Apa care curge pe parbriz in cantitate mare ajunge si in compartimentul motor,sub cele 2 cutii negre patrate,de plastic ,aflate intre parbriz si oalele telescoapelor.De sub aceste 2 cutii,apa se scurge direct pe peretele vertical de tabla prin care trec instalatia electrica si cea de clima,perete care in timp rugines

te si se perforeaza lasand apa sa se infiltreze in cabina.Dupa ce intra in cabina, apa sta si mananca podul pedalier pana cand nu vei mai putea ridica masina pe cric.Problema o vei intalni atat in partea stanga la sofer cat si in partea dreapte la pasager(vorbesc din experienta pentru ca am avut 2 E34 la dezmembrat)

Solutia este sa dai afara scaunele de pe fata pentru a putea ridica suficient mocheta si a o lasa sa se usuce),sa demontezi chederele de pe fata,plasticurile late-

rale cu difuzoarele,plasticul de sub bord (deasupra pedalelor),sa demontezi , sa scoti complet torpedoul si sa te apuci de SUDURA!!!

La exterior va trebui sa pui partea din fata a masinii pe butuci,sa dai jos rotile si sa demontezi aparatorile de plastic pentru a avea acces cand sudezi iar la compartimentul motor,va trebui sa desfaci cutiile negre de care vorbeam anterior si sa scoti tot ce inseamna calculatoare de ABS,ASC.de motor,diverse relee,module,etc pentru a vedea ce si cum sudezi.

Scurgerea apei este ,din pacate, prost gandita din fabricatie(n-a fost facuta pe viata) ,asa ca va fi nevoie de munca,timp si ceva bani,dar...merita! :)

Daca te mai pot ajuta cu vreo informatie legat de ce trebuie sa faci,sunt pe forum sau PM! Bafta si spor la treaba!

nu stiu daca merita, dar de munca e. multumesc pt. sfaturi. ma cam ingrozesc cand ma gandesc.

Link to comment
Share on other sites

pe partea pasagerului am patit-o si eu.Scoti calculatorul si desfunzi gaura de scurgere din cutia neagra,e simplu,pentru partea soferului nu stiu se sa zic.Totusi incearca sa scoti plasticele de sub bord si uda din abundenta cu furtunul poate observi pe unde se infiltreaza.Bafta.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pai si e greu de verificat? Deschide trapa si cu o sticla de 2 litri cu apa cu un furtunas scos prin dop pui apa un dreptul scurgerilor apoi urmareste ca apa sa se scurga prin deschiderile din dreptul pragului la imbinarile cu stalpii, la e28 aveam numai doua scurgeri, pe la stalpii din fata, la e34 nu stiu cate scurgeri are dar le verifici ca mai sus....macar elimini una dintre cauze...

Cutiile din compartimentul motorului au scurgerile departe de perete, sa nu fie mai degraba scurgerea de la stergatoare, de la motoras, la baza parbrizuluisi daca tot esti acolo,mai e si o trecere sub grila de plastic de la baza parbrizului, pe partea soferului, pe unde trec firele care vin la motorasul stergatorului......si uita-te ca trecerile cablurilor electrice prin peretele dintre compartimentul motorului si habitaclu sa fie cu garniturile in pozitiile lor...

Dar nu ne-ai spus daca ai verificat ca nu cumva acea apa sa fie ...antigel...atunci inseamna ca e ceva pe partea de incalzire a habitaclui, fie conductele/furtunasele, fie chiar radiatorul de incalzire din bord...

Chiar daca poate parea scarbos, pune degetul inmuiat in ce lichid ai sub covoras pe buze si da cu limba..(nu mori din cateva milioane de microbi de acolo :twoup: )..daca e dulce si unsuros...e antigel...daca nu..e apa de ploaie...sau poti sa freci lichidul acela intre doua degete...daca e unsuros..e antigel...

Succese...

Link to comment
Share on other sites

Pai si e greu de verificat? Deschide trapa si cu o sticla de 2 litri cu apa cu un furtunas scos prin dop pui apa un dreptul scurgerilor apoi urmareste ca apa sa se scurga prin deschiderile din dreptul pragului la imbinarile cu stalpii, la e28 aveam numai doua scurgeri, pe la stalpii din fata, la e34 nu stiu cate scurgeri are dar le verifici ca mai sus....macar elimini una dintre cauze...

Cutiile din compartimentul motorului au scurgerile departe de perete, sa nu fie mai degraba scurgerea de la stergatoare, de la motoras, la baza parbrizuluisi daca tot esti acolo,mai e si o trecere sub grila de plastic de la baza parbrizului, pe partea soferului, pe unde trec firele care vin la motorasul stergatorului......si uita-te ca trecerile cablurilor electrice prin peretele dintre compartimentul motorului si habitaclu sa fie cu garniturile in pozitiile lor...

Dar nu ne-ai spus daca ai verificat ca nu cumva acea apa sa fie ...antigel...atunci inseamna ca e ceva pe partea de incalzire a habitaclui, fie conductele/furtunasele, fie chiar radiatorul de incalzire din bord...

Chiar daca poate parea scarbos, pune degetul inmuiat in ce lichid ai sub covoras pe buze si da cu limba..(nu mori din cateva milioane de microbi de acolo :twoup: )..daca e dulce si unsuros...e antigel...daca nu..e apa de ploaie...sau poti sa freci lichidul acela intre doua degete...daca e unsuros..e antigel...

Succese...

 

Nu am obiceiul de a contrazice pe cineva insa acum trebuie s-o fac deoarece vorbesc din experienta iar discutia nu poate fi decat constructiva.

Apa care curge in cantitate mare pe parbriz ajunge din pacate si sub cutiile negre de plastic din compartimentul motor si de acolo se scurge FIX PE PERETELE VERTICAL prin care trece instalatia electrica din compartimenyul motor in cabina. NICIDECUM scurgerile nu sunt departe de perete ci exact pe acesta.In timp acest perete se erodeaza,se perforeaza iar apa patrunde in cabina si se scurge pe sub mocheta.

Problema e mai grava pe partea pasagerului !

Cred ca aceasta problema exista la toate E34(posibil sa nu fie la facelift fiind mai noi)si trebuie neaparat rezolvata pentru a nu fi afectat podul pedalier,la un moment dat ajungandu_se la imposibilitatea de a mai putea ridica masina pe cric!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.