Jump to content

Vreau sa-mi pun o turbina,eventual 2......


82NGT

Recommended Posts

si eu as fi interesat, am acelas model,

de ce suma este vorba? de unde iei piesele si ce putere ii da motorului?

110716[/snapback]

am pus o turbina de 324td pe un urs 328 benzina si merge dar acel motor e decomprimat din fabrica acuma sa faci un 318is turbo costa cam mult pt ca necesita unele modificari majore la _chiulasa_ dar e mai simplu cu un compressor de la un mercedes 180c stiu eu pe cineva in germania care are un 318is compressor si rupe dar a bagat vreo 3000eur in motor

Link to comment
Share on other sites

ooooo, ma gandeam shi eu in caz ca recuperez masina de la politie sa imi pun shi eu ceva sa o urc mai sus, dar atia bani chiar nu am de unde

Toti bani au fost doar pt a pune o simpla turbina sau a a mai adaugat ceva.

Scuze de o asemenea introducere pe forum, dar este prima mea intyeventie intr-un forum shi nu sunt familiar cu "datinile"

Salutare iubitori de BMW-uri sau mai v\bine spus pasionqti de fenomenul BMW

Link to comment
Share on other sites

Si cam cati bani ar costa asa ceva?Informativ macar,sa stiu unde ma incadrez.....

110730[/snapback]

pai gasesti la mana a doua un compresor cam la 700-800euro si mai bagi ceva bani ca sa "ii faci loc" la motor dar gandeste-te bine ca fiabilitate.....nexam. :blink:

Link to comment
Share on other sites

pai gasesti la mana a doua un compresor cam la 700-800euro si mai bagi ceva bani ca sa "ii faci loc" la motor dar gandeste-te bine ca fiabilitate.....nexam. :)

110736[/snapback]

 

Pui compresorul si gata? :blink:

Nu umbli la computer,injectoare,presiune de benzina...etc?

Link to comment
Share on other sites

it shi eu k nu prea ma pricep (tinand cont k lucrez intr-un mag de it), ideea este k tre masurata shi presiunea p kre o ai shi la c turatie,

110741[/snapback]

asta se face din westgate (este o valva de presiune care inchide si deschide presiunea) e normal ca prima oara cand il pui dai presiunea la minim. noi am pus turbina aia de 324td si nu am schimbat altceva nimik (lipsa de fonduri) normal era sa schimbam tot ... dar ... de aceea a bagat omul ala din germania 3000 de euro

Link to comment
Share on other sites

Problema k la bani p kre i avem noi in Rom shi la cat de bine cashtig eu la D.C. sigur o sa imi permit sa bag atatia bani in turbina, poate sa i strang in 1 an. Dar shi asha nu prea ma risc, sa ashtept masina de la militie k este la ei acum shi dupa aia sa vad c fac. Poate o sa o ajut cu filtru sport de aer shi poate mai gasesc p net sa cumpar (cum erau acu o vreme 4-5 ani)iuneti de fuga, recomandau ei fuga cu acei segmenti
Link to comment
Share on other sites

Pai face deschiderea mecanic ca shi supapa sau lasa aerul sa traca bine-merci, shi unde ar trebui pusa turbina pana in debitmetru sau dupa???? K mai sunt insertii de cauciuc p acolo (1800is motor pisica)

110747[/snapback]

la turbina cand westgate-ul e deschis aerul trece in evacuare adica nu mai ajunge in motor si cand e inchis trimite presiune in admisie si am pus debitmetrul inainte de turbina (intre turbina si filtrul de aer) pt ca daca il pui dupa turbina il fortezi (ai vazut ca la motoarele noastre are o clapeta care nu pare dar e f sensibila

Link to comment
Share on other sites

shi aia se deschide automat sau???? o deschizi u de nebun??  Sau o poti regla in fct de turatie?????

110753[/snapback]

normal are o membrana care deschide si inchide in functie de turatie dar are si o tija pe care o poti regla (minim sau maxim) poti sa o tii inchisa tot timpul adica sa bage presiunea tot timpul in admisie

Link to comment
Share on other sites

la turbina cand westgate-ul e deschis aerul trece in evacuare adica nu mai ajunge in motor si cand e inchis trimite presiune in admisie si am pus debitmetrul inainte de turbina (intre turbina si filtrul de aer) pt ca daca il pui dupa turbina il fortezi (ai vazut ca la motoarele noastre are o clapeta care nu pare dar e f sensibila

110751[/snapback]

 

 

Cine determina deschiderea westgate-ului? :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

se poate pune turbina pe M42B18 destul de simplu, dar si destul de scump ..

motorul are rata de compresie stock de 9.5:1, si pistoane forjate (din pacate bielele nu sunt forjate ..)

la rata asta de compresie, un 0.5 - 0.6 bar boost (cu un control bun al amestecului) nu e o problema ..

ar fi de schimbat/ adaugat:

evacuare/ admisie, injectoare mai mari/ extrainjectoare, regulator de presiune rising-rate, intercooler, bujii "reci", BOV, soft ..

marea problema va fi sa mentii amestecul destul de bogat, ca altfel va detona ca la balamuc ..

probleme mai mici - vei avea destule dupa ce te apuci de treaba ..

apropo de "boost control" - wastegate-ul este un by-pass pe evacuare, cu un actuator montat in admisie .. sau, altfel spus - un senzor de presiune montat in admisie va comanda deschiderea wastegate-ului, ceea ce va face ca gazele de evacuare sa "ocoleasca" turbina ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.