Jump to content

BMW X6 pe benzina sau motorina


goldberg

Recommended Posts

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
salut. vreau sa imi comand si eu un X6, vroiam sa va intreb ce parere aveti de 'Adaptive Drive' ? se merita sau nu? e 3200 Euro optiunea. multumesc

 

Hmm pe bune, eu nu mi-as lua X6 fara aceasta optiune.

Ea schimba total dinamica, masina sta mult mai bine pe sosea.

Link to comment
Share on other sites

l

 

as fi vrut trapa panormainca,dar asa nu am considerat necesar sa platesc inca 1000e si ceva+tva

 

Poate mai e timp sa te razgandesti si sa comanzi totusi trapa . Eu nu as mai cumpara o masina fara trapa , am senzatia de spatiu inchis . Chiar daca e destul de mare X6 merita sa ai trapa :twoup: BAfta

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am adaptive drive si pot sa spun ca e ok. f stabila si in acelasi timp confortabilla. cu suspensie sport si jante pe 20 .

Eu mi am pus trapa doar ca am mi am luat masina neagra cu interior alcantara negru . O mai lumineaza putin .

Daca iti pui Adaptive Drive o sa ai un buton langa schimbator "sport" aia e singura chestie . eu nu am vazut o un "must have" asa ca nu am optat daca o sa vreau ceva mai calumea o sa imi pun niste suspensii sport + amortizoare + drop.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Daca ti o iei noua astepti mai mult la 35i pt ca nu sunt asa cautate si cotele se fac mai mult la 3.0d si 3.5d . Plus ca noul X40d de 306 este mai rapid ca X35i 6.5 vs 6.7 :twoup:

Deci dintre 2 masini cu aceeasi cai putere , aceeasi cilindree , amandoua biturbo , una diesel una benzina e mai rapid dieselu :)))) deci nu mai urcati asa benzina in slavi

 

Roco2132131 tu cred , ca nu stii ce vb cand zici ca cine isi ia X6 diesel se uita la consum . consumurile sunt la fel la diesel si benzina 3.0 biturbo

 

A mers cineva de aici cu x35i ?Am mers eu si nu mi se pare mai rapid sau mai spectaculos ca 35d . Ba chiar la plecare e mai lent ,simtindu-se putin mai tare turbo lagu-ul

Diesel biturbo crede-ma ca in turatii se aude chiar bine .

Eu unu pe SUV/SAC nu mi as pune motor pe benzina , singura care imi face cu okiu este Porsche Cayenne Turbo .

Cand am fost sa imi configurez masina m am interesesat si de 35i dar mi au recomandat 35d , pt ca se "intelege mai bine cu diferentialu" si inca o chestie pe care nu o mai retin .

 

 

dieselul are drastic de suferit dupa 100 - 120 km/h fata de benzina. deci 0 - 100 nu este in totalitate relevant.

Link to comment
Share on other sites

dieselul are drastic de suferit dupa 100 - 120 km/h fata de benzina. deci 0 - 100 nu este in totalitate relevant.

 

0-100 intr-adevar e destul de irelevant datorita mai multor factori. Pt mine 100-200 sau 0-200 e relevant. Pe repriza 100 - 200 fii sigur ca se duce mai bine dieselul.

Pe seria 5 cel putin, 35d-ul trage pana in 230-240 liniar fara probleme. De aici in sus se vad benzinarele si dieselul se plafoneaza.

Link to comment
Share on other sites

dieselul are drastic de suferit dupa 100 - 120 km/h fata de benzina. deci 0 - 100 nu este in totalitate relevant.

 

0-100 intr-adevar e destul de irelevant datorita mai multor factori. Pt mine 100-200 sau 0-200 e relevant. Pe repriza 100 - 200 fii sigur ca se duce mai bine dieselul.

Pe seria 5 cel putin, 35d-ul trage pana in 230-240 liniar fara probleme. De aici in sus se vad benzinarele si dieselul se plafoneaza.

 

535d are 100 - 200 ca si 530i de 272 sau mai slab...uita-te la cifre nu ce simti tu

Link to comment
Share on other sites

nu era pb de consum daca nu srae mult calul,insa cei 400Nm sunt suficienti?

 

Pentru mine sunt suficienti.. 40d are vreo 600 de NM disponibili doar intre 1500-2500 rpm (din cate stiu eu.. nu sunt 100% sigur) Prefer 400 NM disponibili intre 1200-5000 rpm. Poate tine si de gusturi...Oricum nu trebuie tinut in ture inalte ca sa traga, asta e sigur. Ca sa fac o gluma, cuplul la diesel e ca watti aia POMPO de pe sistemele audio de calitate indoielnica :twoup:) Par multi pe hartie dar de fapt este vorba de valoarea de varf. La motoarele turbo benzina graficul cuplu/rpm este o dreapta (nu o hiperbola). Sper ca nu mi-am pus in cap toti fanii diesel..

la un calcul scurt 306Cp la 4400rpm inseamna vreo ~490Nm, cred ca nu e rau.

 

Reprizele (in aceeasi treapta) vor fi mai bune la un motor supralimentat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.