Jump to content

raliul brasovului


cipri wtc

Recommended Posts

Italianul Tempesta reuseste cea mai rapida trecere la shakedown-ul desfasurat ieri!

1 2 Tempesta 01:56,6

2 6 Dan Girtofan 01:57,4

3 8 Manu Mihalache 01:57,4

4 28 Titi Aur 01:58,2

5 5 Bogdan Marisca 01:58,9

6 11 Horatiu Savu 02:03,2

7 30 Adrian Raspopa 02:03,4

8 9 Danny 02:07,2

9 310 Gunther Graef 02:07,4

10 29 Vlad Cosma 02:10,0

11 20 Eugen Badina 02:13,5

12 7 Jean Tatu 02:13,9

13 42 Andrei Cascaval 02:14,3

14 79 Alexandru Filip 02:15,0

15 69 Victor Dimitriu 02:15,4

16 333 Adrian Moraru 02:17,0

17 99 Edwin Keleti 02:17,8

18 54 Rares Tomita 02:19,1

19 330 Dragos Argesanu02:19,1

20 26 Alina Bunica 02:21,3

21 427 Raul Olesch 02:24,9

22 78 Marius Tanase 02:27,5

23 93 Bogdan Nastase 02:30,2

Link to comment
Share on other sites

Italianul Tempesta reuseste cea mai rapida trecere la shakedown-ul desfasurat ieri!

1 2 Tempesta 01:56,6

2 6 Dan Girtofan 01:57,4

3 8 Manu Mihalache 01:57,4

4 28 Titi Aur 01:58,2

5 5 Bogdan Marisca 01:58,9

6 11 Horatiu Savu 02:03,2

7 30 Adrian Raspopa 02:03,4

8 9 Danny 02:07,2

9 310 Gunther Graef 02:07,4

10 29 Vlad Cosma 02:10,0

11 20 Eugen Badina 02:13,5

12 7 Jean Tatu 02:13,9

13 42 Andrei Cascaval 02:14,3

14 79 Alexandru Filip 02:15,0

15 69 Victor Dimitriu 02:15,4

16 333 Adrian Moraru 02:17,0

17 99 Edwin Keleti 02:17,8

18 54 Rares Tomita 02:19,1

19 330 Dragos Argesanu02:19,1

20 26 Alina Bunica 02:21,3

21 427 Raul Olesch 02:24,9

22 78 Marius Tanase 02:27,5

23 93 Bogdan Nastase 02:30,2

 

Intra-devar Tempesta a scos timp bun l-am vazut cum a evoluat si numai dupa estimarea imprecisa a ceasului meu m-am gandit ca e primul, a tras la timp dar a facut si spectacol, parca zbura masina pe speciala.

 

Brasoveanul Manu a mers la timp si el dupa cum am vazut ca a abordat virajele. Titi Aur nu si-a iesit din mana :) iar alt brasovean Cascaval cu Seat-ul diesel se tine destul de sus zic eu ca e peste alte masini cu pretentii.

 

Multi au fost descalificati pentru ca nu au urmat traseul corespunzator era destul de dificil sa tii minte pe care parte trebuie ocolite cauciucurile :)

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

Edwin Keleti si Victor Ponta au castigat Grupa A la raliul de la Brasov. Duminica, cei doi au urcat pe podium cu mesajul "Condu responsabil: nu bea la volan".

Keleti si Ponta au luat primele 25 de puncte din acest campionat, castigand, pe langa grupa A si clasamentul 2RM (2 roti motrice).

Colegii lor de la echipa Jack Daniel’s Rally Team, Catalin Berari si Mihai Sandu, au ocupat locul 2 la grupa K, iar la grupa N, campionul de anul trecut, Gergo Szabo s-a clasat pe locul 4, dupa ce sambata a avut probleme tehnice pe ultima proba de la Rasnov - Poiana Brasov.

Titi Aur, revenit in CNR alaturi de Jack Daniel’s Rally Team si copilotul sau Karoly Borbely, au 6 puncte in clasamentul general FIA, sosind pe locul 7 la Brasov.

 

 

 

 

 

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

Clasament general

1. B.Marisca 25.0

2. Porcisteanu 18.0

3. Tempesta 15.0

4. G.Szabo 12.0

5. M.Mihalache 10.0

 

Clasament echipe

 

1. Napoca Rally Academy 80.0

2. Jack Daniel's RT 52.0

Clasament grupa N

 

1. B.Marisca 25.0

2. Porcisteanu 18.0

3. Tempesta 15.0

4. G.Szabo 12.0

5. M.Mihalache 10.0

 

Clasament grupa A

 

1. E.Keleti 25.0

2. .Danny 18.0

3. A.Mitroi 15.0

4. A.Filip 12.0

5. V.Cosma 10.0

 

Clasament grupa H

1. G.Graef 25.0

2. D.Banciu 18.0

3. S.Iliescu 15.0

 

http://www.autorally.ro/index.cfm/page/cnr...sament_cnr.html - calasament detailiat

 

http://www.autorally.ro/index.cfm/page/cnr/raliuri.html - alte stiri legate de CNR

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

Bogdan Marisca a castigat prima intrecere interna din 2010, Tess Rally

 

Luni, 19 Aprilie 2010Sursa: FRASBogdan Marisca a castigat prima intrecere interna din 2010, Tess Rally

 

Daca vineri, superspeciala a reprezentat in primul rand un show menit sa popularizeze motorsportul romanesc, cea de-a doua zi de intreceri in Tess Rally 2010, prima etapa a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2010, avea sa aduca adevaratul start in batalia pentru victorie. Pornit din postura de lider, Szabo, campionul en titre, a avut o prestatie foarte buna si pe urmatoarele sectiuni consecutive, punand, cap la cap, scratch dupa scratch. Dominatia pilotului maghiar nu i-a facut insa pe ceilalti piloti cu pretentii la locurile fruntase sa renunte, disputa lor generand o multime de rasturnari spectaculoase de situatie in zona punctelor.

 

Inaintea ultimei probe a zilei de sambata, Szabo avea 12,5 secunde avans in fata lui Bogdan Marisca, insa pilotul din urma avea sa fie cel care s-a instalat, provizoriu, la conducerea ierarhiei absolute. Cu probleme la diferentialul spate inca dupa primul viraj al deja celebrei sectiuni Poiana lunga, Szabo a pierdut timp pretios si, la final, avea doar al cincilea timp, la 27 de secunde de noul lider, Marisca. Locul secund era ocupat de Vali Porcisteanu, cel care, aflat la o distanta de doar trei zecimi de lider, spera sa repete isprava de anul trecut, cand si-a adjudecat primul succes al carierei tot pe cele doua treceri de pe Babarunca, care erau programate duminica. Insa, fata de 2009, Porcisteanu nu mai porneste acum din postura de lider. Cu sanse la victorie mai era creditat si Tempesta, cel care, ajuns pe treapta a treia a podiumului, dupa ce a castigat cea mai lunga proba a zilei de sambata, spera sa profite de ascendentul pe care i l-a dat succesul pe speciala Poiana si sa rastoarne situatia.

 

Sambata a fost, insa, ziua lui Marisca: s-a impus in ambele treceri de pe Babarunca si, astfel, a castigat Tess Rally 2010. Al doilea a terminat castigatorul de anul trecut, Valentin Porcisteanu, un rezultat excelent pentru el, avand in vedere ca inscrierea sa la aceasta etapa a stat sub semnul intrebarii pana in ultimul moment. Italianul Marco Tempestini a completat podiumul de la Brasov, in timp ce Szabo Gergo, tradat de diferential, a trebuit sa se multumeasca pe pozitia a patra. Nicio surpriza la Grupa A, unde s-a impus Edwin Keleti, avandu-l in dreapta pe liderul PSD, Victor Ponta. Grupa H a revenit veteranului Gunther Graef, care a facut senzatie cu o Toyota Celica veche de 15 ani. In fine, nou infiintata Grupa K a fost castigata de Elisei Groza

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.