Jump to content

E36 Cabrio sau Coupe?


olty

Recommended Posts

Hai sa nu exageram roco...

O prelata nu are cum sa antifoneze la fel de bine ca o tabla cu carton buret si material textil ( sau piele ).

Cum adica " nu auzi nimic in ea " ? Poate nu auzi nimic afara...

Sau tu stateai afara si nu auzeai nimic in ea ? :)

 

Multi dintre noi , daca nu chiar toti , ( imi permit sa generalizez ) aud cu partea superioara a organismului nu cu partea de shezut unde cabrio poate era foarte bine antifonat...

Unii chiar gandesc cu partea superioara , in special cu terminatia...

Tu ma iei peste picior si nu e frumos.

Bine, mi se rupe.

Am mers cu masina, pe ploaie si e silentioasa rau inauntru. Se pare ca habar n-ai ce contine o prelata si de ce, daca e noua, si nu sufla aerul pe la incheieturi, antifoneaza excelent, poate mai bine decat orice e36 in care am fost.

Si nu am fost in 1, am fost in zeci.

Posibil ca masina aia, e una neumblata, nefacuta din bucati, plafon nou, etc, insa e extrem de silentioasa.

Vrei desen? poate nu ai inteles, nu de alta.

Link to comment
Share on other sites

Nu zic cum sa faci tu...

Spun ce as face eu.

 

 

Daca vrei cabrio te-as sfatui la 318... Consum mic. Cine ia 318 nu-l ia sa-i forjeze motorul ca nu prea are ce forja la el...

320 are 6 pistoane dar consuma cat 325 adica cam 15-16 in oras dar performante destul de slabute...

318 iti ia 10-11 in oras.

 

Deci ori motor de consum si performanta minim 325 , ori masina de consum redus 316 sau 318....

316 e foarte puturos... deci ramane 318 dar sa nu te astepti sa rupa asfaltul...

Nu as alege 320...

 

La mers afara la consum si 325-ul ia cam 7-8 la 90/h. Daca mergi in blana la 230 poate sa-ti ia peste 20.

 

318 afara ia 6-7... Mers civilizat.

 

Vrei desen? poate nu ai inteles, nu de alta.

 

 

N-ar strica sa faci un desen. Poate ai talent. Poate chiar ne canti ceva....

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

De aceeasi parere "The Rifle" ,asha am zis shi eu ...316 cam puturos si nu sunt mari diferente de consum intre el si 318,asha k pentru mine un 318 cabrio s-ar potrivi perfect. Nu vreau cine shtie ce performante...Am trecut de perioada cu bashini(drifturi,slalom p Splai si alea alea),acum sunt linishtit,dar totushi nu vreau sa-mi iau un logan,ca ash regreta toata viatza:)) Sunt fan bmw,si mai ales cabrio,deci raman la asta.Va anunt saptamana viitoare cand o achizitionez...Stima
Link to comment
Share on other sites

Apropo am cateva intrebari inainte de a face achizitia:

In acel cabrio,se aud niste zgomote aparent de la geamuri,atunci cand erau inkise pentru ca dupa cum zicea proprietarul,geamurile ating acolo unde se reunesc,nush exact cum sa explic,dar daca stie cineva e normal sa se auda asa? Si alta kestie: La cabrio nu e ca la coupe,sa se dea putin in jos geamurile cand deskizi usa? Iar cand pun prelata,trebuiesc date putin geamurile jos?

 

Si inca o kestie: Deoarece nu am avut o masina inscrisa pe Ro pana acum,vreau sa stiu daca masina e de Constanta,trebuie sa merg la CT sa fac actele cu proprietarul? Si daca nu are Itp-ul facut e o problema?? Cam cat costa sa il fac si unde? Sorry k pun atatea intrebari,dar deocamdata sunt cam afon in domeniu.

Link to comment
Share on other sites

Nah ai cumparat ? si eu ma duc saptamana vitoare in oradea sa vad un cabrio 320i din 95 ....... dar ma cam pune pe ganduri consumu :) cate pareri am vazut pe forum si de la preteni deja nici nu mai stiu cum ma cheama :) , ba 10 l in oras mers lejer ba 13 ba 15 ...... unu zicea 9 :twoup: si asa mai departe ...... . 318 ...... pfff am avut in 4 usi .. de nici un fel nu merge deci eu nu optez pentru un 318 cabrio .
Link to comment
Share on other sites

Nah ai cumparat ? si eu ma duc saptamana vitoare in oradea sa vad un cabrio 320i din 95 ....... dar ma cam pune pe ganduri consumu :) cate pareri am vazut pe forum si de la preteni deja nici nu mai stiu cum ma cheama :) , ba 10 l in oras mers lejer ba 13 ba 15 ...... unu zicea 9 :twoup: si asa mai departe ...... . 318 ...... pfff am avut in 4 usi .. de nici un fel nu merge deci eu nu optez pentru un 318 cabrio .

Inca nu l-am luat...Azi sau maine il iau...Pai de ce nu ai opta pt un 318i? Eu zic ca pentru unul ca mine care vrea un consum acceptabil si viteza cat de cat...e okay. As putea sa iau si eu un 320,dar nu ma incanta pentru ca ma gandesc ca imi consuma mai mult.Oricum parerea mea e ca acest consum,depinde si de orasul in care mergi,pentru ca daca mergi in Bucuresti la ore de varf,va fi undeva la 13l ,iar daca mergi intr-un orash cu 5 semafoare bineinteles ca va fi undeva la 9...acum depinde ca din moment ce nu mergi numai in oras,nu ai de unde sa sti consumul exact. Poti spune asta,decat atunci cand mergi numai in oras si ii faci consumul.Stima

Link to comment
Share on other sites

Eu stau in baia mare , numai dimineatza e aglomerat asa sa zicem :twoup: , si eu cum nu merg dimineatza ....... nu e problema , eu zic ca un 10-11 il pot scoate in oras mers decent , nu sunt genu de om ce o calca la fiecare semafor ...... . Sal si spor la cumparare si mult noroc la ea :)

 

ps: sa-mi trimiti ceva poze cu ea pe mail dupa ce o cumperi Salutari

Link to comment
Share on other sites

Apropo am cateva intrebari inainte de a face achizitia:

In acel cabrio,se aud niste zgomote aparent de la geamuri,atunci cand erau inkise pentru ca dupa cum zicea proprietarul,geamurile ating acolo unde se reunesc,nush exact cum sa explic,dar daca stie cineva e normal sa se auda asa? Si alta kestie: La cabrio nu e ca la coupe,sa se dea putin in jos geamurile cand deskizi usa? Iar cand pun prelata,trebuiesc date putin geamurile jos?

 

Si inca o kestie: Deoarece nu am avut o masina inscrisa pe Ro pana acum,vreau sa stiu daca masina e de Constanta,trebuie sa merg la CT sa fac actele cu proprietarul? Si daca nu are Itp-ul facut e o problema?? Cam cat costa sa il fac si unde? Sorry k pun atatea intrebari,dar deocamdata sunt cam afon in domeniu.

 

Salut,

 

nu prea am inteles eu bine cu geamurile, ce anume ai vrut sa spui, dar in mod normal nu ar trebui sa se auda nimic ciudat, care sa vina de geamuri.Cat despre gemurile care se dau in jos,...ar trebui sa faca automat cand este actionata clapa de depozitare a soft-top -ului. Un sfat pritenesc este acela de a avea un loc sigur de parcare, deoarece mie personal mi-au taiat prelata. Eu am si sedan si cabrio, insa senzatiile nu se pot compara.

 

Cat despre ITP, ar trebui sa vobesti cu propietarul, sa-l faca el,iar ulterior sa faci actele cu el.

 

O seara buna,

Link to comment
Share on other sites

Apropo am cateva intrebari inainte de a face achizitia:

In acel cabrio,se aud niste zgomote aparent de la geamuri,atunci cand erau inkise pentru ca dupa cum zicea proprietarul,geamurile ating acolo unde se reunesc,nush exact cum sa explic,dar daca stie cineva e normal sa se auda asa? Si alta kestie: La cabrio nu e ca la coupe,sa se dea putin in jos geamurile cand deskizi usa? Iar cand pun prelata,trebuiesc date putin geamurile jos?

 

Si inca o kestie: Deoarece nu am avut o masina inscrisa pe Ro pana acum,vreau sa stiu daca masina e de Constanta,trebuie sa merg la CT sa fac actele cu proprietarul? Si daca nu are Itp-ul facut e o problema?? Cam cat costa sa il fac si unde? Sorry k pun atatea intrebari,dar deocamdata sunt cam afon in domeniu.

 

Salut,

 

nu prea am inteles eu bine cu geamurile, ce anume ai vrut sa spui, dar in mod normal nu ar trebui sa se auda nimic ciudat, care sa vina de geamuri.Cat despre gemurile care se dau in jos,...ar trebui sa faca automat cand este actionata clapa de depozitare a soft-top -ului. Un sfat pritenesc este acela de a avea un loc sigur de parcare, deoarece mie personal mi-au taiat prelata. Eu am si sedan si cabrio, insa senzatiile nu se pot compara.

 

Cat despre ITP, ar trebui sa vobesti cu propietarul, sa-l faca el,iar ulterior sa faci actele cu el.

 

O seara buna,

Problema cu itp-ul s-a rezolvat.Masina care am gasit-o acum are itp-ul facut.Geamurile se inkid automat,totul okay. Cat despre problema cu sunetul de la geamuri, suna in felul urmator: Cand sunt inkise,geamurile se freaca de chederul acela dintre ele si se aude un zgomot nasol in interior.Ai idee cum pot rezolva problema? Proprietarul spunea ca il bate gandul sa dea cu putin ulei pe cheder,dar poate se poate si altfel. O alta problema kre o am acum este ca cel de la care vreau sa iau masina,mi-a spus k in momentul tranzactiei,ca sa imi poata da fiscalul masinii,trebuie sa-i dau o parte din bani ca are de platit niste amenzi.Eu nu am prea inteles bine toata treaba,dar nu suna prea curat zic eu.Cum sa procedez?

Link to comment
Share on other sites

Nu dai nici un ban pana nu semnezi contractul,sau daca dai ii dai pe riscul tau....Si eu am auzit ca nu poate fi radiata daca mai are taxe de platit (cum ar fi impozitul)..Atunci cand cumperi masina ea trebie sa fie ''curata'' ..

Ms pt sfat....Deci fac contractul de vanzare-cumparare,ii dau banii,apoi el isi plateste ce are si imi arata fiscalul.Corect? Unde e mai bine sa fac contractul? Am auzit ca se poate si la politie si cat ma costa.Stima

Link to comment
Share on other sites

Asa se face normal ,dar daca el are datori la stat nu ma pricep ,pt mai multe detali poti sa mergi la o firma de intermiederi auto ,te vor lamuri ei mai bine ..

Iar contractul il faci la un birou notarial cel mai sigur,sa nu ai batati de cap mai tarziu ..La politie nu cred ca se poate ,sau ma insel..Eu am platit pt contract la o masina cumparata din targ 50lei...

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Daca are amenzi/datoriii la impozit si nu le plateste, NU II DA CERTIFICATUL FISCAL, si nu-i pune viza pe fisa de inmatriculare, iar fara aia tu nu poti inmatricula masina.

 

Actele le poti face in dicerse locuri autorizate, scrie de obicei ACTE AUTO.

 

Acolo nu se face numai contractul de vanzare cumparare ci se completeaza si fisa de inmatriculare (este un formular standard), pe care o ia vanzatorul, merge la impozite si in cazul in care nu are datorii/amenzi restante, primeste o viza, o stampila pe ea.

 

Apoi el trebuie sa iti inmaneze aceasta fisa de inmatriculare, repet, fara asta nu poti inmatricula masina.

 

De costat, actele costa cam 30-50 de roni ceva de genul asta.

 

Vezi ca iti trebuie si RCA valabil la inmatriculare, nu numai ITP.

 

Dupa parerea mea, nu ar trebui sa dai banii pana nu iti arata fiscalul.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Asa se face normal ,dar daca el are datori la stat nu ma pricep ,pt mai multe detali poti sa mergi la o firma de intermiederi auto ,te vor lamuri ei mai bine ..

Iar contractul il faci la un birou notarial cel mai sigur,sa nu ai batati de cap mai tarziu ..La politie nu cred ca se poate ,sau ma insel..Eu am platit pt contract la o masina cumparata din targ 50lei...

aaa..pai e okay 50 lei..Credeam ca e mai mult la notar.Am sa vad eu cum fac cu el in asha fel incat sa nu pierd..Oricum din moment ce el nu isi plateste datoriile la masina nu o sa o pot inmatricula pe numele meu,dar din cate stiu pot circula fara probleme si e in dezavantajul lui k daca iau o amenda de radar fix,ii vine lui spre exemplu. Gandesc bine sau ma inshel undeva...Cam asha e logic. Stiu ca eu pot umbla cu ea cu numerele lui fara probleme ca si cum ar fi imprumutata de la el,dar nu are ce sa se intample din moment ce am act la notar.Stima si multumesc.

 

Daca are amenzi/datoriii la impozit si nu le plateste, NU II DA CERTIFICATUL FISCAL, si nu-i pune viza pe fisa de inmatriculare, iar fara aia tu nu poti inmatricula masina.

 

Actele le poti face in dicerse locuri autorizate, scrie de obicei ACTE AUTO.

 

Acolo nu se face numai contractul de vanzare cumparare ci se completeaza si fisa de inmatriculare (este un formular standard), pe care o ia vanzatorul, merge la impozite si in cazul in care nu are datorii/amenzi restante, primeste o viza, o stampila pe ea.

 

Apoi el trebuie sa iti inmaneze aceasta fisa de inmatriculare, repet, fara asta nu poti inmatricula masina.

 

De costat, actele costa cam 30-50 de roni ceva de genul asta.

 

Vezi ca iti trebuie si RCA valabil la inmatriculare, nu numai ITP.

 

Dupa parerea mea, nu ar trebui sa dai banii pana nu iti arata fiscalul.

Pai nu e in interesul lui sa scoata fiscalul?? Pentru ca daca nu il scoate eu pot lua amenzi in numele lui...nu?Stima

Link to comment
Share on other sites

lumea e plina de ciudati.

 

Ma rog, eu ti-am spus cum as proceda eu, tu faci cum crezi.

Okay...Am inteles.....Am sa procedez asha cum ai spus.Cred ca e cel mai bine sa vad fiscalul si apoi restul ca ma complic.Ai idee cat ma costa inmatricularea cu tot cu numere preferentiale?

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

ceva de genul parca, nu mai stiu cat sunt acum exact.

 

Taxa Certificat Inmatriculare 30 RON

Taxa Inmatriculare 50 RON

Taxa Numere la Rand 40 RON

Taxa Numere Preferentiale 80 RON

 

ai de facut identificarea la RAR, pentru inmatriculare, care te costa ceva de genul 100 ron (valabila 30 de zile)

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Ar mai fi o varianta sa semnati actul de vanzare pe care sa-l tii tu deja (impreuna cu actele masinii talon/carte) si apoi sa mergeti impreuna la financiar unde la ghiseu sa fiti amandoi cand ii spune cat are de platit pentru a obtine viza fiscala. Suma respectiva o platesti tu din mana ta de fata cu vanzatorul si apoi scadeti din pretul total. In felul acesta tu nu i-ai dat nici un ban inainte si deci nu pot aparea probleme pentru tine. Mai departe tu iei fisa cu viza fiscala si gata, ai rezolvat problema, ii dai diferenta de bani, va salutati si tranzactia este inchisa.

PS: sa nu uiti cheile :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ar mai fi o varianta sa semnati actul de vanzare pe care sa-l tii tu deja (impreuna cu actele masinii talon/carte) si apoi sa mergeti impreuna la financiar unde la ghiseu sa fiti amandoi cand ii spune cat are de platit pentru a obtine viza fiscala. Suma respectiva o platesti tu din mana ta de fata cu vanzatorul si apoi scadeti din pretul total. In felul acesta tu nu i-ai dat nici un ban inainte si deci nu pot aparea probleme pentru tine. Mai departe tu iei fisa cu viza fiscala si gata, ai rezolvat problema, ii dai diferenta de bani, va salutati si tranzactia este inchisa.

PS: sa nu uiti cheile :twoup:

=)) Da frate...Merci mult pt sfaturi si tzie si celorlaltzi.Ne auzim dupa tranzactzie....

Link to comment
Share on other sites

Gataaa...Am facut achizitzia si am rezolvat-o cu actele foarte bine: Am facut actul de vanzare cumparare dupa care am mers impreuna la impozite,si-a platit din banii dati de mine fiscalul,i l-a eliberat pe loc si mi l-a dat.Asta a fost tot..In rest toate bune....Am sa pun ceva poze saptamana viitoare dupa care am sa ma apuc de transformare. Oricum la banii astia eu zic ca am facut o achizitie buna.Hai ne auzim next week.Stima si va multumesc pt pareri.
Link to comment
Share on other sites

Felicitari :twoup:

Bun venit in randul posesorilor de BMW :)

 

Cat ai dat pe masina ?

Multumesc....Am scos-o la 14700 lei. Arata ca noua...No problem ..Veti vedea poze in curand..Deocamdata am fost prea ocupat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.