Jump to content

Avans


adi1987

Recommended Posts

Azi dupa ce mi-am montat filtru de aer sport, a umblat la avans(surubelul ala, ca sa zic asa, era strans de tot, si l-am desfacut cam trei sferturi) am observat k masina are o accleratie mai buna si urca mult mai rpd in ture! chestia asta poate avea si urmari negative? consum etc? multumesc
Link to comment
Share on other sites

n-are ce vana sa aiba, nici in ture n-are cum sa urce mai repede!!!!

tu cand strangi surubelul ala, pana la un punct reduci miscarea in gol a cablului, iar dupa punctul ala incepi sa tragi de clapeta... inspre deschis...

 

 

iti zic k urca mai rpd in ture, e mai sensibila, si vana la fel! stiu ce am simtit k fiecare imi cunosc masina si daca are o mica schimbare

 

Ralantiul la cat iti sta?

 

900-1000 RPM

de ce?

Link to comment
Share on other sites

stransul acelui surubel are exact acelasi efect ca si a accelera foarte fin de la pedala... deci strangandu-l n-ai facut decat sa deschizi putin clapeta de acceleratie

 

ralanti-ul tau trebuie sa stea la cald la 750+/-50(scuze, n-am vazut ce motor ai, dar cred ca raman valabile valorile, probabil e M43, oricum, e mult 900-1000)

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

stransul acelui surubel are exact acelasi efect ca si a accelera foarte fin de la pedala... deci strangandu-l n-ai facut decat sa deschizi putin clapeta de acceleratie

 

ralanti-ul tau trebuie sa stea la cald la 750+/-50

 

in jur de 900 era si inainte, nu s-a modificat relantiul de cand am umblat acolo!

 

deci cand am desfacut surubul de fapt am intins cablul, dak infiletez surubul slabesc cablul?

la urma urmei il fac cum era inainte? nu e bn pt motor chestia asta?

Link to comment
Share on other sites

pai cablul ala trebuie strans in asa fel incat sa nici nu stea incordat(ca sa lase clapeta sa se inchida perfect), dar nici cursa moarta sa nu aiba(poate foarte putin)...

 

eu cum stiu daca e prea incordat sau prea slab?

zici ca e mult 900 rpm! asa a fost mereu de cand am luat masina! un prieten are tot un 36 si tot 900 are turele!

 

cod motor M43 B16

Link to comment
Share on other sites

nu ma pricep... dar dupa parerea mea nu prea au ce putere sa-ti dea... eventual un raspuns putin mai prompt la acceleratie, fiind atat admisia cat si evacuarea mai usoara, iar filtrul de aer depinde si unde-l pozitionezi, ca din cate stiu eu, daca-ti trage aer cald de sub capota face mai mult rau decat bine... Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

nu ma pricep... dar dupa parerea mea nu prea au ce putere sa-ti dea... eventual un raspuns putin mai prompt la acceleratie, fiind atat admisia cat si evacuarea mai usoara, iar filtrul de aer depinde si unde-l pozitionezi, ca din cate stiu eu, daca-ti trage aer cald de sub capota face mai mult rau decat bine...

 

ok merci

Link to comment
Share on other sites

filtrul sport daca nu este unu de calitate iti va umple debimetrul de praf iar putere nu iti da dect unraspun mai bun al acceleratiei datorita debitului marit de aer

iar evacuarea la fel daca nu este una facuta cu cap speciala pt motorul tau nu va face altceva decat zgomot

Link to comment
Share on other sites

Rzaziel vad ca tu te mai pricepi! dupa parerea ta, toba sport si filtru de aer sport (finala) da ceva putere?

 

 

Daca iti scoti catalizatorul simti diferenta... Trage mai bine.

 

Am catalizatorul scos :) si simt diferenta, aceeleratie mai mare fata de ce a fost initial! vroiam sa vad si parerile altora! ms

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.