Jump to content

tarif update+ulei cutie steptronic e60


stranger

Recommended Posts

In primul rand la reprezentanta nu rezolvi nimic. Din cauza ca o tin pe a lor cu uleiul Lifetime, care e lifetime numai la fraerii de europeni, nu si in state.. nu au echipamentul necesar sa il schimbe nici in Germania daca mergi la reprezentata din Munchen. . Neavand echipament nu il scot pe tot. Deci mai bine cauti un service specializat in cutii automate, era un link si aici pe forum, unde au tot ce trebuie, iti schimba si uleiul complet, au si kit de filtru si ce mai trebuie.

 

Deci BMW-ul din Munchen nu are echipamentele pe care le gasesti la un service de cartier din Romania si care echipamente sunt necesare pentru intretinerea masinilor produse de (ghici cine) ..... BMW ? Interesant... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Exact. Reprezentantele BMW nu pot face schimb complet de ulei in cutii automate. Si nici in service de cartier, nu in Romania. Poti sa verifici cu usurinta. In reprezentanta nu pot scoate uleiul din convertizor de exemplu, de fapt schimba cam jumatate din el daca stiu ce fac. NU e nevoie sa ma crezi pe mine, dute si intreaba sau da telefoane. Schimbul se face cu o pompa speciala, care merge pe un principiu asemator cu cea de lichid de frana.

Cutiile sunt produse de ZF sau GM, nu de BMW. Si de vreme ce ei in Europa spun ca uleiul e lifetime, nu au nici scule sa il scoata, ca cica nu se schimba niciodata, doar se completeaza.:twoup: ..

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat eu la reprezentanta GM/ZF in Olanda, la un e39 530d, ulei 12 litri, filtru, aveau masina de flush, au pus Dextron VI ( e mai scump ca uleiul original) si am dat vreo 300 euro.A lasat masina o zi.

N-am auzit de reprezentanta BMW cu masina de flush si nici de dealer care sa desfaca si sa repare cutii. Nu se baga pentru ca nu au voie. Toate sunt trimise la firme specializate in cutii automate. Tot aia le repara sau le refac si le trimit inapoi la dealeri. La cei de mai sus era un rebuild de cutie 2700 euro cu garantie.

Link to comment
Share on other sites

cand mergi la revizii, teoretic ar trebui sa se uite dupa scurgeri de ulei, si daca sunt prezente trebuie sa verifice nivelul. Nu e usor, tot din cauza tampeniei cu lifetime. Daca se ingroasa gluma ar trebui sa intre in "trans fail program" si sa se faca bordul ca u pom de craciun, dar deja e cam tarziu de multe ori. Plus ca lumea nu trage imediat pe dreapta si mai merge cu ea asa pana are bani de service. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

E simplu de verificat.

Bordul nu se face ca un pom de crăciun, ĂŽţi apare doar Trans Fail Safe Program.

 

pana la urma te avertizeaza masina daca lipseste ulei din cutie sau trebui sa verifici la un service?

 

Trebuie să verifici la un service, este foarte simplu.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Moamaaaa ce va mai aberati cateodata.

 

Te duci frumos la Filaret(asta daca vrei reprezentanta-eu unul la ei mi l-am schimbat si recomand -plus ca poti sa stai si tu sa vezi) sau te duci in alta parte si se schimba fara nici o problema.

Cu totul face cam 19 milioane ( ulei + baie de ulei +manopera )

 

Nu stiu exact ce e60 ai, dar la mine la 525d am cutie GA6HP26Z si uleiul conform TIS trebuie sa fie Shell M-1365.4 ( vezi atasat poza)

Oricum si pt 19Z si pt 32Z tot acelasi tip de ulei se pune.

 

Fix ulei din ala a fost bagat(fix din butoiul ala de 20 de litri). Deci alea sunt aberatii ca ti se baga alt tip de ulei. Nu se "risca" nimeni sa faca asta.

De intrat, a intrat cam 5.5 litri si a fost pus la 30-40 de grade(adica fix cum scrie in TIS).

 

Si da..poti sa zici ca e aprox lifetime, cel putin la mine la aprox 120.000km era galben fara urme de uzura dar l-am schimbat pt ca supura nitel.

 

 

PS: am o baie de "rezerva" daca o vrea careva :twoup:

de fapt e 1375.4, cum e si in poza, nu 1365.4 cat ai scris tu.

Link to comment
Share on other sites

Moamaaaa ce va mai aberati cateodata.

 

Te duci frumos la Filaret(asta daca vrei reprezentanta-eu unul la ei mi l-am schimbat si recomand -plus ca poti sa stai si tu sa vezi) sau te duci in alta parte si se schimba fara nici o problema.

Cu totul face cam 19 milioane ( ulei + baie de ulei +manopera )

 

Nu stiu exact ce e60 ai, dar la mine la 525d am cutie GA6HP26Z si uleiul conform TIS trebuie sa fie Shell M-1365.4 ( vezi atasat poza)

Oricum si pt 19Z si pt 32Z tot acelasi tip de ulei se pune.

 

Fix ulei din ala a fost bagat(fix din butoiul ala de 20 de litri). Deci alea sunt aberatii ca ti se baga alt tip de ulei. Nu se "risca" nimeni sa faca asta.

De intrat, a intrat cam 5.5 litri si a fost pus la 30-40 de grade(adica fix cum scrie in TIS).

 

Si da..poti sa zici ca e aprox lifetime, cel putin la mine la aprox 120.000km era galben fara urme de uzura dar l-am schimbat pt ca supura nitel.

 

 

PS: am o baie de "rezerva" daca o vrea careva :)

de fapt e 1375.4, cum e si in poza, nu 1365.4 cat ai scris tu.

 

batranetea, bine macar ca am atasat poza :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.