Jump to content

Probleme dupa spalarea motorului


sergio_nik

Recommended Posts

Salut,

 

Acum am mai patit o belea, mi-am spalat motorul la un 316i din '94, iar dupa ce am plecat din spalatorie motorul era subturat la relatiu, trebuia sa il accelerez sa nu se opreasca. Cand am ajuns acasa, am lasat-o la soare cu capota deschisa sa se usuce, timp in care dintr-o data a inceput sa imi bazaie un releu din tabloul de sigurante. Daca ii puneam contact la masina, bazaitul se oprea. Am atasat o poza cu pozitia releului.

Dupa cateva ore am pornit-o si am facut o tura cu ea, dar era tot timpul supraturata la relantiu, la 1200rot/min.

Acum imediat cum am pornit-o iar, s-a auzit o bubuitura, ca si cum ar fi dat rateu, mi s-a oprit motorul si s-a aprins becul in bord de la baterie. Nu a mirosit nimic a ars. Dupa ce am pus iar contactul, becul s-a stins, dar nu am mai incercat sa o pornesc.

De la ce sa fie asta?

Parca a luat-o cu totul razna de cand i-am spalat motorul. Daca stiam stateam potolit.

post-29949-1271671187_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

daca ai spalat cu "pistolul" cu presiune ti-a intrat apa pe la partea electrica, e posibil sa isi revina dupa ce se usuca apa de pe acolo, daca poti mai las-o nepornita o perioada sa se usuce bine pe acolo... si altadata sa nu mai faci prostia asta ca asta nu e dacie, daca vrei sa fie curat il stergi cu o carpa umeda
Link to comment
Share on other sites

Daca tot o sa ai probleme, dai bateria jos si scoti DME, al meu s-a ars din cauza apei. Daca stiam ca intra apa acolo il puteam salva... asa l-am inlocuit. Pana in 1995, DME a fost montat direct pe tavita iar scurgerile acelea unde sta calculatorul se infunda extrem de repede. Eu te sfatuiesc sa desfaci DME (dureaza 5 min. oricum) ii scoti mufa si vezi daca ai ceva picioruse oxidate si sa-l montezi mai sus, macar 1cm sa nu ai probleme in viitor.

Nu vad cum sa intre apa la relee sa faca scurt acolo, ar trebui sa arunci cu galeata pe motor, in fine, sper sa nu ai ceva mai grav.

 

L.E: acum am vazut, ca iti functiona DME relay fara contact, exact asa am patit si eu. E clar, umbla la DME, poate il mai salvezi, usuca-l bine.

Edited by Shocky
Link to comment
Share on other sites

Desfa capacul de la delcou si sterge-l foarte bine! A facut condens! Vezi sa nu se fi crapat daca motorul a fost cald cand l-ai spalat! Pocnitura respectiva este de la o aprindere defectuoasa a masinii! Ai grija sa scoti si fisele sa le stergi bine! NU LE SCOATE PE TOATE ODATA DACA NU STII SA LE PUI LA LOC!!!!!!!!!! Ai grija cand desfaci capacul , nu stiu exact la modelul tau dar parca avansul se regleaza tot de pe undeva de pe acolo( poate te ajuta colegii care stiu mai bine)! Edited by speedyandyzy
Link to comment
Share on other sites

Am fost cu ea in service. Dupa ce au demontat toata admisia mi-au gasit un furtun scos de sub colectorul de admisie care se presupune ca ar fi sarit de la explozia unui rateu. DME-ul era ok, nu ajunsese apa la el.

Insa a mai ramas o problema care cei din service nu au stiut sa ii dea de cap si anume cu turometrul. Atunci cand am scos releul care bazaia dupa ce am spalat-o, din schema care am atasat-o mai sus, si i-am dat contact, turometrul impreuna cu indicatorul de consum de sub el, au luat-o razna. Se zbenguiau in toate directiile, se dadeau peste cap. Acum releul nu mai imi face nici o problema, in schimb, cand ii pun contactul, turometrul se ridica de la 0 cu o unitate, practic s-a decalat. Iar cand pornesc motorul, turometrul imi arata 1200 rot/min la relantiu, dar motorul se tureaza normal. Dupa ce inchid motorul si ii iau contactul de tot, turometrul ramane cateva secunde cu unitatea aceea mai sus, apoi revine la normal pe 0.

De la ce sa fie problema??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.