Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

BMW 520i(24v)CUM SE SCOATE LIMITAREA?


Soryn

Recommended Posts

Eu am un BMW 520i(24v)cu limitarea scoasa(asa am cumparat-o)dar are si un prieten de-al meu un BMW la fel si ar vrea sa isi scoata limitarea!

Cum se poate scoate?stie cineva?ie cumva o posibilitate de scoatere a limitarii,indepartand surubul acela de sub acceleratie?sau se face electronic de o firma specializata?

Astept un raspuns!

Ms mult!

Link to comment
Share on other sites

Eu am alta intrebare.... La ce foloseste limitarea respectiva si ce s-ar obtine daca ar fi scoasa? :blink:

111436[/snapback]

Pai daca scoti limitarea poti sa fugi mai tare cu masina :) dar oricum la noi nu prea ai unde sa fugi cu viteza aia :)

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare o prostie sa scotzi limitarea... Care se refera la turatzia motorului, nu la viteza :blink:

 

Cand mai faci un cerculetz pe zapada, mai uitzi sa schimbi viteza, la 6300 rpm (ma refer la M20, nu shtiu la M50-urile voastre unde este limitarea, dar cred ca tot in zona aia) itzi taie gazul, shi nu potzi buli motorul... Fara limitare se duce peste, shi, chiar daca ai 8000 rpm in bord, nu cred ca vrei sa ii atingi :)

 

Eventual sa mutzi limitarea la un 6700, 6800, cred ca e de ajuns sa itzi dea satisfactzia ca ai facut "tuning".

Edited by MuadDib
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare o prostie sa scotzi limitarea... Care se refera la turatzia motorului, nu la viteza :blink:

 

Cand mai faci un cerculetz pe zapada, mai uitzi sa schimbi viteza, la 6300 rpm (ma refer la M20, nu shtiu la M50-urile voastre unde este limitarea, dar cred ca tot in zona aia) itzi taie gazul, shi nu potzi buli motorul... Fara limitare se duce peste, shi, chiar daca ai 8000 rpm in bord, nu cred ca vrei sa ii atingi :)

 

Eventual sa mutzi limitarea la un 6700, 6800, cred ca e de ajuns sa itzi dea satisfactzia ca ai facut "tuning".

111485[/snapback]

A mea nu cred k mai are :) k am incercat acum sa vad si nu taie gasolina nici la 6600 :)

Link to comment
Share on other sites

Limitarea se face si la viteza,nu numai la turatie.Bine ,nu la un 316i :)

111555[/snapback]

presupun eu ca la modelele mai vechi nu exista limitare electronica..asa ca exista surubul de sub acceleratie pe post de limitare...sper ca am dreptate..daca nu astept sa fiu contrazis... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Depinde cat de vechi... La E34-ul meu exista limitare de turatzie, din ECU, nu gen shurub :)

 

Shi daca exista la M20-ul meu din '88, primul an de fabricatzie... clar ca shi la urmatoarele :blink:

111815[/snapback]

Parca si E30 are din ECU :)

Link to comment
Share on other sites

presupun eu ca la modelele mai vechi nu exista limitare electronica..asa ca exista surubul de sub acceleratie pe post de limitare...

111813[/snapback]

Surubul acela serveste doar la reglarea cursei pedalei de acceleratie.

Limitarea turatiei si/sau vitezei se face electronic, nu mecanic. Pe langa deschiderea clapetei de acceleratie turatia motorului depinde foarte mult si de sarcina.

In gol e foarte usor sa ajungi la linia rosie, pe cand in viteza a 5-a a mult mai greu.

 

La motoarele cu putere relativ mica ( sub 200 cp probabil ) nu exista limitare de viteza si scoaterea limitarii de turatie nu ajuta prea mult, ba chiar poate duce la stricarea motorului. Masina nu prinde 250 pentru simplul fapt ca motorul nu are putere suficienta, nu din cauza vreunei limitari.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Limitarea turatiei maxime are ca scop principal protejarea motorului. Sa nu poata fi supraturat in gol sau in treptele inferioare de viteza. Supraturarea motorului conduce la o uzura mult mai rapida sau chiar la distrugerea motorului.

Limitarea se face electronic, de catre ECU. Scoaterea ei sau ridicarea pragului nu ajuta de obicei. La motoarele sub 200 cp deja la acea turatie puterea motorului se plafoneaza sau incepe sa scada.

 

E posibil ca in cazul unui chip tuning sa se obtina cresterea puterii atat pe seama cresterii cuplului motor cat si a turatiei maxime. In acest caz se creste valoarea turatiei la care intra limitarea in functiune.

 

La motorizarile puternice exista si o limitare a vitezei maxime atinse. De obicei nu se poate depasi 250 km/h. Motivul acestei limitari este securitatea rutiera.

Daca soferul accepta riscurile se poate reprograma ECU pentru eliminarea limitarii vitezei maxime.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.