Jump to content

TA Technix suspensii sport reglabile


Gully

Recommended Posts

vreau sa imi schimb suspensiile si am gasit la TA Technix

http://www.tatechnix.ro/detalii.php?termek...mp;nr=&s=52 pe astea.

1. Stie cineva ceva despre marca asta?

pana acum nu am mai avut suspensie sport si am nevoie de cateva sfaturi.

am auzit ca arcurile de la suspensia sport sunt mai moi decat cele stock si doar amortizoarele sunt mai tari, ceea ce nu prea imi vine sa cred?!

2. are cineva montate pe masina?

3. cum se comporta la drum? stabilitate, franare, rigiditate

multumesc

Link to comment
Share on other sites

vad ca tot kitul costa cat ar costa doar 2 amortizoare sport oem... cred ca sunt bune :)

 

btw, o suspensie sport performanta si buna e de la 800-1000€ in sus... daca vrei sa umbli de 2-3 ori pe an la suspensii pune de care or fi..

 

eu consider acest kit = 0 (zero)

Link to comment
Share on other sites

vad ca tot kitul costa cat ar costa doar 2 amortizoare sport oem... cred ca sunt bune :)

 

btw, o suspensie sport performanta si buna e de la 800-1000€ in sus... daca vrei sa umbli de 2-3 ori pe an la suspensii pune de care or fi..

 

eu consider acest kit = 0 (zero)

 

 

 

mi-ai luat vorba din gura....

 

vreau sa imi schimb suspensiile si am gasit la TA Technix

http://www.tatechnix.ro/detalii.php?termek...mp;nr=&s=52 pe astea.

1. Stie cineva ceva despre marca asta?

pana acum nu am mai avut suspensie sport si am nevoie de cateva sfaturi.

am auzit ca arcurile de la suspensia sport sunt mai moi decat cele stock si doar amortizoarele sunt mai tari, ceea ce nu prea imi vine sa cred?!

2. are cineva montate pe masina?

3. cum se comporta la drum? stabilitate, franare, rigiditate

multumesc

 

 

 

sa-mi spui si mie dupa 6 luni cum se comporta...vreau si eu kit-ul sport...

 

vreau sa imi schimb suspensiile si am gasit la TA Technix

http://www.tatechnix.ro/detalii.php?termek...mp;nr=&s=52 pe astea.

1. Stie cineva ceva despre marca asta?

pana acum nu am mai avut suspensie sport si am nevoie de cateva sfaturi.

am auzit ca arcurile de la suspensia sport sunt mai moi decat cele stock si doar amortizoarele sunt mai tari, ceea ce nu prea imi vine sa cred?!

2. are cineva montate pe masina?

3. cum se comporta la drum? stabilitate, franare, rigiditate

multumesc

 

 

foarte important!!! sa-ti comanzi si bara de torsiune...cred ca asa-i spune...o bara care leaga cele doua oale de telescoape pe ax...

Link to comment
Share on other sites

Mie tija amortizorului imi pare foarte subtire...

 

Nu stiu cat de bune sunt dar sunt frumoase :)

 

Avand acelasi pret cu FK sau JOM cred ca sunt de aceeasi calitate ... adica proaste.

Poti sa-ti cumperi niste arcuri sport de marca second ( daca nu sunt rupte sunt bune. Arcurile de marca nu se inmoaie ) si niste amortizoare tot second pe care sa le reconditionezi la un atelier bun. Iesi in aceeasi bani si cu performante mai bune.

 

Nu prea am incredere in suspensia reglabila. Adica sunt un fel de cauciucuri All Season.... adica nici de vara nici de iarna... Un fel de ce-o fi... Nici cal nici magar...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

cei de la TA Techinx spun ca au certificat TUV si garantie 2 ani

M-ai facut curios si am inceput sa caut pe net si am gasit pareri pozitive despre ele(la cei care au pus pe vw, seat, skoda, citroen , insa nu am vazut decat pe un e36 328i in Polonia). Se vand si in SUA, numai ca sunt un pic mai scumpe. Acum nu stiu ce sa zic ca nu ma pricep si pretul pare exagerat de mic in comparatie cu ce zic ca stiu sa faca.

Link to comment
Share on other sites

cei de la TA Techinx spun ca au certificat TUV si garantie 2 ani

M-ai facut curios si am inceput sa caut pe net si am gasit pareri pozitive despre ele(la cei care au pus pe vw, seat, skoda, citroen , insa nu am vazut decat pe un e36 328i in Polonia). Se vand si in SUA, numai ca sunt un pic mai scumpe. Acum nu stiu ce sa zic ca nu ma pricep si pretul pare exagerat de mic in comparatie cu ce zic ca stiu sa faca.

m-am uitat si eu la preturile acestui tip de suspensie in alte tari, germania, olanda, belgia si sunt cam tot atat, cu 10 E in plus sau minus. De asemenea, am mai gasit pareri si pro so contra pe diferite forumuri, nici eu nu stiu ce sa zic...

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am comandat kitul de la Ta-Technix, inca nu am apucat sa o montez. Pe vechea masina(golf 4) am avut weitec hicon gt reglabila si era mult prea dura.

Am mers cu un prieten care si-a pus pe o pisica si am fost destul de incantat. Este ceva mai tare decat cea stock si putin mai moale decat ce am avut eu. Cat va tine in timp nu stiu ce sa zic dar macar 2 ani am garantie:D.

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am comandat kitul de la Ta-Technix, inca nu am apucat sa o montez. Pe vechea masina(golf 4) am avut weitec hicon gt reglabila si era mult prea dura.

Am mers cu un prieten care si-a pus pe o pisica si am fost destul de incantat. Este ceva mai tare decat cea stock si putin mai moale decat ce am avut eu. Cat va tine in timp nu stiu ce sa zic dar macar 2 ani am garantie:D.

Sa spui cum sunt, dupa ce le montezi ca sunt tare curios. Care model l-ai luat?

Link to comment
Share on other sites

dupa ce am studiat piata destul de mult am ajuns la urmatoarea concluzie, care e valabila cel putin pentru e34. Diferenta dintre o suspensie sport stage 1 sa zicem (adica ceva de calitate, cu o coborare a masinii nu foarte mare si nu extrem de dura) si ceva standard, la bani, e ceva de genul 100 de euro. Deci la niste amortizoare proaste de producatorul X, varianta sport la ele e doar o idee mai scumpa. La arcuri la fel.

Exemplu concret. La mine, diferenta de pret intre niste amortizoare sport bilstein si tot bilstein standard, la 4 buc a era de vreo 60 de euro.

La arcuri, intre ceva standard marca buna si sport marca buna tot cam la fel. Per total, la piese, practic am dat cu 120 de euro mai mult fata de o suspensie stock buna.

Deci cred eu ca e posibil sa gasesti kituri sport la preturi mici, dar ele cu siguranta vor fi de o calitate mai slaba.

Link to comment
Share on other sites

dupa ce am studiat piata destul de mult am ajuns la urmatoarea concluzie, care e valabila cel putin pentru e34. Diferenta dintre o suspensie sport stage 1 sa zicem (adica ceva de calitate, cu o coborare a masinii nu foarte mare si nu extrem de dura) si ceva standard, la bani, e ceva de genul 100 de euro. Deci la niste amortizoare proaste de producatorul X, varianta sport la ele e doar o idee mai scumpa. La arcuri la fel.

Exemplu concret. La mine, diferenta de pret intre niste amortizoare sport bilstein si tot bilstein standard, la 4 buc a era de vreo 60 de euro.

La arcuri, intre ceva standard marca buna si sport marca buna tot cam la fel. Per total, la piese, practic am dat cu 120 de euro mai mult fata de o suspensie stock buna.

Deci cred eu ca e posibil sa gasesti kituri sport la preturi mici, dar ele cu siguranta vor fi de o calitate mai slaba.

mai slaba decat cea stock? sau mai slaba decat alte suspensii sport?

Link to comment
Share on other sites

De calitate mai slaba in general. Cu siguranta mai slaba decat cea OEM .

Ca sa intelegi mai bine, Monroe pentru masina mea sau a ta e vreo 2-3 mil perechea. Alea Bilstein sau Sachs Advantage sunt 200 de euro . Tu care crezi ca sunt mai bune ?

La fel e si cu astea sport. Poti gasi amortizoare sport cu 2.5 mil perechea sau 210 euro ? care or fi mai bune ?

In al treilea rand daca e posibil fa un test drive, e foarte importanta duritatea arcurilor. Ca amortizoarele tin mai mult sau mai putin e discutabil. Daca arcurile sunt foarte dure, mai ales la drumurile care sunt in Ro iti vei blestema zilele.

Eu am pus arcuri Eibach si amortizoare Bilstein B8. Au costat destul de mult in comparatie cu ce vad ca ai dat tu ca exemplu ( cam dublu) . Ca sa nu scriu de n-spe ori te poti uita la linkul din semnatura la costuri si impresii, si cam la ce m-am uitat.

Eu stiu ca niste amortizoare de calitate, fie ele standard sau sport, pentru e36, nu prea gasesti sub 3 mil. bucata.

Mai pune automat inca vreo 100 de euro la flanse, cand o sa le dai jos pe astea vechi o sa schimbi si flansele daca tot ai ajuns acolo, altfel nu faci nici o treaba, o sa ramai cu balans lateral, batai si oricum o sa se duca dracului intr-o luna dupa ce treci pe ceva mai dur...

Tu stii mai bine cat ai de gand sa tii masina, cati km faci pe an si ce asteptari ai.

Link to comment
Share on other sites

aspectele legate de fiabilitate si celelalte componente ale suspensiei ma fac si pe mine sa oscilez,

practic mie imi trebuie pentru ca vreau sa schimb amortizoarele. Nu bat dar nu mai sta pe sosea cum statea.

acum ma gandesc ca daca pun stock o sa fie ca inainte, daca pun sport o sa pot sa o cobor cand vreau si cat vreau si or sa fie mai rigide putin, deci o sa stea mai frumos in curbe si in general pe sosea. Pe de alta parte nu as vrea sa fac celelalte componente ale suspensiei zob....

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca e aceiasi calitate ca una de marca dar nici foarte proasta nu e. Eu am cumparat de la Raceland suspensie reglabila(doar inaltimea) cu 300 e pentru E39 . Sunt inca 2 E39 prezentate aici pe forum care au aceiasi susensie!

 

 

P.S. vezi ca userul Caius TM vinde si pentru E36 si E46 ! Intreaba-l pe el ca are de mai mult timp pe masina.

Edited by sax1987
Link to comment
Share on other sites

poti sa fii convins ca o sa incepa sa pice mai des tot felul de marintisuri. Si in caseta se vor simti socurile mai tare. Eu cel mai mult eram ingrijorat de comfort. E greu sa le ai pe amandoua, si tinuta de drum si comfort.

Duritatea care o vei simti la denivelari si gropi si inaltimea vor veni din arcuri. Restul caracteristicilor din amortizoare. Cat o tine, depinde pe ce drumuri mergi si cat de des...oricum sa nu te astepti la o viata similara cu ceva stock. Totusi ea paote insemna mult. Eu am garantie 2 ani sau 100k km. Avand in vedere ca aia originala a tinut 16 ani e ok. Dar eu merg pe drumuri bune, in timp ce in Romania e ceva comun sa le schimbi la 50k km...

Ce e drept pe drumuri bune si cand ma mai joc prin curbe e o incantare. Senzatia de siguranta la viteze mari e mult mai mare, e cu totul alta masina, e ceva incredibil schimbarea. Probabil mi se pare si asa mare diferenta ca alea standard erau oricum cam varza...

Eram in aceasi dilema ca si tine. Oricum trebuia sa schimb amortizoarele. Si planuiam sa o fac vara asta. Cand mi s=a mai rupt si o spira la un arc pe fata... a trebuit sa iau o decizie rapid, standard sau sport?

Am roti pe 16 inch si asa o sa ramana. Daca aveam cumva ceva gen 18 inch cu RFT, deja era prea mult. Eu vreau sa ma simt cat de cat bine nu sa zornai ca un bob in pastatie prin masina.

Comfortul a scazut cu siguranta, dar nimic intolerabil. Sincer, daca eram in ROmania, si asta era masina de zi cu zi foita prin oras nu as fi pus niciodata asa ceva pe ea...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Ieftine poate... dar faptul ca nu ai auzit de ele nu are nici-o relevanta...

De Steinweg ai auzit ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fac niste piane "beton"...

Edited by the_rifle
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
eu am pe masina mea de 1 an jumate suspensie reglabila TA-TEHNICS si pot sa zic ca sunt ok. singura problema este cheia de reglaj care este slaba si se indoaie. dupa tot acest timp suspensia nu se mai poate regla pe inaltime
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.