Jump to content

noobish questions! pls read!


C|S

Recommended Posts

In primul rand salutari tuturor si bine v'am gasit asta fiind primul meu post aici. Tin sa precizez ca eram un utilizator (mai degraba cititor) frecvent al forumului, si mai tin sa va multumesc pt tot ce am gasit aici, cel mai important fiind sfaturile privitoare la importarea unei masini din germania.

 

In fine, povestea e cam asa.. dupa 6 luni de spania, ma hotarasc ca vacanta de vara in tara sa'mi fie acompaniata de un cinciar cum se spune... dupa 2 sapt de cautari pe net, mi am gasit masina visurilor, am rezervat un zbor la Frankfurt.. ceva alergatura, cert e ca in prezent sunt super excitatul posesor al unui superb 525d din 2002 cu paket M inside and out! Poze urmeaza sapt asta, dupa ce voi termina cu numerele rosii etc...

 

Acum urmeaza intrebarile:

1. am facut aproape 4 mii de km de cand am luat'o, si nu am verificat la ea decat uleiul! In mod normal computerul ar trebui sa mi indice daca e vreo problema, corect? Ce ma sfatuiti, totusi sa merg la BMW guys to take a peep?

 

2. ce e de schimbat? Sa ma apuc de filtre, ulei etc? La ulei mai am 3 patratele verzi aprinse din 5. Cand am luat'o erau 4, a mai scazut unul... sa astept sa scada si restul sau sa incep fresh clean?

 

3. Masina merge superb, cauciucurile Dunlop pe jentile M pe 17 sunt ca noi...singurul lucru care ma ingrijoreaza e, ca la o anumita viteza, printr'a 3a sau a 4a imi cam trepideaza volanul... asta e un interval scurt, dupa care daca accelerez sau reduc viteza, nu se mai simte trepidatia... de inteles ca nu tot timpul imi trepideaza...oare de la ce\o fi? Directie? Echilibrare roti? Prefer sa va intreb pe voi decat pe \specialistii/ din oras..

 

4. Cand am luat'o, am avut un soc si am vrut sa o returnez... la cea mai mica frana, parca'mi sarea volanul din mana...dardaia de parca erau - 300 de grade afara... situatia s'a remediat in proportie de 99 la suta... cateodata tot mai simt 1%... unii imi zic ca erau placutele noi, altii ca am discurile ovalizate... voi ce parere aveti?! :blink:

 

5. Cureaua de distr. e pe lant sau tre' si ea schimbata...aud dif pareri, un prieten cu un 5 din 2001 imi zice ca a lui nu e pe lant, altu ca da... ce sa mai inteleg? :)

 

... si cam atat, oricum sunt putin distrat o sa mi adun gandurile si o sa va mai intreb cate una alta...cert e ca probabil 8 ore pe zi sunt in masina... si consumul nu mi a sarit de 7,8 nici in Buc...

 

Salutari, si nerabdator astept un semn de la voi, forumistii! :)

Link to comment
Share on other sites

asteapta patratelele sa se stinga.

 

pentru trepidatie verifica discurile sau gumele sa nu aiba galme. daca nu , jantele sa nu fie indoite pe interior. apoi echilibreaza-le

 

cureaua e pe lant din cate stiu

111551[/snapback]

cu ocazia asta stiu si eu acuma ca distributia e pe lant.mercic.

Link to comment
Share on other sites

Multzam de urari... pozele le uploadez zilele astea, trebuie sa mi iau un BT la laptop.

Ce sa va spun masina a costat cu totul (de notat ca am prins vama scumpita adica 3,100 euro) in jur de 15,500.

 

Dotari ... cam subtire, cutie manuala :blink: , piele intoarsa alcantara, kitul M, CD, tel, perdele electr. etc...

Ce nu are e xenon, trapa, televizor si scaune electr.... si aici as fi interesat in niste xenoane aftermarket daca se merita... in fine, luminile de la bmw comparativ cu cele de la fostul meu passat din 99 nu au termen de comparatie, dar mi ar fi placut niste xenoane.

 

O sa merg sapt asta la un mecanic sa mi spuna ce si cum privitor la trepidatie...sper sa fie doar o simpla echilibrare... o sa revin cu poze cat pot de repede . :)

Link to comment
Share on other sites

Ce sa va spun masina a costat cu totul (de notat ca am prins vama scumpita adica 3,100 euro) in jur de 15,500.

111722[/snapback]

 

Doar 3100? Cu programul ala de pe vamamasini.ro imi iese 3581.24 euro vama. Ceva e fishy cu programelul respectiv...

Link to comment
Share on other sites

Da pot confirma cam atit e in jur de 3100-3200 vama la un motor de pina in 2500 diesel ...am un prieten care tocmai a inmatriculat un Volvo S80 ian 2002 cu motor 2.4 diesel si atit a platit ...e prost calc. ala de pe vamamasini.ro :blink: oricum si asa mi se pare mult fata de 2400-2500 euro cat era inainte :)(
Link to comment
Share on other sites

nu stiu sigur, dar se anunta vremuri grele cu vamile... o explozie totala din cate am auzit de la prieteni, care, conform stirilor protv deja se aplica...doamne ce bine ca am platit'o.. :) :) :D

o sa dau un search si o sa vin cu ceva informatii concrete, din cate am auzit un motor de pana la 1,6 costa acum TREI MII DE EURO! Ganditi'va ce e peste... Asa ca daca nu ai o masina careia sa ii sara pretul in aer la vanzare, dupa care sa'ti cumperi o alta, sugerinta 'alor de sus' e sa ne cumparam logane! :blink: :)

Care cine unde .. stie mai multe, va rog sa confirmati/infirmati/adaugati...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.