Jump to content

"Problema" masinilor inmatriculate pe Bulgaria


euadicabobo

  

250 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

pentru cei cu impozite restante e bine de stiut

 

 

Pentru obligațiile fiscale restante la 31 august 2011, penalitățile de întârziere se anulează sau se reduc, astfel:

a) penalitățile de întârziere se anulează dacă obligațiile principale și dobânzile aferente acestora se sting prin plată voluntară sau compensare până la 31 decembrie 2011;

B) penalitățile de întârziere se reduc cu 50% dacă obligațiile principale și dobânzile aferente acestora se sting prin plată voluntară sau compensare până la 30 iunie 2012.

 

edit:100% asta e pentru firme,ramane de vazut daca si pentru persoane fizice e aceasi treaba.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

pentru cei cu impozite restante e bine de stiut

 

 

Pentru obligațiile fiscale restante la 31 august 2011, penalitĂŁțile de ĂŽntârziere se anuleazĂŁ sau se reduc, astfel:

a) penalitĂŁțile de ĂŽntârziere se anuleazĂŁ dacĂŁ obligațiile principale și dobânzile aferente acestora se sting prin platĂŁ voluntarĂŁ sau compensare pânĂŁ la 31 decembrie 2011;

B) penalitĂŁțile de ĂŽntârziere se reduc cu 50% dacĂŁ obligațiile principale și dobânzile aferente acestora se sting prin platĂŁ voluntarĂŁ sau compensare pânĂŁ la 30 iunie 2012.

 

edit:100% asta e pentru firme,ramane de vazut daca si pentru persoane fizice e aceasi treaba.

 

ce fel de impozite? inclusiv cele pe cladiri? sau doar cele de natura salariala? care este temeiul legal?

Link to comment
Share on other sites

@rain:

 

"Citeste cu atentie sporita: Alin.2 se refera la cei cu domiciliul in strainatate, care circula cu masinile pe teriroriul Romaniei, iar art. 4 face referire la cei ce au domiciliul in Romania, si circula pe drumurile patriei cu masini inmatriculate in alte state decat cel in cauza."

 

(2) Autovehiculele si remorcile înmatriculate în alte state pot trece frontiera de stat si pot circula pe drumurile publice din România, daca îndeplinesc conditiile tehnice prevazute în Conventia asupra circulatiei rutiere, încheiata la Viena la 8 noiembrie 1968 si ratificata de România prin Decretul nr.318/1980, dar numai pe perioada cât sunt asigurate pentru cazurile de raspundere civila ca urmare a prejudiciilor produse prin accidente de autovehicule. "

 

te contrazic, art 2 nu face nicaieri referire la domiciliul proprietarului, deloc, ci doar la faptul ca sunt inmatriculate in afara...deci proprietarul poate fi oricine, si din romania sau alte tari, nu? e logic? d'asta am zis ca se bate in cap cu art 4.

 

daca se specifica in art 2 si de domiciliul prprietarului era altceva. dar asta mi se pare o portita.

 

 

Cand vom avea si noi salariul minim pe economie 500e, atunci mi s-ar parea normal sa platim impozite de peste 2000ron. pana atunci, e ciordeala pe fata, la fel cum e si pretul benzinei, si multe alte preturi halucinante, in raport cu salariul minim/mediu pe economie.

 

adica practicam preturi si impozite la nivel occidental aproape, dar salariile sunt la nivel "congo". vi se pare normal?

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

incerc pt ultima oara. daca iar nu imi iese ma las pagubas :laugh:

deci, pt un slariu MEDIU in romania de 800 ron (care este mic), nu reflecta impozitele care sunt ENORME.

daca un salariu mediu ar fi sa zice de 500 euro, atunci impozitele pe care le platim acum ar fi cat de cat echilibrate.

de aceea spuneti voi ca un salariat cu 800 ron nu isi permite 3000 cmc. de ce? pai din cauza impozitului (in special), nu?

 

 

@myx: cei care au masinile pe bg pe firma nu sunt afectati. firmele au deja rezidenta in bg. e ca si cum ai avea masina "de la munca"pe firma :D

Pai si tie ti se pare normal ca unul cu venit de 800 ron sa aiba un motor de 3000 cc? sa zicem ca impozitul este ZERO, cum intretii tu o masina cu motorizarea respectiva, si mai si traiesti, cu 800 RON pe luna?!!? Pai cu salariul asta nu-ti ajunge sa bagi carburant zi de zi, nu mai zic de intretinere ...

 

@rain:

 

"Citeste cu atentie sporita: Alin.2 se refera la cei cu domiciliul in strainatate, care circula cu masinile pe teriroriul Romaniei, iar art. 4 face referire la cei ce au domiciliul in Romania, si circula pe drumurile patriei cu masini inmatriculate in alte state decat cel in cauza."

 

(2) Autovehiculele si remorcile Înmatriculate În alte state pot trece frontiera de stat si pot circula pe drumurile publice din România, daca Îndeplinesc conditiile tehnice prevazute În Conventia asupra circulatiei rutiere, Încheiata la Viena la 8 noiembrie 1968 si ratificata de România prin Decretul nr.318/1980, dar numai pe perioada cât sunt asigurate pentru cazurile de raspundere civila ca urmare a prejudiciilor produse prin accidente de autovehicule. "

 

te contrazic, art 2 nu face nicaieri referire la domiciliul proprietarului, deloc, ci doar la faptul ca sunt inmatriculate in afara...deci proprietarul poate fi oricine, si din romania sau alte tari, nu? e logic? d'asta am zis ca se bate in cap cu art 4.

 

daca se specifica in art 2 si de domiciliul prprietarului era altceva. dar asta mi se pare o portita.

 

 

Cand vom avea si noi salariul minim pe economie 500e, atunci mi s-ar parea normal sa platim impozite de peste 2000ron. pana atunci, e ciordeala pe fata, la fel cum e si pretul benzinei, si multe alte preturi halucinante, in raport cu salariul minim/mediu pe economie.

 

adica practicam preturi si impozite la nivel occidental aproape, dar salariile sunt la nivel "congo". vi se pare normal?

Citeste tu cu atentie, ambele texte fac parte DIN ACELASI ARTICOL, ele fiind ALINEATE, chiar daca nu crezi este foarte important aspectul, alin. 4 venind ca o completare la general, mergi si intreaba un avocat daca nu crezi.

Edited by rain
Link to comment
Share on other sites

Mie impozitul mi se pare ca este o masura oarecum menita sa "protejeze" romanul in a-si cumpara o masina cu o motorizare pe care nu-si permite sa o intretina.... daca era impozitul mic, romanul isi cumpara ditamai motorul, pe principiul ca: lasa ba ca vad eu cum fac, ma descurc eu cu intretinerea, merge ... asa impozitul ii taie direct din elan ... iar cei care isi permit sa intretina corespunzator o asemenea masina, cu siguranta isi permit si cei 2.160 ron pentru impozit, la un motor de 3.000 cc...
Link to comment
Share on other sites

Mie impozitul mi se pare ca este o masura oarecum menita sa "protejeze" romanul in a-si cumpara o masina cu o motorizare pe care nu-si permite sa o intretina.... daca era impozitul mic, romanul isi cumpara ditamai motorul, pe principiul ca: lasa ba ca vad eu cum fac, ma descurc eu cu intretinerea, merge ... asa impozitul ii taie direct din elan ... iar cei care isi permit sa intretina corespunzator o asemenea masina, cu siguranta isi permit si cei 2.160 ron pentru impozit, la un motor de 3.000 cc...

 

mi se pare naiva afirmatia...iti dai seama ce s-au gandit aia, la buzunarul romanului. :laugh: :laugh: :laugh:

 

mai degraba impozitele sunt mari, ptr ca sunt aia ciorditori (statul). la fel cum se vrea impozitarea diferita a averilor "mari".

 

eu nu i-as zice "impozit", mai degraba o taxa de protectie, doar ca nu primesti nici o protectie...iar statul e un fel de camatar.

 

te ai gandit vreodata la situatia asta: ai o masina de zi cu zi, 1.4 consum/impozit/asig mici...si ptr weekend vrei si tu ceva fun, gen un motor in V, cu CC si CP multi...cine nu ar vrea? ptr drumuri lungi nu e chiar asa pagubos...intretinerea 1 data pe an, la un 5000km pe an, nu cred ca ar fi panica nici la 800 lei pe luna.

 

vorbim de parca am fi detinut cine stie ce maserrati, cu piese de te lesina sau orice alta masina de lux...dar daca e vorba de un 328 sau 330, sau M3? chiar daca dupa unii, nu ti-ai permite, ai strange din c... 2 luni si ai avea bani de revizie anual.

 

le: cele doua subpuncte din art acela, nu sunt in completare, sunt diferite si independente unul de celalalt.

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Mie impozitul mi se pare ca este o masura oarecum menita sa "protejeze" romanul in a-si cumpara o masina cu o motorizare pe care nu-si permite sa o intretina.... daca era impozitul mic, romanul isi cumpara ditamai motorul, pe principiul ca: lasa ba ca vad eu cum fac, ma descurc eu cu intretinerea, merge ... asa impozitul ii taie direct din elan ... iar cei care isi permit sa intretina corespunzator o asemenea masina, cu siguranta isi permit si cei 2.160 ron pentru impozit, la un motor de 3.000 cc...

pffff , acum am inteles , asta face statul ne protejeaza , moare de grija lui vasile .Eu cred ca ar trebui sa faca o sticla de wisky 150 ron si tigarile 180 ron pachetul ., Pt protectie , sa elimine tva la prezervative si sa tina TPI ca sa protejeze mediul . Benzina imi pare cam ieftina , ar trebui 15 ron pr l ca sa luam ceva biciclete si sa ne protejam sanatatea . Asa mai si slabim , ajungem in foma buna si daca mancam doar cartofi , pt ca totul e prea scump , poate nici nu mai gandim prea bine .

Link to comment
Share on other sites

mi se pare naiva afirmatia...iti dai seama ce s-au gandit aia, la buzunarul romanului. :laugh: :laugh: :laugh:

 

mai degraba impozitele sunt mari, ptr ca sunt aia ciorditori (statul). la fel cum se vrea impozitarea diferita a averilor "mari".

 

eu nu i-as zice "impozit", mai degraba o taxa de protectie, doar ca nu primesti nici o protectie...iar statul e un fel de camatar.

 

te ai gandit vreodata la situatia asta: ai o masina de zi cu zi, 1.4 consum/impozit/asig mici...si ptr weekend vrei si tu ceva fun, gen un motor in V, cu CC si CP multi...cine nu ar vrea? ptr drumuri lungi nu e chiar asa pagubos...intretinerea 1 data pe an, la un 5000km pe an, nu cred ca ar fi panica nici la 800 lei pe luna.

 

vorbim de parca am fi detinut cine stie ce maserrati, cu piese de te lesina sau orice alta masina de lux...dar daca e vorba de un 328 sau 330, sau M3? chiar daca dupa unii, nu ti-ai permite, ai strange din c... 2 luni si ai avea bani de revizie anual.

 

le: cele doua subpuncte din art acela, nu sunt in completare, sunt diferite si independente unul de celalalt.

Noi ne plangem de taxe mari, si tu deja vorbesti de masini de week si alea ? =)))))))))))))))))

Link to comment
Share on other sites

Cred ca nu ai observat ghilimelele, nici o problema, iti zic eu: erau ghilimele. Nu sunt de acord neaparat cu impozitul, dar nu este o problema asa de mare, cum este de exemplu taxa de mediu, sau pretul carburantului ...

 

ba da, este o problema la fel de mare, precum taxa de mediu/protectie, pretul carburantului, impozitare pensiilor, -25% din salariile de stat (vezi profesori, medici/ gabori/functionari etc), si alte taxe. asta in timp ce datoria externa a romanaiei a crescut fabulos, iar rata de absorbtie a fondurilor europene e doar de 3%.

 

e mai usor sa iei bani imprumut de la FMI/Banci si sa plateasca prostii, decat sa faci proiecte care sa aduca bani nerambursabili -> locuri de munca -> impozite -> bani la buget.

Link to comment
Share on other sites

Doamne :)))) nu inteleg de ce ai adus in discutie treburile de mai sus, pe care nu le contesta nimeni, dar, spre deosebire de ele, problema impozitului are o solutie, si una simpla chiar: ITI IEI MOTOR MIC! Nu e musai sa avem toti motoare de 3000 sau peste ...
Link to comment
Share on other sites

Noi ne plangem de taxe mari, si tu deja vorbesti de masini de week si alea ? =)))))))))))))))))

 

pai da...de ce sa nu am dreptul si posibilitatea sa imi permit(din prisma impozitului) si o masina de weekend/masina cu motor mare? in tara in care muncesc si platesc impozite.

 

era vorba de impozitul pe motoare mari...si intretinerea ei, fiind masina de weekend nu se uzeaza atat de mult ca una daily.deci de ce impozitul mare?

 

doar ptr ca guvernantii sunt incompetenti si nu stiu altceva decat sa taxeze si sa taie salarii/pensii?????

 

 

DAR DE CE SA FIU FORTAT SA IMI IAU MOTOR MIC?! CONSTRANS PRIN NIVELUL IMPOZITULUI.

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Doamne :)))) nu inteleg de ce ai adus in discutie treburile de mai sus, pe care nu le contesta nimeni, dar, spre deosebire de ele, problema impozitului are o solutie, si una simpla chiar: ITI IEI MOTOR MIC! Nu e musai sa avem toti motoare de 3000 sau peste ...

bun. ai o duba. iti ajunge un motor de 2000 cmc?

ai un 4X4. iti iei motor de 1.6, nu?

un f10 are cel mai mic motor diesel de 2000 cmc.

pe benzina cred ca cel mai mic este de 3000 cmc (le: de exact 2996 cmc 523i)

 

le: eu tds-ul il tineam ca masina de wk, culmea pe bulgari.

aveam si un logan de 1.4 care imi consuma in oras cat tds-ul de 2.5.

trage tu concluziile de ce am ales bmw in loc de logan

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

bun. ai o duba. iti ajunge un motor de 2000 cmc?

ai un 4X4. iti iei motor de 1.6, nu?

un f10 are cel mai mic motor diesel de 2000 cmc.

pe benzica cred ca cel mai mic este de 3000 cmc

Duba intra la utilitare.

Un 4x4 are si un cost destul de mare, deci ai ceva bani.

Cand ai bani de f10, ti se cam rupe de impozit :))))))))))

Link to comment
Share on other sites

Daca iti permiti sa ai masina de zi cu zi si masina de weekend, inseamna ca iti permiti si impozitul.

 

CINE DECIDE ASTA? CA ITI PERMITI SAU NU? guvernantii? in numele cui?

 

nu ar trebui sa fi constrans de un impozit aberant, astfel incat sa ti se induca ideea ca nu iti permiti.

Link to comment
Share on other sites

...impozitele sunt mari, nu contesta nimeni (poate problema este formula de calcul, nu neaparat valoarea - ai o masina veche cu motor mai maricel, platesti de n ori mai mult decat una noua, de n ori mai scumpa, deci si proprietarul mai avut, dar cu motor mai mic - nu e logic) dar nu cele mai mari de europa (ex danemarca). deci ii inteleg si pe unii si pe altii...
Link to comment
Share on other sites

cine isi permite sa si ia masina cu v8 de 6000

cine nu,poate circula cu 1,4

 

romanii oricum s au obisnuit sa se intinda mai mult decat le permite plapuma

 

da, cine isi permite sa o intretina (piese de schimb/revizii), asigurarea si benzina (SI ASTA TRE SA DECIZI TU CA PROPRIETAR)

 

dar din prisma impozitului, mie se pare JECMANEALA pe fata din partea statului.

 

sa iti ia o TAXA ABERANTA ptr ca detii o masina cu motor mare. PTR CE?! ca el e statul si asa "vrea" muschii lui? ai platiti deja o taxa de poluare (in functie de CC si norma de poluare), deci IMPOZIT MARE PTR CE????

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.