Jump to content

"Problema" masinilor inmatriculate pe Bulgaria


euadicabobo

  

250 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Corect, numai ca o masina in leasing prezinta MULT mai multa siguranta pe strazi decat majoritatea inscrise la bulgari, indiferent ca are ala bani sau nu de leasing, putin imi pasa mie ca ii ia lui masina sau nu, dar macar nu stau cu grija ca ma pocneste vreun texan d-asta ( IAR! ) si nu stiu daca imi voi mai recupera vreodata banii, sau in ce conditii ....

 

 

hai mah sa fim seriosi, majoritatea accidentelor se produc din cauza imbecilitatii soferilor ( in masini de toate varstele)!!!! foarte putine din cauze tehnice (ale masinii).

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Acum, sincer, daca strangi 2-3 ani 3000 de euro, parerea mea este ca nu ai ce sa iti cumperi masina.

 

Adica Dorel pune deoparte 100eur pe luna, in 2-3 ani isi ia golf 4, apoi suta asta merge in intretinere si/sau altele, si tu zici ca nu are ce sa isi cumpere masina? Ma amuzi. Asta e una.

 

A doua, poate nu stii cati din RO isi iau masini pe credit, adica nimic pus deoparte, iar lunar o sa aiba de dat o rata, plus intretinerea masinii, plus combustibil, plus casco, pt ca am inteles ca ii obliga.

 

In concluzie ai cam uitat in ce tara traiesti. Situatia data de mine cu Dorel, e mult mai buna, si mai de dorit decat sa iei un credit auto, cum de altfel se practica f mult la noi.

Link to comment
Share on other sites

In germania am vazut vw golf 1 si 2, o gramada, probabil aici pe forum, sau in general in romania erau considerate cazane, cazaturi, vai de capul lor.

 

tot o dati cu germania si masini vechi, exista normal, dar sunt folosite ca a 2-a sau a 3-a/5-a masina de catre proprietar, nu e singura lui masina cu care merge la servici si dupa paine, intelegi??? parerea mea e ca masina de zi cu zi ar trebui sa fie cat mai noua, ca pe langa ea mai ai alte masini vechi ca-ti plac sa le scoti 1data pe luna la plimbare, e pur treaba ta si inteleg.exista foarte multi care au o a 2-a masina trabant pentru ca sunt fani ai modelului, nu vad nimic aiurea in asta, dar sa ai un trabant ca masina de zi cu zi mi se pare aberant

Link to comment
Share on other sites

 

 

acum ce discutati voi despre cei care au strans cei cca 3000Eur(generic vorbind, o suma modesta sa ii zicem) sa isi ia o masina si ati ajuns la concluzia ca mai bine nu isi luau...cred ca ati luat-o pe aratura, e dreptul lui sa isi ia o masina, sa circule cu ea cum la fel are si obligatia sa respecte regulile de circulatie, obligatia de-a supune masina unei verificari tehnice la fiecare 2 ani, s.a.m.d...nu ii poti ingradi omului dreptul asta daca nu are bani de altceva!

 

Sa isi ia insa nu bemveieu,la fel de bine ar putea sa isi cumpere matiz cu AC functional, cu 20-30k km si sa mai ramana si cu bani sau o fabie,ibitza,clio,etc etc

 

In germania am vazut vw golf 1 si 2, o gramada, probabil aici pe forum, sau in general in romania erau considerate cazane, cazaturi, vai de capul lor.

 

Cam ce venit au aia din de. care au golf 1,2 ?

Link to comment
Share on other sites

tot o dati cu germania si masini vechi, exista normal, dar sunt folosite ca a 2-a sau a 3-a/5-a masina de catre proprietar, nu e singura lui masina cu care merge la servici si dupa paine, intelegi??? parerea mea e ca masina de zi cu zi ar trebui sa fie cat mai noua, ca pe langa ea mai ai alte masini vechi ca-ti plac sa le scoti 1data pe luna la plimbare, e pur treaba ta si inteleg.exista foarte multi care au o a 2-a masina trabant pentru ca sunt fani ai modelului, nu vad nimic aiurea in asta, dar sa ai un trabant ca masina de zi cu zi mi se pare aberant

si cand statul iti baga 70.000 mii taxe atunci renunti la masina de zi cu zi si ramai cu cea de duminica...nu?

Link to comment
Share on other sites

tot o dati cu germania si masini vechi, exista normal, dar sunt folosite ca a 2-a sau a 3-a/5-a masina de catre proprietar, nu e singura lui masina cu care merge la servici si dupa paine, intelegi??? parerea mea e ca masina de zi cu zi ar trebui sa fie cat mai noua, ca pe langa ea mai ai alte masini vechi ca-ti plac sa le scoti 1data pe luna la plimbare, e pur treaba ta si inteleg.exista foarte multi care au o a 2-a masina trabant pentru ca sunt fani ai modelului, nu vad nimic aiurea in asta, dar sa ai un trabant ca masina de zi cu zi mi se pare aberant

 

este exact invers :)

merge cu peugeot 305 diesel de 10 ani si cu 400k km la munca, sau cu un corsa sau ceva de genul si cu BMW-ul merge oriunde in alta parte. De facp daca nu are copii de dus/luat la gradinita, merge 100% cu autobuz, tren, etc.. poa sa aibe 3 masini acasa.. de ce sa arunce banii daca merge civilizat, face tot atat ca timp si din multe motive care ii privesc pe ei personal.

 

 

 

 

 

Iari tinerii parliti, cum sunt multi in DE, parintii indiferent de cati bani au nu ii dau unui pusti de 20 de ani 40k sa ia o masina, cazuri de genul asta sunt mia curand exceptii decat reguli, de altfel putini au genul asta de bani, merg in golfuri dinalea rabitt, alde corsa de 8-10 ani, mai rar cate un smart , de le merg fulgii.

In al doilea rand sunt niste principii de predictibilitate. Arde pe oricine noua forma de taxa, si sa nu spui ca nu strica socotelile tuturor, si a celor inmatriculate in tara. IN mod normal nu se face asta, si sunt si niste tratate care prevad asta, dar ma rog... se numeste principiu de predictibilitate fiscala.

 

rain scoti pe dracul banii de la asigurari. Scoti daca te tarnui cu avocati, scandal etc.... nu stiu cate zile etc.. bani de masina inchiriata scoti doar prin proces, ca si despagubirile pentru victime.

Din cate stiu s-a acordat doar o singura despagubire unei victime pana acum, e caz unicat, si bineinteles in urma unui proces. Asa ca lasati-ma cu asigurarile din ROmania, ca nu anici o legatura cu ce ar trebui sa fie.

 

Am auzit azi o statistica infioratoare.. ca se discuta si la TV.. auzi cica sunt mai mult de 3000 de masini inmatriculate pe BG.. care circula prin Romania:) in Bucuresti am impresia ca sunt imatriculate per total mai bine de 1.5 mil de masini,

e ceva de speriat cu bulgarii astia.. :)

Sa te fereasca dumnezeu, e o invazie, iti dai seama, peste 3000 circula in toata Romania..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

este exact invers :)

merge cu peugeot 305 diesel de 10 ani si cu 400k km la munca, sau cu un corsa sau ceva de genul si cu BMW-ul merge oriunde in alta parte. De facp daca nu are copii de dus/luat la gradinita, merge 100% cu autobuz, tren, etc.. poa sa aibe 3 masini acasa.. de ce sa arunce banii daca merge civilizat, face tot atat ca timp si multe motive.

 

 

 

 

 

Iari tinerii parliti, cum sunt multi in DE, parintii indiferent de cati bani au ne ii dau unui pusti de 20 de ani 40k sa ia o masina, cazuri de genul asta sunt mia curand exceptii decat reguli, de altfel putini au genul asta de bani, merg in golfuri dinalea rabitt, alde corsa de 8-10 ani, mai rar cate un smart de le merg fulgii.

In al doilea rnad sunt niste principii de predictibilitate. Arde pe oricine noua forma de taxa, si sa nu spui ca nu strica socotelile tuturor, si a celor inmatriculate in tara.

 

rain scoti pe dracul banii de la asigurari. Scoti daca te tarnui cu avocati, scandal etc.... nu stiu cate zile etc.. bani de masina inchiriata scoti doar prin proces, ca si despagubirile pentru victime.

Din cate stiu s-a acordat doar o singura despagubire unei victime pana acum, e caz unicat, si bineinteles in urma unui proces.

 

Am auzit azi o statistica infioratoare.. ca se discuta si la TV.. auzi cica sunt mai mult de 3000 de masini inmatriculate pe BG.. :) in Bucuresti am impresia ca sunt imatriculate per total mai bine de 1.5 mil de masini,

e ceva de speriat cu bulgarii astia.. :)

Sa te fereasca dumnezeu, e o invazie, iti dai seama, peste 3000 circula in toata Romania..

Cu mult peste 3000 de masini inmatriculate in BG sunt numai in Constanta, lasa-ma cu bancurile astea ...

Banii ii scoti de la asiguratori, problema este ca majoritatea nu-si cunosc drepturile, iar asiguratorii profita de treaba asta. Ia cauta pe cei ce au facut reclamatie la CSA, sa vezi cum s-au schimbat datele problemei instant .. eu cel putin vorbesc din proprie experienta ... tu ?

Tu te vezi ce aberatii scrii ? daune pentru victime numai in urma unui proces .... Pai asa este si NORMAL! Cine ai fi vrut sa stabileasca un quantum? victima? asiguratorul ?

Se pare ca nu prea ai idee de procedura, hai sa iti explic: TU esti victima in urma unui accident rutier da? Vinovatului i se deschide dosar penal pentru vatamare corporala din culpa, iar tu te constitui parte civila in proces, si ceri niste despagubiri, iar instanta stabileste quantumul ....

Edited by rain
Link to comment
Share on other sites

pai eu nu vad ce se intampla. Fratele meu se ocupa cu expertize auto printre altele, cred ca nu exista luna de zile sa nu aibe clienti care vin la el ca nu isi scot banii de la asiguratori si au nevoie de evaluari.La TV asa au zis, ca asta e estimarea oficiala peste 3000.

MIe nu mi se par asa multe, sar in ochi ca si tiganii :) , fata de cele cu cu numar romanesc.

Sincer iti spun am vazut la fel de multe poate si cu numar de Estonia, nu stiu care e smecheria si cu astea..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

eu nu stiu de ce s-a mai redeschis.

problema topicului este simpla:

 

pt cei care au masinile pe bg e persoana fizica, cu inca ~500 e se inmatriculeaza pe persoana juridica cu acte in regula+impozit platit.

 

pt cei care vor sa o inmatriculeze pe romania fara taxa platita, judecata tine un an de zile unde masina terbuie sa stea pe bara.(sunt pe net avocati)

 

si....cam atat :goodjob:

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

eu nu stiu de ce s-a mai redeschis.

problema topicului este simpla:

 

pt cei care au masinile pe bg e persoana fizica, cu inca ~500 e se inmatriculeaza pe persoana juridica cu acte in regula+impozit platit.

 

pt cei care vor sa o inmatriculeze pe romania fara taxa platita, judecata tine un an de zile unde masina terbuie sa stea pe bara.(sunt pe net avocati)

 

si....cam atat :goodjob:

Masina nu trebuie sa stea pe bara :)

Link to comment
Share on other sites

tot o dati cu germania si masini vechi, exista normal, dar sunt folosite ca a 2-a sau a 3-a/5-a masina de catre proprietar, nu e singura lui masina cu care merge la servici si dupa paine, intelegi??? parerea mea e ca masina de zi cu zi ar trebui sa fie cat mai noua, ca pe langa ea mai ai alte masini vechi ca-ti plac sa le scoti 1data pe luna la plimbare, e pur treaba ta si inteleg.exista foarte multi care au o a 2-a masina trabant pentru ca sunt fani ai modelului, nu vad nimic aiurea in asta, dar sa ai un trabant ca masina de zi cu zi mi se pare aberant

 

Ti-a raspuns si Domi. Iar parerea ta este irelevanta, sa nu mai zic ca nu coincide cu realitatea.

 

Cat am stat acolo, aveam o vecina tinerica, probabil fara venituri prea mari, poate chiar studenta, cu un golf 1 singura ei masina, pentru ca o vedeam plecand cu ea in fiecare zi, iar masinile noastre stateau in aceeasi parcare.

 

Iar masini vechi de 20 de ani pe strada sunt n, sau n2, din motivele pe care ti le-a spus Domi.

Link to comment
Share on other sites

Ti-a raspuns si Domi. Iar parerea ta este irelevanta, sa nu mai zic ca nu coincide cu realitatea.

 

Cat am stat acolo, aveam o vecina tinerica, probabil fara venituri prea mari, poate chiar studenta, cu un golf 1 singura ei masina, pentru ca o vedeam plecand cu ea in fiecare zi, iar masinile noastre stateau in aceeasi parcare.

 

Iar masini vechi de 20 de ani pe strada sunt n, sau n2, din motivele pe care ti le-a spus Domi.

Si era cumva plina de rugina si "lipita cu scoci" cum sunt cele de pe la noi ?

Link to comment
Share on other sites

Care e relevanta intrebarii? Probabil ca masinile in general sunt in stare f buna tehnica, optica nu m-am uitat ca nu se vedea de pe geam.

 

Dar noi suntem o tara inca subdezvoltata, normal ca nu ne comparam cu Germania la standardele impuse pe strazi, la inspectiile periodice. Mai degraba ne comparam cu Albania.

 

Ideea e ca o masina veche nu inseamna neaparat un cazan, cum se spune pe aici. Si repet, la noi devin cazane din cauza RAR-ului care se face cum se face.

Link to comment
Share on other sites

Masini vechi sunt si in austria,italia,gernamnaia si in elvetia,ultimii avand salarii f mari,pb este ca masinile lor trec verificarile tehnice la orice ora,iar proprietarii nu isi rup de la gura ca sa carpeasca masina cu cine stie ce piesa/consumabil sh. Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.