Jump to content

"Problema" masinilor inmatriculate pe Bulgaria


euadicabobo

  

250 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Care e relevanta intrebarii? Probabil ca masinile in general sunt in stare f buna tehnica, optica nu m-am uitat ca nu se vedea de pe geam.

 

Dar noi suntem o tara inca subdezvoltata, normal ca nu ne comparam cu Germania la standardele impuse pe strazi, la inspectiile periodice. Mai degraba ne comparam cu Albania.

 

Ideea e ca o masina veche nu inseamna neaparat un cazan, cum se spune pe aici. Si repet, la noi devin cazane din cauza RAR-ului care se face cum se face.

 

Nu, nu ne comparam cu Germania, decat atunci cand NE CONVINE!!:laugh:

Dorim sa traim ca ei, dar cu ,,,mentalitatea balcanica! Iar, standardul unei masini (stare tehnica, rigurozitatea inspectiilor tehnice, piese de schimb de origine si altele) nu tin de cat de avansat economic este un stat.

Toti suntem participanti la trafic, legile sunt clare in aceasta privinta, doar ca la noi, dupa metoda balcanica, "merge si asa" (sau cu o spaga!!). Nu am vazut pe nimeni care sa fie deranjat ca ITP-ul (chiar si RAR-ul in anumite situatii) este luat fara ca masina sa ajunga pe la ei!!! Deci, nu ne putem compara cu Germania!

Masini vechi sunt si acolo, dar - daca au TUV - nu ai grija masinii! (sa va spuna @DOMI cat l-a costat sa treaca TUV-ul si cat l-au controlat; iar masina lui nu e noua!). Asa ca ....

Link to comment
Share on other sites

apropos de tuv pe afara , am trecut printr-o situatie de genul asta si nu vroiau sa-mi dea revizia pt ca nu-mi mergea geamul electric de la sofer :frantics: , in schimb treceam noxele . In fine era ceva cu macaraua , se tot agata , mi-au rezolvat tot ei .
Link to comment
Share on other sites

Iar parerea ta este irelevanta, sa nu mai zic ca nu coincide cu realitatea.

 

 

da ma asa e , parerea ta e relevanta, toata lumea o arde retro in masini de 20 de ani afara, ai dreptate.ma da ne lasi? 90% din masinile de afara sunt mai noi de 10 ani

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

As vrea sa postez ceva, off topic! Cu toate ca, daca ne gandim bine, toate astea ni se trag de ...."sus"! Este ceva dedicat lor! Pentru ca, in esenta, toate astea ni se trag de ...sus! Taxe si impozite aberante, toate sunt rodul gandirii ....

 

MARŞ DE ADIO (COLEGILOR MEI MÂRLAMENTARI) AdrianPăunescu

 

 

La muncă , derbedei , că trece anul şi vin ăilalţi şi-o să vă ia ciolanul. Făceaţi pe democraţii cei cucernici, P.... mamii voastre de nemernici. Scuipaţi-vă-ntre voi cum se cuvine şi-apoi convingeţi-vă că e bine. C-aţi luat o ţară de mai mare dragul şi i-aţi distrus averile şi steagul. S-ajungem colonia de ocară care-şi va cere scuze în maghiară. Şi , prin complicităţi cu demoni aprigi, aţi desfiinţat uzine, câmpuri, fabrici. Şi, prin vânzări de ţară infernale, aţi omorât cu voia animale. La greul greu care mereu ne-ncearcă, răspundeţi cu un greu de moarte, parcă. Şi i-aţi găsit şi bolii un remediu întoarceţi România-n Evul Mediu. Ce căzături, ce târfe, ce mizerii, v-aş desena cu acul, să vă sperii. Dar voi nici sânge nu aveţi în vine, ci credite din călimări străine. Le ştiţi lui Hitler şi lui Stalin taina şi-mpingeţi Bucovina în Ucraina. Aşa cum ceilalţi, limpezească-i valul s-au compromis negustorind Ardealul. De unde sunteţi, mă, din ce găoace, cum v-au putut părinţii voştri face? Ce condimente le-au picat în spermă de e trădarea voastră-atât de fermă? Aţi pus nenorocita voastră labă pe-această tristă ţară Basarabă. Şi vreţi cu-ameninţare şi cu biciul s-o faceţi curva voastră de serviciu. Mimaţi respectul pentru cele sfinte, dar vindeţi şi pământuri şi morminte. Aţi inventat examene severe, supunere poporului spre-a-i cere. Şi toată zbaterea a fost degeaba că-n nas mai marii v-au închis taraba. Minciuna voastră v-a adus pe scenă, actori într-o politică obscenă. Şi-acum, că-i un prăpăd întreaga ţară, ia cereţi-vă puţintel, afară. Decât să vă trimită ţara noastră, mai bine mergeţi voi în mama voastră. Plecaţi de-aici, cu-o grabă funerară, şi nu albanizaţi această ţară . Băgaţi viteză, că vă trece anul şi s-a scurtat şi s-a-nvechit ciolanul. Şi ce vă pot eu spune la plecare decât lozinca lui Fănuş cel mare: Nenorociţilor, se rupe şnurul, "La muncă, la bătut ţăruşi cu curul !" Aceste mesaj nu este îndreptat împotriva vreunui popor pomenit în aceste rânduri, ci dimpotivă, e o admiraţie pentru capacitatea altor popoare de a străluci prin bogăţiile altora!

Edited by c.sainz
Link to comment
Share on other sites

Cu mult peste 3000 de masini inmatriculate in BG sunt numai in Constanta, lasa-ma cu bancurile astea ...

Banii ii scoti de la asiguratori, problema este ca majoritatea nu-si cunosc drepturile, iar asiguratorii profita de treaba asta. Ia cauta pe cei ce au facut reclamatie la CSA, sa vezi cum s-au schimbat datele problemei instant .. eu cel putin vorbesc din proprie experienta ... tu ?

Tu te vezi ce aberatii scrii ? daune pentru victime numai in urma unui proces .... Pai asa este si NORMAL! Cine ai fi vrut sa stabileasca un quantum? victima? asiguratorul ?

Se pare ca nu prea ai idee de procedura, hai sa iti explic: TU esti victima in urma unui accident rutier da? Vinovatului i se deschide dosar penal pentru vatamare corporala din culpa, iar tu te constitui parte civila in proces, si ceri niste despagubiri, iar instanta stabileste quantumul ....

 

 

s-au schimbat pe dracu datele problemei; am avut un caz in care era implicata carpatica acum 2 ani jumate (m-a lovit un asigurat de-al lor), si cand am fost sa fac reclamatie la CSA (pt ca, cretinii de inspectori nu voiau sa-mi dea niste piese la inlocuit, desi erau rupte si erau din plastic), pe langa mine mai erau 4 persoane care faceau reclamatie la fix aceeasi sociatate de asigurari, din diferite alte motive; si tanti aia de acolo, care era si directoare pe vremea aia incerca sa convinga pe toata lumea ca de fapt carpaticaa e o super firma, si ca de fapt noi cei care reclamam avem o problema

 

am rezolvat treaba intr-un final (dupa vreo 5-6 luni de plimbari, stat la cozi si telefoane in zadar si intrevederi cu tot felul de angajati ai carpaticii, juristi sau ce naiba erau), pt ca aveam casco la masina, si am reparat-o pe casco

pot sa spun ca nici pana acum aia de la omniasig (de unde aveam eu casco) nu au recuparat banii de la carpatica (desi se fac 3 ani), se judeca cu ei, si cel care m-a lovit, fiind un vecin mi-a spus ca a fost chemat in judecata de curand ca martor sau ceva de genul asta (si toate astea pt o dauna de 2500 lei)

 

si mai am alte cateva exemple de prieteni si cunostinte care din daune de 20-30.000 lei nu si-au recuperat nici macar 50% din valoare devizelor, si au platit din buzunar ca sa-si recupereze masinile de la service-uri

Edited by georgexu
Link to comment
Share on other sites

da ma asa e , parerea ta e relevanta, toata lumea o arde retro in masini de 20 de ani afara, ai dreptate.ma da ne lasi? 90% din masinile de afara sunt mai noi de 10 ani

 

Ai fost tu de curand in germania? Ca despre ea e vb, te contrazici cand habar n-ai ca 50% din masinile de pe strada sunt golf 1,2,3, si altele din vremea lor. Macar daca ai fi fost, n-ai mai fi vorbit de 90%. Tu din ce basme vorbesti, ti-am zis ca realitatea ta e alta, si sincer cred ca postezi doar sa te contrazici cu unul si altu.

Link to comment
Share on other sites

Ei culmea, eu am un prieten care are acum o dauna la carpatica si dosarul merge foarte bine, ce zici de asta?

 

Ai fost tu de curand in germania? Ca despre ea e vb, te contrazici cand habar n-ai ca 50% din masinile de pe strada sunt golf 1,2,3, si altele din vremea lor. Macar daca ai fi fost, n-ai mai fi vorbit de 90%. Tu din ce basme vorbesti, ti-am zis ca realitatea ta e alta, si sincer cred ca postezi doar sa te contrazici cu unul si altu.

Esti amuzant ...NOT! Majoritatea masinilor sunt vechi de cel mult 8 ani la ei, lasa-ne cu basmele tale.

Link to comment
Share on other sites

Ai fost tu de curand in germania? Ca despre ea e vb, te contrazici cand habar n-ai ca 50% din masinile de pe strada sunt golf 1,2,3, si altele din vremea lor. Macar daca ai fi fost, n-ai mai fi vorbit de 90%. Tu din ce basme vorbesti, ti-am zis ca realitatea ta e alta, si sincer cred ca postezi doar sa te contrazici cu unul si altu.

 

In ce sat uitat de lume ? Si sincer cand vezi un G3 pe strada arata tipla,iar proprietarul nu o carpeste cu piese sh asta dupa ce a facut foamea 2-3 luni.

Link to comment
Share on other sites

Ei culmea, eu am un prieten care are acum o dauna la carpatica si dosarul merge foarte bine, ce zici de asta?

 

 

Esti amuzant ...NOT! Majoritatea masinilor sunt vechi de cel mult 8 ani la ei, lasa-ne cu basmele tale.

 

d'aia cele mai multe prezentari de masini pe BMWsyndikat.de sunt e36.

 

GIGI CONTRA te contrazici aiurea.si aia d'acolo baga piese SH, ca NU E NICI O RUSINE!!! dar la meltenica aici este! :sick:

 

In ce sat uitat de lume ? Si sincer cand vezi un G3 pe strada arata tipla,iar proprietarul nu o carpeste cu piese sh asta dupa ce a facut foamea 2-3 luni.

 

tu esti paralel chiar si cu umbra ta! :thumbsup:

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

In nemtia pana si cel mai prost platit lucrator produce 13-1500e,masina lui la orice ora trece TUV-ul,la noi toate au articulatiile,directia,franele si anvelopele varza,in schimb sunt foliate si au csenon.

 

Sincer in nemtia pe strazi am vazut mai multe e90-uri decat e36,probabil cei care detin e90-uri sunt prea ocupati incat sa stea pe forum.La italieni cel putin,cei care aveau e36-euri erau romanii.La polul opus moldovenii si ucrainienii,la ac. masinile vechi predomina.

 

Fara jigniri colegule,nu te-am facut nici paralele nici prost,asta e pararea mea si o mentin,fie ca iti convine sau nu.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

pai si iar ajungem la nivelul remuneratiei romanului, la ce isi permite sau nu (dupa unii), la taxele si impozitele abuzive etc etc...degeaba!

 

felicitari celor care si-au inmatriculat masinile in BG!!! ptr ca nu au fost jecmaniti de statul roman!

 

Care ati vazut la "romania te iubesc" pe protv emisiunea despre autostrazi? :sick: :sick: :sick:

Link to comment
Share on other sites

d'aia cele mai multe prezentari de masini pe BMWsyndikat.de sunt e36.

GIGI CONTRA te contrazici aiurea.si aia d'acolo baga piese SH, ca NU E NICI O RUSINE!!! dar la meltenica aici este! :sick:

Tu ai vazut cum arata majoritatea E36 la ei si cum arata majoritatea E36 la noi ?!

Incepi sa o iei pe aratura, adica 50% din masinile ce ruleaza in Germania sunt E36 nu? =)))) Pun pariu ca mai mult de 50% din masinile vechi de la ei sunt la vanzare... Nu zice nimeni sa nu iei piese sh, dar piese de caroserie, chestii de genul, nu ce se vand la noi: placute de frana, discuri, casete directie si alte chestii .... hai sa pastram totusi o decenta in afirmatii.

Edited by rain
Link to comment
Share on other sites

pai si mie mi se pare aberant sa iei piese sh la frane articulatii etc, mai ales consumabile.

 

dar de ce ti se pare aiurea sa cumperi un grup cu alte rapoarte de ex? sh...sau o cutie, sau pplanetare ptr alt grup, sau sistemul de franare de pe o motorizare mai buna, cu etrierii reconditionati si discuri noi, sau un cardan, etc...pe care le poti reconditiona cu bani rrelativ putin?

 

stii cat e un grup nou? o cutie? un cardan?

 

ccati de aici cumpara gume noi? si nu ma refer la cei cu jante pe 15. intreb si eu, poate nu ssunt singurul "sarac".

 

ps: sunt si la noi o gramada e36 in stare foarte buna.daca nu le-ai vazut tu, inseamna ca nu te-ai uitat unde trebuie.

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Nu am zis ca nu sunt E36 in stare buna la noi, am zis ca majoritatea sunt PRAF. Chiar in Constanta exista un E36 M3 in stare impecabila, rar am vazut masina mai intretinuta decat aia, dar asta nu inseamna ca majoritatea nu sunt praf ....
Link to comment
Share on other sites

rain, cine dracu' ia placute de frana second hand? Cat mai aveti de gand sa mai exagerati?

 

Si pana la urma discutia era ca in germania, exista masini mult mai vechi ca la noi pe strada, care circula fara nicio rusine, fara sa fie cazaturi, tocmai pt ca acolo nu permite legea. Deci sincer, am vazut masini vechi o gramada, si mai putine e90, e60, in Munchen. Asa ca hai sa lasam subiectul asta, ca e de ca**t.

Link to comment
Share on other sites

Tu atat ai fost in stare sa intelegi din ce s-a discutat ? problema nu este neaparat ca masina e veche, problema este ca MAJORITATEA masinilor vechi de la noi sunt praf ... pe cand acolo sunt intr-o stare tehnica excelenta, pentru ca isi permit o intretinere corespunzatoare, contrat situatiei de pe la noi .. acum hai sa fim seriosi, crezi ca toti de la noi care au masini vechi si le-au luat ca sunt ei mari fani, puteau sa-si ia una noua sau mai noua, dar au preferat una veche?! Sunt si care au masini vechi din pasiune, cu posibilitati financiare, dar aceia sunt putini, iar masinile sunt intr-o stare excelenta.
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare o fitza de doi lei sa ai ceva impotriva masinilor pe Bg si sa preferi sa dai o groaza de bani in plus doar pt a avea numar de Romania.Personal am (printre altele) un 318i e46 din 99 in stare f buna care l-am luat cu doar 2800e,pt ca romanul este obtuz si pretul lui este artificial scazut pe piata.Pretul unei masini identice dar inmatriculata in Ro incepe de la 4500 e,de obicei spre 5000e.F bine mi-am zis.Nu au decat altii sa dea atatia bani in plus pe o masina la fel, doar pt ca are numere de Ro.Personal prefer sa fiu un cocalar de Bg dar cu 2000 e ramasi in buzunar.
Link to comment
Share on other sites

Tu atat ai fost in stare sa intelegi din ce s-a discutat ? problema nu este neaparat ca masina e veche, problema este ca MAJORITATEA masinilor vechi de la noi sunt praf ... pe cand acolo sunt intr-o stare tehnica excelenta, pentru ca isi permit o intretinere corespunzatoare, contrat situatiei de pe la noi .. acum hai sa fim seriosi, crezi ca toti de la noi care au masini vechi si le-au luat ca sunt ei mari fani, puteau sa-si ia una noua sau mai noua, dar au preferat una veche?! Sunt si care au masini vechi din pasiune, cu posibilitati financiare, dar aceia sunt putini, iar masinile sunt intr-o stare excelenta.

 

 

Asa si?

 

Daca eu nu sunt de acord ca masinile vechi de la noi sunt praf ce zici?

 

Ca argument aduc intalnirile cu membrii de pe club, sau alti cunoscuti de-ai mei cu masini mai vechi, toate in stare catre impecabila.

 

Pana si un amic de la tara, intr-un sat uitat de lume, imi zice odata ca a bagat peste 10 mil in directie, toate piese noi, ca sa fie masina ok. Si tu imi zici mie, hai nu mai insista ca nu ma convingi.

Edited by increatul
Link to comment
Share on other sites

Tu atat ai fost in stare sa intelegi din ce s-a discutat ? problema nu este neaparat ca masina e veche, problema este ca MAJORITATEA masinilor vechi de la noi sunt praf ... pe cand acolo sunt intr-o stare tehnica excelenta, pentru ca isi permit o intretinere corespunzatoare, contrat situatiei de pe la noi .. acum hai sa fim seriosi, crezi ca toti de la noi care au masini vechi si le-au luat ca sunt ei mari fani, puteau sa-si ia una noua sau mai noua, dar au preferat una veche?! Sunt si care au masini vechi din pasiune, cu posibilitati financiare, dar aceia sunt putini, iar masinile sunt intr-o stare excelenta.

 

si iarasi te c..ci in gusturile omului.... :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare o fitza de doi lei sa ai ceva impotriva masinilor pe Bg si sa preferi sa dai o groaza de bani in plus doar pt a avea numar de Romania.Personal am (printre altele) un 318i e46 din 99 in stare f buna care l-am luat cu doar 2800e,pt ca romanul este obtuz si pretul lui este artificial scazut pe piata.Pretul unei masini identice dar inmatriculata in Ro incepe de la 4500 e,de obicei spre 5000e.F bine mi-am zis.Nu au decat altii sa dea atatia bani in plus pe o masina la fel, doar pt ca are numere de Ro.Personal prefer sa fiu un cocalar de Bg dar cu 2000 e ramasi in buzunar.

Sa vezi ce fita de 2 lei o sa fie cand o sa te pocneasca unu cu numere de BG, atunci distractie!

 

Asa si?

 

Daca eu nu sunt de acord ca masinile vechi de la noi sunt praf ce zici?

 

Ca argument aduc intalnirile cu membrii de pe club, sau alti cunoscuti de-ai mei cu masini mai vechi, toate in stare catre impecabila.

 

Pana si un amic de la tara, intr-un sat uitat de lume, imi zice odata ca a bagat peste 10 mil in directie, toate piese noi, ca sa fie masina ok. Si tu imi zici mie, hai nu mai insista ca nu ma convingi.

Masinile de pe bmwclub.ro nu reprezinta nici 10% din bmw-urile ce ruleaza pe strazile patriei ...

 

si iarasi te c..ci in gusturile omului.... :goodjob:

Nu fac nimic pe gusturile nimanui, dar astea cu aveam bani de E90 dar eu sunt mare fan E36 si nu am vrut eu E90/E60 samd sunt fumate de mult ... sunt penibile de fapt ...

Link to comment
Share on other sites

statistic vorbind media europeana se invarte in jur de 8 ani . Ea a crescut ( e semn de reducere a nivelului de trai) din anii 80 incoace, de la o medie de 6 ani, desi numarul lor a crescut.

 

Costul mediu de detinere a unei masini a crescut si el, e apropae dublu fata de sfarsitul anilor 90.

In restul tariilor se invarte in jur de 8. De fapt in DE, cum sunt ei ca nu arunca nimic si trag de orice la maxim, e mai mare de 8 ani. Pot posta niste tabele, dar datele sunt publice, se gasesc cu usurinta.

 

 

Cea mai mica varsta medie e bineinteles in Luxembourg, care are niste facilitati incredibile pentru masini noi, si la ei varsta medie de prin 2000 incoace e de regula intre 4 si 5 ani. Pe langa prime ECO de 1000-2000 de euro pentru motoare mici sub 120g/km, orice resident in Luxembourg are dreptul sa cumpere o masina fara TVA odata la 3 ani. Astea sunt masuri reale de inoire a parcului auto, nu magariile care se fac la noi. Si merg, ca dovada ca au intradevar cea mia mica varsta medie din Europa.

NU poti sa fortezi asta taxand masinile vechi, ci pur si simlu facand in asa fel incat cetatenii sa isi poate permite masini noi. Sa fim seriosi, in afara de o mana de fanatici ca noi insignifianta statistic, majoritatea oamenilor normali la cap isi doresc masini noi, dar nu isi permit.

 

 

si rain, multi doar au impresia ca isi permit e90 si e60. Si din pacate sunt chiar posesori de e90 si e60.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Nu fac nimic pe gusturile nimanui, dar astea cu aveam bani de E90 dar eu sunt mare fan E36 si nu am vrut eu E90/E60 samd sunt fumate de mult ... sunt penibile de fapt ...

 

Poti sa o tii pe-a ta cat vrei, deja devii penibil pe un forum bmw, sa blamezi pe cei cu e36 ca nu au e90, pt ca daca ar fi avut bani si-ar fi luat.

 

Asa ca deja mi-am consumat prea mult din timpul meu liber pe tine, si ma retrag. Si daca mai insisti, s-ar putea sa ma provoci sa imi iau si un ban.

Edited by increatul
Link to comment
Share on other sites

pai cine a zis asa ceva? eu sigur nu...daca aveam bani, luam si eu e92 nu 90.

 

in cazul meu:

 

mi-am luat masina acum trei ani, prima masina. am strans 3000e in vreo 2 ani, din salariu, plus inca vreo 2 din ce am castigat si eu la pariuri sportive (nu cu bulan).

 

am zis, ok, imi trebuie o masina la vreo 3000-3500 sa o si inmatriculez, am studiat piata, nu stiam foarte multe despre e36, mai aveam variante golf 3, corrado etc...e36 coupe mi-a rupt gura, exterior/interior, dotari, motorizari etc...si mi-am luat o frumusete, cu motor mic 1.6 ffind prima masina si cu carnet abia luat.

 

ce masina luam la 5000e noua? aici luand in considerare si preferintele fiecaruia, deci si ale mele.

Link to comment
Share on other sites

statistic vorbind media europeana se invarte in jur de 8 ani . Ea a crescut ( e semn de reducere a nivelului de trai) din anii 80 incoace, de la o medie de 6 ani, desi numarul lor a crescut.

 

Costul mediu de detinere a unei masini a crescut si el, e apropae dublu fata de sfarsitul anilor 90.

In restul tariilor se invarte in jur de 8. De fapt in DE, cum sunt ei ca nu arunca nimic si trag de orice la maxim, e mai mare de 8 ani. Pot posta niste tabele, dar datele sunt publice, se gasesc cu usurinta.

 

 

Cea mai mica varsta medie e bineinteles in Luxembourg, care are niste facilitati incredibile pentru masini noi, si la ei varsta medie de prin 2000 incoace e de regula intre 4 si 5 ani. Pe langa prime ECO de 1000-2000 de euro pentru motoare mici sub 120g/km, orice resident in Luxembourg are dreptul sa cumpere o masina fara TVA odata la 3 ani. Astea sunt masuri reale de inoire a parcului auto, nu magariile care se fac la noi. Si merg, ca dovada ca au intradevar cea mia mica varsta medie din Europa.

NU poti sa fortezi asta taxand masinile vechi, ci pur si simlu facand in asa fel incat cetatenii sa isi poate permite masini noi. Sa fim seriosi, in afara de o mana de fanatici ca noi insignifianta statistic, majoritatea oamenilor normali la cap isi doresc masini noi, dar nu isi permit.

 

 

si rain, multi doar au impresia ca isi permit e90 si e60. Si din pacate sunt chiar posesori de e90 si e60.

I rest my case :)

 

Poti sa o tii pe-a ta cat vrei, deja devii penibil pe un forum bmw, sa blamezi pe cei cu e36 ca nu au e90, pt ca daca ar fi avut bani si-ar fi luat.

 

Asa ca deja mi-am consumat prea mult din timpul meu liber pe tine, si ma retrag. Si daca mai insisti, s-ar putea sa ma provoci sa imi iau si un ban.

Nu am blamat pe nimeni, cu atat mai putin pe unii ca au o masina si nu alta, spun doar ce s-a discutat pe acest forum, unii posesori de E36 sustineau sus si tare ca si-ar fi permis E90 dar ei prefera E36 ... tu intelegi ce vrei, faptul ca sunt eu penibil? este strict parerea ta, fiecare are dreptul la una.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.