Jump to content

"Problema" masinilor inmatriculate pe Bulgaria


euadicabobo

  

250 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Referitor la asigurare,mari prostii am citit pe aici. Nu se poate si in nicio tara nu e valabila despagubirea doar in cazul in care conduce proprietarul, si in rest nu.

Deci despagubirea se face indiferent cine conduce, in toate tarile civilizate toate masinile copiilor sunt asigurate pe parinti, din cauza sumelor prea mari pt tineri.

Link to comment
Share on other sites

Referitor la asigurare,mari prostii am citit pe aici. Nu se poate si in nicio tara nu e valabila despagubirea doar in cazul in care conduce proprietarul, si in rest nu.

Deci despagubirea se face indiferent cine conduce, in toate tarile civilizate toate masinile copiilor sunt asigurate pe parinti, din cauza sumelor prea mari pt tineri.

 

in uk asigurarea masinii e pe persoanacare e proprietar sau maxim 2 si se plateste mai mult . de aia nu se imprumuta masina fiindca nu ar avea asigurare noul conducator.

Edited by baronu25
Link to comment
Share on other sites

pot sã trag o concluzie, Încã mai avem printre noi mulÞi comuniºti... 'oameni' care nu pricep cã suntem o Þarã liberã unde ar trebui sã se aplice legi de bun simÞ ºi unde ar trebui sã existe normalitate la propriu, iar ele, legile, sã fie in folosul oamenilor creând stabilitate, nu confuzie ºi Înverºunare,,

imi atrĂŁgea cineva atenĂžia cĂŁ dacĂŁ am motor mare trebuie sĂŁ plĂŁtesc, prietene dragĂŁ e discriminatoriu ca eu sĂŁ plĂŁtesc de 20 de ori mai mult ptr cĂŁ am 2 cilindri in plus, am tot 4 roĂži, am tot un singur volan... circul tot pe asfalt, incredibil ce mentalitate au unii...

Link to comment
Share on other sites

pot sã trag o concluzie, Încã mai avem printre noi mulÞi comuniºti... 'oameni' care nu pricep cã suntem o Þarã liberã unde ar trebui sã se aplice legi de bun simÞ ºi unde ar trebui sã existe normalitate la propriu, iar ele, legile, sã fie in folosul oamenilor creând stabilitate, nu confuzie ºi Înverºunare,,

imi atrĂŁgea cineva atenĂžia cĂŁ dacĂŁ am motor mare trebuie sĂŁ plĂŁtesc, prietene dragĂŁ e discriminatoriu ca eu sĂŁ plĂŁtesc de 20 de ori mai mult ptr cĂŁ am 2 cilindri in plus, am tot 4 roĂži, am tot un singur volan... circul tot pe asfalt, incredibil ce mentalitate au unii...

 

Da, cred ca avem o LUME nebuna!!!!:laugh: Pentru ca, peste tot prin lume, un motor mare e impozitat mai mult!

Link to comment
Share on other sites

http://stirileprotv....-bani-grei.html

 

Ce inteleg eu de acolo , statul nostru vrea sa dea o lege cu 90 de zile circulatie cu numere straine in RO , ceea ce este o mare discriminare dupa cum spune si deputatul ala si bulgarii la randul lor vor sa adopte legea cu 14 zile , facuta dupa parerea mea de gura noastra , ca e frectie la picior de lemn , cu o procura scapi de legea lor. Lor nu le convin bani la stat pe niste masini care nici macar nu polueaza la ei in tara ?

 

Nu ma gandesc decat ca nu are cum sa dea liber doar 90 de zile nr. pe BG deoarece ar fi discriminare fata de cetatenii bulgari si ar da in transportul international si turism .

Edited by Billy_e36
Link to comment
Share on other sites

dar oare in legislatia europeana ce se spune despre dreptul de circulatie in alte tari? ca ce scrie acolo se aplica in toata tarile UE, nu? altfel, e discriminare.

 

http://www.politisti.ro/topic/245-masinile-inmatriculate-in-strainatate/

 

din alt punct de vedere :laugh:

 

SECTIUNEA a 6-a

Circulatia autovehiculelor în traficul international

 

Art.82. - (1) Autovehiculele si remorcile înmatriculate în România pot trece frontiera de stat pe drumurile publice, daca îndeplinesc conditiile cerute pentru a fi admise în circulatia internationala, iar conducatorii lor poseda permis de conducere valabil, în conditiile stabilite prin tratatele la care România este parte sau care este eliberat de autoritatile competente ale statelor membre ale Uniunii Europene sau Spatiului Economic European ori a carui valabilitate este recunoscuta în aceste state pe baza de reciprocitate.

(2) Autovehiculele si remorcile înmatriculate în alte state pot trece frontiera de stat si pot circula pe drumurile publice din România, daca îndeplinesc conditiile tehnice prevazute în Conventia asupra circulatiei rutiere, încheiata la Viena la 8 noiembrie 1968 si ratificata de România prin Decretul nr.318/1980, dar numai pe perioada cât sunt asigurate pentru cazurile de raspundere civila ca urmare a prejudiciilor produse prin accidente de autovehicule.

(3) Pentru a conduce un autovehicul pe teritoriul României, persoanele care sunt titulare ale unui permis de conducere eliberat într-un stat care nu este membru al Conventiei asupra circulatiei rutiere, prevazuta la alin. (2), trebuie sa posede si permis de conducere international.

(4) Autovehiculele si remorcile înmatriculate în alte state, detinute de persoane care au sediul sau domiciliul în România, pot fi conduse pe drumurile publice pe o perioada de maximum 90 de zile de la introducerea acestora în tara, daca sunt asigurate pentru cazurile de raspundere civila ca urmare a pagubelor produse prin accidente de circulatie.

(5) Persoanele care si-au stabilit resedinta în România pot sa îsi înmatriculeze autovehiculele sau remorcile la autoritatea competenta din zona de resedinta.

(6) Autovehiculele înmatriculate în statele care nu sunt semnatare ale Conventiei asupra circulatiei rutiere, prevazuta la alin. (2) sunt obligate sa poarte în partea din spate semnul distinctiv al statului care a efectuat înmatricularea.

 

Art.83. - (1) Persoanele care domiciliaza în alte state, aflate temporar în România, pot conduce autovehicule pe drumurile publice daca poseda permis de conducere valabil, conform modelelor stabilite în Conventia asupra circulatiei rutiere, prevazuta la art. 82 alin. (2), sau a carui valabilitate este recunoscuta pe baza de reciprocitate.

(2) Persoanele cu domiciliul în România care poseda permise de conducere nationale eliberate de autoritatile statelor membre ale Conventiei asupra circulatiei rutiere au dreptul sa conduca autovehicule pe drumurile publice cel mult 90 de zile de la intrarea lor în tara.

(3) Persoanele care si-au stabilit resedinta în România pot sa îsi preschimbe permisul de conducere, obtinut în alt stat semnatar al Conventiei asupra circulatiei rutiere, într-unul românesc, la autoritatea competenta din zona de resedinta.

(4) Preschimbarea permiselor de conducere nationale emise de autoritatile straine cu documente similare românesti se efectueaza în conditiile stabilite prin ordin al ministrului administratiei si internelor, care se publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.

 

alea doua se cam bat cap in cap. pai ori cat ai asigurare, ori 90 de zile.

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

In germania asigurarea e doar pe proprietar si stiam ca si in uk era candva asa.

Oricum sunt f curios ce se intampla cu actualii posesori de masini pe bg, am destui prieteni in situatia de fata.

 

In DE, prima masina pe care esti proprietar poate fi condusa si de alti membrii ai familiei in masura in care declari acest lucru la societatea de asigurari, astfel incat ei sa-ti recalculeze prima. De ex, masina mea mai este condusa si de sora mea cu 10 ani mai tanara, ceea ce mi-a adaugat anual cateva sute de euro la asigurare.

 

La a doua masina pe care o ai pe nume, se schimba povestea, in sensul ca aceea e considerata masina de hobby si poate fi asigurata si condusa doar de proprietar.

Link to comment
Share on other sites

Si atunci care e ideea sa ne luam masini mai vechi si mai proaste ca este taxa mai mica ?

Prefer mai bine sa-mi iau o masina mai noua (e46 + taxa ajunge la 10000 euro)e90 si sa o inmatriculez in alta tara.Si iata ca in loc de e46 din 2004 iau e90 din 2006.

Nu crezi ca e mai bine.

 

Pai taxa la e90 e4 este mai mare decat la e46 E4 si mult mai mare decat la e46 E3 98-99.

 

mah, cat dintre voi care salutati cu atat patos interzicerea asta, ati avut accidente cu masini BG? sau e doar de "doamne fereste"?

 

@ionut_marius

 

de ce sa imi iau e46 sau orice alta masina dupa 2004 sa fie e4 sau e3? poate eu vreau e36 325/328 ca asa imi place mie, sau vre-un e38...de ce sa dau 4000++++++ euro la stat? PTR CE?

 

voi va intrebati unde se duc banii astia? taxa poluare, accize, impozite, rovignete...in 42 km in 20 de ani? despre ce dreacu vorbim aici? sa stam sa ne f...a statul in orice pozitie, si apoi sa tipam ca ne si place!!!!!!!!!!!!!

 

@zeronoo

 

 

moaaaa, gata, petrecem, ce fericire pe noi...acum o sa fie benzina mai ieftina, aerul mai curat si o sa creasca salariile cu 50%!!!!!!!!!!!!!!

 

Pai daca vrei 7er cu motor L6 sau V8 inseamna ca iti permiti,intrteinerea nu este tocmai ieftina.

 

scuze ca iti pun o intrebare mai personala, dar cat castigi tu acolo?

 

aaaaa, da, cand salariul nostru mediu este pana in 800 ron si impozitul la 3.000 cmc sare de 2000 ron atunci sta bine treaba nu?sau ar terbui sa se reflecte putin si cu veniturile?

 

 

nu raspunde la prima intrebare, era retorica!

 

Serios,daca as catiga 800ron as merge cu RATB-ul,in niciun caz cu bmw de 3000cm.

 

nu te supara pe mine ca iti spun dar esti un mare prost daca gandesti in halul asta.

 

fac pariu cu tine ca ori esti un copil care nu a trecut prin greu si ai primit totul dea gata ori tu nu traiesti in lumea noastra ai cu totul alta lume virtuala inn care traiesti .

 

Nu face ca pierzi,fiecare ar trebui sa ne vedem lungul nasului si sa ne cumparam ceea ce ne permitem.

 

O persoana care nu-si poate permite 1000e in plus pe bune,nu are ce cauta intr-un bmw si cu atat mai mult intr-o masina cu motor de 3000cm.

 

 

Si cand te gandesti ca unii platesc >60k euro pe masini cu motoare de 3000cm si altii vor V8-uri cu 2-3k euro in buzunar.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

pot sã trag o concluzie, Încã mai avem printre noi mulÞi comuniºti... 'oameni' care nu pricep cã suntem o Þarã liberã unde ar trebui sã se aplice legi de bun simÞ ºi unde ar trebui sã existe normalitate la propriu, iar ele, legile, sã fie in folosul oamenilor creând stabilitate, nu confuzie ºi Înverºunare,,

imi atrĂŁgea cineva atenĂžia cĂŁ dacĂŁ am motor mare trebuie sĂŁ plĂŁtesc, prietene dragĂŁ e discriminatoriu ca eu sĂŁ plĂŁtesc de 20 de ori mai mult ptr cĂŁ am 2 cilindri in plus, am tot 4 roĂži, am tot un singur volan... circul tot pe asfalt, incredibil ce mentalitate au unii...

La un motor de 4000 platesti de 80 de ori mai mult.Aberatii "Made in Romania"

Link to comment
Share on other sites

In zona mea, au aparut de putin timp un 7'ar V8 din 2005 si un A8 V8 din '98 inmatriculate in Italia.Aveti idee cat costa asigurarea in Italia, pentru asa ceva?Credeti ca au asigurare?"Dar vai...!" sunt de Italia, ura noastra e indreptata spre Bulgaria, deci nu e nici o problema, nu-i asa ?

Defapt totul se reduce la acea trasatura primara a omului, REPULSIA fata de cel care este diferit!Restul sunt scuze penibile date de niste oameni limitati si frustrati, desi simt si un puternic sentiment de INVIDIE (noi avem V8 iar voi L4).

Desi pe acest forum ar trebui sa vorbim doar despre BMW(vezi Fb, Tw, s.a.) si eu am reusit sa ma abtin sa comentez atatea si atatea aberatii de subiecte, acum nu am reusit!

Uitati ce ati facut, nu sunt mai bun decat voi...!De data asta cel putin!

Edited by AFR
Link to comment
Share on other sites

In zona mea, au aparut de putin timp un 7'ar V8 din 2005 si un A8 V8 din '98 inmatriculate in Italia.Aveti idee cat costa asigurarea in Italia, pentru asa ceva?Credeti ca au asigurare?"Dar vai...!" sunt de Italia, ura noastra e indreptata spre Bulgaria, deci nu e nici o problema, nu-i asa ?

Defapt totul se reduce la acea trasatura primara a omului, REPULSIA fata de cel care este diferit!Restul sunt scuze penibile date de niste oameni limitati si frustrati, desi simt si un puternic sentiment de INVIDIE (noi avem V8 iar voi L4).

Desi pe acest forum ar trebui sa vorbim doar despre BMW(vezi Fb, Tw, s.a.) si eu am reusit sa ma abtin sa comentez atatea si atatea aberatii de subiecte, acum nu am reusit!

Uitati ce ati facut, nu sunt mai bun decat voi...!De data asta cel putin!

Tu chiar crezi ca pentru toata lumea conteaza marimea motorului ? atat de penibil sa fii ?

Link to comment
Share on other sites

Fara sa te superi, dar nu ai dreptate! (ma refer strict la ce ai scris!). Daca ai salariul de 800 lei, nu-ti cumperi masina cu motor de 3000 cmc, indiferent de marca ei! Sa fim seriosi!!

Si, cand iti cumperi BMW, ar trebui sa faci toate calculele INAINTE sa-l platesti. O masina (indiferent de valoarea ei) nu inseamna doar pret de achizitie si impozit!!!

 

In rest, eu sunt PENTRU desfiintarea taxei idioate de prima inmatriculare/mediu si inlocuirea ei cu una anuala, suportabila, in functie de cat polueaza fiecare! Si, as mai "remedia" problema ITP-ului care este luat de fff multi, fara sa-si duca masina la atelier!

nu pre-a m-am exprimat eu cum terbuie.

ideea pe care o sustineam este ca salariul mediu este sub 800 ron iar pt un motor de 3000 cmc se impoziteaza >2000 ron.

ideea era de diferenta de bani pe care o ia statul, nicidecum ca un salariat cu 800 ron pe luna sa aibe un autoturism cu 3000 cmc.

 

sper ca s-a inteles :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

SECTIUNEA a 6-a

Circulatia autovehiculelor ĂŽn traficul international

 

Art.82. - (1) Autovehiculele si remorcile Înmatriculate În România pot trece frontiera de stat pe drumurile publice, daca Îndeplinesc conditiile cerute pentru a fi admise În circulatia internationala, iar conducatorii lor poseda permis de conducere valabil, În conditiile stabilite prin tratatele la care România este parte sau care este eliberat de autoritatile competente ale statelor membre ale Uniunii Europene sau Spatiului Economic European ori a carui valabilitate este recunoscuta În aceste state pe baza de reciprocitate.

(2) Autovehiculele si remorcile Înmatriculate În alte state pot trece frontiera de stat si pot circula pe drumurile publice din România, daca Îndeplinesc conditiile tehnice prevazute În Conventia asupra circulatiei rutiere, Încheiata la Viena la 8 noiembrie 1968 si ratificata de România prin Decretul nr.318/1980, dar numai pe perioada cât sunt asigurate pentru cazurile de raspundere civila ca urmare a prejudiciilor produse prin accidente de autovehicule.

(3) Pentru a conduce un autovehicul pe teritoriul României, persoanele care sunt titulare ale unui permis de conducere eliberat Într-un stat care nu este membru al Conventiei asupra circulatiei rutiere, prevazuta la alin. (2), trebuie sa posede si permis de conducere international.

(4) Autovehiculele si remorcile Înmatriculate În alte state, detinute de persoane care au sediul sau domiciliul În România, pot fi conduse pe drumurile publice pe o perioada de maximum 90 de zile de la introducerea acestora În tara, daca sunt asigurate pentru cazurile de raspundere civila ca urmare a pagubelor produse prin accidente de circulatie.

alea doua se cam bat cap in cap. pai ori cat ai asigurare, ori 90 de zile.

Citeste cu atentie sporita: Alin.2 se refera la cei cu domiciliul in strainatate, care circula cu masinile pe teriroriul Romaniei, iar art. 4 face referire la cei ce au domiciliul in Romania, si circula pe drumurile patriei cu masini inmatriculate in alte state decat cel in cauza.

 

nu pre-a m-am exprimat eu cum terbuie.

ideea pe care o sustineam este ca salariul mediu este sub 800 ron iar pt un motor de 3000 cmc se impoziteaza >2000 ron.

ideea era de diferenta de bani pe care o ia statul, nicidecum ca un salariat cu 800 ron pe luna sa aibe un autoturism cu 3000 cmc.

 

sper ca s-a inteles :thumbsup:

Eu unul nu am inteles ce vrei sa spui ... adica sa creasca statul salariile pe motivul ca ia multi bani din impozitarea motorizarilor cu cilindree mai mare sau egala de 3.000 ?!

Link to comment
Share on other sites

eu din ce inteleg , va trebui sa ai rezidenta in bulgaria , probabil e vb de resedinta permanenta , in curand vom vedea persoane cu dubla cetatenie romano bulgara doar ca sa tii o masina inmatriculata acolo si sa eviti ceva taxe . Ceva gen casatoriile americane pt green card . Parca si vad anunturi , oferim bulgaroaice pt cetatenie :goodjob: .
Link to comment
Share on other sites

incerc pt ultima oara. daca iar nu imi iese ma las pagubas :laugh:

deci, pt un slariu MEDIU in romania de 800 ron (care este mic), nu reflecta impozitele care sunt ENORME.

daca un salariu mediu ar fi sa zice de 500 euro, atunci impozitele pe care le platim acum ar fi cat de cat echilibrate.

de aceea spuneti voi ca un salariat cu 800 ron nu isi permite 3000 cmc. de ce? pai din cauza impozitului (in special), nu?

 

 

@myx: cei care au masinile pe bg pe firma nu sunt afectati. firmele au deja rezidenta in bg. e ca si cum ai avea masina "de la munca"pe firma :D

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

 

de aceea spuneti voi ca un salariat cu 800 ron nu isi permite 3000 cmc. de ce? pai din cauza impozitului (in special), nu?

 

Pai da , in principiu era un nonsens oricum , 3000 cmc intra la categoria oameni cu bani , cheltuieli intretinere , carburant mai mari , deci in principiu nu bate vantul prin portofel . Si atunci statul isi vrea partea .

Link to comment
Share on other sites

Pai da , in principiu era un nonsens oricum , 3000 cmc intra la categoria oameni cu bani , cheltuieli intretinere , carburant mai mari , deci in principiu nu bate vantul prin portofel . Si atunci statul isi vrea partea .

bravo! :goodjob:

in sfarsit. daca mai sunt alti useri care nu au inteles sa il intrebe pe @myx ce am vrut sa spun :drinks:

Link to comment
Share on other sites

eu din ce inteleg , va trebui sa ai rezidenta in bulgaria , probabil e vb de resedinta permanenta , in curand vom vedea persoane cu dubla cetatenie romano bulgara doar ca sa tii o masina inmatriculata acolo si sa eviti ceva taxe . Ceva gen casatoriile americane pt green card . Parca si vad anunturi , oferim bulgaroaice pt cetatenie :goodjob: .

exact :) acum depinde cat de departe vrei sa mergi si cat de mult tii masina aia,pentru cei care au masini mai vechi si rare cred ca se merita sa devii cetatean bulgar :)

Link to comment
Share on other sites

nu pre-a m-am exprimat eu cum terbuie.

ideea pe care o sustineam este ca salariul mediu este sub 800 ron iar pt un motor de 3000 cmc se impoziteaza >2000 ron.

ideea era de diferenta de bani pe care o ia statul, nicidecum ca un salariat cu 800 ron pe luna sa aibe un autoturism cu 3000 cmc.

 

sper ca s-a inteles :thumbsup:

 

...salariul mediu este de 1500 ron...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.