Jump to content

"Problema" masinilor inmatriculate pe Bulgaria


euadicabobo

  

250 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Da, si lumea uita ca BMW este o marca premium, adresata unei anume categorii sociale .... dar noi de plangem de impozitul mare dom'ne ...

 

dupa rationamentul tau, ar insemna ca SE POATE IMPOZITA ORICAT, NU? ca facem parte dintr-o anumita categorie sociala (care o fi aia?!), si ce mai conteaza daca impozitul e 500ron sau 5000 ron?! :banghead:

Link to comment
Share on other sites

am avut si logan in timp ce am avut si bmw. si am ramas doar cu bmw.

oricum, o sa se bage taxe si pe balegar. asa ca nu avem solutie.

 

dupa rationamentul tau, ar insemna ca SE POATE IMPOZITA ORICAT, NU? ca facem parte dintr-o anumita categorie sociala (care o fi aia?!), si ce mai conteaza daca impozitul e 500ron sau 5000 ron?! :banghead:

pai diferenta nu o face decat un zero (0), care nu are valoare, corect?

Link to comment
Share on other sites

dupa rationamentul tau, ar insemna ca SE POATE IMPOZITA ORICAT, NU? ca facem parte dintr-o anumita categorie sociala (care o fi aia?!), si ce mai conteaza daca impozitul e 500ron sau 5000 ron?! :banghead:

Am BMW si platesc impozit 168 ron/an ... ce este atat de catastrofal ? Nu mi se pare ca se impoziteaza oricat, este mult, intr-adevar ... dar nu astronomic ... cum este de altfel taxa de mediu, sau pretul carburantului.

Link to comment
Share on other sites

singura solutie ar fi sa ai motor de pana in 2.0 .

 

desi , sigur vor mai imparti ei si motoarele , or sa faca impozit special pt fiecare , gen 1.0 un impozit , 1.4 un impozit, 1.5-16 un impozit , 1.8 un impozit , 2.0 un impozit..se poate orice..sau poate dupa cai..ca poate ai 1.4 cu 180 de cai..si platesti prea putin..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Am BMW si platesc impozit 168 ron/an ... ce este atat de catastrofal ? Nu mi se pare ca se impoziteaza oricat, este mult, intr-adevar ... dar nu astronomic ... cum este de altfel taxa de mediu, sau pretul carburantului.

 

 

pai bun, e ok. dar daca eu, sau tu, sau oricine altcineva si-ar dori sa zicem un m3 e36 de 3200 cc, si are bani de achizitie, inmatriculare si intretinere...de ce fie nevoit sa plateasca un impozit de 4640 ron????

 

poate ai bani, dar de ce sa platesti atat? ptr ca astfel statul iti impoziteaza ce?!

 

care e rationamentul? nu ca daca ai bani platesti...pai de ce sa platesti enorm?

 

Capacitate cilindrica Pret / fractie de 200cmc

Mai mica sau egala cu 1600cmc 8 lei

Intre 1601cmc - 2000cmc 18 lei

Intre 2001cmc - 2600cmc 72 lei

Intre 2601cmc - 3000cmc 144 lei

Mai mare de 3001cmc 290 lei

Link to comment
Share on other sites

pai bun, e ok. dar daca eu, sau tu, sau oricine altcineva si-ar dori sa zicem un m3 e36 de 3200 cc, si are bani de achizitie, inmatriculare si intretinere...de ce fie nevoit sa plateasca un impozit de 4640 ron????

 

poate ai bani, dar de ce sa platesti atat? ptr ca astfel statul iti impoziteaza ce?!

 

care e rationamentul? nu ca daca ai bani platesti...pai de ce sa platesti enorm?

 

Capacitate cilindrica Pret / fractie de 200cmc

Mai mica sau egala cu 1600cmc 8 lei

Intre 1601cmc - 2000cmc 18 lei

Intre 2001cmc - 2600cmc 72 lei

Intre 2601cmc - 3000cmc 144 lei

Mai mare de 3001cmc 290 lei

Tu ai idee ce inseamna intretinerea corespunzatoare unui M3 ?

 

Pai ai 320d pana in 2000 cc.Daca treci pragul se dubleaza.Parerea mea este ca masinile se inmatriculeaza pe BG din cauza taxei de poluare care este de cateva mii de euro.Nu pentru impozitul care intradevar este aberant de mare la masinile peste 2000 cc.

Exact.... taxa de poluare este principala problema, nu impozitul ...

Link to comment
Share on other sites

@rain:

 

"Citeste cu atentie sporita: Alin.2 se refera la cei cu domiciliul in strainatate, care circula cu masinile pe teriroriul Romaniei, iar art. 4 face referire la cei ce au domiciliul in Romania, si circula pe drumurile patriei cu masini inmatriculate in alte state decat cel in cauza."

 

(2) Autovehiculele si remorcile Înmatriculate În alte state pot trece frontiera de stat si pot circula pe drumurile publice din România, daca Îndeplinesc conditiile tehnice prevazute În Conventia asupra circulatiei rutiere, Încheiata la Viena la 8 noiembrie 1968 si ratificata de România prin Decretul nr.318/1980, dar numai pe perioada cât sunt asigurate pentru cazurile de raspundere civila ca urmare a prejudiciilor produse prin accidente de autovehicule. "

 

te contrazic, art 2 nu face nicaieri referire la domiciliul proprietarului, deloc, ci doar la faptul ca sunt inmatriculate in afara...deci proprietarul poate fi oricine, si din romania sau alte tari, nu? e logic? d'asta am zis ca se bate in cap cu art 4.

 

daca se specifica in art 2 si de domiciliul prprietarului era altceva. dar asta mi se pare o portita.

 

 

Cand vom avea si noi salariul minim pe economie 500e, atunci mi s-ar parea normal sa platim impozite de peste 2000ron. pana atunci, e ciordeala pe fata, la fel cum e si pretul benzinei, si multe alte preturi halucinante, in raport cu salariul minim/mediu pe economie.

 

adica practicam preturi si impozite la nivel occidental aproape, dar salariile sunt la nivel "congo". vi se pare normal?

 

 

Am sa repet, poate asa aude toata lumea.

In Olanda daca esti rezident si circuli cu o masina ce are placute din alta tara mai mult 90 de zile primesti amenda(este un procent din valoarea de nou a masinii).

Daca vrei sa-ti inregistrezi masina atunci platesti 19% din valoarea de nou a masinii.

Partea frumoasa este daca pleci din tara(adica nu mai ai nici un spatiu locativ,inchiriat sau cumparat) si pleci cu tot cu masina atunci poti cere banii inapoi.

 

Din moment ce ei pot sa aiba aceasta lege de foarte multa vreme se pare ca NU INCALCA NICI O LEGE EUROPEANA.(oricum curtea de la Haga e la ei :p)

 

Spun asta pentru ca legea noastra este pur si simplu copiata de la ei.

Link to comment
Share on other sites

CAPITOLUL IV: Taxa asupra mijloacelor de transport

Art. 261: Reguli generale

(1)Orice persoanĂŁ care are ĂŽn proprietate un mijloc de transport care trebuie

Înmatriculat În România datoreazã o taxã anualã pentru mijlocul de transport, cu

excepĂžia cazurilor ĂŽn care ĂŽn prezentul capitol se prevede altfel.

 

Art. 263: Calculul taxei

(1)Taxa asupra mijloacelor de transport se calculeazĂŁ ĂŽn funcĂžie de tipul mijlocului de

transport, conform celor prevĂŁzute ĂŽn prezentul capitol.

(2)Ăn cazul oricĂŁruia dintre urmĂŁtoarele mijloace de transport cu tracĂžiune

mecanicĂŁ, taxa asupra mijlocului de transport se calculeazĂŁ ĂŽn funcĂžie de capacitatea

cilindricĂŁ a acestora.

 

CODUL FISCAL

 

 

datoreaza o taxa anuala...wow!!!! datoreaza de ce? a luat masina pe credit de la stat si tre sa dea rate?

 

in functie de CC si atat. atat??? pai si care e rationamentul? de ce sa iei bani mai multi (muuult mai multi) daca ai CC mai multi? poluezi? pai n-ai platit deja taxa de mediu??

 

Impozit pe senzatiile pe care ti le ofera motorul ala poate.deci taxa pe placere.

 

HOTIE!!! STAT DE DREPT....

 

Tu ai idee ce inseamna intretinerea corespunzatoare unui M3 ?

Exact.... taxa de poluare este principala problema, nu impozitul ...

 

eu vorbeam de mere si tu vii cu strugurii...

Link to comment
Share on other sites

Pai daca esti rezident si ai masina ta inmatriculata in Romania de exemplu.Esti Roman si locuiesti in Olanda.Dar nu daca circuli cu masina de firma din Romania .Nu cred ca Olandezii aplica legea asta si la angajatii Germani care lucreaza la anumite firme si merg in Olanda cu masinile inmatriculate in Germania.Majoritatea merg cu nr.Bulgaresti la masini care apartin unor firme gen rent a car sau masini care sunt proprietatea unor Bulgari.
Link to comment
Share on other sites

Ai varsta pe care o ai si inca n-ai realizat ca orice placere costa? :hyper:

In concluzie, orice am dezbate noi aici, situatia nu va deveni mai roza, nicidecum..

 

CAPITOLUL IV: Taxa asupra mijloacelor de transport

Art. 261: Reguli generale

(1)Orice persoanĂŁ care are ĂŽn proprietate un mijloc de transport care trebuie

Înmatriculat În România datoreazã o taxã anualã pentru mijlocul de transport, cu

excepĂžia cazurilor ĂŽn care ĂŽn prezentul capitol se prevede altfel.

 

Art. 263: Calculul taxei

(1)Taxa asupra mijloacelor de transport se calculeazĂŁ ĂŽn funcĂžie de tipul mijlocului de

transport, conform celor prevĂŁzute ĂŽn prezentul capitol.

(2)Ăn cazul oricĂŁruia dintre urmĂŁtoarele mijloace de transport cu tracĂžiune

mecanicĂŁ, taxa asupra mijlocului de transport se calculeazĂŁ ĂŽn funcĂžie de capacitatea

cilindricĂŁ a acestora.

 

CODUL FISCAL

 

 

datoreaza o taxa anuala...wow!!!! datoreaza de ce? a luat masina pe credit de la stat si tre sa dea rate?

 

in functie de CC si atat. atat??? pai si care e rationamentul? de ce sa iei bani mai multi (muuult mai multi) daca ai CC mai multi? poluezi? pai n-ai platit deja taxa de mediu??

 

Impozit pe senzatiile pe care ti le ofera motorul ala poate.deci taxa pe placere.

 

HOTIE!!! STAT DE DREPT....

 

 

 

eu vorbeam de mere si tu vii cu strugurii...

De ce? ai bani sa intretii un M3 si nu ai bani de impozit,asa cum este el, aberant ?

Link to comment
Share on other sites

Ai varsta pe care o ai si inca n-ai realizat ca orice placere costa? :hyper:

In concluzie, orice am dezbate noi aici, situatia nu va deveni mai roza, nicidecum..

 

 

De ce? ai bani sa intretii un M3 si nu ai bani de impozit,asa cum este el, aberant ?

 

eu vorbesc de principiul in sine si rationamentul/motivele ptr care trebuie sa platesti, iar tu ma iei ca nu ai bani de impozit...scriu mare, poate intelegi mai bine.

 

AI BANI DE IMPOZIT, DAR DE CE TREBUIE SA PLATESTI ATAT?!!!! CA ZICE STATUL? UNDE SE MOTIVEAZA ACEASTA TAXARE PE CC?

Link to comment
Share on other sites

Facand abstractie de colegii de pe forum cu masini pe BG, ma cam bucur de masura asta. Se umpluse tara de masini dubioase pe BG... in mare parte CAZANE. Repet, nu ma refer la colegi de forum.

stai linistit. aia care au deja masinile bagate pe firma nu ii afecteaza cu nimic, ceilalti care le au pe persoane fizice le baga pe firma. deci au facut un ra...t

Link to comment
Share on other sites

Mie impozitul mi se pare ca este o masura oarecum menita sa "protejeze" romanul in a-si cumpara o masina cu o motorizare pe care nu-si permite sa o intretina.... daca era impozitul mic, romanul isi cumpara ditamai motorul, pe principiul ca: lasa ba ca vad eu cum fac, ma descurc eu cu intretinerea, merge ... asa impozitul ii taie direct din elan ... iar cei care isi permit sa intretina corespunzator o asemenea masina, cu siguranta isi permit si cei 2.160 ron pentru impozit, la un motor de 3.000 cc...

 

Ganditi-va, doar, la multimea de credite "cu buletinul" care s-au acordat in ultimii ani! Si creditele ipotecare care au cam zdruncinat bancile! (ce sa faca banca cu case/apartamente? are nevoie de lichiditati, nu de proprietati imobiliare executate silit de la cei care nu mai puteau plati). Ca sa nu mai discutam de "plasme", aragaz, combina audio si multe altele pe care romanii si le-au cumparat pe credit si acum nu le mai pot plati!

O taxa/ impozit mare la un produs de lux este normal oriunde in Europa. Daca ai masina "pt familie", cu motor de 1,6 (de exp) nu te jupoaie nimeni. Si o poti si intretine daca ai un venit lunar de 1.500 lei macar.

 

Ce a scris @rain, este perfect adevarat in Romania. NU este normal, dar asa se intampla. Si nu e decat vina ....statului!:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Facand abstractie de colegii de pe forum cu masini pe BG, ma cam bucur de masura asta. Se umpluse tara de masini dubioase pe BG... in mare parte CAZANE. Repet, nu ma refer la colegi de forum.

 

stii ca e nasol sa generalizezi, nu? sigur nu e o prejudecata mai putin respectabila din partea ta?!

 

Ganditi-va, doar, la multimea de credite "cu buletinul" care s-au acordat in ultimii ani! Si creditele ipotecare care au cam zdruncinat bancile! (ce sa faca banca cu case/apartamente? are nevoie de lichiditati, nu de proprietati imobiliare executate silit de la cei care nu mai puteau plati). Ca sa nu mai discutam de "plasme", aragaz, combina audio si multe altele pe care romanii si le-au cumparat pe credit si acum nu le mai pot plati!

O taxa/ impozit mare la un produs de lux este normal oriunde in Europa. Daca ai masina "pt familie", cu motor de 1,6 (de exp) nu te jupoaie nimeni. Si o poti si intretine daca ai un venit lunar de 1.500 lei macar.

 

Ce a scris @rain, este perfect adevarat in Romania. NU este normal, dar asa se intampla. Si nu e decat vina ....statului!:laugh:

 

 

Mie asta imi suna putin a...JAPCA!!!!

Link to comment
Share on other sites

Orice taxa mai mare sau mai mica poate fi considerata japca. Desi fara taxe nu ar mai exista un stat. Cine sa-l finanteze?!

 

Partea cu cazanele este in mare parte adevarata. Vad prin timisoara o gramada de cazane inmatriculate pe BG. E plin de microbuze, de dube, dubite. Chiar m-am minunat cum scria pe una mare, colorat: firma X, facem cutare si avea numere de bulgaria :frantics:

Link to comment
Share on other sites

nu, nu mi se pare normal sa nu platesti taxe.

 

mi se pare anormal sa platesi taxe mai mari DOAR pentru faptul ca ai un venit (la care oricum platesti taxe mai mari) care iti permite sa iti cumperi un produs mai scump (motor mare) (care va fi taxat in plus).

 

deci cum ar veni, platesti mai mult pentru un BENEFICIU, pe care ti l-ai creat singur (prin munca remunerata si impozitata).

 

salariu-taxat, produs scump cumparat -taxat TVA (achizitie, piese de schimb, revizii, asigurari etc), benzina (accize) + impozit mare ?????? hmmm

 

daca voua vi se pare normal, inseamna ca eu am luat-o razna si nu mai judec rational.

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Orice taxa mai mare sau mai mica poate fi considerata japca. Desi fara taxe nu ar mai exista un stat. Cine sa-l finanteze?!

 

Partea cu cazanele este in mare parte adevarata. Vad prin timisoara o gramada de cazane inmatriculate pe BG. E plin de microbuze, de dube, dubite. Chiar m-am minunat cum scria pe una mare, colorat: firma X, facem cutare si avea numere de bulgaria :frantics:

pai ia fai putin socoteala cat trebuie sa plateasca o firma impozit pentru o duba? mai ales ca este si pe firma (din cate am inteles este mai mult).

asa ca patronul plateste pt duba 200-300 euro pe an cu tot cu asig, itp, si poate impozit :laugh:

deci, nu ii convine?

Link to comment
Share on other sites

De cazane nu scapam nici cu nr. de RO nici cu Nr. BG.Vezi cazanul i-l bagi la o verificare RAR si daca nu corespunde luat talon trimis in BG si restul de proceduri(este foarte nasol sa mai iei talonul din BG.Reiei toate procedurile de inmatriculare).Cred ca asa scapam de cazane Edited by FANATIC
Link to comment
Share on other sites

Nu este vorba daca iti convine sau nu... Ci este cel putin bizara situatia.

 

Este clar ca la ei este mai Ok si mai logic decat la noi.

 

Oricum, degeaba ne agitam pe aici si scriem din cand in cand cu CAPS LOCK :rolleyes:, problema nu este aici, pe forum, ci ar trebui mers la bucale si protestat acolo, in fata parlamentului. Evident, fara dansul pinguinului...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.