Jump to content

Intrebari E34


shiftfan

Recommended Posts

Buna seara. Sunt nou pe forum. Daca ma putti ajuta cu urmatoarele:

1. Doresc sa achizitionez un e34 520i/525i . Prefer versiunile fara vanos..dar nu il exclud. Astfel intrebarea mea este : cam cat ar fi manopera la reparatia la vanos de pe aceste motoare ? si ce indiicii ar fi cand trebuie reparat ?

 

2.Daca gasesc fara scaune electrice .. se pot trage ulterior firele pt acestea ? sau e prea multa bataie de cap ?

 

3. Stiu de la un prieten care zicea ca ii 'tremura' masina cand opreste motoru (m50b20) si mi-a zis ca ar fi de la volanta .. asa fac ele in general ?.. asa o fi si la m50b25 ? e motiv de ingrijorare?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1.ia 525,merge si 520 dar nonvanos la 129 cai e cam puturosel :twoup: .chitul de reparatie consta in schimbarea 0-ringurilor

nu stiu cat costa,dar pe forum nu am auzit sa fi schimbat cineva.

 

2..-

 

3.daca e cu masa dubla e posibil sau tampon motor,cutie rupt.eu am volanta dusa dar nu tremura la oprire.

Link to comment
Share on other sites

1.ia 525,merge si 520 dar nonvanos la 129 cai e cam puturosel :twoup: .chitul de reparatie consta in schimbarea 0-ringurilor

nu stiu cat costa,dar pe forum nu am auzit sa fi schimbat cineva.

Exista si 520 fara vanos in 24 de valve ai uitat? :)

 

 

1. Kit-ul de reparatie era parca 360 ron pentru vanos (sau pe acolo).

2. Se pot trage si nu este foarte complicat.

3. Slabe sanse sa fie de la volanta (dar nu este exclus), mai degraba ce a zis si ingineru': tampoanele la motor sau cutie.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles.

 

1.Si cum s-ar manifesta vanosul cand trebuie intervenit ? Sunete ciudate in mers ? nu mai trage motorul cum trebuie ?

 

3.Da , o sa ii comunic .

 

Imi puteti recomanda un service bun pt bmw-uri ? de ex pt vanos daca ar fi nevoie - o fi scumpa manopera ?

 

Multumesc din nou!

Link to comment
Share on other sites

Daca ai probleme cu vanos-ul o sa se auda un sunet de lant in mers, care o sa creasca concomitent cu turatia motorului.

O sa vezi ca nu mai trage ca inainte.

 

P.S: Cand se strica vanos-ul nu este neaparat din cauza o-ring-urilor. Poate sa fie si patina care nu mai tine lantul intins cum trebuie.

Link to comment
Share on other sites

maniacule trimite-l pe iutub sa asculte...sunt multe sunete,poate gasesti.

 

omul a vazut masina si vrea s-o ia,macar sa asculte.intelegi? :twoup:

 

ziceai ceva de patina,parca e impinsa de un pistonas actionat de solenoid.deci si solenoidul vanosului e o posibila cauza.sau pistonasul.

 

oricum,cand nu mai trage in ture mici e problema.

Link to comment
Share on other sites

Sincer eu pana acum nu am auzit de vanos picat la e34 sau chiar seria 3 din anii aia. Nu neg ca exista dar asta e o problema relativ minora si usor de remediat. Am impresia ca au picat cand erau mai tinerele, probabil a fost inlocuit si acum nu mai prezinta probleme. Cam cum a fost cu Nikasil-ul. E putin probabil sa mai vezi acum o masina cu probleme legate de chestia asta. Daca masina merge bine in momentul asta e foarte posibil sa nu mai ai ceva legat de chestia asta o perioada destul de lunga de timp. . Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri!

Revin cu urmatoarele interbari:

 

1.ce inseamna ac manual ? si automat ? climatronic ce inseama ? acestea din poze ce sunt?

2.daca trebuie schimbata distributia ? ce piese presupune (lant si intinzator)? manopera cam cat ar fi?

post-30227-1272299863_thumb.jpg

post-30227-1272299872_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

ala din stanga e stramosul climei. Sincer nu stiu cat e de eficace in comparatie cu varianta din dreapta, nu am mers, nu am avut nicodata pe e34 chestia aia. La varsta asta cam toate mai au probleme cu servomotoarele de control a. . Modelul din stanga are peste 12 servomotoare si actuatoare care sunt destul de greu de remediat.

Scaune electrice. O optiune cam inutila. La absolut toate modelele de varsta asta va aparea un defect, numit back twist.(la reglarea spatarului partea din stanga va fi defazata fata de dreapta si practic spatarul se va torsiona, pozita la volan va fi pur si simplu crima. Nu exista kit de reparatie sau piese de schimb. Eu dupa cautari indelungi in Germania la diverse service-uri eram trimis invariabil la reprezentata, unde se inlocuia scaunul cu totul.. 600 de euro. In Romania am gasit un baiat priceput in Constanta care mi l-a pus pe pozitie, dar doar temporar. Se poate gasi ceva pe dezmebrari dar foarte greu, se vand scaunele cu totul, chiar si la dezmembrari. Daca ai si o culoare mai neobisnuita/piele vei gasi f greu si deja costa ceva. Si nu stii cat vor tine. Eu am renuntat la alea electrice si am pus simple, manuale, dupa ce am incercat diverse solutii si variante. Incalzire in scaune e buna de avut iarna si daca ai piele mai ales. Se repara in caz de defect relativ usor.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns.!

 

 

Daca masina nu are geamuri electrice se pot pune motoarele pt geamuri in portierele deja existente sau e nevoie de alte portiere care au deja puse ? sau e prea multa bataie de cap si iau direct usile de la dezmembrari ?

Edited by shiftfan
Link to comment
Share on other sites

iti trebuie tot ansamblul ala(motoras +macara), fetele portierelor, butonasele.. e ceva de munca, dar se poate face.

Am uitat sa iti zic de distributie. Este pe lant la motoare de la M50 in sus. In mod normal se verifica/eventual inlocuieste la 400.000 km. Curele auxiliare se inlocuiesc odata la 4 ani. Costa foarte putin. Daca nu esti sigur cand s-au inlocuit, se inspecteaza si le inlocuiesti fara probleme.

Link to comment
Share on other sites

Am gasit acest E34 din 95.Proprietarul o are de 5 ani , a spus ca a cumparato chiar daca avut un accident pe o parte in sapte , dar in timpul asta nu a facut nici un zgomot pe nicaieri.In perioada asta a schimbat doar 2 amortizaore si ultima data filtrele acum 5 luni, din ce zice el nu curge ulei pe nicaieri; singura problema ar fi ca a stat 5 luni nemiscata/pornita ca el a fost plecat. Merita 2200 euro? sa mai astept sau nu ? de aceea intrebam eu mai sus de vanos, ca ma gandeam ca daca a stat sa nu se fi afectat vanosul intr-un fel ....

In Bucuresti am gasit cateva dar nici una cu AC si cel putin in banii mei (1900-2000)

Masina are scaune simple din textil , geamuri manuale ,AC manual, evident servo,abs...

post-30227-1272391316_thumb.jpg

post-30227-1272391323_thumb.jpg

post-30227-1272391333_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Daca topicul tot se numeste "intrebari e34" as avea si eu o intrebare, tot despre cumpararea unei masini,

Sunt de evitat modelele mai vechi de E34, cele din primele generatii, anii '88, din cauza motorului mai putin performant?

Doar consumul este mai mare fata de celelalte mai noi( care au vanos), sau mai sunt si alte dezavantaje?

Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere ca nu are nici geamuri electrice si nici tapiterie de piele ma gandeam sa ofer 1800 max 1900 :-? ....Cu statul pe loc cum este?este afectat vanos-ul?

Inca nu am mers cu ea deci nu stiu cum se comporta in rest, pentru ca eu sunt in Bucuresti si masina in Constanta.

Merita efortul deplasarii pentru un test drive ?

 

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere ca nu are nici geamuri electrice si nici tapiterie de piele ma gandeam sa ofer 1800 max 1900 :-? ....Cu statul pe loc cum este?este afectat vanos-ul?

Inca nu am mers cu ea deci nu stiu cum se comporta in rest, pentru ca eu sunt in Bucuresti si masina in Constanta.

Merita efortul deplasarii pentru un test drive ?

 

Multumesc !

 

Ofera-i mai putin decat cere chiar daca masina e buna! E34 nu se cauta deloc.

Link to comment
Share on other sites

Am fost ,am vazut-o .Impresii:

 

1.Tragea destul de bine motorul , se auzea bine , nu bate nu troncane etc , era totusi un zumzait ,era cumva de la vanos ?

2.Are ITP expirat .. si are o busitura in coltul barei dreapta..adica nu pot lua ITP din cauza aceasta ?? (nu am pozat , dar e crapata si are gaura mare bara ) 3.cand luai piciorul de pe acceleratia a vea un zgomot de " false intake " (am inteles ca asa s-ar fi numi)

4.dupa un timp cand am vrut sa o pornesc, mi-a murit motoru de vreo 3 ori inexplicabil , initial mersese perfect.. s-a pus proprietarul a turato mai tare si pe urma si-a revenit.

5.capota avea vopseaua foarte avariata ca si cum ar fi fost data cu hartie abraziva ..a fost prea mult arsa de soare..insa nedumerirea mea era dc numai capota era asa ..fara acoperis , portbagaj..

6.ambriajul nu fusese schimbat de minim 5 ani , timp in care a facut aprox 130k km..pedala era f moale , prindea diferit (cam sus ) din ce am condus la un prieten...

7...astfel..se poate regla unde 'prinde' ambreiajul ? (evident dupa ce l-as schimba)

8.toba spate avea o gaura , se auzea mai agresiv sunetul in interior..sunetul era bun dar prea tare.. motiv de ingrijorare pt ITP?

9.pragurile erau ok (nu smulse , ruginite etc ) , rugina chiar deloc din ce m-am putut baga sub masina.

10.servo mi s-a parut putin cam tare.. desi avea roti pe fata de 205...iar la prietenul care am condus avea 235 si parca parea mai moale si mai eficienta (pt aceeasi curba mai "putin" volan, evident aceeasi viteza)

11.Minute dupa pronire sta aprins martorul de ABS in bord...insa apoi se stinge..

12.pedala de acceleratie ..se poate regla ca duritate ? la fel cam moale vs ce stiam eu.

 

 

PS stiu ca la banii astia si varsta masinii nu poate fi perfecta..insa vreau sa stii la ce sa ma astept.

 

Ce imi recomandati ?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Am fost ,am vazut-o .Impresii:

 

1.Tragea destul de bine motorul , se auzea bine , nu bate nu troncane etc , era totusi un zumzait ,era cumva de la vanos ?

2.Are ITP expirat .. si are o busitura in coltul barei dreapta..adica nu pot lua ITP din cauza aceasta ?? (nu am pozat , dar e crapata si are gaura mare bara ) 3.cand luai piciorul de pe acceleratia a vea un zgomot de " false intake " (am inteles ca asa s-ar fi numi)

4.dupa un timp cand am vrut sa o pornesc, mi-a murit motoru de vreo 3 ori inexplicabil , initial mersese perfect.. s-a pus proprietarul a turato mai tare si pe urma si-a revenit.

5.capota avea vopseaua foarte avariata ca si cum ar fi fost data cu hartie abraziva ..a fost prea mult arsa de soare..insa nedumerirea mea era dc numai capota era asa ..fara acoperis , portbagaj..

6.ambriajul nu fusese schimbat de minim 5 ani , timp in care a facut aprox 130k km..pedala era f moale , prindea diferit (cam sus ) din ce am condus la un prieten...

7...astfel..se poate regla unde 'prinde' ambreiajul ? (evident dupa ce l-as schimba)

8.toba spate avea o gaura , se auzea mai agresiv sunetul in interior..sunetul era bun dar prea tare.. motiv de ingrijorare pt ITP?

9.pragurile erau ok (nu smulse , ruginite etc ) , rugina chiar deloc din ce m-am putut baga sub masina.

10.servo mi s-a parut putin cam tare.. desi avea roti pe fata de 205...iar la prietenul care am condus avea 235 si parca parea mai moale si mai eficienta (pt aceeasi curba mai "putin" volan, evident aceeasi viteza)

11.Minute dupa pronire sta aprins martorul de ABS in bord...insa apoi se stinge..

12.pedala de acceleratie ..se poate regla ca duritate ? la fel cam moale vs ce stiam eu.

 

 

PS stiu ca la banii astia si varsta masinii nu poate fi perfecta..insa vreau sa stii la ce sa ma astept.

 

Ce imi recomandati ?

 

Multumesc.

 

13.am uitat sa intreb daca : sunt probleme cu vopseaua asa cum am descris mai sus se poate lua ITP ?

Link to comment
Share on other sites

1.ia 525,merge si 520 dar nonvanos la 129 cai e cam puturosel :) .chitul de reparatie consta in schimbarea 0-ringurilor

nu stiu cat costa,dar pe forum nu am auzit sa fi schimbat cineva.

Exista si 520 fara vanos in 24 de valve ai uitat? :(

 

 

1. Kit-ul de reparatie era parca 360 ron pentru vanos (sau pe acolo).

2. Se pot trage si nu este foarte complicat.

3. Slabe sanse sa fie de la volanta (dar nu este exclus), mai degraba ce a zis si ingineru': tampoanele la motor sau cutie.

 

 

EU AM AVUT UN 520 IN 24V, FARA VANOS, 150 CP, AM FOST SUPER MULTUMIT DE EL, DAR .... NU AM FOST DE TAXA DE INMATRICULARE.

scuze de caps!

 

Dupa cum am scris si in descriere, vreau sa achizitionez un 525i, 24V, vanos, din '93, geamuri el, oglinzi el, piele in interior, incalzire in scaune, clima, cui remorca, 230.000 km reali, carte de service din germania, inmatriculat anul trecut in Romania. Teoretic e masina pe care mi-o doresc de mult. Ah, este si combi :twoup:) stiu ca unora nu le place, dar pt mine e un vis. Mai are si perdelute la geamurile din spate plus la portbagaj. Are o mica problema, ce am vazut-o si la alti colegi din club, scartie putin in viraje si directia merge putin cam greu, in rest, nu bate nimic. Mai are schimbat radiatorul DE RACIRE, e pus nou de aprox 2 -3 luni. Masina in interior e f bine intretinuta, pielea nu e uzata deloc, clima functioneaza f bine.

Astept totusi niste pareri de la voi.

Ah, am uitat, ii salut pe toti de pe forum si pe colegii vechi si pe cei noi si .... BINE V-AM REGASIT !! :))

Link to comment
Share on other sites

shiftfan, eu cred ca masina aia a fost accidentata mai tare decat zice proprietarul . Capota si martorul de airbag sunt suspecte. In mod normal singura diferenta la capota ar trebui sa fie niste ciupituri de la pietricele...

Vanos-ul este ultima ta problema la masina aia.Chiar daca e praf se remediaza usor si costa putin. E putin probabil sa fie, mai ales ca spuneai ca trage bine. VANOS-ul tacane sau suiera cand e pe moarte, nu zumzaie... Daca nu ai localizat zumzaitul macar aproximativ nu te pot ajuta. Poate fi pur si simplu o curea sau o rola presoare... Ambreiajul nu se poate regla. Servo probail e in regula. Este posibil ca prietenul tau sa fi avut servotronic, care e diferit de servo simplu, si ambele au fost prezente pe e34.

Faza cu opritul motorului poate fi de la faptul ca nu a mai fost pornita de mult timp si a stat si cu 5 l de benzina in rezervor. Sau poate denota alte probleme mai grave ...

IN mod nomal nu treci ITP cu ea, dar in Romania totul e posibil cu o spaga.

Eu zic sa mai cauti. Depinde si de pret. Daca identifici exact probleme care le are si cat te vor costa, poate poti negocia si face o afacere buna. Daca iei una mai cazuta si platesti 1500 + 800 reparatii sau dai 2300 pe alta.. cam tot pe acolo ajungi. Idea e ca trebuie sa fii sigur de ce probleme trebuie remediate... si cat vor costa. ...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.