Jump to content

Investitie de 8000euro intr-un E36 din '94


sergio_nik

Recommended Posts

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Alta.

ExistĂŁ maÂşini mult mai bune dacĂŁ ai 8000 € + cât iei pe maÂşina ta.

 

MĂŁcar 2000 € bĂŁnuiesc cĂŁ iei pe maÂşina ta.

 

DacĂŁ mai pui 8000 €, iei un E46 330ci Âşi ĂŽl pui Âşi la punct.

 

Vei avea o maÂşinĂŁ mult mai bunĂŁ decât dacĂŁ bagi 8000 € ĂŽntr-un E36.

 

 

+1

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Va cer un sfat/o parere. Am 8000 euro si un E36 din '94 316i si sunt intr-o mare dilema: sa imi iau alta masina, mai noua, sau sa investesc toti banii disponibili in E36 si sa o fac calumea??

Voi ce ati face?

Parerea mea este ca a venit timpul sa iti cumperi BMW.

Vinde jucaria aia si ia un benzinar. Un 320i E46 cel putin. In 8000e gasesti unul sa aiba dotarile de care ai nevoie :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Va cer un sfat/o parere. Am 8000 euro si un E36 din '94 316i si sunt intr-o mare dilema: sa imi iau alta masina, mai noua, sau sa investesc toti banii disponibili in E36 si sa o fac calumea??

Voi ce ati face?

Motor schimbat (2.8 :twoup: ) - schimbat unele pe la el - garnituri, semeringuri..., schimare suspensii, bucse, jante 17-18, vopsire totala, interior piele, obc mare, dvd.... Cam asta as face eu, si ar fi aproape ca noua masina. Daca iei alta masina, sigur mai bagi bani in ea.

Link to comment
Share on other sites

8000 de euro e mult. Cu jumatate din banii aia o faci avion.

Eu am niste argumente contra.

Un e46 e o masina cu ceva anisori in spate deja, sau km multi la banii aia.

Cand cumperi o masina SH, vei cumpara un alt set de probleme. Oricat de bine ai verifica-o poti avea pur si simplu ghinion. Daca dai 8000 pe ea cu siguranta mai trebuie o rezerva de bani pentru Domne fereste, + inevitabilele probleme. NU exista masina impecabila SH. Daca o ieie din Germania, mai scazi banii de taxa. deci practic bugetul scade si mai mult, aia 8k se transforma in vreo 6 in cel mai bun caz.

Pe de alta parte :

o revopsire completa la e36 de calitate, cu garantie, remediat eventuale chestii ruginite si alte probleme care apar la e36 .. pret porc 50 de milioane maxim maximorum, se poate si mai putin. deci cam 1300 (daca nu ai probleme cu rigina scapi cu 40 fara probleme)

O suspensie sport de calitate maxim 1000 de euro cu tot cu flanse si manopera. ( iei ce e mai bun pe piata posibil), una bun buna e cam 6-700 + manopera.

Un interior de piele nou 800

un motor de 2.8i, care constituie o baza foarte buna de tuning, cu tot cu cutie 1500, daca ai bulan prinzi si cu garantie.

restul sunt maruntisuri, gen frane mai mari s.a.m.d...

Tu stii cat de mult iti place masina si e36 in special. daca esti pasionat de model, o poti reface complet si va fi ca noua. Vei avea o satisfactie speciala. Banii nu vei scoate, nu mai devreme de 5-6 ani cand modele bine pastrate de e36 vor fi cu adevarat raritati. Deja sunt rare. Si nici atunci nu o vei vinde usor.

Cine face calcule de revanzare peste x ani si "investitii" in masini din punctul meu de vedere e rupt de realitate...

Orice masina cu care nu scoti bani pentru afacerea ta e o gaura neagra, indiferent de brand sau varsta.

Iei un e46 acum. Dai 8k pe el. ? cat va fi in 4 ani, cand va aparea deja e f20 sau ce indicativ o sa aibe noua serie 3 si modelul asta o sa aibe 16 ani ? parca e46 a aparut in 98 nu ?

Link to comment
Share on other sites

8000 de euro e mult. Cu jumatate din banii aia o faci avion.

Eu am niste argumente contra.

Un e46 e o masina cu ceva anisori in spate deja, sau km multi la banii aia.

Cand cumperi o masina SH, vei cumpara un alt set de probleme. Oricat de bine ai verifica-o poti avea pur si simplu ghinion. Daca dai 8000 pe ea cu siguranta mai trebuie o rezerva de bani pentru Domne fereste, + inevitabilele probleme. NU exista masina impecabila SH. Daca o ieie din Germania, mai scazi banii de taxa. deci practic bugetul scade si mai mult, aia 8k se transforma in vreo 6 in cel mai bun caz.

Pe de alta parte :

o revopsire completa la e36 de calitate, cu garantie, remediat eventuale chestii ruginite si alte probleme care apar la e36 .. pret porc 50 de milioane maxim maximorum, se poate si mai putin. deci cam 1300 (daca nu ai probleme cu rigina scapi cu 40 fara probleme)

O suspensie sport de calitate maxim 1000 de euro cu tot cu flanse si manopera. ( iei ce e mai bun pe piata posibil), una bun buna e cam 6-700 + manopera.

Un interior de piele nou 800

un motor de 2.8i, care constituie o baza foarte buna de tuning, cu tot cu cutie 1500, daca ai bulan prinzi si cu garantie.

restul sunt maruntisuri, gen frane mai mari s.a.m.d...

Tu stii cat de mult iti place masina si e36 in special. daca esti pasionat de model, o poti reface complet si va fi ca noua. Vei avea o satisfactie speciala. Banii nu vei scoate, nu mai devreme de 5-6 ani cand modele bine pastrate de e36 vor fi cu adevarat raritati. Deja sunt rare. Si nici atunci nu o vei vinde usor.

Cine face calcule de revanzare peste x ani si "investitii" in masini din punctul meu de vedere e rupt de realitate...

Orice masina cu care nu scoti bani pentru afacerea ta e o gaura neagra, indiferent de brand sau varsta.

Iei un e46 acum. Dai 8k pe el. ? cat va fi in 4 ani, cand va aparea deja e f20 sau ce indicativ o sa aibe noua serie 3 si modelul asta o sa aibe 16 ani ? parca e46 a aparut in 98 nu ?

 

 

Insfarsit niste pareri PRO pentru investitia in E36 :) Problema cea mai apasatoare este unde voi gasi un motor de 2.8 cu tot ce este anexat lui astfel incat sa fie in stare foarte buna. Iar alta problema foarte importanta e sa gasesc un mecanic care sa stie ce face, sa mi-o demonteze pana la os, sa imi inlocuiasca tot ce trebuie. Pentru ca de multe ori cand am fost in service sa inlocuiesc ceva, daca a trebuit sa se demonteze mai mult la ea, la sfarsit aparea problema clasica, si anume cateva suruburi/piulitze ramase in plus pe tava si binenteles intrebarea clasica: "Astea unde veneau??"

Cred ca va dura cateva luni bune daca m-as apuca de proiectul asta :twoup: Si cred ca ar iesi o masina care probabil mai multi ar intoarce capul dupa ea, decat dupa un E46 din 2000 - 2005.

Edited by sergio_nik
Link to comment
Share on other sites

Eu am investit multi bani in masina mea, si nu-mi pare deloc rau, are mare dreptate DOMI, un e46 la 6-7000 nu-l iei ca nou, daca ma pun sa-l caut, gasesc eu piese de 3000 pe care sa le schimb.

Depinde de pasiunea ta, de ce-ti place...

La 8000 peste masina ta eu as lua un m3 de afara complet, nelovit, pe la 4500 in tara si apoi as muta TOT pe caroseria asta. Si rezervi un 2000 la piese ce va trebui sa le cumperi noi, discuri, placute, bucse, brate, etc...

Link to comment
Share on other sites

Peste 5-6 ani, e46 va fi cum e e36 acum :twoup:

Da, deja e vizibil. Piata de e34 eu o stiu. Una foarte ingrijita, ceva elemente de tuning de bun gust pe ea gen kit de bari hamman, interior pastrat bine, tehnic super ok bate la 6000 si mai bine. Un e39 acum de pana in 2000 il iei si cu 3000, sau 8 unul in stare foarte buna. Gasisem un 540i din 2000 la BMW premium selection cu 10k , si se negocia la el. Deci in 2-3 practic va conta mai mult starea masinii decat modelul sau anul, cel putin la e34/e39. Cu siguranta e valabil si la e36. Cel putin cand vorbim de masini de 10 ani +.

Link to comment
Share on other sites

Alta.

ExistĂŁ maÂşini mult mai bune dacĂŁ ai 8000 € + cât iei pe maÂşina ta.

 

MĂŁcar 2000 € bĂŁnuiesc cĂŁ iei pe maÂşina ta.

 

DacĂŁ mai pui 8000 €, iei un E46 330ci Âşi ĂŽl pui Âşi la punct.

 

Vei avea o maÂşinĂŁ mult mai bunĂŁ decât dacĂŁ bagi 8000 € ĂŽntr-un E36.

 

+1

 

+2

Link to comment
Share on other sites

Vad ca majoritatea posesorilor de e46 tind normal catre e46 iar noi astia mai putini cu e36 sau e34 spunem pastreaza-ti pisicuta si imbunatatesti-o din banii pe care ii ai. Adevarul e undeva la mijloc dar nu cred ca poti gasi ceva intre. Daca iti place mult pisicuta tine-o si fa tot ce trebuie facut desi va fi ceva bataie de cap. Daca iti vei lua un e46 va fi mai simplu dar apoi e posibil sa nu iti mai ramana bani sa o intretii. Cum spunea si DOMI o pisicuta intretinuta bine peste cativa ani va avea valoare mai mare decat un e46 care va deveni ca e36 acum.
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg cum un E46 ajunge in 4-5 ani ca un E36 ? Din ce punct de vedere ? Daca d.p.d.v. al pretului un E46 ajunge la 4000e...atunci si E36 ajunge la 2000e.

Degeaba se adauga an de an vechime la un E46, el tot este peste un E36 dpdv tehnologic.

 

Daca tot vrei motor de 2.8, atunci cumpara un 328i ! Veci nu o sa faci dintr-un 316i un 328 !!!

Link to comment
Share on other sites

Sper să nu se supere nimeni, ĂŽnsă cei care spun că ar investi direct 8000 € ĂŽntr-un E36 ori nu au văzut niodată 8000 € deodată, ori nu ştiu pe ce lume trăiesc.

 

Una este să investeşti 8000 € ĂŽntr-un E36 pe parcursul a câţiva ani şi cu totul altceva este să arunci 8000 € ĂŽntr-un E36.

 

Ăn acest moment poţi găşi maşini foarte mişto la bani puţini pentru că lumea are nevoie de bani, foarte mulţi au datorii, unii şi-au pierdut locul de muncă, prin urmare sunt nevoiţi să renunţe la maşina pe care au ĂŽntreţinut-o destul de bine.

 

Un E36 nu merită o investiţie atât de mare, este o maşină mai depăşită decât un E46.

 

Un E46 330ci ĂŽntreţinut poate fi cumpărat chiar şi cu 10 000 €, prin urmare de ce să te apuci să modifici un 316?

 

Un M3 E36 cu foarte puţini km şi ĂŽntr-o stare perfectă merită banii pentru că are o valoare de piaţă mare, va ajunge maşină de colecţie, este altceva.

 

Când faci dintr-un E36 316 un M3, arunci banii pe fereastră pentru că acea maşină nu va avea ĂŽn veci o valoare comparabilă cu un M3 E36 original.

 

Nu spun că E36 nu poate fi o maşină bună, ĂŽnsă deja nu mai e cazul de asemenea investiţii.

 

Ori ai bani şi iei un M3 E36 original, ori iei un E46 coupe cu un motor mare şi o grămadă de dotări şi eşti mult mai câştigat.

 

Ai o maşină mai sigură, mai frumoasă, mai valoroasă.

 

Ăn plus, rezultatul investiţiei a 8000 € ĂŽntr-un E36 poate fi deplorabil.

Depinde ce oameni găseşti, cât timp aloci conversiei, e o chestie şi de noroc.

 

Pasiunea n-are legătură cu subiectul.

Nu arunci cu 8000 € ĂŽn acest moment pentru că eşti pasionat.

Când vine vorba de bani, e mai bine să gândeşti pragmatic.

 

Iar ceea ce spun eu are mai ales valabilitate ĂŽn prezent.

8000 € cash ĂŽnseamnă mai mult acum decât ĂŽnsemnau acum vreo doi ani.

Nu mă refer la valoare ci la greutatea de a-i obţine.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Eu n-am zis ca in acest moment e o idee buna.

Insa sa dea 8k pe un 330i si sa descopere ca trebuie sa mai bage vreo 2000 asa scurt in piese fara sa aibe de unde, atunci e fain.

Crede-ma, sunt mult mai multi in situatia data de mine, decat in cealalta.

e46 e o masina mai greu de intretinut decat e36, e36 e mult mai fiabila, nu pica de pe ea piese daca masina e in stare buna.

Sa arunci ultimii bani intr-un 330i si sa n-ai bani de impozit, e tare, sa nu mai zic daca are vreo 2 sonde lambda duse, un debitmetru, sa-l vad cand incepe sa trancane toate, la 800 ron un brat, sau cat e, va fi un om fericit.

Eu n-as investi in acest moment 8k intr-o masina, oricare ar fi ea, insa e greu sa dai un sfat aici.

 

eu cred ca lumea mai nou deschide topicuri de plictiseala

PE BUNE!

Asta cam asa e.

Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ te duce puĂžin capul Âşi Âştii sĂŁ cauĂži, gĂŁseÂşti un E46 ĂŽn stare bunĂŁ.

Normal cĂŁ nu te arunci cu capul ĂŽnainte ĂŽn prima maÂşinĂŁ pe care o vizionezi, cauĂži bine.

 

Iar dacĂŁ tot vorbeam de M3 E36, crezi cĂŁ dacĂŁ iei un M3 E36 din afarĂŁ Âşi faci conversia, nu vor costa mult piesele necesare funcĂžionĂŁrii perfecte?

Cu alte cuvinte, poÞi lua din afarã un M3 E36 impecabil pe bani de nimic? Ci siguranÞã, nu.

 

E46 nu cred cã este mai greu de ÎntreÞinut decât E36.

DacĂŁ ĂŽntreĂžii un E36 cu piese noi si de calitate, tot va costa mult ĂŽntreĂžinerea, la fel ca la un E46 cu motorizare similarĂŁ.

 

Bãnuiesc cã nu e vorba de ultimii bani dacã are de gând sã cumpere o maºinã În acest moment.

 

Iar dacã nu ai bani de un impozit de 11 milioane pe an, o maºinã premium ar trebui sã fie ultimul lucru la care te gândeºti.

 

800 Ron un braĂž pe Lemforder nu costĂŁ nici la M3.

Eu am aceeaÂşi articulaĂžie ca pe M5 E39 Âşi mĂŁ costĂŁ 500 Ron un braĂž fabricat de Lemforder.

Link to comment
Share on other sites

800 Ron un braţ pe Lemforder nu costă nici la M3.

Eu am aceeaşi articulaţie ca pe M5 E39 şi mă costă 500 Ron un braţ fabricat de Lemforder.

Ia baga codul bratului de 330ci (31 12 2 282 121) de m pack pe www.realoem.ro si vezi pretul.

Ti-l zic eu.

1000RON.

 

Sau brat simplu (31 12 6 777 852) undeva peste 900 ron.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

M-am uitat pe unixauto.

 

941332 25367 01 LEMFORDER

Brat oscilant

Parte montare: punte fata Parte montare: partea de jos Parte montare: stanga brat suspensie aluminiu pentru vehicule cu lumini xenon pentru vehicule fara lumini xenon fara suport pentru vehicule cu suspensie sport a se comanda separat numai cu: 1797801

862,99 ROL

Link to comment
Share on other sites

Ce tot atata stres, te ducu frumusel cu banii si ii investesti la un cazionou sau ceva jocuri de noroc, poate in loc de 8000E faci 80000E si atunci transformi ce masina vrei tu .... :twoup:

 

Sau mai sigur joci la Loto am inteles ca e o institutie serioasa......:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.