Jump to content

Investitie de 8000euro intr-un E36 din '94


sergio_nik

Recommended Posts

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Daca vinzi 316-le +8mii de E o sa ai 10 mii de E,la banii astia poti sa-ti cumperi multe alte masini puternice si genertii mai noi.S-a umplut tara de "pisicutze" deci orice ai face nu vei impresiona pe nimeni.Tot pisicuta va ramane.La 10 mii de E gasesti Audi S4 2.7 Turbo 265cp din 2001,Subaru impreza WRX din 2002/2003 sau multe alte hot hatch-uri steroidizate generatii mult mai noi decat E36.Singurul E36 pe care mi l-as cumpara ar fi un M3 original.
Link to comment
Share on other sites

ToĂži fraierii care n-au bani sĂŁ treacĂŁ strada se laudĂŁ cĂŁ au bĂŁgat peste 10 000 € ĂŽn maÂşinĂŁ, iar dacĂŁ-i ĂŽntrebi ce au bĂŁgat, ĂŽĂži enumerĂŁ sistemul audio, pachet M, nu Âştiu ce eleron, jante, câteva piese sh.

 

Ăn România, cine are 15 000 € nu se uitĂŁ la un E36 non-M.

 

Sfatul cel mai bun pentru iniĂžiatorul topicului este sĂŁ se ducĂŁ sĂŁ vizioneze un E46 330ci, un E39 530d, sunt multe variante.

 

DacĂŁ are un venit lunar mare, ar putea sĂŁ se uite Âşi la un E39 cu motor V8.

 

Aici e Âşi o chestie de gusturi.

 

Nu existĂŁ nici un punct la care E46 este inferior unui E36 dacĂŁ vorbim despre motorizĂŁri similare.

Prin urmare, de ce sĂŁ-Ăži iei un E36 dacĂŁ-Ăži permiĂži un E46?

DacĂŁ eÂşti pasionat Âşi ai Âşi bani, iei un M3 E36.

Link to comment
Share on other sites

Acum ca stiu ce iti doresti, este clar ca trebuie sa vinzi 316i si sa cumperi un E36 cu cat mai multe dotari din cele enumerate de tine. Apoi din banii de pe 316i iti faci masina visurilor [tale] :twoup:

 

Te sfatuiesc sa urci si sa conduci si un 320i [minim] E46.

Link to comment
Share on other sites

Nu există nici un punct la care E46 este inferior unui E36 dacă vorbim despre motorizări similare.

Prin urmare, de ce să-ţi iei un E36 dacă-ţi permiţi un E46?

Dacă eşti pasionat şi ai şi bani, iei un M3 E36.

Hai ma Ciupanezu, asa putem s-o ardem si noi, de ce sa-ti iei 535i, cand poti lua m5, daca esti pasionat si ai bani.

Si de ce sa-ti iei e39 daca exista e60.

Na, raspunsurile pe care le dai tu, le dau si eu, in cazul meu, cu mici diferente.

Exista si puncte la care e36 e peste, unul ar fi diferential LSD, altul ar fi ca la acelasi motor, e36 e mult in fata...

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Va cer un sfat/o parere. Am 8000 euro si un E36 din '94 316i si sunt intr-o mare dilema: sa imi iau alta masina, mai noua, sau sa investesc toti banii disponibili in E36 si sa o fac calumea??

Voi ce ati face?

 

Daca esti fan E36 vinde 316-le +8000E si iei un M3 E36 intretinut.Daca nu,ia-ti un 325i/330i E46 coupe.

+ 1...mai bine nici ca putea spune cineva...bravo pentru idee..subscriu 100 %

Link to comment
Share on other sites

Hai ma Ciupanezu, asa putem s-o ardem si noi, de ce sa-ti iei 535i, cand poti lua m5, daca esti pasionat si ai bani.

Si de ce sa-ti iei e39 daca exista e60.

Na, raspunsurile pe care le dai tu, le dau si eu, in cazul meu, cu mici diferente.

Exista si puncte la care e36 e peste, unul ar fi diferential LSD, altul ar fi ca la acelasi motor, e36 e mult in fata...

 

E o diferenţă esenţială ĂŽntre un 535i şi un M5 E39.

Un 535i poate fi folosit zilnic, chiar şi iarna.

Trebuie să ai foarte mulţi bani să-ţi permiţi să mergi zilnic cu un M5 E39, iar iarna e total inutil.

 

Pentru că un E60 dotat similar costă mult mai mult, plus că E39 şi E60 sunt mult mai apropiate tehnic decât E36 şi E46, asta ca să nu vorbim de siguranţă unde E36 chiar e foarte slab.

 

La E36 s-au pus LSD-uri pentru că sistemele de control al tracţiunii erau destul de primitive.

 

Cu un E46 cu DSC nu ai nevoie de LSD decât dacă vrei să dai cercuri.

Nici E36 şi nici E46 non-M nu sunt maşini de circuit, prin urmare LSD-ul este irelevant ĂŽn discuţie.

 

Nu, răspunsurile pe care le dai tu sunt doar menite să mă contrazică, nu au aplicabilitate practică.

 

Un M5 E39 nu-l iei cu 10 000 €, idem pentru un E60 ĂŽn stare bună şi cu dotări de bun simţ.

 

Teoria asta nu prea o cred.

 

E46 325ci (0-100km/h) - 7.2 secunde http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=74536

E36 325i coupe (0-60 m/h) - 7.8 secunde Sursa: http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=56265

 

Prin urmare, E36 325i face suta ĂŽn vreo 8 secunde, ĂŽn timp ce E46 325ci face suta ĂŽn 7.2 secunde.

 

Asta ĂŽnseamnă evoluţia.

 

 

Mai este ceva E36 e mai usor. :twoup:

 

Şi un E30 e mai uşor decât un E36.

 

Mai greu nu ĂŽnseamnă neapărat mai prost.

 

Nu cred că ai ce să-i reproşezi unui E46 330ci din punct de vedere al performanţelor şi al feeling-ului la volan.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Exista si puncte la care e36 e peste, unul ar fi diferential LSD, altul ar fi ca la acelasi motor, e36 e mult in fata...

 

Da Roco,dar mai exista si capitolul siguranta si confort la care E36 e cu mult sub E46.O masina generatie veche intotdeauna va fi sub una de generatie mai noua.

Link to comment
Share on other sites

Eu am dat argumente clare, cum e scump sa rulezi si sa intretii un m5 e39, la fel e sa rulezi si sa intretii un m3 e36.Iar la fel, un m3 e36 in stare buna nu-l iei la 10k.

 

Mai lasa-ma cu textele astea din reviste.

 

Compara un e36 328i din 1998 cu un e46 328i din 1998-2000. E 36 va fi mult in fata.

 

Nu am zis nimic de siguranta, etc. unde clar e36 e praf.

 

SI mai lasa-ma cu confortul la e46, inca am e46, n-ai confort mai mare ca in e36, nu sunt crescut si trait pe la sat pe undeva.

 

 

Faci comparatii de 2 lei, iei un e36 din 1991, si-l compari cu un e46 facelift 2002-2005

 

Asa ia un e46 din 1998 si compara-l cu un e92 din 2009.

ENORMA DIFERENTA.

 

Ciupanezule, se pare ca te tot pui aiurea cu mine, si ataci fara motiv, si tu ai o vechitura de masina la fel ca mine, ups, mai noua cu 2 ani.

 

Toti trageti la oalele voastre, eu nu trag la e36, pana la urma e o masina veche si expirata dupa standardele de azi, insa la fel, dupa standardele de azi, si un e39 prefacelift e expirat, mai ales 535i, care trage cum trage un 325i e90 si consuma aproape dublu.

 

 

Cu alte cuvinte, daca vrei sa comparati 2 modele de masini, nu luati de la un model, primii ani de fabricatie, comparandu-i cu ultimii de la celalalt model.

 

Compara un e36 din 1996 de exemplu, cu un e46 din 1999-2000.

 

Mai vreau sa spun ca exista o mare, mare, mare diferenta intre e36 din 1991-1994 si e36 din 1995-1999. Foarte mare, atat la functii de confort, optiuni, instalatie el. Senzori, etc.

Normal ca habar n-aveti, ca toti ati vazut e36 90% dinainte de 1995, si cele dupa 1995, chele.

 

Asa si intre e46 pre si facelift.

 

Daca caut un pic, pot gasi poze cu e46 chele, cu robineti, 0 dotari, prefacelift, fara pachet m, care arata jalnic.

Si mai pot gasi si poze cu e36 full, din ultimii ani.

 

Sau invers, totul tine de dotari si de anul de fabricatie. Ca un total, e46 e mult peste e36, este clar, insa NU orice e46 e peste e36, nu cand compari un e46 prefacelift cu un e36 din 1997-1999 bine dotat.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Acum am reusit sa pun niste bani deoparte, am mai primit cativa din diferite surse si am ajuns la 8000 euro si la dilema care am scris-o in acest topic: investitie in E36 sau masina mai noua. De mai multi bani nu am cum sa fac rost, nici acum, nici pe urmatorii 4-5 ani. Deci treb sa fiu atent in ce ii bag. Daca as lua o masina mai noua trebuie sa gasesc una foarte bine intretinuta pentru ca daca pica ceva s-ar putea sa ma uit la ea. Sau sa iau ceva la 6000e si 2000 sa ii tin ca fond de amortizare. Sau sa aranjez masina care deja o am.

 

Poate ca nu este treaba mea, dar daca tu spui ca in contextul actual nu vei mai tine in mana banii astia nici peste 5 ani, nu crezi ca ar fi mai bine sa-i investesti in altceva? Sa incerci sa-i multiplici? Sau sa-i pui de-o parte. Sau sa te plimbi de ei... Cu banii astia faci cateva excursii in lume.

Cati ani ai? Ai o casa a ta? Ai toate cele absolut necesare si-ti lipseste doar o masina "unica"?

 

Parerea mea este ca daca ii investeti in e36-le ala, mai tarziu iti va parea rau! Poate la 3 luni dupa ce termini proiectul tau e36 ti se va ivi o ocazie sa investeti banii intr-un proiect real, din care sa faci o afacere si sa ai profit. Dar daca tu nu vei mai avea banii...

 

Acum, sa fiu sincer, sa abordez subiectul si din punct de vedere automobilistic, as investi banii astia si mai multi intr-un e30, mai degraba decat intr-un e36.

 

Dar parerea mea sincera este sa-ti directionezi banii in alte scopuri, cu adevarat mai practice si mai necesare! Mai ales ca spui ca situatia financiara nu-ti permite sa arunci 8000 de euro pe fereastra.

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

Eu am dat argumente clare, cum e scump sa rulezi si sa intretii un m5 e39, la fel e sa rulezi si sa intretii un m3 e36.Iar la fel, un m3 e36 in stare buna nu-l iei la 10k.

 

Mai lasa-ma cu textele astea din reviste.

 

Nu se compară costurile de ĂŽntreţinere şi exploatare ale celor două maşini.

Costă mult mai mult să ai un M5 E39, ĂŽncepând cu taxele şi terminând cu costurile pieselor şi consumul.

 

Dacă nu vrei să vorbeşti civilizat şi respectuos, mai bine nu mi te adresa.

 

Compara un e36 328i din 1998 cu un e46 328i din 1998-2000. E 36 va fi mult in fata.

 

Am comparat două motorizări cu aceeaşi putere şi acelaşi tip de caroserie, şi anume coupe.

Dacă ţie nu ţi-a plăcut rezultatul, asta-i viaţa.

 

Nu am zis nimic de siguranta, etc. unde clar e36 e praf.

Aşa şi?

Siguranţa face parte din lucrurile esenţiale când cumperi o maşină, iar eu am menţionat acest aspect.

 

 

SI mai lasa-ma cu confortul la e46, inca am e46, n-ai confort mai mare ca in e36, nu sunt crescut si trait pe la sat pe undeva.

Mie mi se pare mai confortabil un E46 decât un E36.

E libertatea mea să cred şi să afirm ceea ce vreau.

 

Faci comparatii de 2 lei, iei un e36 din 1991, si-l compari cu un e46 facelift 2002-2005

 

Asa ia un e46 din 1998 si compara-l cu un e92 din 2009.

ENORMA DIFERENTA.

 

Ciupanezule, se pare ca te tot pui aiurea cu mine, si ataci fara motiv, si tu ai o vechitura de masina la fel ca mine, ups, mai noua cu 2 ani.

 

Aici iar ai sărit calul.

Atâta timp cât eu ţi-am vorbit civilizat, nu-ţi permit să-mi vorbeşti aşa, nu suntem vecini sau prieteni, aşa că nu ne tragem de şireturi.

Comparaţia nu este deloc de 2 lei.

Este vorba de ceea ce poţi cumpăra cu un anumit buget, ĂŽn acest caz de ~ 10 000 €.

Dacă piaţa a evoluat astfel ĂŽncât poţi lua cu 10 000 € un E46 dotat şi ĂŽntreţinut, nu este vina mea.

Nu te-a atacat nimeni, te ataci singur de parcă ar fi cineva obligat să iubească E36.

Fiecare cu preferinţele sale, n-am de ce să scriu ceea ce-ţi place ţie să auzi.

Tu preferi E36, cu atât mai bine pentru tine, nu mă interesează pe mine, nu ţi-am zis să-ţi vinzi maşina sau ceva de genul acesta.

Eu prefer altceva la un asemenea buget, adică ori un E46 coupe cu motor mare şi multe dotări, ori un M3 E36.

 

Eu n-am zis că maşina ta e o vechitură sau nu, rămâne la latitudinea ta să faci aprecieri la adresa maşinii tale, evită să emiţi păreri la adresa maşinii mele, eu nu o consider deloc o vechitură.

O vechitură e o maşină veche şi neĂŽntreţinută.

 

 

 

Toti trageti la oalele voastre, eu nu trag la e36, pana la urma e o masina veche si expirata dupa standardele de azi, insa la fel, dupa standardele de azi, si un e39 prefacelift e expirat, mai ales 535i, care trage cum trage un 325i e90 si consuma aproape dublu.

 

După standardele de azi, E39 535i nu este deloc expirat, cel puţin nu după părerea mea.

O maşină de 245 cp nu o să fie vreodată expirată, mai ales dacă este bine ĂŽntreţinută şi are dotările necesare unui conform decent.

Aici tu ai făcut o comparaţie de căcat, şi anume ai comparat două maşini din clase diferite.

E90 325i face suta ĂŽn 7 secunde, a mea ĂŽn 6.8.

Un 325i consumă 16% ĂŽn oraş, a mea consumă 22%.

 

E treaba mea pe ce dau banii.

 

 

 

Cu alte cuvinte, daca vrei sa comparati 2 modele de masini, nu luati de la un model, primii ani de fabricatie, comparandu-i cu ultimii de la celalalt model.

 

Compara un e36 din 1996 de exemplu, cu un e46 din 1999-2000.

 

Mai vreau sa spun ca exista o mare, mare, mare diferenta intre e36 din 1991-1994 si e36 din 1995-1999. Foarte mare, atat la functii de confort, optiuni, instalatie el. Senzori, etc.

Normal ca habar n-aveti, ca toti ati vazut e36 90% dinainte de 1995, si cele dupa 1995, chele.

 

Asa si intre e46 pre si facelift.

 

Daca caut un pic, pot gasi poze cu e46 chele, cu robineti, 0 dotari, prefacelift, fara pachet m, care arata jalnic.

Si mai pot gasi si poze cu e36 full, din ultimii ani.

 

Sau invers, totul tine de dotari si de anul de fabricatie. Ca un total, e46 e mult peste e36, este clar, insa NU orice e46 e peste e36, nu cand compari un e46 prefacelift cu un e36 din 1997-1999 bine dotat.

 

Atunci când vrei să iei o anumită maşină, te gândeşti ĂŽn primul rând de ce bani dispui.

 

Da, să ştii că habar nu am, sunt un cocalar, nici nu ştiu ce opţiuni mirifice pot exista pe E36.

Ştiu foarte bine că un E36 poate avea şi PDC spate, faruri cu stropitori, telefon, scaune electrice şi ĂŽncălzite, dublu climatronic şi multe altele, ĂŽnsă nu doar despre dotări e vorba.

 

Ideea este foarte simplă şi n-ar trebui să o dăm ĂŽn fanatisme duse la extrem.

 

Dacă ai posibilitatea de a cumpăra o maşină mai puternică, mai nouă, dotată şi mai avansată tehnic decât una mai veche, n-are ce să te oprească.

 

Repet, ĂŽn caz că n-ai ĂŽnţeles sau scuipi monitorul când ĂŽmi citeşti posturile, că nu te atac pe tine personal, după părerea mea poţi să circuli cu o căruţă sau cu Bugatti Veyron, nu este treaba mea şi nu mă interesează.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

de unde s-a plecat Âşi unde s-a ajuns ...

vĂŁd aici cetĂŁĂženi pentru care viaĂža lor realĂŁ se confundĂŁ mai mult cu tastatura :twoup: nu zic cĂŁ nu e bine sĂŁ comunicĂŁm prin intermediul forumurilor, dar trebuie sĂŁ Âştii unde sĂŁ te opreÂşti cu afirmaĂžiile ... sĂŁ nu fii luat de cap de limbajul devenit automatism din cauza prea multor ore petrecute pe internet :)

fiecare bagã banii În ceea ce Îi place, iar asta nu dã dreptul nimãnui sã denigreze respectiva persoanã. sfaturile/pãrerile pro/contra trebuie sã se rezume la ceva concret, nu sã o dãm În filozofii de viaÞã, care au mai mult sau mai puÞin legãturã cu realitatea.

 

on: dacĂŁ nu mai sunt disponibili bani ĂŽn urmĂŁtorii 4/5 ani, mai bine urmezi sfaturile acelor colegi de pe forum care Ăži-au recomandat sĂŁ vinzi pisica Âşi sĂŁ iei ceva mai nou. baftĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

am e36 si respect aceast model de masina DAR nu as baga 8000 de euro in ea decat daca acei 8000 de euro pentru mine ar insemna cat pretul unei shaorme (adica foarte putin si as face asta doar asa ca sa-mi fac damblaua)....DACA as avea numai 8000 de euro pentru urmatorii 5 ani as alege un 325,330 e46 coupe (asta daca nu i-as baga in altceva)....este .doar parerea mea...

 

 

 

si eu am bagat pana in prezent cam 2000 de euro in masina mea dar i-am bagat treptat in decursul a 2 ani si nu s-a simtit (dar sa ajung sa bag 8000 de euro dintr-un foc in ea.... e cale lunga)

 

din punctul meu de vedere e36 este o masina foarte frumoasa dar un m3 e36 sau un e46 330 coupe este cu mult peste...

 

si ca sa comparam corect un e36 cu un e46 hai sa comparam un e36 328 (deoarece asta a fost cel mai mare motor pus pe e36 in afara de m3) full cu un e46 330 full (excludem m3-ul) este clar ca e46 este cu mult peste

Edited by zeky
Link to comment
Share on other sites

Eu cred cã un E30 este altfel privit decât un E36.

 

Un E30 ÎntreÞinut este În acest moment o maºinã destul de rarã chiar ºi afarã, iar În România chiar foarte rarã.

 

E30 chiar nu este o maÂşinĂŁ de zi cu zi, iar unul ĂŽntreĂžinut poate sĂŁ aibĂŁ o valoare destul de mare ĂŽn viitor.

 

Va mai trece multã vreme pânã când E36 va fi În aceeaºi poziÞie.

Link to comment
Share on other sites

Mai nu stiu cum sa va spun, dar E30 (ursulet cum il stim toti) a fost primul BMW de care am auzit.

Poate sa facut atat de cunoscut prin faptul ca a revolutionat, schimbat multe in industria auto europeana (prin cursele si competitiile castigate detasat in fata rivalilor muuuulti ani la rand).

 

Voie buna la toti.

Link to comment
Share on other sites

Sau nu va fi niciodata...

E30-ul este privit asa si pentru ca este o masina cu adevarat clasica. E alta mancare de peste. D'asta am spus si eu mai sus ca as inveti mai degaraba banii astia intr-un e30 decat intr-un e36. Si mai multi chiar!

 

Corect.

 

E30 este o maÂşinĂŁ clasicĂŁ, a avut rezultate excelente ĂŽn diverse competiĂžii, este o maÂşinĂŁ emblematicĂŁ pentru marca BMW.

Link to comment
Share on other sites

Am avut un 320i si un 318tds. In acelasi timp cu acest e46 de acum am avut aproape 2 ani si un e36. Le conduceam in functie de cat de aproape era parcata una dintre ele :twoup:

Nu am gasit elemente apropiate pentru comparatie. NU exista la e46 ceva care sa nu fie mai bun decat seria e36.

Sunt cel putin 15 elemente [pe standard/optional] de siguranta-confort-design-mecanica despre care nici macar nu poate visa un proprietar de e36.

Link to comment
Share on other sites

N-ai cum sa te faci ca nu stii ce de te-am atacat, nu cred ca esti genul care nu se prinde.

Iti mai explic o data, iti fac si desen daca ai nevoie (PM).

Asa, tu impreuna cu altii, insa mai ales tu, ati spus ca ce merita un e36 o restaurare cand exista e46, ca e36 e o masina depasita din toate punctele de vedere.

Forumul asta, ma rog, oamenii ce-l frecventeaza, habar n-au de ei. Bai fratilor, cand ma uit pe bimmerforums si deschide unu topic cu reconditionare de masini vechi, e30, e36, e34, etc etc, pai numai cuvinte de incurajare vezi( nu vezi NICIUNUL sa spuna, de ce ai ales sa bagi bani in e36, cand exista e46,e92), indiferent de banii investiti, oamenii care salveaza niste masini vechi, fara viitor, vor fi mereu aplaudati acolo unde e cunostinta in domeniul auto.

Aici, in RO, '' ia frate e46 full'' da bine la maimutze, etc. Lumea isi face griji pentru imagine mult prea mult, poarta jante deloc potrivite pentru masinile lor, doar ca sa fie remarcati, nu pot intelege fenomenul asta, parca fiecare trebuie sa demonstreze la fraieri, ca el daca are e39, e90, e60, e ajuns, e pe treaba lui, nu ca alti agarici cu e30, e34, e36, etc.

Trist.

Prin asta, ati atins un nerv la unii oameni, inclusiv la mine.

Pe mine nu ma intereseaza cum cataloghezi tu alti detinatori de e36, cât de colorati sunt, insa eu am restaurat un e36, care poate ajungea la rabla. Pentru mine, a meritat, ca acum iau un 330ci din 2005 full full full, pe banii aia. E altceva.

Si inca mai restaurez la el.

Am mai zis, nu se compara cu e46, e sub e46 ca tehnologie, e si normal, dar cand restaurezi o masina veche, nu o faci cu gandul la head up display, faruri adaptive, etc. Fiecare model bmw a facut istorie, cu atat mai mult e36, asta din urma a pavat drumul pentru e46, nu avea e46 succesul ce l-a avut niciodata, daca nu era e46.

Insa nici e39 nu se compara cu e60, nici acum, nici daca te mai nasti o data.

Cum mi-ai spus mie ca modelul urmator, e mai bun ca precedentul, sau n-are cum sa fie mai rau, (in cazul acesta, e46, fata de e36) identica sta treaba si la e39 vs. e60, indiferent ce debitezi tu.

Eu am preferat, ca si tine, sa fac dintr-o masina relativ veche, o masina de care sa fiu mandru, chiar si in 2010. Tu ai ales seria 5, eu 3.

Si eu daca spun ca am investit peste 10k in masina, fara pretul de achizitie, ma face careva un mincinos, si ma crezi? NU se vede. Sa reconditionezi perfect o masina veche, iti trebuiesc zeci de mii, nu 8k.

Nu ma intereseaza parerea nimanui, cum sigur nici pe tine nu te intereseaza.

Eu am raspuns mai aspru, insa realist, nu te-am jignit pe tine personal cu nimic, ca sa-ti permiti tu sa ma mustrezi ca am zis ceva ce nu ti-a picat bine, uneori e bine sa stii cu cine vorbesti si sa nu debitezi toate aiurelile, cum faci cu toata lumea.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Pai masina te duce din A in B. De ce sa nu ia o masina mai buna din toate punctele de vedere ????????

Tu ai auzit vreodata in viata ta, de acolo de pe unde ai ajuns, de reconditionare, de restaurare? Altii au in sange asta, se bucura sa readuca la viata unele masini.

Eu nu am vrut mai noua, am dat la o parte masina mai noua, facelift, pentru pisica, desi pisica e o gaura neagra daca vrei sa o faci calumea.

Eu nu tin partea pisicii, trebuie sa va fac desen, am mai zis.

Eu tin partea celor ce readuc la viata niste masini vechi, depasite.

Nu-i intereseaza imaginea, parerea altora despre ei.

Astia sunt oameni ce merita apreciati, nu aia carora nici ei nu stiu cum le-a picat in poala un e46, e90, e39, etc etc.

Si scuza-ma ca-ti spun, insa sunt multi ce nu au masina fiindca sunt navetisti, si le trebuie doar un mijloc de transport.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.