Jump to content

Investitie de 8000euro intr-un E36 din '94


sergio_nik

Recommended Posts

N-ai cum sa te faci ca nu stii ce de te-am atacat, nu cred ca esti genul care nu se prinde.

Chiar nu ĂŽnĂželeg de ce te-ai atacat pentru cĂŁ, din punctul meu de vedere, nu cred cĂŁ pĂŁrerea cuiva trebuie luatĂŁ neapĂŁrat ĂŽn mod personal ca pe o jignire.

Tu spui cĂŁ E39 e sub E60.

Eu am altĂŁ pĂŁrere Âşi nu mĂŁ intereseazĂŁ Âşi nici nu mĂŁ deranjeazĂŁ faptul cĂŁ tu crezi altceva, aÂşa cum am spus, fiecare face ce vrea cu banii sĂŁi.

Crezi cĂŁ fac spume ca tine pentru ca tu ai impresia cĂŁ E39 e o maÂşinĂŁ inferioarĂŁ total E60-ului? Chiar nu am de ce, fiecare este liber sĂŁ aibĂŁ o pĂŁrere exprimatĂŁ civilizat.

 

Iti mai explic o data, iti fac si desen daca ai nevoie (PM).

Asa, tu impreuna cu altii, insa mai ales tu, ati spus ca ce merita un e36 o restaurare cand exista e46, ca e36 e o masina depasita din toate punctele de vedere.

Forumul asta, ma rog, oamenii ce-l frecventeaza, habar n-au de ei. Bai fratilor, cand ma uit pe bimmerforums si deschide unu topic cu reconditionare de masini vechi, e30, e36, e34, etc etc, pai numai cuvinte de incurajare vezi( nu vezi NICIUNUL sa spuna, de ce ai ales sa bagi bani in e36, cand exista e46,e92), indiferent de banii investiti, oamenii care salveaza niste masini vechi, fara viitor, vor fi mereu aplaudati acolo unde e cunostinta in domeniul auto.

 

Tu faci o confuzie foarte mare ĂŽn acest caz.

Oamenii de pe bimmerforums nu au o singurã maºinã, nu Þin maºina recondiÞionatã În stradã, aºa cum se Întâmplã În România, au unde sã facã recondiÞionarea În condiÞii de calitate, au foarte mulÞi bani, fac o recondiÞionare totalã, nu doar o cosmetizare aºa cum se Întâmplã În România.

8000 € nu ajung ca sĂŁ recondiĂžionezi total un E36 Âşi sĂŁ-l faci sĂŁ funcĂžioneze perfect.

Având În vedere cã iniÞiatorul topicului cautã o maºinã bunã de zi cu zi, eu cred cã E46 este mai potrivit pentru acest scop.

Nu poÞi confunda lucrurile atât de mult, ºtii foarte bine ce Înseamnã sã faci niºte recondiÞionãri ºi modificãri În România.

DacĂŁ tu spui cĂŁ ai bĂŁgat peste 10 000 € ĂŽntr-un E36 Âşi tot mai ai de bĂŁgat, bĂŁnuiesc cĂŁ ĂŽnĂželegi cĂŁ 8000 € nu sunt suficienĂži pentru a ajunge la o finalitate.

Dacã iniÞiatorul topicului nu este foarte pasionat de E36, iar asta rezultã din faptul cã κi pune Întrebãri cu privinÞã la investiÞia lui, asta Înseamnã cã mai bine se orienteazã spre altceva.

DacĂŁ spunea cĂŁ va investi 8000 € ĂŽn maÂşina lui pentru cĂŁ o iubeÂşte, l-aÂş fi aplaudat Âşi punct.

 

Aici, in RO, '' ia frate e46 full'' da bine la maimutze, etc. Lumea isi face griji pentru imagine mult prea mult, poarta jante deloc potrivite pentru masinile lor, doar ca sa fie remarcati, nu pot intelege fenomenul asta, parca fiecare trebuie sa demonstreze la fraieri, ca el daca are e39, e90, e60, e ajuns, e pe treaba lui, nu ca alti agarici cu e30, e34, e36, etc.

Trist.

Prin asta, ati atins un nerv la unii oameni, inclusiv la mine.

Pe mine nu ma intereseaza cum cataloghezi tu alti detinatori de e36, cât de colorati sunt, insa eu am restaurat un e36, care poate ajungea la rabla. Pentru mine, a meritat, ca acum iau un 330ci din 2005 full full full, pe banii aia. E altceva.

Si inca mai restaurez la el.

Ai tras niÂşte concluzii greÂşite cu privire la mentalitatea mea.

Eu nu gândesc astfel, mi-am luat E39 doar pentru cã-mi place, nu mã intereseazã percepÞia celor din jur, nu am luat un E39 pentru cã pare maºinã scumpã.

DacĂŁ vroiam sĂŁ impresionez astfel, mi-aÂş fi luat o maÂşinĂŁ mult mai nouĂŁ ĂŽn leasing, nu mĂŁ apucam sĂŁ bag bani ĂŽntr-o maÂşinĂŁ de peste 10 ani.

 

 

Am mai zis, nu se compara cu e46, e sub e46 ca tehnologie, e si normal, dar cand restaurezi o masina veche, nu o faci cu gandul la head up display, faruri adaptive, etc. Fiecare model bmw a facut istorie, cu atat mai mult e36, asta din urma a pavat drumul pentru e46, nu avea e46 succesul ce l-a avut niciodata, daca nu era e46.

Insa nici e39 nu se compara cu e60, nici acum, nici daca te mai nasti o data.

Cum mi-ai spus mie ca modelul urmator, e mai bun ca precedentul, sau n-are cum sa fie mai rau, (in cazul acesta, e46, fata de e36) identica sta treaba si la e39 vs. e60, indiferent ce debitezi tu.

Eu am preferat, ca si tine, sa fac dintr-o masina relativ veche, o masina de care sa fiu mandru, chiar si in 2010. Tu ai ales seria 5, eu 3.

Si eu daca spun ca am investit peste 10k in masina, fara pretul de achizitie, ma face careva un mincinos, si ma crezi? NU se vede. Sa reconditionezi perfect o masina veche, iti trebuiesc zeci de mii, nu 8k.

Nu ma intereseaza parerea nimanui, cum sigur nici pe tine nu te intereseaza.

Eu am raspuns mai aspru, insa realist, nu te-am jignit pe tine personal cu nimic, ca sa-ti permiti tu sa ma mustrezi ca am zis ceva ce nu ti-a picat bine, uneori e bine sa stii cu cine vorbesti si sa nu debitezi toate aiurelile, cum faci cu toata lumea.

 

E39 se poate compara foarte uÂşor cu E60, eu asta cred dupĂŁ ce am condus Âşi E39 Âşi E60.

DacĂŁ nu eÂşti pasionat de un anumit model, nu are rost sĂŁ bagi bani ĂŽn el pentru a-l recondiĂžiona, e o chestie de logicĂŁ simplĂŁ.

ĂĂži iei direct una mai nouĂŁ Âşi ĂŽn stare mai bunĂŁ Âşi ai terminat.

 

Faptul cã E39 ar fi mai bun sau mai prost decât E60 (prin absurd) este o discuÞie total fãrã legãturã cu subiectul topicului, ai menÞionat asta doar ca sã mã enervezi.

 

Pãi te cred, dar nu vãd care-i relevanÞa. ªtiu foarte bine cât costã piesele noi ºi de calitate ºi ce Înseamnã sã Întretii o maºinã.

 

Tu te-ai simĂžit atacat deÂşi nu erai deloc vizat de posturile mele, niciodatĂŁ nu atac pe cineva ĂŽn mod subtil.

Dacã mã deranjeazã atitudinea cuiva, Îi zic În faÞã indiferent cine este, aºa am procedat Întotdeauna.

 

Consider cã a spune despre cineva cã "debiteazã tâmpenii", "face comparaÞii de cãcat", debiteazã aiureli" etc. denotã o atitudine necivilizatã În cazul În care nu a fost provocatã.

 

Nu debitez nici o aiurealã când vine vorba despre maºini, este pasiunea mea cea mai mare.

Când nu ºtiu ceva, nu vorbesc.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pai masina te duce din A in B. De ce sa nu ia o masina mai buna din toate punctele de vedere ????????

Tu ai auzit vreodata in viata ta, de acolo de pe unde ai ajuns, de reconditionare, de restaurare? Altii au in sange asta, se bucura sa readuca la viata unele masini.

Eu nu am vrut mai noua, am dat la o parte masina mai noua, facelift, pentru pisica, desi pisica e o gaura neagra daca vrei sa o faci calumea.

Eu nu tin partea pisicii, trebuie sa va fac desen, am mai zis.

Eu tin partea celor ce readuc la viata niste masini vechi, depasite.

Nu-i intereseaza imaginea, parerea altora despre ei.

Astia sunt oameni ce merita apreciati, nu aia carora nici ei nu stiu cum le-a picat in poala un e46, e90, e39, etc etc.

Si scuza-ma ca-ti spun, insa sunt multi ce nu au masina fiindca sunt navetisti, si le trebuie doar un mijloc de transport.

 

NU discutam de restaurare si de reconditionare. Fa-ti topic despre asta.

Tot asa te intreb si eu >>> Tu ai auzit vreodata in viata ta, de acolo de unde esti de EVOLUTIE si PROGRES ??? :twoup:))))))))

Link to comment
Share on other sites

Tu spui cĂŁ E39 e sub E60.

Eu am altĂŁ pĂŁrere Âşi nu mĂŁ intereseazĂŁ Âşi nici nu mĂŁ deranjeazĂŁ faptul cĂŁ tu crezi altceva, aÂşa cum am spus, fiecare face ce vrea cu banii sĂŁi.

 

De curiozitate cu ce e mai bun un E39 decat un E60 (lasand esteticul deoparte - gusturile nu se discuta)?

Link to comment
Share on other sites

Sau nu va fi niciodata...

E30-ul este privit asa si pentru ca este o masina cu adevarat clasica. E alta mancare de peste. D'asta am spus si eu mai sus ca as inveti mai degaraba banii astia intr-un e30 decat intr-un e36. Si mai multi chiar!

 

Din cate stiu E36 este cel mai longeviv model de bmw, nu E30 si nici E46. De ce oare?

Link to comment
Share on other sites

Pai masina te duce din A in B. De ce sa nu ia o masina mai buna din toate punctele de vedere ????????

Tu ai auzit vreodata in viata ta, de acolo de pe unde ai ajuns, de reconditionare, de restaurare? Altii au in sange asta, se bucura sa readuca la viata unele masini.

Eu nu am vrut mai noua, am dat la o parte masina mai noua, facelift, pentru pisica, desi pisica e o gaura neagra daca vrei sa o faci calumea.

Eu nu tin partea pisicii, trebuie sa va fac desen, am mai zis.

Eu tin partea celor ce readuc la viata niste masini vechi, depasite.

Nu-i intereseaza imaginea, parerea altora despre ei.

Astia sunt oameni ce merita apreciati, nu aia carora nici ei nu stiu cum le-a picat in poala un e46, e90, e39, etc etc.

Si scuza-ma ca-ti spun, insa sunt multi ce nu au masina fiindca sunt navetisti, si le trebuie doar un mijloc de transport.

 

NU discutam de restaurare si de reconditionare. Fa-ti topic despre asta.

Tot asa te intreb si eu >>> Tu ai auzit vreodata in viata ta, de acolo de unde esti de EVOLUTIE si PROGRES ??? :twoup:))))))))

Desigur dragule, nu esti singurul cu e46.

Link to comment
Share on other sites

CâÞi ani au fost comercializate.

 

Dar de unde 8 ani la E90?

 

sunteti primii din lume care calculati asa durata de viata a unui model !!! :twoup:

cum sa calculezi asa ceva ???

Daca primul E46 care a inlocuit un model E36 a iesit in 1997 iar in 2006 a fost ultimul scos...cum calculati voi ???

 

e36 a aparut in 1991, e46 a aparut in 1997, e90 a aparut in 2005.

Link to comment
Share on other sites

Inca ceva, dupa parerea mea cel mai mare salt tehnologic s-a produs de la E30 la E36 si am sa dau doar 2 argumente importante: motorul montat mult mai in spate (luati ca reper oalele amortizoarelor) pentru o distributie perfecta a maselor si suspensia spate. Nu iau in calcul aici tot felul de electronice al caror numar creste odata cu anul fabricatiei, acestea ma lasa rece.
Link to comment
Share on other sites

e36 a aparut in 1990 si a fost facut pana in 2000, e46 a aparut in 1998 pana in 2006 (m3-ul de America) iar e90 a aparut in 2004 si continua inca...cat vom vedea.

 

Singurul model care a continuat sa fie produs inca 2 ani dupa aparitia urmatorului a fost e36. intre 1998 si 2000 in paralel cu e46.

Edited by michael
Link to comment
Share on other sites

E39 şi E46 au cam aceeaşi fiabilitate.

Iar E34 se aseamănă foarte mult cu E39, nu prea sunt diferenţe de fiabilitate.

 

sunteti primii din lume care calculati asa durata de viata a unui model !!! :twoup:

cum sa calculezi asa ceva ???

Daca primul E46 care a inlocuit un model E36 a iesit in 1997 iar in 2006 a fost ultimul scos...cum calculati voi ???

 

e36 a aparut in 1991, e46 a aparut in 1997, e90 a aparut in 2005.

 

Eu n-am calculat nimic.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

e36 a aparut in 1990 si a fost facut pana in 2000, e46 a aparut in 1998 pana in 2006 (m3-ul de America) iar e90 a aparut in 2004 si continua inca...cat vom vedea.

 

e36 a aparut in 1990 si a fost facut pana in 2000, e46 a aparut in 1998 pana in 2006 (m3-ul de America) iar e90 a aparut in 2004 si continua inca...cat vom vedea.

Cand vorbesti de serie atunci trebuia sa spui asa :

seria e36 din 1991

seria e46 din 1997

seria e90 din 2005

 

CORECT ???

 

de ce confundati \?

 

Fara suparare, dar E24, E30, E32, E34, E36, E38 si E39 sunt motivul pentru care BMW este unde este acum, nu E46 si nici E60 sau E90. Daca nu existau alea 7 modele mentionate anterior, probabil ca azi nu mai vorbeam de BMW... E46 este OK si este unul dintre cele mai frumoase BMW-uri ca si linie, insa nu se poate compara nici la degetul mic la capitolul fiabilitate (ori, fiabilitatea si avansul tehnologic fata de vremea respectiva au fost atu-urile BMW de atunci) cu vreuna din alea mentionate la inceput, de E60 sau E90 n-are rost sa mai vorbim...

 

nici nu a trebuit sa ma uit la semnatura :twoup:

cati km ai mers cu un e46 sau e90 sau e60 ?

Link to comment
Share on other sites

sunt diferente intre E34 si E39... trust me :twoup:

 

Un E39 ĂŽntreĂžinut e foarte fiabil.

 

CĂŁ tu crezi cĂŁ maÂşina ta e ceva magic Âşi mirobolant, e altceva, realitatea e alta.

 

Un E39 pe benzinĂŁ e la fel de fiabil ca un E34 pe benzinĂŁ.

 

Probleme de fiabilitate apar la E39-urile diesel.

Link to comment
Share on other sites

michael

 

Nu exista producator care sa spuna asa :

''Din 7 august nu se mai produce seria e36''. Din 8 august venim pe piata cu noua serie care are 12 variante de motorizare si 4 variante de caroserie.''

 

Modelele se scot una pe alta la aparitia unei serii noi.

Urmareste cu atentie cand/cum au aparut/disparut 320i-323i-325i e36.

 

De cateva luni au aparut noile procesoare de la intel, adica core i3-i5-i7ee.

Crezi ca nu se mai produc core2duo de cand au aparut cele noi ? Sau ca i3-i5-i7 sunt mai slabe decat cele pe care le inlocuiesc treptat ?

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

e36 a aparut in 1990, nu 1991.

Si compacturi s-au facut si in 2000.

Oricum ati da problema, e36 e cea mai longeviva serie 3.

 

E46

 

''The BMW E46 is the fourth generation of the 3 Series compact executive cars produced by BMW, produced from 1998 when it succeeded the BMW E36 until it was replaced by the BMW E90 in 2005.''

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

@Jacobs simt o samanta de nervozitate la tine si nu vad de ce. Calm ca nu dam cu borduri in noi. Uite exemplu. Productia la e60 s-a oprit si nu se mai face. F10 continua singur. Cred ca au mers 2 luni in paralel numai mult.

 

Vroiam doar sa subliniez faptul ca e36 a fost cea mai longeviva in productie din toate modele (seriile). Datele poate nu sunt chiar exacte dar poate ai inteles ideea.

Link to comment
Share on other sites

Ciupa, nu este nici magic, nici mirobolant ceva la E34-ule meu... daca vrei, facem un comparativ o data cu defecte care le-ai avut tu de remediat si ce defecte a avut masina mea. In conditiile in care a mea are 300 si ceva de mii de km... nu stiu cat are a ta. punem pur si simplu pe hartie si la sfarsit tragem linie si vedem. ce zici?

 

@Jacobs: nu e mare nevoie sa mergi multi km cu o masina ca sa stii cat de fiabila e... e destul sa stai ceva timp printre posesori si afli ce si cum :)

Nu se poate face o comparaţie logică ĂŽntre maşinile noastre.

 

Până acum câteva luni, ai avut un motor leşinat de 2.0 ĂŽn timp ce maşina mea a avut 3.5 din fabrică. :twoup:

 

Diferenţialul mi-a picat din cauza puterii, la fel de uşor putea să pice şi ĂŽn cazul unui E34 cu motorizare similară.

Cutia la fel, dacă era manuală n-ar fi picat.

Şi nici automata n-ar fi picat dacă s-ar fi schimbat uleiul la timp de către fostul proprietar.

 

Degeaba stai, păpuşă mică, printre posesori de maşini cumpărate second hand.

 

Fiabilitatea unei maşini ţine de modul de exploatare.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.