Jump to content

Investitie de 8000euro intr-un E36 din '94


sergio_nik

Recommended Posts

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2. Stau la bloc, o parchez in fatza blocului, iar zilele trecute mi-am gasit pleoapele de la faruri rupte (cineva incercase sa le ciordeasca, dar s-au rupt cand au tras de ele sa le dezlipeasca si a abandonat ideea) si ma gandesc ca dupa ce o fac "tzipla" si o parchez frumos in fatza blocului, mi-e ca dimineata o gasesc pe butuci. Doar sa pun camera pe ea, sa o monitorizez non-stop :twoup:

Sau o lasi la o benzinarie din apropiere , cotizezi si tu cu o suma acolo pe luna si nu cred ca vor avea ceva impotriva , si o sa o ai si supravegheata video .

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea daca tot vrei sa iti faci e36-le:

 

Pune-i un motor de 2.5-2.8 in toate mintile lui. Il resoftezi si ajungi undeva la 220CP. O vopsesti, ii pui cauciucuri, jante etc. si ai o masina care poti sa o folosesti si de zi cu zi si pentru "joaca". Eu zic ca 220CP la 1200kg e de ajuns.

 

Total gresit...

2.5 are 192 de cai iar cu soft 18 cai ajunge la 210... iar greutatea este de 1380 nu 1200 kg...

 

Mie nu-mi ajung 192 in conditiile in care i-am scos si catalizatoare , are si Evacuare cap coada Supersprint DTM si are si diferntial scurt de 3,45... Pana la 210 nu cred ca e o diferenta fantastica...

 

2.5 este entry level in clasa masinililor mai nervoase...

E cat de cat sa simti ca accelerezi cu cele 7,2 secunde de la 0-100...

 

 

Eu cu 8000 de euro mi-as lua un M3 E36 epava din germania sau anglia (3-4000 mii ) , as transfera pe masina veche tot ce se poate transfera (1000 euro maxim) , as vinde ce-mi ramane in plus si ar ramane de vopsit si de imbracat in piele... ( vopsit 1000 interior 1000 maxim). Astea toate fac 5000 de euro... plus jante si articulatii de restul...

E un buget BETON pt un astfel de proiect. Daca esti calculat ramai si cu 1000 de euro de o ciorba...

 

La 8000 gasesti un E46 330 obosit in care nu mai ai de bagat bani si tot cu el neingrijit mergi...

Eu as ramane frustrat toata viata ca n-am avut M... Chiar daca faci un 2,8 in 400 de cai tot o sa te roada ca nu e M... Si daca vrei ulterior poti sa pui turbo pe M .... costa tot atat cat ar costa sa-l pui pe 2,8...

Cred ca-ti vor ajunge 321 de cai de pe M...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Si ce sa faca cu atatia cai in Romania? Acum 3 zile am facut 5 km in 1 ora si 40 de minute, nu vrei sa stii cat imi arata OBC-ul la consum. Omului ii trebuie o masina de zi cu zi, eu zic ca un E36 325i sau un E46 318i de 143 de cai sau 2.0 de 170 de cai ii ajung.
Link to comment
Share on other sites

In unele taloane scrie si 1190 in altele 1385 si da difera in functie de motor, caroserie. Ma gandeam la un soft de 15% si atunci ajungea la 220CP. Bine poate sa fie si 210. Eu zic ca e de a juns. Din perspectiva mea. Am deja ceva ani si parca numai ma gandesc la atatia sute de cai putere. Un 250CP maxim e mai mult decat onorabil la noi in tara.
Link to comment
Share on other sites

2. Stau la bloc, o parchez in fatza blocului, iar zilele trecute mi-am gasit pleoapele de la faruri rupte (cineva incercase sa le ciordeasca, dar s-au rupt cand au tras de ele sa le dezlipeasca si a abandonat ideea) si ma gandesc ca dupa ce o fac "tzipla" si o parchez frumos in fatza blocului, mi-e ca dimineata o gasesc pe butuci. Doar sa pun camera pe ea, sa o monitorizez non-stop :twoup:

 

Nu stiu daca sa incep restaurarea sau sa stau cuminte...

 

Ti-am mai spus intr-un post anterior, dar te-ai facut ca ploua. Buzaul nu e al mai scump oras din tara, cu banii aia iti iei un 4 - 500 de metri de teren, sau poate mai mult, in apropierea orasului, si in timp iti ridici si o casa... Nu cred ca dormi in masina. Ai toate cele necesare si iti lipseste o masina "a ta"?

Link to comment
Share on other sites

Ti-am mai spus intr-un post anterior, dar te-ai facut ca ploua. Buzaul nu e al mai scump oras din tara, cu banii aia iti iei un 4 - 500 de metri de teren, sau poate mai mult, in apropierea orasului, si in timp iti ridici si o casa... Nu cred ca dormi in masina. Ai toate cele necesare si iti lipseste o masina "a ta"?

 

Am 25 de ani (peste aproape o luna). De insurat nu ma gandesc in urmatorii 10 ani, casa nu am, dar am un apartament de 3 cam in care stau si o garsoniera care o inchiriez. Stiu ca pot face niste mici afaceri cu banii astia, decat sa ii arunc intr-o masina, ai foarte mare dreptate aici, referindu-ma la ce mi-ai scris in post-urile anterioare, dar nu prea ma duce capul la afaceri. Niciodata nu am avut flerul/atuul asta, sa investesc in ceva bun :twoup:

 

De vreo 2 ani mi s-a pus pe masini. Si chiar as vrea sa imi fac o masina "a mea", personalizata in felul meu, chiar daca e 316-ele asta sau alt BMW.

Stim cu totii ca o masina a noastra nu e un simplu lucru in care ne suim sa ajungem din punctul A in punctul B. Avem si sentimente pentru ele. Tinem la ele. Ne chinuim sa le oferim ce e mai bun iar cand ne pica ceva la ele stam de parca ne-a lovit cineva cu parul in cap pana remediem problema in cel mai scurt timp.

Nu mai zic atunci cand le gasim zgariate, lovite in parcare, de zici ca ai omora pe toata lumea vinovat sau nevinovat.

 

Iar eu zic ca toti dintre noi ne-am urcat cel putin o data la volan cu gandul de a pleca din punctul A, dar de nu a ajunge in nici un punct B, ci doar din placerea de a te plimba si a-ti conduce masina.

 

Asa ca eu zic ca merita sa investesti in viata in ceva care iti aduce o bucurie si o satisfactie, chiar daca e o "gaura neagra" si un aspirator de bani.

Link to comment
Share on other sites

ia-ti un 320d e46

 

sau poti

 

pune un 2.5/2.8 stock + anexe (cutie, cardan, diferential, frane-dar aici poti cumpara altele, ceasuri)

pune un pachet aerodinamic marca M :twoup:

pune un interior frumos (poate scaune m3e36, chiar daca e sedan :) )

o suspensie mai rigida, dar nu neap. f. joasa

obc mare

cotiera

vopsire

camera de supraveghere performanta

un pui de rotweiller pe scaunul din spate :)

consumabile noi la motor (bujii, kit reparare vanos, etc.)

 

cel mai important argument la pct. 2 este (dupa cum au spus si altii) ca stii cu ce te misti. posibilele probleme sunt rezolvate, masina nu are sa mai aibe surprize neprevazute$$$$$ pt. tine. :(

 

Intretinerea la un 325 e46 vs 325 e36 probabil ca este asemanatoare in termeni de consumabile uzuale (filtre, placute, amortizoare, discuri, bucsi, rulmenti etc).

 

(fara stopuri bling bling, fara faruri "tuning" care inghit o caruta de bani ce poate sa fie folosita mai cu cap)

Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

@sergio_nik

 

Optarul e o masina ce nu se poate intretine de cineva ce are sub 1500 euro pe luna... Parerea mea. Cred ca bagi in medie 300 de euro in masina (pe luna) si cam 500 pe benzina daca mergi zi de zi cu ea... Sub 30 nu o sa-ti ia in oras... V12 5 litri... Avea cineva de vanzare pe forum un motor de seria 8... Era un 6.0 Alpina :twoup:

 

Intotdeauna o sa pice ceva... Ba o pompa ba un plastic ba un cheder ba ce nu-ti trece prin cap...

 

 

Adevarul e ca un optar 5.0 v12 cu turbo cred ca se duce lejer in 500 de cai (cu turbo sau compresor ) :) sau 650 de cai bi-turbo... suna mai bine :) Marfa... Dar nu-ti ajung banii :(

 

Sa nu mai visam :(

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Facand o paranteza, ce parere aveti de 840 sau 850i?

Ma uitam pe www.mobile.de si vad ca unul epava e intre 4000 si 6000e iar cele intretinute sar de 15.000e si ajung pana la 30.000 - 35.000 euro

:( :( :D

 

Este foarte normal să fie scumpe din moment ce sunt nişte maşini foarte rare.

 

Dacă nu sunt indiscret, ce venit lunar ai?

 

Tu nu vrei sa pricepi si pace ca motorul la masina mea nu a fost schimbat. Si culmea, piesele de 2.0 rezista la putere mai mare decat aia pentru care au fost concepute... iar la tine pica masina fiind stock... clar: E34 si E39 stau la fel la fiabilitate. M-ai convins. De cate ori ziceai ca ai schimbat pompa de benzina?

 

E vorba de faptul că minciuna are picioare scurte. :twoup:

 

Este normal să reziste la puterea de fabrică pentru că nu sunt atât de solicitate.

La o putere mai mare nu ar face faţă.

 

La mine pică anumite piese la fel cum şi la tine pică anumite piese, nu mai suferi aiurea. :)

 

Subiectivitatea asta nu ajută pe nimeni, duce la concluzii absolut greşite.

 

Nici E39 şi nici E34 nu sunt W123 (Cobra) sau W124.

 

O singură dată am schimbat pompa de benzină.

Este irelevant.

 

Aşa cum ţi-am spus, ca să poţi analiza fiabilitatea unei maşini ĂŽn mod corect, trebuie să faci un sondaj ĂŽn care să ĂŽntrebi cât mai mulţi posesori, care au avut maşina de nouă, astfel ĂŽncât să existe o marjă de eroare cât mai mică.

 

Fiabilitatea unei maşini este ĂŽn strânsă legătură cu exploatarea sa.

Nu prea mai vezi multe E34-uri pe străzi nu pentru că ar fi proaste din punct de vedere al fiabilităţii ci pentru că au ajuns ĂŽn mâinile unor tâmpiţi care şi-au bătut joc de ele.

 

Pompa de benzină folosită pe E39 535i a fost folosită pe o multitudine de motorizări, inclusiv pe E34 520i: http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...&showeur=on

 

Ironic, nu? :)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu poţi face astfel de comparaţii după părerea mea.

 

Având ĂŽn vedere că majoritatea celor de pe acest forum şi-au cumpărat E34 şi E39 sh, opiniile lor despre fiabilitatea maşinilor ale căror proprietari sunt, nu sunt foarte relevante.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

e39 e o masina foarte buna. Totusi cand citesti review-urile iesite la vremea respectiva si putin dupa, povesti ale propietarilor care le-au avut de noi, o sa vezi cateva remarci comune.."build quality " ..."this car is build like a tank" ..s.a.m.d .

In cam toate review-urile facute si dupa multi ani pentru e34 SH spun ca e34 a fost probabil cel mai fiabil BMW construit vreodata. Nu e numai faptul ca e masina mai simpla.

Oricum.. suntem off topic.

Sincer, daca banii aia sunt picati de undeva si nu ai venit constant care sa iti permita sa intretii altceva, as pune-o la punct masina care o am si restul as investi in ceva. Nu i-as arunca pe toti pe o masina. Sunt si alte chestii care iti pot aduce satisfactie, exista viata dincolo de BMW .

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Ciupa, cum iti explici tu atunci ca masina mea are 310.000km si am aceeasi pompa de benzina (apropo, vezi ca am masina din 1997 si atunci calitatea carburantului in RO era mult sub nivelul anilor 2002-2003), nu am schimbat niciodata flansa de la cardan (iar marirea de putere pe masina asta a inceput din 2006), deci trebuia sa pice de 4 ori pana acum, ambreiajul de fabrica a tinut 298.000km, pompa de apa care trebuia sa tina 160.000km a tinut vreo 290.000?

Pe cand tu, avand masina stock, iti pica piese care mie nu mi-au picat desi au de suportat forte mai mari decat cele pentru care au fost ele gandite... nu sunt subiectiv, sunt perfect constient ca masinile nu-s decat niste fiare legate cu cateva fire si amestecate cu un pic de plastic si cauciuc...

 

Fac comparatia intre masinile noastre, pentru ca te stiu cel putin la fel de grijuliu cu masina ta, cam cum sunt si eu, si stiu ca nu-ti bati joc de ea.

 

Tu tot n-ai ĂŽnţeles că e aceaşi pompă de benzină?

E ACEEAŞI POMPĂ DE BENZINĂ! Sper că nu trebuie să adaug şi culori ca să vezi.

 

Faptul că nu ţi-a picat pompa de benzină este irelevant.

Pompa de benzină este electrică, chiar nu contează faptul că a picat.

 

Mie mi-a picat o singură dată flanşa de cardan, este normal având ĂŽn vedere puterea superioară reală a maşinii, nu dată de piticii din subsol, filtrul sport şi catalizatoarele scoase.

Când ţi-ai dat seama că alea erau doar fantasme, ai trecut la 2.8 si ai văzut şi tu ce ĂŽnseamnă să ai putere pe maşină. :twoup:

 

Pompa de apă mi-a picat de la forjă, am un stil de conducere foarte sportiv.

Faptul că a ţinut 10 ani spune tot.

 

Maşinea mea stock este mult mai puternică decât maşina ta, prin urmare este normal ca unele piese să pice mai rapid.

Este o chestie care ţine de logică.

Dacă ai un M5 E34 sau E39, ambreiajul şi volanta vor pica mult mai rapid decât ĂŽn cazul unui 520i.

Diferenţialul este predispus să pice mult mai rapid, la fel ca toate piesele uzate mai rapid de puterea motorului.

Asta nu ĂŽnseamnă că M-urile sunt maşini proaste, o maşină mai performantă necesită o ĂŽntreţinere diferită faţă de una cu putere mult inferioară.

 

Şi tu ĂŽţi ĂŽntreţii maşina foarte bine, ştiu asta, ĂŽnsă la 150 cp, e normal să pice mai puţine piese decât la 245.

Este valabil şi pentru 193 cp vs. 245 cp.

 

Atât E34 cât şi E39 sunt maşini foarte fiabile pe care le respect ĂŽn egală măsură.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Va cer un sfat/o parere. Am 8000 euro si un E36 din '94 316i si sunt intr-o mare dilema: sa imi iau alta masina, mai noua, sau sa investesc toti banii disponibili in E36 si sa o fac calumea??

Voi ce ati face?

Schimb-o!La preturile de azi iti iei ceva ca lumea de dincolo la banii astia.Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.