Jump to content

Probleme la pornire, la rece.


Recommended Posts

S-a intamplat ieri si azi.

 

Problema sta in felul urmator:

Pun contactul, se sting toate becurile, dau la automat, invarte o data normal(nu slab), apoi se opreste, ca si cum nu are putere sa invarta mai departe si se sting becurile toate.

Daca dupa ce da semne ca n-are putere sa mai invarta, totusi tin cheia la maxim, dupa 1-2 secunde incepe si invarte repede, ca normal si masina porneste.

Bateria are 2-3 luni, e mare, e cam noua si e bosch silver, in rest...

 

N-am idee, ulei am, totul e in parametri.

Insa se comporta ca si cand motorul e gripat dimineata, sau eu stiu...

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Nu tin secret, insa problema e mult mai grava de cat am crezut.

 

Toata treaba asta vine de la garnitura de chiulasa, care e dusa.

Eu de cand am luat motorul asta, am observat ca pierdea apa.

Eu am schimbat la el, pompa, termostat, radiator, tot pierde.

De cateva zile, pierde enorm, 2 litri pe zi.

 

Asa, apa nu se duce in ulei, ci in evacuare.

 

Cum a dus garnitura la probleme la pornire, poate va intrebati :twoup:)

 

 

Cum instalatia de racire e sub presiune, cand opresc motorul, apa se scurge intr-un piston, sa zic o pelicula de 1cm de apa.

Cand dau la automat, se face soc hidraulic( de aceea invarte o data si apoi moare, dupa 1-3 secunde isi da drumul), fiindca pistonul loveste apa aia, care nu se comprima.

Pana apa nu se duce undeva(nu in baie), electromotorul nu poate invarti motorul.

De aceea, nu mai rulez cu masina pana nu-mi vin piesele sa ma apuc de treaba.

Eu nu-mi fac deloc probleme, ca bogdyy, fiindca si asa trebuia sa desfac motorul sa pun kitul de reparatie vanos si axele cu came sport.

Trebuie sa-mi vina si niste scule speciale pentru setat distributia, apoi ma apuc de treaba.

 

Am cerut 3 pareri avizate, dupa toate parerile, asta e problema.

 

Si mai mult, daca la oprire, desfac busonul de la radiator, sa scot presiune, cand borcanul e cam gol, pornesc bine dimineata, daca las cu presiune, am problema asta...

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

E normal sa ai presiune.

EU ma gandeam sa nu fie vreun releu mai incapatanat pe undeva.

Ma mir totusi ca nu iti fierbe in vasul de expansiune. 2L/zi e enorm intradevar. Radiatorul a fost nou ?

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Da, normal.

Am luat toate piesele noi.

Nu fierbe, fiindca am tot completat, nu se misca acul de la jumate.

Cum am zis, prefer sa nu mai rulez cu masina pana nu rezolv.

Cu ocazia asta, se prea poate sa primeasca masina o chiulasa recondtionata full, supape, arcuri, tacheti, simeringuri, etc.

 

Ceva in genul asta:

http://www.pelicanparts.com/bmw/techarticles/101-Projects-17-Head-Gasket/Pic19-01.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sunt curios cand ii schimbi chiulasa cum arata supapele dupa km si forja care a mancat-o masinuta asta. Poate urci niste poze.

Eu zic ca daca tot stai cu ea pana iti vin piesele sa dai jos chiulasa si sa te uiti la ea si la supape, s-ar putea sa ai o surpriza placuta. Desfa mai intai, inainte sa comanzi si chiulasa, poate scapi de ceva cheltuiala.

Link to comment
Share on other sites

10.2 este valoarea de fabrica, daca nu ma-nsel.

Dar care este valoarea minima acceptabila, totusi ?

 

Te inseli. Valoarea data in carti este raportul teoretic (raportul volumelor cand pistonul se afla la PMI respectiv PME) de genul 10.2:1.

 

Un motor nou cu raport 10:1 daca ii masori compresia va avea in jur de 13-16 bar in functie de cum se face masuratoarea.

Link to comment
Share on other sites

Valorile mi se par cam mici dar depinde cum s-a facut testul (motor rece sau cald, acceleratia la fund sau nu, ambreiajul la fund sau nu). Cu toate astea sunt foarte apropiate si nu indica o problema (decat o uzare normala a motorului).

Chiar nu stiu, asa mi s-a zis, e in jur de 10, ca de fabrica.

S-a uitat pe grafice si a zis ca valorile sunt foarte aproape de cele de fabrica, si prin faptul ca nu e mare diferenta intre cilindrii, sunt foarte departe de probleme majore.

 

O sa cumpar eu un manometru, ca e sub 100 ron, si o sa verific eu dupa ce schimb totul si postez aici.

 

 

Nu stiu exact cum s-a desfasurat treaba, fiindca am venit la sfarsit inapoi la service, am fost sa mananc.

 

Din cate stiu eu, trebuia cu acceleratia la fund, motorul cald, ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.