Jump to content

Probleme la pornire, la rece.


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Valorile mi se par cam mici dar depinde cum s-a facut testul (motor rece sau cald, acceleratia la fund sau nu, ambreiajul la fund sau nu). Cu toate astea sunt foarte apropiate si nu indica o problema (decat o uzare normala a motorului).

Chiar nu stiu, asa mi s-a zis, e in jur de 10, ca de fabrica.

S-a uitat pe grafice si a zis ca valorile sunt foarte aproape de cele de fabrica, si prin faptul ca nu e mare diferenta intre cilindrii, sunt foarte departe de probleme majore.

 

O sa cumpar eu un manometru, ca e sub 100 ron, si o sa verific eu dupa ce schimb totul si postez aici.

 

 

Nu stiu exact cum s-a desfasurat treaba, fiindca am venit la sfarsit inapoi la service, am fost sa mananc.

 

Din cate stiu eu, trebuia cu acceleratia la fund, motorul cald, ..

eu am 2 e34,un520i si un 525i;la 520i am intre 15si 16 bari iar la 525i intre 18,5 si 19,5(are chiulasa de de 2,0),deci ....compresia ta nu prea mai exista.

Link to comment
Share on other sites

imi pare rau sa te contrazic narcis ... dar valorile alea mi se par cam sf(nu spun ca nu e posibil) dar mie mi se par cam deplasate. legat de compresia lui roco ... probleme sunt cand valorile coboara pe la 6-7-8 bari ... la 10-11 e mai mult decat ok.

si mai o chestie ... compresia se masoara la rece, pentru a da valori cat mai exacte. la cald este logic ca presiunea in cilindru sa creasca, motorul e mai cald, metalul dilatat, automat piesele se "lipesc" mai bine unele de altele(pistoanele in cilindri de exemplu) - cati mecanici am intrebat, toti au spus cam aceeasi chestie, cele mai corecte sau apropiate de adevar valori sunt cele date masurate la rece

valorile masurate la cald sunt cu ~1-1,5 bari mai mari decat cele la rece.

raportul de compresie se calculeaza, nu se masoara. presiunea in cilindri se masoara compresia pe fiecare cilindru in parte.

Link to comment
Share on other sites

imi pare rau sa te contrazic narcis ... dar valorile alea mi se par cam sf(nu spun ca nu e posibil) dar mie mi se par cam deplasate. legat de compresia lui roco ... probleme sunt cand valorile coboara pe la 6-7-8 bari ... la 10-11 e mai mult decat ok.

si mai o chestie ... compresia se masoara la rece, pentru a da valori cat mai exacte. la cald este logic ca presiunea in cilindru sa creasca, motorul e mai cald, metalul dilatat, automat piesele se "lipesc" mai bine unele de altele(pistoanele in cilindri de exemplu) - cati mecanici am intrebat, toti au spus cam aceeasi chestie, cele mai corecte sau apropiate de adevar valori sunt cele date masurate la rece

valorile masurate la cald sunt cu ~1-1,5 bari mai mari decat cele la rece.

raportul de compresie se calculeaza, nu se masoara. presiunea in cilindri se masoara compresia pe fiecare cilindru in parte.

in Bentley spune ca motorul trebuie sa fie cald,iar valoarea minima este de 10-11 bar,deci dupa spusele Bentley presiunea in cilindri lui Roco este la limita de jos.

Edited by narcis
Link to comment
Share on other sites

imi pare rau sa te contrazic narcis ... dar valorile alea mi se par cam sf(nu spun ca nu e posibil) dar mie mi se par cam deplasate. legat de compresia lui roco ... probleme sunt cand valorile coboara pe la 6-7-8 bari ... la 10-11 e mai mult decat ok.

si mai o chestie ... compresia se masoara la rece, pentru a da valori cat mai exacte. la cald este logic ca presiunea in cilindru sa creasca, motorul e mai cald, metalul dilatat, automat piesele se "lipesc" mai bine unele de altele(pistoanele in cilindri de exemplu)

 

Ai pus mana vreodata sa masori compresia la vreo masina? Macar ai asistat la vreo masuratoare? Sau asa ai citit tu in vreo revista? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Compresia motorului meu e perfecta, am luat compresia in service si au zis ca rezultatele sunt foarte bune, eu am pus de la mine 10, ca aveam in gand 10.2 sau cat e raportul de compresie, nu mai retin exact cat era.

 

Asa, acum, motorul e desfacut, fiindca sunt la a doua chiulasa si am spart de vreo 3 ori bugetul alocat si tot imi baga apa in capul cilindrului 4. Mai iau o pauza, si vad, ori ii dau foc, ori o dau la remat, ori merg personal sa vad o chiulasa, o cumpar si o montez.

 

 

http://img714.imageshack.us/img714/4707/motorprobleme001.jpg

 

http://img688.imageshack.us/img688/8881/motorprobleme004.jpg

http://img693.imageshack.us/img693/2319/motorprobleme005.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut, am avut pe vremuri o problema asemanatoare, sper sa nu fie si in cazul tau ca e nasoala rau. Exact acelasi simptom, apa la cyl. 3 si 4. Am schimbat o gramada de chiulase, deja eram expert, in 2 ore schimbam chiulasa :twoup:

Rezultatul nu sa schimbat, din contra, cu alte chiulase fenomenul aparea mult mai devreme decat cu chiulasa originala a masinii.

In final sa dovedit a fi blocul motor ovalizat. L-am schimbat cu altul si am pus inapoi chiulasa originala a masinii, asa am si vandut-o, merge si acum. Din ce cauza sa putut intampla asta, pt. mine ramane un mister, nu l-am fiert niciodata, nu l-am calat. Apropo, eu puneam cam 4l de apa zilnic, nu-mi facea nici presiune in instalatie, totul functiona normal, atat doar ca trebuia sa completez continuu.

Link to comment
Share on other sites

Da... deja in 15-20 de minute, pun distributia la punct cu tot cu vanos.

Daca ma decid sa mai intru o data in motor, o sa verific si blocul, frumos e, cand la fiecare desfacere, trebuiesc cumparate alte prezoane de chiulasa, cele date jos, fiind de unica folosinta. :twoup:

 

Nu as lua alt motor, fiindca stiu ca motorul asta e ce trebuie, pe langa alte 2.8 ce le-am intalnit, in plus, am facut vanosul nou, prin kitul de reparatie, plus multe altele.

In fine, sper sa nu fie problema cu blocul, dupa ce imi mai revin psihic, decid ce e de facut, acum sunt cu moralul la pamant.

Link to comment
Share on other sites

In sfarsit.

Rezultate pozitive, chiulasa luata de la userul danielboy06 era intradevar ce trebuia. Am montat totul la loc, merge boboc, sa ii fac un mic rodaj la vanos si la ambreiaj, apoi va vedea niste teste crunte :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.