Jump to content

relantiu instabil


extazy

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

incearca ceva simplu si banal adica curata clapeta de acceleratie cu mare grija, inainte de a te pune sa schimbi senzori. Eu am patit-o de m-am pus si am schimbat senzorii si furtune de presiune aiurea.

 

La mine asta a rezolvat problema(nu e acesi masina , dar simtomele sunt aceleasi). Se depune mizerie si nu mai inchide perfect clapeta si ia aer fals. Consumul nu e mare?

Link to comment
Share on other sites

Prietene sa mergi la un tester, acolo iti va spune ce este problema electronic. Si daca nu da nimic curata clapeta.

 

Eu cand am fost la tester mi-a dat ceva senzori de turatie la axu cu came, sonda lambda.... am schimbat senzorii care au zis ei si problema a revenit dupa 8-10 zile. Revenit inapoi la tester aceasi problema. Nu am schimbat sonda din probleme financiare atunci, dupa care ma duc la un service sa schimb uleiul in cutie si intre timp ii zic la baiat de problema mea, la care el zise "ai fost la tester si ti-a dat eroare senzorii?" hai ca te rezolv" a luat nush ce spray si o carpa curata a desfacut un manson (nu stia ce vrea sa faca) dupa care pune toate la loc si "da-i o cheie" nu sa mai subturat sau turat singura si am zis ca nu se poate (nici la mine nu facea tot timpul) am crezut ca e in momente bune ca nu mai face asta era acum 7 luni si problema nu a revenit de atunci...

 

Eu sper (pt buzunarul tau) sa fie asta problema ta.

 

Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea pot fi mai multe cauze... problema asta am intampinato si eu banuiesc ca motorul eu este non vason si atunci vreifica si tu debitmetru ( scoate partea care intra in carcasa de la filtru si sufla in el si vezi daca are vre-o oscilatie motorul, daca nu are debitmetrul e pa-pa) sub admisie ai motorasul de relanti ( o chetie ca un T-eu in care intra 3 furtune) pune contactul si vezi daca face vre-un sunet daca nu face e bun de schimbat, iar a 3-a posibila cauza poate fi TPS-ul care este senzorul de pe clapeta de acceleratie si nu sesizeaza pozitia corecta a acesteia.

 

P.S Asta daca ai verificat bine inteles toate furtunele sa nu fie vre-unu crapat...

Edited by Ruffryder_dmx
Link to comment
Share on other sites

Ce este piesa asta cu X ?Sa fie acel TPS ? Nu de alta dar daca scot mufa respectiva creste un pic relantiul dar nu mai oscileaza relantiul! motorul merge foooooarte rotund! ceva sugestii?

post-34247-1272217877_thumb.jpg

Edited by extazy
Link to comment
Share on other sites

incearca ceva simplu si banal adica curata clapeta de acceleratie cu mare grija, inainte de a te pune sa schimbi senzori. Eu am patit-o de m-am pus si am schimbat senzorii si furtune de presiune aiurea.

 

La mine asta a rezolvat problema(nu e acesi masina , dar simtomele sunt aceleasi). Se depune mizerie si nu mai inchide perfect clapeta si ia aer fals. Consumul nu e mare?

cu ce spray cureti clapeta????

Link to comment
Share on other sites

Am curatat clapeta , am verificat (curatat) acel TPS, verificat o gramada de furtune de prin zona respectiva si nu s-a ameliorat deloc!As verifica valva PCV dar habar nu am unde sa o caut!Si ar mai fii ceva, acel motoras de relantiu , nu e cumva o electrovalva?
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut aceeasi problema cu oscilatia la relanti. Am cumparat o valva PCV noua la recomandarea unui 'specialist' si cand am pus-o, mi-a m dat seama ca furtunul care iese din chiulasa si merge la valva, are o cparatura si prinde aer fals pe acolo. L-am bandajat si merge ca uns. Deci nu era valva PCV :twoup:

Am lasat-o pe aia noua, dar aia veche sigur e buna...

 

Daca vrei totusi sa o cauti, este in dreapta/spate la rampa de alimentare cu fata inspre volan cumva. Sau... cauta un furtun pe sub filtrul de aer la habitaclu... care iese din chiulasa si merge in valva aia.

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut aceeasi problema cu oscilatia la relanti. Am cumparat o valva PCV noua la recomandarea unui 'specialist' si cand am pus-o, mi-a m dat seama ca furtunul care iese din chiulasa si merge la valva, are o cparatura si prinde aer fals pe acolo. L-am bandajat si merge ca uns. Deci nu era valva PCV :twoup:

Am lasat-o pe aia noua, dar aia veche sigur e buna...

 

Daca vrei totusi sa o cauti, este in dreapta/spate la rampa de alimentare cu fata inspre volan cumva. Sau... cauta un furtun pe sub filtrul de aer la habitaclu... care iese din chiulasa si merge in valva aia.

 

Bafta

o poza?????

Link to comment
Share on other sites

Nu exista valva PCV la motorul M50, exista doar asta :

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Seda...se_ventilation/

 

Oringul 2 se mai strica si mai curge ulei si poate trage aer fals pe acolo. Vezi si postul asta:

 

http://forums.bimmerforums.com/forum/showt....php?p=18525064

 

De asemenea exista valva de reglat ralanti (ICV - idle control valve). Piesa 6 din linkul asta:

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Seda...ir_flow_sensor/

 

O gasesti sub galeria de admisie. Se poate curata, si daca curatatul nu da efecte si ea este sigur cauza ralantiului neregulat (pot fi si altele), trebuie inlocuita. La mine se manifesta prin faptul ca scadea turatia foarte mult cand franam aproape sa opresc si scoteam din viteza.

 

Cauzele sunt cele spuse mai sus de @MAS + aer fals tras pe undeva (crapaturi in furtune, neetanseitati pe traseul de admisie etc )

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.