Jump to content

Pornire grea la cald


Recommended Posts

Salut am si eu o problema cu pornirea la cald cu un E34 525 TDS 1993,.... face ceva figuri trebuie sa o tin la automat vre-o 3-4 sec.. Am citit pe aici pe forum ca ar trebui sa ii pun o valva unisens pe pompa,... ajuta? se pune greu? pe care furtun vine pusa? o pot pune eu sau se pune in service?. Mentionez ca nu face figuri la relantiv (a tremurat in trecut dar era de la cureaua de alternator un intinzator slabit l-am schimbat si e Ok).

 

Am uitat am mai cautat pe net si am mai gasit pe forumul Audi o persoana care zicea ca avea o problema asemanatoare si zicea ca i-a fost de la EGR (ce o mai fi si asta nu stiu) la cald ii ramanea blocat si nu mai dadea aer la motor, i se debloca destul de greu dupa ce dadea de vre-o 3 ori la automat. E posibil sa fie asta,... si daca da zice-ti-mi si mie pls ce ii ala EGR.

 

O persoana zicea pe site ca ar putea fi de la capul hidraulic al pompei de injectie,.... daca e asa ce pot sa fac se poate schimba capul sau trebuie pompa noua?

 

Multumesc de sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

EGR= Exhaust Gas Recirculation. Este de forma paralelipipedica la exterior dar cilindrica la interior. Inauntru are o supapa care face ca gazele sa recircule prin admisie si sa mai fie arse inca o data.

De obicei pornire grea la cald se intampla cand cel putin un injector scapa presiune pe retur.

Injectoarele se testeaza pe stand, se injecteaza combustibil in epruvete gradate.

Link to comment
Share on other sites

La TDS e o problema comuna pornitul la cald. Din ce am citit eu ar fi de la pompa de injectie.

 

Asa stiam si eu (din ce am citit),... dar am citit pe forumul Loganistilor si am vazut ca la modelele lor diesel apare deja problema asta la motoare de 4-5 ani si ziceau ca au rezolvat problema doar schimband cele 4 injectoare,....

Link to comment
Share on other sites

Nu ar trebui si ca puterea sa fie mai mica daca nu ar merge minim un injector?

la un service ar trebui sa stie ce sa iti faca , daca nu vrei la service poti cu niste seringi pe fiecare injector in locul furtunului de retur , ar sa vezi care e stricat cand dai la automat in una din seringi va veni mai multa motorina k in celalalte

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.